Kategori: Rygter
Hvilke spillere ser i som en del af "det nye" roma. Mulige og selvfølgelig - realistiske indkøb. Med udgangspunkt i at klubben finder en smule penge.
Set i perspektivet af samarbejdet med Leverkussen (det så vi også da vi lavede en god handel med Juan) så synes jeg at en spiller som Eren Derdiyok er meget spændende for roma. En super potentiel hitman der er farlig i boksen.
Har lige læst at wolfsburg er ude efter ham - og det er der andre der nok også er. Synes bestemt han er en vi burde hente selvom vi skal bruge nogle penge. Han er ikke dyr, og det er intet i forhold til hvis han slår igennem i en anden klub. Se bare på Dzeko som Milan ikke kan få fordi der bliver forlanget en usandsynlig høj sum penge for ham. Så kom igang roma nu har vi sparet i nok til og tror godt de kan sætte budgettet efter Champions League deltagelse..
Håber der sker noget til sommer, nogle nye spændende ansigter som er Købt og som ejes og som kan være en del af et nyt roma som allerede er igang med at blive genopbygget - forhåbenligt til noget stort!
a presto
G. Castro fra Leverkusen. Han er højreback, et ungt talent, og vildt god!!
Jeg tror og håber osse på at der bliver lagt penge ind til at købe ind for. Hvis vi klarer os godt i Europa League og Serie A, samt sikrer deltagelse i CL, er vi vel oppe på noget der ligner 100 mio. kroner mere end ved starten af sidste sæson?? Det er godt nok et gæt, men en del penge må det give.
Det bliver næppe alle pengene der bliver sat af til spillerindkøb. Derudover synes jeg stadig at Baptista skal sælges hvis vi kan få en god pris for ham. Han har forbedret sig, men synes stadig ikke at han har niveauet.
Af indkøb synes jeg helt klart at første prioritet må være at sikre de spillere vi ikke har 100 % på nu. Her snakker jeg Motta og Burdisso, og til dels Toni, hvis vi kan få ham meget billigt.
2. prioritet synes jeg må være at få købt nogle unge spillere som back-ups til vores ældre marginalspillere. Vi har en del spillere over 30, og de holder altså ikke evigt. Her mener jeg Cassetti, Tonetto og Perrotta(som dog ikke er marginalspiller!). Et par unge spillere der kan spilles ind ville være godt. Kunne godt tænke mig at Antunes kom ind omkring holdet!.
Ellers skal de ekstra penge være med til at sikre at vores stamspillere bliver. Her mener jeg primært Mexes, Juan, Riise og Vucinic.. De Rossi og Totti ser jeg ikke som værende i farezonen for at skifte.
Jeg kunne godt tænke mig en kantspiller med lidt mere speed og teknik. Synes ikke rigtig Taddei kan sætte sig igennem hvis modstanderen står alt for kompakt.
Alt i alt regner jeg ikke med de store indkøb til sommer. Jeg håber lidt på kvantitet fremfor kvalitet for engangs skyld, så vi har god bredde til en lang sæson!!
En merouane Chamakh , fra berdueux, kunne være et godt køb
chamakh er urealistisk efter min mening. Tror vist arsenal er rimelig sikre på at få ham hvis de ellers kan blive enige. Kan ikke se at han nogensinde skulle vælge roma frem for arsenal eller en anden "stor" klub. OVENI så har roma ikke pengene, det er jo netop arsenals problem - at de forlanger rimelig mange penge for ham ..
MEN - jeg synes Eren Derdiyok minder utroligt meget om Chamakh. Halv høj ranglet men stadig med go fart og teknik. super afslutter både med hoved og fødder. perfekte angribere. Og derfor jeg godt kunne tænke mig at Derdiyok blev hentet INDEN hans værdi eksplodere. hvis han først slår igennem kan roma ikke være med i kampen om ham.
men er enig. toni og burdisso skal hentes permanemt, men dog synes jeg ikke der skal betales noget overhovedet for dem. De er for gamle, og vil udelukkende falde i værdi. et symbolsk beløb vil naturligvis være iorden, men skal roma ud og bruge mange millioner i overganssum synes jeg ligeså godt vi kan kigge efter andre - yngre spillere.
hvis det kan give penge i kassen må baptista, cassetti og taddei solgt. dog kun hvis der bliver hentet erstatninger, det må gerne være unge der ikke er tiltænkt en start plads fra begyndelsen.
og så kunne jeg virkelig godt tænke mig en ny ung troldmand snart. et super bud ku være Alex Teixeira. Super talent, som koster nogle penge men det ville være det hele værd.
http://www.youtube.com/watch?v=jVwCXNyFAng
[Rettet af: asromadk - 17/02/10 - 13:21]
Neymar fra santos skal bare hentes, og det kan kun gå for langsomt.. den dreng bliver en af verdens bedste fodboldspillere en dag.
ja mener helt klart det er det roma virkelig mangler. det er kun totti der kan lave de ekstraordinære ting, og vucinic er for ustabil/humørspiller. Der er en go håndfuld af de unge gode spillere. det handler bare om at tage ranieri med på råds og så skal han finde en ung knægt han vil arbejde med og forme som han vil have ham.
roma bliver ikke for alvor et stor hold så længe dette aspekt mangler. vi kan ikke kæmpe os op med spillere som brighi, toni, vucinic, RIISE i front som de spillere man regner med skal lave noget stort. de er gode spillere men de mangler noget. Menez har DET der skal til, men der mangler efter min mening stadig 1 mere
http://goal.com/en/news/755/europe/2010/02/22/1802258/anderlecht-wonderkid-romelu-lukaku-set-for-belgium-debut
kan vi så se at få hentet denne unge herre
Ingen tvivl om at Lukaku er et kæmpe talent der ville være fantastisk at have i Roma.. Men en spiller som ham, er allerede sat i forbindelse med nogle af de største klubber (Real Madrid, Man U og Chelsea).. Så tror virkelig vi får det svært ved at hente ham..
Nu må vi ikke gå for meget over i Football Manager Christenzen, hvor meget har du set Neymar spille? han bliver en stjernespiller i spillet, men jeg har intet set til ham rigtigt..
Men ingen tvivl om at en snarlig generationskifte er nødvendig i Roma og der kommer Fru Sensi altså til at hoste op med lidt klejner! Så utrolig gerne en Sakho komme til i forsvaret - men finder desværre heller ikke den mulighed særlig realistisk..
Hvis nu vi antager at klubben ikke har særlig mange penge, må man sku ofre lidt mere på at scoute i lande som Brasilien og Argentina.. Ellers må vi på rov i Siena, som ligner en klub der er på vej i Serie B. Først og fremmest må Curci hentes tilbage! Derefter kunne vi også overveje at hente Rosi og Galloppa tilbage.. Og også Ghezzal er en mulighed og tror altså ikke på at nogle af før nævnte kan være særlig dyre.. Så det kkunne være en mulighed - både italiensk og ungt blod..
Også Edgar Barreto kunne være en mulighed, hvis Atalanta rykker den, han er også en rigtig god midtbanespiller og blot 25 år.
[Rettet af: Jonas - 22/02/10 - 17:20]
der er meget snak om ham adriano.....men men han er jo også oppe i årene
vil altså være lækkert med et ungt kæmpe talent til klubben
barreto er den eneste jeg kan give dig ret i. hvis vi får muligheden bliver han den nye "taddei". altså en spiller hentet i en serie a klub som har et højere niveau end man umiddelbart tror.
måske går der lidt for meget manager i den for ham med neymar - men vil dog igen mene at de ting man kan skrabe op på nettet af ham ser meget fornuftigt ud. men ser dog hellere ham jeg nævnte teixeira - da han er mere en kant type, som søger indad. neymar er meget 10'er typen og det synes jeg ikke der er plads til hos roma..
både galloppa , rosi og ghezzal har slet ikke niveauet. de er fine som det ser ud nu til bredden. men hvis vi vil spille med i CHL og om mesterskabet HVERT år så skal der ikke spildes flere penge på absolut marginal spillere som dem.
og mht til al adriano snakken der kører. jeg kan næsten ikke se hvordan det sku hænge sammen. tror ikke der mentalt er plads til ham på roma holdet, og derudover tror jeg ikke vi kan matche økonomien til hverken ham eller klub - hvis vi stadig vil kunne erhverve os andre nye spillere
synes på ingen måde lukaku er urealistisk. økonomisk skal vi kunne matche det, da ingen anden klub har tænkt sig at smide 100 millioner i anderlechts kasse. og det ved de også godt, og derfor vil de have en spiller som ikke vil forlænge. en 40-50 millioner MAX, er ikke engang sikker på det så meget men det er den pris de kan få for ham. og det burde roma kunne skrabe sammen til sommer.
derudover er sakho os den første jeg ville vælge hvis jeg frit kunne vælge en ung spiller.. en super blanding mellem gallas og micah richards :D men den pris ligger desværre nok udenfor vores rækkevidde.
[Rettet af: asromadk - 22/02/10 - 18:27]
Altså mener Curci er en rigtig god målmand, og hvis vi skal have lidt penge til spillere, har vi jo lært der skal sælges.. Og hvis Doni sælges, kan Curci hentes billigt og er ikke i tvivl om at han vil være super backup.. Har fået set en del Siena kampe, og det er altså ikke hans skyld at Siena ligger så dårligt..
Galloppa er jo også gammel Roma dreng og en spiller der virkelig kæmper, mener han er klart bedre en Faty, ser ham heller ikke som en startspiller - men vi har ført snakket om at Romas trup ikke er bred nok..
Ghezzal er en dygtig spiller og han har stort potentiele og han kunne måske slå igennem i en større klub, ser ham dog heller ikke som en startspiller.. Idet jeg håber vi henter Toni og så skal han og Totti jo bombe næste sæson, men begge spillere får jo en del skader og derfor skal vi have flere angribere! Okaka ligner jo en der også tager næste sæson i Premier League.. Vil klart foretrække vi får Toni permanent og billigt, fremfor Adriano som jeg aldrig har brudt mig om - helst ikke flere primadonaer..
Tror bare ikke seriøst på at Roma vil smide 50 mio. efter en 16 årig spiller, som uden tvivl har kæmpe potentiale, men måske ikke endnu niveaut til toppen af Serie A. Slet ikke efter at vi i sommer, benyttede os af at leje spillere og hente guberti på fri.. Så for at vi skal kunne bruge 50 mio. på en 16'årig tror jeg simpelthen at vi skal opkøbes af en mand, der har råd til at smide et par hunrede millioner, så vi både kan få et par store spillere, samt unge (fremtide) spillere..
mht målmand er jeg helt enig. synes curci er en super målmand og han ender os en dag med min. et par landskampe. hans karriere er lige begyndt. hvis vi kan få penge for doni er det også fint.
jeg ser ingen af de spillere som nogle der kan gøre os bedre - så vil jeg hellere hente spillere udefra. se mod sydamerika eller øst europa og så tage en større chancer med transfers .
men helt klart. toni har meget stor priortet. han skal hantes pernamnemt. så er stammen på plads og så ska der unge spillere omkring toni, totti, perrotta, pizarrro.
Adriano ville være fantastisk :)
Jeg er ikke sikker på at Adriano vil være fantastisk til væres hold. Han opfører sig efter forlydenhederne stadig som et lille barn nede i Brasilien og er en primadonna uden lige.. Forskellen er bare at han som den største stjerne dernede får lov til det.. Det vil der altså ikke være plads til i vores klub, og en sådan spiller vil helt sikkert ødelægge stemningen, og det dur bare ikke i vores klub. Vi skal have dedikerede spillere der elsker klubben i stedet!! Derfor synes jeg ikke at Adriano skal hentes.
præcis, ingen tvivl om at adrianos kvaliteter ville være gode for roma. jeg har altid set ham som en af verdens bedste angribere (da han var på sit højeste niveau). han har alt det en verdensklasse angriber skal have.
Men må give don emilio ret. han passer slet ikke ind på vores roma hold. og tror slet ikke der er plads til hans ego. så med mindre han nærmest kan smutte gratis så er han ikke en mulighed. der er mange andre spillere derude jeg hellere vil kaste penge efter og satse på.
Hvad med en Deco?.. han er pizarro typen, og vil være klasse både som back-up til pizarro/De Rossi.. men også Totti..
Han er verdensklasse, og kan trylle.. Mener det er spilleren vi mangler..
Det gode er han kan hentes for meget små penge.. Men er selvfølgelig rimelig gammel, men mener sagtens han kan fører os til trofer i næste sæson :)..
Hvis han er den direkte erstatning for nogen må det da være perrotta. Deco vil aldrig kunne udfylde det fysiske arbejde pizarro lægger for dagen. Du har ret i EN ting - de ligner hinanden fysisk men overhovedet ikke i deres formåen. Og Totti er målfarlig som en angriber det er deco ikke.
Og tror ikke du skal være sikker på dine "små penge" - det er Roma vi snakker om - hehe :) De penge en brasiliensk klub sikkert ender med at smide på bordet for ham ville være det halve af romas sommer budget tror jeg. Så alt i alt en dårlig handel da vi er godt dækket ind mht aldrende centrale midtbane spillere, og mener ikke deco kan slå hverken perotta, de rossi eller pizarro af.
Jeg mener ikke vi skal smide flere penge efter gamle spillere.. Når vi skal ud at handle til sommer, som jeg virkelig håber vi skal.. Så bliver vi altså også nød til at se frem af, vi må indrømme at gennemsnitsalderen i truppen er lidt for høj.. Selvfølgelig er erfarne spillere nødvendigt, men dem har vi!
Jeg mener vi skal prøve og finde nogle spiller der stadig har mange år i sig.. men som har noget erfaring.. altså omkring de 25år..
Ang. Deco, så mener jeg da det er 100gange bedre og få Deco, end at hente Simplicio..
Jamen er Deco gratis og mon ikke hans løn er noget højere?
Hva med det nye danske wonderkid Christian Eriksen ?
Han kunne være totti såvel som perrottas afløser ?
Og læste i bt i dag at hans yndlings hold er Roma ! :D
http://www.sporten.dk/international-fodbold/barca-jagter-eriksen
Ja.. der går rygter om at Chelsea er klar til og slippe Deco på fri-transfer.. ellers udlejning.. Da deco kun har 1 år tilbage af hans kontrakt..
jo, hans løn er nok en del højere.. men han er også meeeget bedre end simplicio :)..
Kunne jo være legendarisk hvis Deco kom til Roma på lån! Men vi skal dælme ikke købe ham, det er han for gammel til. Et lån hvor vi ikke skal betale hans fulde løn kunne være godt :D
Ja, mener han kunne få os det sidste niveau op :D
Men hvad med at vi sælger ud på målmandsposten, mener vi har for mange..
Derefter mener jeg roma burde hente Samir Ujkani (har også lige forslået ham i tråden om FM)..
Han er en ung, talentfuld, albansk keeper.. Dog har han ikke fået chancen endnu for Palermo, og er pt udlejet.. Derfor mener jeg klart roma burde slå til og hente ham.. da jeg virkelig tror på han kan blive stor :)..
Han har allerede spillet et par kampe for Albanien.. og der synes jeg han har gjort det imponerende.. han kan sikkert hentes for små penge..
Skal vi så have et angreb bestående af Deco som offensivt midt og Toni og Totti foran..
Altså det lyder godt, men det er nok en trio der virkelig trækker på lønkontoen, samtidig med at alderen trykker alle tre spillere.. Deco (32), Toni (32) og Totti (33) og det ville nok være godt næste sæson - men det er helt sikkert ikke en holdbar løsning på langtsigt..
Deco er en urealistisk handel. Så det er ikke engang snakken værd. Tror ikke engang han selv havde lyst selvom roma tilbød ham lønforhøjeste. Hvad kan han få i Roma i hans efterår i sin karriere. Intet. Han har prøvet alt og nu vil han bare gerne nyde sine sidste 1-2 år med succes i hjemlandet.
Kender ikke Ukjani eller hvad han hedder så det kan jeg ikke udtale mig om. Dog synes jeg det er for risikabelt. Men så gerne både Doni solgt. og hvis vi snakker Keeper pladsen vil jeg da klart sige Guillermo Ochoa fra Mexico. Han er en ledertype og stadig mange år endnu. Det er det vi skal have.
Hvis vi alligevel skal tage en chance på målmandsposten kan vi sku ligeså godt Hente Kasper Scmeiechel og så lade ham og Curci kæmpe om pladsen.
Christian Eriksen - Desværre - tror jeg allerede det er kørt for Roma mht det. Igen er det sørgeligt at roma ikke har ordenlige scouts. Han ku jo være hente for få penge og så var det i roma han havde slået igennem. Der mangler lidt mod i klubben - og penge self.
Deco - simplicio. Simplicio vil jeg helt klart helst ha.. billigst, yngst. mere en kant type som vi har brug for (deco vil bare drukne i opgøret med perotta. plus jeg mener simplicio er et sikkert køb. han er ingen stjerne men helt klart en der forbedre bredden med alt sin serie a erfaring.
ku godt tænke mig der snart blev hente nogle talenter man kan håbe på. det er sku sparsomt med dem hos roma synes jeg- spillere man går og glæder sig til . der er spillere som d'alessandro og sciara, men de bliver kraftedme udlejet hele tiden (hvilket jeg synes er meget forkert).
men selv i DK er der spillere som jeg mener man godt kunne satse på hvis man virkelig ville .. Spiller som Thomas Delaney FCK, Mads Hvilsom FCM, Jesper Juelsgaard FCM.. og nej det er ikke MANAGER syndrom jeg har- har set dem spille masser gange og synes de ser lovende ud. Især Delaney mener jeg ku blomstre i serie a . det er self en chance og der er ingen garantier men man skal turde at tage de chancer..
Nu ser det ud som om Morten Olsen bliver ved med at satse på Leon Jessen, måske kunne det være en ide han kom afsted til Roma. og fik taget i lære af Riise.. ku være spændende synes jeg. de ska vel ikk have meget mere end 12-15 mio DKR og så er der fuldt ejerskab..
Gallas meldes på vej til roma :D
Synes det vil være klasse, med Juan/Gallas/Mexes til forsvaret :D!
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/03/04/1817348/roma-working-to-sign-arsenal-defender-william-gallas-report
Hvad synes I ?
Det kunne være et fantastisk køb at hente ham på fri transfer. Hvis det sker vil jeg kalde det et sensationalt køb, og det er et stort skridt i den rigtige retning til næste season.
en anden ting- det er da skandale hvis der er nogle der snupper brighi på fri transfer
http://goal.com/en/news/10/italy/2010/03/04/1817917/romas-matteo-brighi-waiting-for-contract-adjustment-agent
Synes aldrig Roma har været særlig hurtig til at forlænge kontrakter.. Men regner da med vi forlænger med Brighi han har spillet mange kampe for os i år og været en vigtig spiller - så mon ikke.. Hvis han som nævnt er en af de lavest betalt i klubben, pønser han nok på en lille lønforhøjelse, nok derfor parterne ikke har fundet frem til en aftale endnu..
ja, synes det tager 100år for klubben at forlænge med spillerne :S..
også venter de helt til der kun er få måneder tilbage..
Tottis kontrakt var sku heller ikke langt fra at udløbe :S
ja det er skandale og ender os galt på et tidspunkt med at vi mister nogle gratis.. så vidt jeg ved har Taddei heller ikke skrevet under endnu? han har masser tilbud og står i super forhandlingsposition.. ærgeligt at han ikke bare blev solgt i sommers og der blev hentet en ung erstatning med LANG kontrakt.
men ud over det. så synes jeg godt nok det er nogle SLØJE rygter omkring klubben og transfers. har selvfølgelig ikke meget til over for disse men der er ISÆR 2 jeg synes jeg meget sjove
Rygtet om hvorvidt Roma vil bruge Doni som lokkemad for at få Luca Toni hentet til sommer.. Det er en super idé men er jeg den eneste der mener vi skal have Toni PLUS penge og ikke omvendt. Doni er ikke klasse målmand men en fremragende en der er MANGE år endnu. Toni har max 2 år igen. sikkert kun næste season så falder han i niveau.
Det andet rygte er Milan vil bruge Abate til at hente Mexes. HVEM FAN GIDER OS HAVE ABATE HAHAHAHA .. rygter er simpelthen så meget til grin nogle gange.. Det er simpelthen for useriøst.
Abdul Kader Keita - Galatasaray. offensive højremidtbane
Eksplosiv kantspiller, sindsyg god teknik. vigtigste spiller i Galatasaray!
det ku fandme være lækkert at se ham i Roma trøjen mener jeg.
Vil give mange af jer ret i at vi skal have nogle talenter før de største klubber tager dem.
FX: Neymar fra Santos - Iker Maunain fra Bilbao - Sebastién Givovinco Juventus (tror ikke de vil af men ham, men...) - Mario Balotelli Inter(tror heller ikke de vil af med ham)- nogle gode italienske talenter.
Synes det var rigtig godt vi "opfostrede" Stefano Chuka Okaka.
Har lige skrevet en nyhed om ham og hvor ser han dog spændende ud! Det er sådan en spiller vi skal have fat i! Boghossian den næste nye klasseangriber i Italien!
Ja det er en fremragnede Nyhed at der endelig er lidt scouting igang .. Boghossian skal simpelthen bare hentes hvis ikke prisen bliver skruet urealistisk i vejret. men umiddelbart tror jeg det bliver svært da newells har forkøbsret på ham?.. så der ska vel os kompenseres og roma har slet ik penge til sådan en sag.... Men IGEN .. det er da utroligt at han ikke kunne hentes i sommers fx. de ska hentes TIDLIGT og billigt. det forstår klubben simpelthen ik..
gir dig ret i at der skal nye unge spillere ind. men du nævner nogle spillere rimelig langt ude for romas rækkevidde. Neymar er vel den mest realistiske, de andre handler ville kun kunne ske i Manager;)
jeg er næsten ligeglad hvad der sker så længe der bliver hentet nogle unge billige spillere som ka bringe noget nyt til holdet.. for min skyld ka de hente nogle unge danskere eller andre fra skandinavien. bar der sker et eller andet..
faktum er bar jeg bliver så skuffet hvis der ik sker noget drastisk til sommer.. det ville jo være skrækkeligt hvis okaka bliver 1 år mere i fulham, vi ik får toni og burdisso og der så måske bliver hentet et par nye ældre spillere som ikk kan bruges mere i "top" klubberne. det bare ikk godt nok - og så kommer roma aldrig til tops
Balotelli og Mourinho er ikke særlig gode venner lige nu, og derfor var han heller ikke med i truppen mod Chelsea. Ved dog ikke om det er nok til at han vil af med ham :P
Selvom det ville være utrolig fornuftigt af ham at tage til roma (ved dog ikke om hans personlighed passer ind hos roma lige PT) så vælger han aldrig roma.. jeg tror ikk han smutter fra inter lige foreløbig.. og hvis han gør så bliver det til england.. city fx ..
En anden spændende spiller er mexicanske Javier Hernández "Chicharito". Han er også angriber og bare 21 år.
Han har fået sit gennembrud i denne sæson hvor han har scoret 19 mål i 22 kampe for Chivas, i den mexicanske liga. Ved godt det ikke er mod de bedste hold, men han har altså vist hvor farlig han er og nogle gange bliver man nød til at satse.
Han scorede dog også to mål mod Everton da de mødtes i Copa Libertadores 2009, der sendte Chivas videre. Og så har han fået debut på dte Mexicanske landshold. hvor han har scoret 4 mål i 4 kampe, så det er nu vi skal slå til inden de andre store klubber får øjenene op for ham til sommer.
Her er lidt med ham; http://www.youtube.com/watch?v=Wjg06sHnDwA
Ja, ham Javier Hernández "Chicharito" ser sku meget god ud :)!
Synes han virkelig er en Roma burde prøve og hente.. Han er ung, målfarlig og ser ud til og være rimelig hurtig..
ja læste godt om hans kasser på landsholdet forleden. kunne helt sikkert være en mulighed. synes der er mange muligheder og bliver skuffet hvis der ikke sker noget. Menez er jo sådan set den eneste af den type spiller (ung "komet") der er blevet hentet i mange mange år.
og jeg ser sku hellere der bliver hentet nogle forskellige istedet for EN der koster kassen .. og det gør spillere som neymar desværre nok ..
men hold da op .. Romelu Lukalu som jeg har nævnt før.. det er vanvittighed. vil næsten menes han skal hentes koste hvad det vil . han er topscorer i den belgiske liga (han er 16 år gammel).. han scorer konstant.. både i liga og i europæisk ..
desværre så tror jeg aldrig han ville få chancen og tilliden i roma :(
Balotelli forlader Inter
http://www.bold.dk/nyt/Cacau-forlader-Stuttgart
Hvad venter vi på ?? En ganske god angriber der har spillet en fin sæson.. Juan, Sergio og Baptista burde kunne overtale ham!!
Cacau kunne da være spændende, har set nolge Stuttgart kampe og han kan altså bare score mål.. Og hvis han kunne skaffes på fri transfer til sommer, ville det jo være perfekt!
Omkring Balotelli, så har han uden tvivl et kæmpe talent, men han er ikke en spiller jeg vil se i Roma! Jeg kan ikke fordrage hans attitude og hans opførsel mode Roma spillere og Romas fans, gør at han aldrig ville være velkommen i Roma!
[Rettet af: Jonas - 31/03/10 - 18:55]
Helt enig, Balotelli har intet at gøre med den attitude..
ja balotelli har ikke noget at gøre i roma. cacau på fri burde være en ønsketransfer for roma, håber sku der er nogle der arbejder på ham og andre der er fri til sommer.
Alexis Sanchez fra udinsse, vil da være et klasse køb.
Vil også tro han vil til at vidre på et stort hold og spille cl bold.
Ved i hvor mange penge roma vil kun handle for hvis vi nu skullle vinde scudetto i år plus kommmende cl penge??
jeg har ville ha sanchez til roma ligesiden han spillede i colo colo i chile ... men desværre så tror jeg det nu er meget urealistisk. ingen tvivl om han kommer videre til en anden klub om 2-3 år, måske endnu mindre - men tror også at denne handel vil være en rigtigt stor en. ville undre mig hvis udinese vil slippe ham for under 30m euro. altså en pris som ikke engang salget af aquilani indbragte :( så tror desværre ikke dette kommer til at ske
men jeg efterlyser bar at man kigger ud i verden, og henter spillere som ham FØR de slår igennem. det håber jeg sker til sommer.. jeg er ligeglad med spillere fra europa.. burdisso, toni skal hentes permanemt. men ellers synes synes jeg bare at der skal hentes nogle spillere man kan satse lidt mere på og som måske skal blive HELT store ..
Det er dælme godt nok nogle spændende rygter der går for tiden. Bare for at nævne nogle af de spillere vi kædes sammen med:
Joaquin Boghossian - angriber
Gallas
Eboué
Belhadj
Og selvfølgelig Toni og Burdisso.. Kunne vores sparerunde i den her sæson give pote til næste sæson??
Ja det er utrolig dejligt at se så meget aktivitet fra vores side.
Problemet er bare vi ikke har indblik i hvor mange penge roma kan regne med at ligge til side til indkøb så måske bliver det desværre bare ved rygterne:O/
Desværre ikke.. Men ting der taler for at vi har en god pose mønter at gøre med:
- Champions League deltagelse
- Topplacering i Serie A
- Ingen større køb i indeværende sæsons transfermarked
- Vi havde "råd" til ikke at skibe Baptista af til bud der ikke matchede vores krav i vintermarkedet.
- Rosella ser så glad ud når vi spiller godt og scorer flotte mål, og hvis hun vil blive ved med det bliver hun nødt til at investere lidt :D
5(4) ting jeg synes der kraftigt taler for at der er plads til at handle lidt.
Ja det er virkelig spændende. og det er så vitalt at der bliver købt de rigtige spillere nu til sommmer. de billige spillere. sats på flere spillere, istedet for EN dyr .. hent gallas gratis (det kræver sikkert en hel del løn men fuck det),, boghossian, toni, burdisso... og hvis der så ikke bliver solgt EKSTREMT ud af de nuværende så ser det sku rigtigt godt ud
hvis vi vinder mesterskabet gør det os jo også mere intereesant for de store spiller...
De gratis spillere vil være helt fint.. Gallas og Gouvou kunne jeg godt tænke mig. Gallas vil være tæt på startopstillingen, og Gouvou vil kunne give noget bredde på vores fløjspil hvor jeg synes vi mangler en del.
Burdisso og Toni skal hentes. Så vidt jeg er orienteret minder Boghossian en del om Toni, og det vil jo være fint.
kender ham ikke. men gad sku godt roma meldte sig lidt på banen nogle gange. istedet kun for altid at være klubben der mister, så også at hente nogle unge spillere
http://www.bold.dk/nyt/Esbjerg-talent-imponerede-for-Arsenal
han er vel næppe dårlig
Synes virkelig dagens rygter er interessante :)
Altså hvis Angeleri og Gallas hentes, så kunne man sagtens sælge Mexes.. Synes virkelig den bagerste kæde ville se stærk ud med Gallas og Angeleri, i Gallas for vi så også en kvalificeret konkurrent til Riise på venstrebacken. Ved dog ikke om det er realistisk at vi kan hente både Angeleri, Burdisso og Gallas.. Så skal Mexes sælges for en pæn sum, og hvis så Eboue kommer med i en handel ville jeg virkelig være positiv :D Eboure + 15. mio Euro for Mexes ville vel være rigtig godt!
Hvis vi så også kunne hente Zuculini i Hoffenheim vil det være super godt, han er jo et kæmpe talent!
hvad med en spiller som Guti??? gud skal vide hvor meget jeg hader Real men han er kontrakt fri næste sommer og vil væk allerede nu... han kan nok hentes for billigere penge hvilket nok bliver opvejet af en tung løn check.. Hvis vi skal op og bide skeer med de helt store og GENVINDE titlen næste år kræver det større spillere end dem nævnt på rygtebasis.. Gutis præstationer er svingende, ja, men jeg tror han vil være en klasse spiller at have.. Pizarro - forårets helt store spiller - blir jo ikke ligefrem yngre og vi har været heldige at han har holdt sig nogenlunde skadesfro..
ellers er jeg helt klart også fortaler for en Gallas og Eboue til klubben (og selvf vores to lejesvende) jeg kan ikke forestille mig Roma uden Mexes - men han ligner ikke en fast mand under Rani... desværre
Guti til roma, nej, der er ikke brug for flere af hans typer. Jeg synes os han er genial, men hans arbejdsindsats er simpelthen ikke stærk nok.
og jeg ser sku hellere vi bar beholder mexes end at købe angleri.
Ville ønske vi havde købt Miku Fedor Flores! han er begyndt at bombe for Getafe :D..
Elsker den mand!
kender ham ik så godt.. men igen er det hvad jeg altid tænker.. at jeg håber der snart bliver hentet nogle mindre spillere som for alvor slår igennem. menez er jo næsten den eneste - og han var ik helt billig... kom nu med nogle super handler.. :)
en spiller jeg simpelthen så gerne så Roma få fingrene i var Mamadou Sakho. Paris ser ud til at miste CHL så måske det kunne være muligt.
http://www.goal.com/en/news/90/france/2010/05/05/1909748/mamadou-sakho-admits-paris-saint-germain-exit-to-a-champions
Eller Lukaku og Hamsik?
lukaku ville også være fantastisk. tror dog ikke hamsik er en realistisk mulighed.
Come on guys! Der er jo ikke nogle af de nævnte spillere der er realistiske!
Det halve af Europa er efter Lukaku, prisskiltet siger over 150 mio. kr. Roma er ikke en klub der smider den slags penge efter en så ung spiller der "kun" har præsteret i én sæson.
Hamsik er igen i et prisleje hvor vi ikke kan være med. Og udover det har vi Serie A's to bedste midtbanespillere! Faktum!
Sakho skifter sgu nok heller ikke til Roma. Prisen er igen et problem og desuden ryger han jo også bare på bænken...
Mange vil være efter Sakho hvis det kommer til det. Men man skal vel heller ikke opgivet håbet om at en spiller vil kunne finde på at vælge en "mindre" klub frem for at gå i fodsporerne på alle de andre der laver fejl i klubskift.
Prisen på Sakho overstiger næppe 20 mio euro, hvilket roma burde kunne skaffe, specielt med eventuelle salg af spillere, chl, samt en forventning om at BLIVE i toppen af serie a. Derudover føler jeg Ranieri er en ekseptionel træner når det kommer til mandskabsbehandling - måske er dette indbildning - men vil ikke opgive håbet om at en go ung spillere kan blive overtalt om at "deltage" i starten på noget stort i roma af klubben og ranieri..
men ja hamsik er helt urealistisk. alt for mange penge plus napoli sikkert kun vil sælge hvis de får nogle af de bedste talenter i bytte plus mange penge - og det er ingen god handel for roma..
lukaku er ikke urealistisk. men dog giver jeg dig ret i at roma ikke er en klub der kunne finde på at smide 100m efter en 17 årig. DOG tror jeg ikke hans pris kommer helt derop. i ren udbetaling overstiger dette beløb næppe 50 mio dkk. dertil kommer så alle de utrolig mange penge anderlect self vil forlange hvis (NÅR) han slår igennem = klausuler.
MEN. vil vove at påstå en en klub fra belgien kan forlange 150 mio dkk for en spiller og slippe afsted med det.. klubberne holder sig bare i ro, og pludselig er han fri af kontrakt - gratis. det er ingen interesseret i. så er man klar til at smide 60-80 mio på bordet for ham til sommer tror jeg bestemt der er noget at forhandle med - og det en fin pris som jeg synes Roma skulle være villig til at satse for et af de største angrebstalenter i europa
Mange vil være efter Sakho hvis det kommer til det. Men man skal vel heller ikke opgivet håbet om at en spiller vil kunne finde på at vælge en "mindre" klub frem for at gå i fodsporerne på alle de andre der laver fejl i klubskift.
Prisen på Sakho overstiger næppe 20 mio euro, hvilket roma burde kunne skaffe, specielt med eventuelle salg af spillere, chl, samt en forventning om at BLIVE i toppen af serie a. Derudover føler jeg Ranieri er en ekseptionel træner når det kommer til mandskabsbehandling - måske er dette indbildning - men vil ikke opgive håbet om at en go ung spillere kan blive overtalt om at "deltage" i starten på noget stort i roma af klubben og ranieri..
men ja hamsik er helt urealistisk. alt for mange penge plus napoli sikkert kun vil sælge hvis de får nogle af de bedste talenter i bytte plus mange penge - og det er ingen god handel for roma..
lukaku er ikke urealistisk. men dog giver jeg dig ret i at roma ikke er en klub der kunne finde på at smide 100m efter en 17 årig. DOG tror jeg ikke hans pris kommer helt derop. i ren udbetaling overstiger dette beløb næppe 50 mio dkk. dertil kommer så alle de utrolig mange penge anderlect self vil forlange hvis (NÅR) han slår igennem = klausuler.
MEN. vil vove at påstå en en klub fra belgien kan forlange 150 mio dkk for en spiller og slippe afsted med det.. klubberne holder sig bare i ro, og pludselig er han fri af kontrakt - gratis. det er ingen interesseret i. så er man klar til at smide 60-80 mio på bordet for ham til sommer tror jeg bestemt der er noget at forhandle med - og det en fin pris som jeg synes Roma skulle være villig til at satse for et af de største angrebstalenter i europa
Håber bare virkelig der bliver handlet en god håndfuld spillere ind til sommer. Truppen skal være meget bredere - og der skal være flere strenge at spille på. Kan ikke lade være med at blive irriteret hvis der ikke bliver bragt nogle klubben/ranieri tør satse på..
kender ham ikke - men han kan vel næppe være ELENDIG. billig spiller der måske bliver til noget. synes roma er ikke tilstedeværende i den slags handler. og det kan man ikke være når man ikke har økonomien til at hente 3 store spillere hver sommer.
http://www.goal.com/en/news/462/netherlands/2010/05/06/1911948/az-want-heracles-striker-bas-dost-report
jeg har læst inde på galatasrays hjemmeside www.webaslan.com at gs er efter baptista . det er en nyhed jeg konstant ser i de tyrkiske medier. både i år og sidste år. tror sgu han smutter til gs.
Det ville passe mig fint at komme af med Baptista. Jeg kan stadig ikke se hvad vi skal bruge til ham, og kan egentlig ikke se hvilken position han skal spille på banen??
Kan salget være med til at sponsorere købet af Joaquin Boghossian vil jeg være fint tilfreds med den handel.
ja, det ville være lækkert at få baptista væk. men så skal der forstærkes hvis han smutter.
Så vidt jeg kan se udløber Cudicinis kontrakt i år. Det ville da osse være superfint at få ham ind som reserve, og så kunne sælge Doni :)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/07/1913899/bosmanfree-transfer-list-spain-la-liga
Hvis det passer hans kontrakt stadig står til at løbe ud til sommer, så burde roma satse alt på at hente Ignacio Camacho. Han er sku i mine øjne et af de største spanske midtbane talenter.
Derudover kunne en ibagaza være interessant synes jeg. Hvis han da ellers vil acceptere at han ikke ryger direkte ind i startopstillingen. Men han ku være go for bredden, med en masse at byde ind med offensivt.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/07/1913828/bosmanfree-transfer-list-italy-serie-a
hvis ikke klubben får forlænget med cassetti, tonetto, taddei så skal der godt nok handles ind til bredden.
Tror nu også at i hvert fald Taddei og Cassetti forlænger, de har begge været i klubben en del år og må efterhånden være faldet til i Rom. De må begge erkende at de er i karrierens efterår og at det nu gælder om at omstille sig til livet efter fodbolden, samt sikre sig økonomisk. Som jeg ser det sidder klubben med de klart bedste kort på hånden når parterne går til forhandlingsbordet. Begge spillere har fået meget spilletid i denne sæson, men Motta, Menez og Cerci presser alle på for at tage over for de gamle drenge.
Riise har været, tæt på, fantastisk på venstreback i år og Tonetto har været sjælden gæst på holdkortet og manden nærmer sig de 36 år. Jeg tror at klubben vælger at sige farvel til Tonetto og takke ham for fire gode år i i Roma-trøjen - han var rigtig god under Spalletti. Om det i så fald bliver Vitorino Antunes, der kommer tilbage fra Leixoes, eller en udefra der skal være reserve for Riise må tiden vise.
Med hensyn til Goal.com's lister (England, Spanien og Italien) over spillere der kan skifter på en "Bosman" til sommer, synes jeg ikke at der er voldsomt mange interessante spillere. Palermo's Simplicio er tidligere blevet kædet sammen med Roma, kraftigt enda. Jeg ser dog hellere at vi beholder Brighi. Dog kan jeg godt se fidusen i at hente Spimplicio på en Bosman og så sælge Brighi for 5-10 mio. Euro. Udover det er så som så med interessante emner.
En Andrea Consigli fra Atalanta kunne også være yderst interessant! En rigtig god ung italiensk målmand, som har fremtiden foran sig.. Der udover er der ikke rigtig noget der springer i øjnene..
En Mario Santana fra Fiorentina kunne også være en mulighed, men mere for at skabe bredde i truppen, ser ham ikke som en start 11.
Og som du siger asromadk, så er Ignacio Camacho flere gange blevet spået til ef af de kommende store spanske talenter, derfor ogsåp lidt uforståeligt at Aletico ikke har forlænget med ham endnu..
På den engelske liste mangler Gallas, som endnu engang har afvist Arsenals, så han er stadig en mulighed..
En lille drøm kunne være Joe Cole fra Chelsea, tror dog ikke chancen for at lokke ham til er særlig stor..
Consigli er bestemt en god målmand med en lys fremtid, men jeg synes det ville være "over kill" at hente ham. Julio Sergio er førstemålmand, Doni er 2'er. Desuden er der jo også mulighed for at hente Curci hjem fra Siena - tror ikke han spiller i Serie B næste sæson.
Jeg har tidligere hørt/læst at Primavera-målmanden Velerio Frasca skulle være på rette vej. Han er kun 19 år så der går nok noget tid før vi måske får ham at se på holdet. Han er pt lejet ud til Arezzo i den tradje bedste italienske række.
Hmm...har lige set på transfermarkt.de at han "kun" skulle være 1,80 høj...lyder lige lavt nok.
Med hensyn til Camacho kan jeg ikke rigtig se ham skifte til Roma. Jeg tror at der rigtig mange klubber i Spanien og måske England der står langt foran os i køen.
Jeg kunne RIGTIG godt tænke mig at se Sanchez fra Udinese i Roma. Eller Valdes fra Atalanta. Hurtige, driblestærke og forholdsvis målfarlige kanter, noget som jeg i den grad synes vi mangler.
ja sanchez er også den spiller jeg primært ser bliver hentet. og vil ofre vucinic for ham, hvis det kan give roma ekstra penge til at handle ind for og evt toni.. han er simpelthen en så lovende spiller. jeg bliver stiktosset hvis der en anden stor klub i spanien fx der kommer først til ham. han skal bare hentes og tilbydes en 5 årig kontrakt uden noget der ligner frikøbsklausuiler
så ka real madrid hente ham for 100 mio euro om 4 år hvis de vil det
Alexis Sanchez er helt sikkert en spiller vi skal forsøge at købe. Jeg synes dog ikke om idéen om at skifte nogle af vores bedste spillere ud. De skal simpelthen blive hvis vi skal vinde pokaler.
ja det er jeg også godt klar over.. et salg af vucinic er også KUN i lyset af at kunne skille sig af med ham for så at kunne erhverve sig 3-4 nye gode spillere uden at miste en krone ekstra.. tænker self stadig på det rygte der hed 25 mio euro plus toni. --- bliver sku skuffet hvis han ryger for 18-20 mio euro til united eller arsenal fx.. det bare ikke en go nok handel for roma ... men det tror jeg heller ikke sker.. håber bare ikke klubben vil lukke helt af for tanken, hvis salget af ham kunne betyde toni ind plus 2-3 ekstra spillere (fx alexis s) så ville det være kanon synes jeg .. så ville holdet blive stærkere trods afgangen af en fast spiller
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/05/12/1920836/liverpool-set-to-sell-alberto-aquilani-at-cut-price-10m-to
det her nægter jeg at tro på. bliver så skuffet hvis han vender tilbage til italien til en anden klub. så er han da for alvor luft for rom
Det ville være fedt hvis han kom tilbage til Roma ;D
Forresten har Roma lige afvist MAN CITY som ville købe De Rossi for 340 mio. KR (45mio.€)
[Rettet af: kvistus - 12/05/10 - 13:33]
mht de rossi så er han så mange andre ting end penge.. derfor han er uvurderligt. ville blive meget skuffet hvis klubben nogensinde solgte ham.. giv os 100 mio euro plus ronaldo og benzema så ka vi snakke .. det ligeså urealistisk som at han bliver solgt overhovedet
Er der nogen der ved hvordan status er på Guiseppe Rossi fra Villarreal? Mener der var snakke om at Napoli var interesseret. Det kunne helt sikkert osse være en angriber vi sagtens kunne bruge!
Vi er omtrent den eneste Serie A-klub der IKKE er blevet sat i forbindelse med Giuseppe Rossi, så jeg ville bliver meget overrasket hvis han trækker i Roma-trøjen fra næste sæson...
Det er lidt ringe. Han er ellers en rigtig dygtig ung angriber!
Tror ikke på Rossi, han ville helt sikkert være spændende at se i Roma!
Der har på det seneste været en del rygter om Mottas afgang, hvilket jeg ikke håber er rigtigt - synes virkelig han skal have en chance, da jeg tror han er fremtidens mand..
Han er senest sat i forbindelse med Man. City, Sevilla og nu Aletico Madrid..
Tror virkelig ikke vi kan satse på Cicinho som ikke vil tilbage til Roma og der udover har vi Cassetti, som ikke har mange år tilbage i sig, så hvis vi sælger Motta, skal vi jo bare ud og hente en ny højreback? Hvilket jo ville være idioti, når vi allerede har Motta..
Luis Fabiano er nu også sat i forbindelse med Roma, jeg tror godt vi kunne bruge ham...
Luis Fabiano kunne være super!! Han er jo en potentiel topscorer! Det er dælme nogle vilde navne vi bliver sat sammen med som mulige transfers. Håber på et stort transfermarked fra Pradé's side.. Jeg synes ikke helt han har overbevist mig om hans evner endnu!
Fabiano ville være klasse! Ved ikke hvor realistisk rygte det er, men hvis vi kunne sende Baptista den ene vej og få Fabiano den anden vej ville det være en af de bedste handler Roma nogensinde har lavet!
Fabiano er virkelig en mand der kan lave mål..
Tror dog ikke kun det er Prades ansvar, men lige så meget bestyrelsen og Fru. Sensi - det er jo lidt hende der bestemmer hvor meget der kan bruges på transfer og sidste sæson var det beløb jo lige 0! Så taget det i betragtning har vi jo gjort det godt på transfermarkedet i denne sæson, håber bare det betyder at der er penge til at bruge på nye spillere til sommer..
Computerspil gjorde Eriksen til Roma-fan
Kometen Christian Eriksen holder meget af især ét computerspil.
Selvom Christian Eriksen spiller for Ajax, er det en helt anden udenlandsk klub, som den 18-årige landsholdsspiller støtter.
Eriksen er nemlig Roma-fan.
- Det var på grund af Football Manager. I 01/02-udgaven var Roma jo alt for gode, så det startede faktisk lidt der, siger Christian Eriksen til B.T.
Og computerspil er én af de beskæftigelser, som Ajax-danskeren tyer til i fritiden.
- Jeg kan godt lide bare at være alene og se en film eller spille lidt computer. Så ja, man kan vel godt kalde mig en enspænder, konstaterer Eriksen.
Sku vi så ikke tage at hente ham! :D
Men vi skal også lige tænke på at bl.a. Man UTD og tottenham, også vil have ham...(fabiano)
[Rettet af: kvistus - 15/05/10 - 15:15]
jo det ærgeligt at roma ikke hentede ham for småpenge i ob :)
http://www.bold.dk/nyt/Valencia-henter-fransk-forstaerkning
ærgeligt at man ikk henter ham, når Valencia får ham på en fri transfer
Ja det er sku også sådan en handel hvor jeg føler Roma er ikke tilstedeværende. Lige pt er det nogle dejlige rygter der kører som man kan håbe er sande.
Jeg kunne godt tænke mig der fandtes en bedre "købmand" i klubben - evt med et bedre/modigere (mere selvsikkert) scouting team under sig. Plus at klubben skal kunne hive nogle unge spillere ind tidligere. Det er der hvor jeg virkelig håber klubben forbedrer sig.
Hvis man vil være med på topplan så skal de her ting være iorden.
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/05/20/1933533/roma-consider-ac-milans-klaas-jan-huntelaar-as-flamengos-adriano-
Har altid syntes han var en genial spiller.. er bare ikk så vil med at Mexes evt. skulle indgå i handlen. Men hellere Huntelaar end Adriano!
Nej nej nej nej!! Huntelaar til Roma? NEJ, jeg synes han er så skide dårlig!
Huntelaar er bestemt ikke en dårlig spiller, hvis han bare havde fået chancen i Real Madrid ville han allerede nu være et kæmpe navn. Han skal bare til den rigtige klub, så bliver han kæmpe stor. Når det er sagt, skal det siges at Roma ikke er den rigtige klub for Huntelaar. Vi ved alle at Totti ikke løber mange meter pr. kamp og hurtighed er heller ikke noget Totti gør det i. Derfor skal vi bruge en angriber der har lidt fart i fødderne samt kan holde lidt fast i bolden. Hvis Adriano kan finde tilbage til sin gamle form og lære at opfører sig ordentligt vil han være en rigtig god mulighed.
Så kom goals bud på Romas aktiviteter på sommerens transfermarkedet: http://www.goal.com/en-gb/news/2871/special/2010/05/27/1945072/goalcom-summer-shopping-who-should-roma-buy
Må indrømme at det er positivt hvis dte er hvad der sker, tror dog ikke på at vi har råd til at hente både Sanchez og Rossi..
IN (8): Nicolas Burdisso (Inter), Fabio Aurelio (Liverpool), Fabio Simplicio (Palermo), Mauricio Pereyra (Nacional), Alexis Sanchez (Udinese), Matias Ezequiel Schelotto (Cesena), Adriano (Flamengo), Giuseppe Rossi (Villarreal).
OUT (9): Artur, Max Tonetto, Simone Loria, Ricardo Faty, Aleandro Rosi, Adrian Pit, Stefano Guberti, Rodrigo Taddei, Julio Baptista
Preferred line-up (4-4-2)
Julio Sergio
Cassetti/Motta – Burdisso – Juan – Riise
Sanchez – Pizarro – De Rossi – Vucinic
Totti/Adriano – Rossi/Menez
Hva siger i?
Adriano ligner en sikker handel og tror også på Simplico.. derudover ser jeg meget gerne Sanchez i klubben, så de tre spillere samt en ny venstreback, og måske Curci, ville være perfekt..
Synes goal rammer den lige i øjet. Dog vil jeg kun af med guberti og baptista hvis der så rent faktisk BLIVER hentet to gode erstatninger (rossi og sanchez - ku være mulighederne)... dog ser jeg hellere en Eren Derdiyok fra leverkussen eller fx en Gignac.
ja det må godt nok være en drømme transfersommer: Adriano,Rossi, Sanchez ville jeg da blive utroligt glad for..
og så kan jeg godt lide det han siger med at D’Alessandro og Pettinari få noget mere spilletid, det har jeg ventet noget tid på :D
Gignac er roma eller sigøjner, som er den mindst venlige term. Han har et slæng på en hel familie a la Brad Pitt i snatch. Det er den primære grund til han ikke er skiftet. Der går historier om, at hans mor sælger hans træningstøj på et marked, for at tjene lidt ekstra. Lidt ligesom John Terry. White trash.
Det skal ikke til Rom!
Sascha_c:
Det er det det mest ignorante og stupide indlæg jeg nogensinde har læst.
Du burde være Nazio fan med de racistiske kommentarer. Så kan man jo også sige, at man ikke skalkøbe Drogba eller Eto'o forbi de er negre og de har store familier og de laver garanteret vodoo... eller Adriano, fordi at hans familie altid danser samba... og det skal ikke til Rom:]
Husk på at vi alle er mennesker og mangfoldighed er smukt! NB. Jeg er gift med en roma og har 2 børn med hende, så du må undskylde at jeg tager det lidt personligt......
Jeg undskylder hvis jeg på nogen måde har fornærmet nogen. Det har ikke været hensigten.
Jeg refererer bare hvad jeg har hørt fra fodboldverdenen. Det er da interessant han ikke er skiftet nogle stedet hen? Familie skulle efter sigende ikke ville det
Kæft hvor er du dum at høre på Sascha... Start du forfra i folkeskolen og se om du ikke får lidt ud af det 2. gang..
haha ? hvor kom den fra?? haha.. griner indlæg mann.. så længe manden scorer kasser ka du da være ligeglad med hvordan hans liv er
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-30969512:politiet-ser-p%C3%A5-stjerneangriber.html?forside
Kedelig nyhed :S
Zlatan!
håber virkelig at klubben for taget sig nogle penge for Doni. Der nævnes Benfica er ude efter ham nu. Arsenal, Galatasaray. Der skal altså scores penge på ham! Synes bare ikke Roma generelt er så gode til at handle, føler gang på gang de får solgt for alt for lidt. Håber ikke det sker denne gang
tror det er begrænset hvad du kan få for en mand som Doni
Jeg læste vi kan få de der 8-12 mio. euro for Brighi..
Så vi burde da godt kunne få nogle penge for en som Doni, idet at flere "storklubber" er ude efter ham..
Hvis klubberne der er ude efter ham nærmest regner med at få ham smidt i nakken - så synes jeg ligeså godt Roma kan beholde Doni. Og lade ham tage kampen op med Julio. Det skader ikke at have 2 gode keepere
bare fordi det er storklubber behøver de jo ikk at skal betale meget.
Nej det er ikke ens betydende Sebbews.. Men det er med til og sætte prisen op..
Sys bare ikke han skal sælges billigt. Så ser jeg hellere at vi beholder ham. Eneste problem er hvis Curci kommer tilbage nu her - så det lige i overkanten. Men som det ser ud nu, skal vi sku bruge doni som backup for Julio hvis han alligevel ikke kan indkassere nogle penge.. jeg snakker ik mia, men ville blive ked hvis han gik for under 8-10 mio euro. Dertil er han sku for god.
Markedet er jo dødt - klubberne har ingen penge! Jeg kan ikke komme i tanke om en klub der kan eller vil smide eksempelvis 12-15 mio. Euro efter Doni. Kan andre?
Desuden skal der altså også betales løn til Doni. Umiddelbart tror jeg at han ligger på en relativt høj løn - sikkert i omegnen af 20-25 mio. kr. årligt, hvilket er rigtig mange penge for en reserve keeper. Derfor kan klubben være tvunget til at acceptere en tilbud under 8-10 mio. Euro.
Genoas præsident afviser at ville bytte Doni med Amelia, så det bliver nok ikke til noget.. Derimod ser jeg altså helst vi henter Curci hjem, og tror ikke han er vildt dyr, ellers kan de vel få Artur i bytte.. hehe
Benfica skal have en ny målmand, da begge deres er elendige! Og når de først får solgt Di Maria, skal der nok være råd til de kan smide lidt efter Doni (håber jeg)..
Jeg tror bestemt det er realistisk at få 10 mio euro for Doni. Hvis klubben beslutter at det er hans værdig og de som alternativ selv beholder ham. Det sku ingen penge, i og med man får en målmand der kan stå 8 gode år endnu. Han går sin bedste alder i møde. Det burde en klub som Benfica, og Arsenal for den sags skyld være villige til. Og ellers beholder Roma ham bare og lader ham tage kampen op med Julio - og udskyder Cerci's co-deal et år mere.
er træt af lønspekulation. Spilleren får det i løn de får, og der er forhåbenligt lagt nogle ordenlige budgetter som kan bære at spillere der IKKE er i start 11 også får en okay hyre. Det burde vi kunne, hvis vi skal være i stand til at spille med om mesterskab/chl.
Ellers er Doni jo også perfekt at bruge for at få en anden spiller til klubben. Hvis ranieri virkelig vil have Eboue som rygterne siger så er det sku fint han bruges til det.
Jeg er ret sikker på Doni skifter i løbet af sommeren.. Idet at jeg simpelthen ikke tror på, han gider at være 2. målmand.. Synes også hans attitude, når han kom på banen, da Sergio blev skadet, viste at han allerede var træt af, at være reserve - og lignte en mand der gerne ville skifte væk..
Derfor synes jeg også det vil være fint og sælge ham for f.eks. 10 mio Euro, hvis vi ikke kan få mere.. også bruge de penge på f.eks. at hente Eboue..
man kan jo lige så godt bytte med Arsenal hvis de vil have ham.
Ja 10 mio er helt fint. men synes simpelthen ikke han skal afhændes på "sølle" 2-3 mio euro til benfica fx.. og så ka roma tilhængere sidde og ærge sig når han bliver solgt for 20 mio til arsenal næste sommer. hvad ved jeg.
det meget simpelt. doni er 10 mio euro værd, og hvis ingen vil betale, så må han blive og overholde sin kontrakt. Hvem ved, det ikke umuligt at Julio falder i niveau igen og Doni kan overtaget pladsen. I mit hovede burde kampen mellem de 2 keepere være perfekt for konkurrencen på pladsen.
Ved godt at dette på ingen måde kan sammenlignes. Men alligevel. Yaya Toure står vel mere og mindre i samme position som Doni. Pladsen er taget, det er ingen dårlig spiller..
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/06/09/1965986/yaya-toure-set-to-complete-switch-from-barcelona-to
Hvordan satans kan barca score €30 million på ham, og så tillader folk herinde og sige Roma ikke kan forlange 10-15 for Doni (for så vil folk nok bare ikke købe ham).. man må frem med albuerne og ikke sælge for billigt..
# Asromadk
Jeg er enig i din første sætning. Resten holder ikke!
altså Doni er god, men 15€ er for meget tror jeg. Tror man skal være glad hvis man kan få 70-80 millioner danske kr. for ham
Nu kan du ikke helt sammenligne Doni med Yaya, også er det altså Man City der køber Yaya, de kan jo smide lige så mange penge efter ham som de har lyst til!
Nu sættes Doni også i forbindelse med Milan, synes altså mere og mere tyder på at han bliver solgt denne sommer..
ADRIANO ADRIANO ADRIANO!!!!!!!!!!!!
FUCK SAMPDORIA KAMPEN DET VAR FUCKING UFORTJENT, FUCK DORIA.
VI SKULLE HAVE HAFT BLEVET MESTRE I ÅR!
NU HAR VI FÅET ADRIANO OG VINDER LO SCUDETTO 2010/2011!
FORZA AS ROMA
FORZA ADRIANO
KLASSE KØB! ADRIANO BLIVER SÅ MEGET BEDRE END BATISTUTA OG SCORE MANGE FLERE MÅL END HAM!
TAG NU WILLIAM GALLAS! LAD IKKE JUVE FÅ HAM!
EN KLASSE FORSVAR PÅ FRI!?
Ja det vil jeg også mene.. om han så vil have 1 år mere end klubben vil give. han er en spiller der sagtens kan holde niveauet, plus han vil kunne bidrage mentalt til holdet i alle de år.. fantastisk spiller kom nu igang .
Hvad er det lige præcis i vil bruge Gallas til? Såfremt Burdisso skifter permanent synes jeg da at vi er godt dækket ind i midterforsvaret -og jeg vil også 10 gange hellere have Burdisso end Gallas.
Bare fordi der måske er mulighed for at få fat i en given spiller behøver man altså ikke købe ham.
Udover Burdisso synes jeg kun at vi mangler en reserve for Riise og eventuelt en reserveangriber hvis Okaka Chuka forbliver i Fulham.
Hvad vil du gøre hvis to af midterforsvarer blev skadet?
og det kan sagtens ske! Andreolli er bare ikke god nok. Gallas kan vi få for fri? hvorfor dog ikke? det ville jo være sådan et godt køb!
Hvis Gallas er gratis, ser jeg intet problem i at hente ham??
Gallas kan også sagtens spille venstreback.. så han vil både fungere som back-up for Riise men også midterforsvaret :)
Slap nu af.. bare fordi han er fri er der jo ingen grund til at smide store løninger efter et fjerde valg i midterforsvaret, hvis vi sikrer Burdisso.. der er jo ikke nogen klubber der har 4 midterforsvarer af sammen kaliber som Juan, Mexes, Burdisso og evt. Gallas! ville være dybt åndsvagt!
Hvad hvis vi får den situation som vi har haft mange gange, hvor Juan og Mexes bliver skadet.. tror du så godt Andreolli kan gå ind og klare sig godt? Det tror jeg nemlig ikke.. Derfor ser jeg ikke noget problem i at hente Gallas, både som back-up for Riise men også midterforsvaret, hvis der kommer brug for det..
Personligt synes jeg at Gallas er en glimrende fodboldspiller og derfor synes jeg det ville være fantastisk hvis han kom til Roma, hvis man manglede ham. Men det gør vi ikke. "Arsi" og "TottiTheBest" I virker virkelig som om I vil hente alt hvad der har en puls og, undskyld mig, men I mangler seriøst også nogle bedre argrumter for at hente Gallas! Hvis I stadig holder fast i at Mexes og Juan bliver skadet, så synes jeg at I skal sende et brev ned til Rosella Sensi og fortælle hende at vi skal tage højde for alt. Det I egentlig siger er; at så skal vi jo også tænke seriøst over hvis Vucinic og Adriano bliver skadet (som I påpeger godt kan ske), så skal vi jo også hente en klasse angriber til, og hvad nu hvis Motta og Casetti begge bliver skadet, skal vi også hente en klasse højreback mere?
Jeg vil slutte af som "Anderson" startede, slap nu af..
[Rettet af: il lupi - 11/06/10 - 14:25]
Jeg mener vi har MEGET brug for Gallas. Også selvom Burdisso kommer. Han vil ikke blive fast spiller, men gallas kan bruges overalt. Han har samme alsidighed som vi mistede i panucci. Han kan med succes bruges som midtstopper, højre/venstre back både defensivt orienteret men i DEN grad også offensivt. Hvis ranieri er interesseret i at køre sin 3 plus 2 wingbacks somme tider kan Gallas udfylde ALLE 5 pladser med succes. Hvis dettte ikke er værd at "have brug for" så ved jeg snart ikke.
Hent ham, fantastisk køb.
Godt forklaret Asromadk :)!
Netop derfor jeg også mener vi har brug for ham.. især hvis vi vil være med i kampen om alle tre pokaler - og vinde nogle..
Jamen så må vi se om vi henter ham, eksperter :)
fedt!!! så slipper vi for selv at udvikle nogle unge spillere vi kan jo bare købe løntunge landsholdsspillere til alle pladser! 3 Stjernespillere på hver plads... Hvorfor er det lige i tror Roma har finanser til at have backups af den kaliber? når det er langt de færreste andre klubber der har! Det handler jo lige så meget om at de unge spillere skal have chancen hvis den byder sig og ikke bare blive skubbet længere bagud i ranglisten, ellers ender vi bare med at have en klub uden talentmasse fordi de alle er flygtet til andre klubber efter spilletid! Kan da godt se vi muligvis mangler noget bredde i forsvarskæden, men så er det man tager en ung spiller med op i truppen så han kan udvikle sig.
Kan sagtens se hvad du mener Anderson. Men det er bare ikke muligt hvis man vil kæmpe med mod de bedste hold i europa. Der nytter det ikke noget at man ikke har en trup med 16 spillere som alle kan holde niveau hver gang. Jeg tror måske du har spillet for meget manager hvis du tror at et "ungt talent" bare kommer ind i truppen og slår igennem. Gallas er et sikkert kort. Hvem ved, måske bliver han fast mand på højre back og så er det vel næppe en dyr pris for ham?
Tror du at en fast mand for Frankrigs landshold og Arsenal, har løst til at sidde på bænken og være 4. valg som midterforsvarer .. eller bare generelt være backup? vi har ikke brug for ham .. det ville være et godt køb - men vi har desværre ikke brug for ham.
og som Anderson siger, har vi slet ikke pengene til at have ham ..
Hehe ja jeg tror sku heller ikk han har lyst.. Og ja jeg spiller en del manager.. and love it ;) det ville jo være ønsketænkning (dog ser man det jo ofte ske..) hvis de bare skal gå direkte ind og slå igennem, men de skal jo også bare være backup i en periode så de kan lære noget indtil de eventuelt får chancen! Vi har jo ikk en olie sheik i ryggen (Heldigvis!!!) vi kan ikke bare købe etablerede stjerner.. så stor en købekraft har vi slet ikk! Vi er en udviklingsklub (hvor vi så har været så heldig og holde på de bedste: De Rossi og Totti) og det skal vi sku da være stolte af.. Er sku lidt kedeligt og opbygge en klub som Inter, Real, City gør det! Og synes det er for stort et sats og hente en løntung spiller der kun "måske" kommer til at spille fast på pladser hvor vi i forvejen er ok dækket in!
Er vitterlig enig langt hen af vejen. Som udgangspunkt er jeg imod en handel som den med gallas. Men mener dog han er en af de få undtagelser. Jeg er sikker på han er hele sin "tunge" løn værd, som jeg nævner med niveau på alle pladser han bliver sat på, rutine plus (det et gæt) men tror virkelig han er en vindertype som kan hive et helt hold med sig. PLUS - de unge spillere du snakker om kan han være med til at guide frem. Tror han er typen der fortsætter som træner etc.
Måske er det slet ikke sådan virkeligheden hænger sammen, men ser ham som meget mere end en spiller der bare skal ind og spille fodbold. Tror han fylder meget på et hold, og at han så oveni købet er en fortrinlig forsvarsspiller ligemeget hvor man placerer ham gør ham ikke dårligere.
Altså han er en løntung spiller- men det er ikke uden grund - og hvis han kan være med til at løfte holdet til fx at komme langt i CHL - så vil jeg gerne tillade klubben at han får en top 10 løn i klubben eller hvor meget det bliver.
Tiden må vise.
Hvis City så gerne vil have Mexes, kan de smide Robinho på bordet :)
Hvis City så gerne vil have Mexes, kan de smide Robinho på bordet :)
Robinho og Adriano, dte kunne nok blive underholdende, men tror sku ikke på det.. Smid 250 mio, så kan vi snakke om det!
Hehe ja det er en fed tanke. Tror virkelig det kunne være farligt. Menez, Adriano, Robinho i front. Og de ville have mange år sammen endnu til at få en giftig frontlinje igang. Det ville jeg gerne "ofre" mexes for - men dog kun hvis Burdisso og gallas bliver hentet. Det nytter simpelthen ikke at klubben pludselig er nødt til at sætte sin lid til Andreoli fx. det er for stor en chance at tage desværre (kan egentlig meget godt lide ham og håber det bedste for ham)
bold.nyt Riquelme vil til West Ham
han er nu nice og se på når han spiller bold...ærgeligt han ikke lige passer ind på Romas hold..men kunne være en fin mand som reserve for Totti :-)
toni er blevet sat fri fra sin kontrakt i bayern skal vi beholder ham??
og forstår ikke at vi ikke henter alexis sanchez hurtigst muligt spår ham et kæmpe vm, og så stiger prisen og interresen for ham... og han vil passe fantastisk ind...
avarez fra hounduas bari hvorfor solgte vi dog ham??? forstår ikke helt vores politik!!!
@Zmartguy.
Mener du seriøst at han vil kunne begå sig på holdet?
jamen det jeg har set af ham i bari kampene og han er utrolig hurtig og quick og drible stærk og meget eksplosivt. sys bare det synd han ikke rigtig fik chancen. hans defensive arbejder er dog ikke specielt højt.... men så ham heller end guberti der ikke er speciel eksplosiv
Selvom Luca Toni sikkert kræver en go løn, så synes jeg vi burde hente ham alligevel. Og så lade Okaka blive 1 år mere i fulham.
Synes Toni passede perfekt ind hos os, og så gerne han sluttede sin karriere af her
Men Cerci er da markant bedre
Skal slet ikke ligge samme sted på banen? cerci skal ned og ud og toni skal være centralt fremme.
men udover det.. ham Eren Derdiyok jeg nævner i starten af denne tråd, spiller en super kamp synes jeg mod Spanien. Han spiller for Schweiz. Det må være muligt at lave en forhåndshandel med ham, og måske få ham næste sommer eller sådan. Når nu vi har samarbejde med Leverkussen. Synes han er et kæmpe talent.
Jeg tror han sammenligner alvarèz og cerci ;)
Gojko kacar god definsiv midtbane spiller som også kan spille central forsvar. som spiller i nedrykkede hertha berlin burde være en mulighed at hente til klubben :D
Asamoah fra Udinese (Ghana) og Ilea (Holland)ser da virkelig ud til og være nogle talenter der kan blive verdens stjerner :)..
mener du ikk Elia :D
Haha, jo lige præcis :D
har lige kigget på tuttomercatoweb.com ... forstår ikke helt om roma er ved at blive soldt eller hvad der lige sker nogle der kan forklare mig det i detaljer?
hmm Honda eller Sotiris Ninis som totti's afløsser hvad sys i om det
http://bo.asroma.it/UserFiles/1177.pdf
Nogen der kan oversætte dette ?
hm det er noget med at vi har fået barusso og at vi har forsat samarbejet om de andre spiller 50% co op til de forskellige klubber så vi ikk sakl lave en random byde rundte... og rosi kommer tilbage til roma..
Honda og Ninis er helt klart nogle spiller der ville forstærke vores trup meget.. Jeg tror godt vi vil kunne få Honda for en god pris, men jeg tror Ninis vil blive lidt dyr iforhold til vores økonomi..
Men helt klart 2 spillere jeg vil elske og se i Roma :)
Nooooo !!! Vi har mistet Motta ! Udinese bød højest på ham!! Ævvvv :( klart et tab! Dumt og grådigt Roma ! (goal.com)
FUCK!!! Roma prøver at købe ROBERTO CARLOS?!?!?!
Hvorfor skal de sælge Marco Motta!?!? Det er en virkelig dårlig beslutning...Han er jo en af fremtidens mænd i Roma, og han kunne virkelig have skabt sig et stort navn, hvis han var blevet nogle år endnu, men hvis Roma hellere vil have penge, så må de selv om det... Virkelig skidt Roma!!
Honda blev solgt til cska Moskva for få år siden for 13 mil euro så tror ikke de vil tager imod offer over 20 mil euro minis til gengæld har hvis en klaresul på 10 mil euro så der er en mulighed
Jeg synes sgu også det er lidt ærgerligt at vi har mistet Motta til Udinese, men på den anden side er det jo heller ikke nogen hemmelighed at Motta ikke har været en af Ranieri's yndlinge, og hvis han alligevel bare skulle sidde ligeså meget på bænken som i den kommende sæson, som tilfældet var i i den forgangne sæson, er det bedre at få lidt penge ud af ham.
Når det er sagt skal vi ikke nødvendigvis opgive håbet helt. Så vidt jeg ved bliver Motta ikke låst for at skifte klub endnu engang henover sommeren. Det er klart at en handel mellem Roma og Udinese kan gå hen og bliver meget kompliceret, med hensyn til transfersum og om det skal være leje, del-ejerskab eller reelt køb. En ting der taler for at Motta kommer tilbage til Roma er dog de udtalelser som han kom med efter handlen, hvor han næsten lød ulykkelig...vi får se!
syntes bare vi skulle have lejet ham ud....
men nu må vi se måske de har flere esser i ærmet i roma..
syntes Fabio og Adriano på fri er godt hentet
nu mangler vi bare et par mega hurtige spiller til kontra bold når det er nødvendigt
[Rettet af: totti er gud - 30/06/10 - 22:12]
Ifølge dagens italienske medier har Motta accepteret en kontrakt fra Juve!!
hvis det passer at juve vil sælge giovinco, synes jeg han kunne være alt for sjov at hente. hvis han ik er for dyr.. han ska nok blomstre lidt mere op før eller siden, han kunne være meget interessant at hente :D:D
lidt urealistisk måske men ku være så sjovt
Jeg er virkelig nervøs for at vi miste enten Mexes eller Burdisso, eller måske begge to. Jeg har virkelig en fornemelse af at de begge to ryger til en anden klub, og at Roma så kun køber en halvgammel middelklasses spiller på 30 fra en midterklub i serie a som erstatning... Hvilken katastrofe ville det ikke være hvis roma falder sammen på grund af manglene styrker i forsvaret? Jeg mener... Der har ikke været nogle særlig gode alternativer endnu... Håber virkelig på det bedste, og vil følge dette transfer drama lige til det sidste.
Forza!
Tja. Umiddelbart skulle man jo syntes at alle handler er sat i bero mens klubbens ejerskab diskuteres??
ja, og dette ku netop være grund til at roma (som i forvejen er så sløve på markedet) ikke får sikret burdisso inden en anden klub træder til. og i desperation sælger mexes for at kunne købe bare en eller anden ny spiller og så indtræder katastrofen.
vi må bare krydse fingre. synes sku også inter presser den lige lovligt med 10 mio euro for burdisso. håber at han selv afviser andre klubber så inter får valget imellem en utilfreds spiller eller at sælge til roma.
Så lad os dog for HELV*** beholde Mexés. Kan vi få Burdisso er det en succes. Får vi ham ikke har vi stadig Mexes-Juan!
Læste mig frem til at rygterne i Italien går på at Meces ryger men Roma
derfor går efter Burdisso (selvfølgelig) men også den brasillianske midterforsvar Luisao som til daglig spiller i Benfica... Tror hvis dette kan ske ville være rigtigt godt
vi har mistet Burdisso
Jeg kunne ærlig talt ikke tro mine egne øjne da jeg læste dagens Roma-nyhed på goal.com. Fatter ikke en bjælde af hvad Ranieri og Sensi ser i en spiller som Lobont, som vi netop har købt for ca. 7,5 mio d.kr. Vi har jo allerede Sergio og Doni, og selv hvis sidstnævnte smutter så står vi med Valerio Frasca som andenmålmand. Som jeg ser det er det penge lige ud i luften, manden er jo 32 og 1 mio euro er stadig en del i dagens fodbold verden.
32 år er der ikk meget for en målmand
€4 mio. + mexes for Burdisso?
Hvad fanden ^
Tror du selv på at Burdisso er mere værd end Mexes?
[Rettet af: andersroma - 10/07/10 - 18:43]
Det er hvad Roma byder for Burdisso..
Nej, det passer ikke.. Man skal ikke tro på alle rygter ;-)
[Rettet af: andersroma - 11/07/10 - 15:23]
Er der nogen der ved hvad det her går ud på?
http://en.wikipedia.org/wiki/Seigo_Narazaki
Folk kan jo ændre wiki som de vil så det må være for sjov :-)
hahaha :D
forstår ikk hvorfor man ikk prøver at skaffe joe cole når manden er gratis og har sagt til agenten at han skulle se om der var nogle klubber fra la lige og seria a der ville have ham :D
Håber det rigtigt det her.
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/07/12/2022726/philippe-mexes-insists-he-wants-to-stay-at-roma
Men mangler vi ikke i høj grad en højre back?
(gad ikke lige at oprettet en ny traad)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/13/2023435/former-juventus-director-luciano-moggi-linked-with-roma-takeover-
Er jeg den eneste som vil have en smule imod dette? :D
Desuden, er han ikke udelukkede for serie a?
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/13/2023151/roma-plan-raid-for-flamengo-left-back-juan-report
Hvorfor spiller motta i juventus..? var det ikke udinese?
Jo og derefter lejet ud til Juve...
Hvis Genoas køb af Veloso går igennem som det rapporteres i dag, så er det fandeme et stærkt køb!
i følge Galatasarays egen side har de snart skrevet kontrakt med bæstet, hvor han skal spille på toppen sammen med Milan Baros. :) ku være lækkert hvis han skred.
ja bappen ud,og så kunne vi købe unge Giovani til fronten....fra tottenham
men mangler nok mere en højre back mere og gerne en lille hurtig satan
, nu vi ikke har Motta som jeg ikke forstår er væk
[Rettet af: totti er gud - 11/08/10 - 22:28]
Mattia Cassani spillede en rigtig fin kamp for Italien på højrebacken mod Elfenbenskysten. Meget stærk i det defensive, solid og det offensive og flere rigtig gode lange afleveringer. Ham kunne jeg godt tænke mig at se i Roma-trøjen!
http://www.bold.dk/nyt/Liverpools-italiener-skal-lejes-ud
HAHAH... så det sku bare om at slå til! :) og så næste season slår han ik igennem i liverpool og så er han snart tilbage hvor han hører til!
FØJ hvor bliver jeg skuffet hvis roma skal møde ham i en serie a kamp hvor han spiller for et andet hold!:(
Han er sat i forbindelse med Juventus, der angiveligt gerne vil leje ham.
Han skal bare ikke til juve...!
Det ser sku sådan ud.. Liverpool har vist accepteret et lejetilbud fra Juve og der er oven i købet en købsoption med i handelen. Skidt, hvis den handel bliver en realitet.
Hvor bliver jeg bare skuffet over ham hvis han tager til juve. så ka han da for alvor rende og hoppe
Så er Aquilani lejet ud til Juve. Det havde jeg ALDRIG forventet fra ham.. En ægte ROMA-dreng, troede jeg.
Hold da kæft.. Det havde jeg godt nok ikke set komme. Det kan godt være jeg (vi) er for naive med at tro Roma-drengene ikke vil spille i andre klubber end vores, og slet ikke en anden i Italien, men jeg havde slet ikke forestillet mig, at han ville spille i en anden italiensk klub - og slet ikke juve!
det er skidt men kan godt forstå ham, han spiller ikke fodbold for pengene som BAptista!!!(nar!!´, men for han nyder spillet og hvis juve er den enste klub, der har vist interrese for ham.
Bliver han jo nød til at tag det for at få sin karrier på ret køl, men han er ikke en foræder som cassano og mancini osv, dem der smutter for de ikke syntes deres kontrakt tilbud var for godt nok og vil ha flere penge.
se det er nogle mesiaser, lad os da alle håbe det bedste for vores tidlger roma helt og at han ikke score mod os:)
er utrolig utrolig skuffet over ham. tror han selv at han kommer til at spille HVER week i juve. han skulle have fundet en mindre italiensk klub så kunne jeg have LIDT respekt for ham - for spille skal han..
MEN .. nu har han både ødelagt roma forholdet for alvor, plus at han ikke får nok spilletid i juve - det er jeg overbevidst om ..
Tja. Med hans skadeshistorik er det nok begrænset hvor stor indflydelse han reelt set får på Juve's sæson.
det synd. han ville kunne få lige så meget/lige så lidt spilletid i Roma. Det ærgeligt det ikke er roma der henter ham tilbage. det ville klæde begge parter
Og så kommer dagens saglige indlæg.
Tre ord.
FUCK DIG AQUILANI!
[Rettet af: Liam Gallagher - 21/08/10 - 15:28]
Mistede allerede en del for ham, da han gik ud og svinede Roma's lægestab til, lige efter hans skifte til Liverpool. Det her gør kun jeg mister mere for ham, og for mig er han ikke velkommen i Roma længere.
Sikke en frygtelig nyhed at komme hjem til! Aquilani har mistet alt for dig! Du kunne kun have gjort dig mere upopulær ved at skifte til Lazio!
Er ligeglad med hvor meget spilletid han ville få i Liverpool, som Roma dreng skifter man ikke til Juve.. skuffet..
Ja er helt enig.. lazio er det eneste der ku ha være værre.. så sku hellere han tog til parma whatever og spillede 90 hver week.. men juve?? en direkte rival.. hva tror han selv.. gad godt se hvad der sker hvis juve vinder 1-0 over roma og han har scoret. haha.. han er til grin
Liam, enough said. Det er fandeme skidt Aquilani..
Schalke byder 5mio euro på baptista... for mig at se er den pris til grin hvis klubben sælger ham for 5 mio euro. alt under 10 er ligegyldigt og så beholder vi ham bare
5 mio er måske lidt under forventet, men vi kan aldrig - aldrig få over 10. Manden har ikke spillet førsteholdsfodbold i 2 år. Det kan man ikke få meget mere end 30 mil dkkr for?
4 ord.
JEG ELSKER DIG AQUILANI!!
Andreolli er i Chievo nu
Aqui aqui aqui....
kæft vi kunne godt bruge motta på backen ! SÅ Ufattelig irriterende at han er væk!
Hvorfor Anders?? Kan ikke se hvorfor man skal have den mindste sympati for Aquilani?
I øvrigt var hans karriere i Roma aldrig så voldsomt imponerende, hvilket selvfølgelig skyldtes de mange skader han løb ind i. Altså han havde nogle fantastiske kampe, men var aldrig særlig stabil og har da slet ikke gjort nok for klubben til at det kan tilgives at han nu er i Juve trøjen!!
Helt enig Liam. Aquilani kan jeg ikke længere forbinde med Roma på nogen som helst måde.
Syntes efterhånden vi har trimmet truppen godt ned og er kommet af med spillere som aldrig slog til i klubben. Lige bortset fra loria, så sælg ham dog for guds skyld.. Men jeg kunne godt tænke mig at se et par nye ansigter i klubben. Ellers ser truppen alså lidt tynd ud.
Han er så nice! Vil altid være hans største fan ligemeget hvad der sker med ham ..og drenge bare vent til den dag han kommer tilbage, den fortabte prins overtager tronen og det halve kongerige!
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/08/28/2091771/roma-manchester-city-consider-alexander-doni-shay-given-swap
HVAD VENTER VI PÅ? Shay Given er en FANTASTISK målmand!
ROMA HAR KØBT BURDISSO :D
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/08/28/2091902/official-nicolas-burdisso-joins-roma-from-inter
Og BURDISSO SENIOR ER HER!! PERFEKT:
BURDISSO!!!!!!!!!!
Jeg syntes dog stadig vores offensiv er lidt tynd!!!
Burdisso !
trezeguet på fri transfer. tror godt han kunne lave en god season og bevise han ikke er helt færdig
Hvad med Robinho? Er han ikke til salg eller sådan noget?
Tror ikke vi har råd til at få Robinho. Både hans prisskilt og lønkrav ville være for høje.
Enig tror ikk roma kan matche robinho.. og sådan som holdet solgte sig selv mod cesena - er der nok ikke nogle store spiller der tænker, "det hold vil jeg meget gerne ind på"..
tænker måske en drenthe.. måske en billig låneaftale.. synes han har et fint drive, og ku måske give roma en smule kynisme på kanten med gode spark og indlæg
Hvad sker der? Milan regnes også med og underskrive med Robinho imorgen :S
Vi SKAL stadig ende højere end Milan i den her sæson!! :)
Ja... Milan fyrer den max af :D
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/08/30/2095529/uefa-president-michel-platini-new-regulations-will-bring-end
Det her bliver det bedste Platini nogensinde kan gøre :D
Håber virkelig det sker, så er vi på samme niveau på transfermarkedet som Chelsea, Real Madrid og Man City :D
Dit link virker ikke Totti. :)
edit: virkede hvert fald ikke tidligere, men nu gør det. :)
[Rettet af: Kelevra - 31/08/10 - 14:45]
Betyder det at alle klubber har lige mange penge at bruge? Det forklare hvorfor Milan lige pludselig fyrer den af med at bruge penge... :P
Men det vil så give Arsenal en KÆMPE fordel. jeg kan ikke lide den regel
[Rettet af: kvistus - 31/08/10 - 14:09]
Det rigtigt nok Arsenal vil få en kæmpe fordel, men som jeg ser det vil vi også få en stor fordel i Italien? Tror ikke nogen af de andre klubber i Italien er kommet op med ligeså mange Serie A-Spillere som Roma har gjort gennem de sidste par år :)
Og det vil jo også gøre det MEGET nemmere for os at konkurrere med de helt rige klubber på transfermarkedet - Hvilket jo også er en fordel for os, da vi ikke har så mange penge..
Nå jo. Vi har nogle ret gode ungdoms lejre (eller hvad de nu hedder) har vi ikke?
Marco borriello er nu en Roma spiller.
fuck en hurtig handel ved ikke helt hvad jeg syntes om den må tiden vise...
Mangler altså stadig alternativer på kanterne syntes jeg !!
Hvad synes i om casseti? er han god nok, og skulle man evt. smide burdisso ud på højreback og starte med mexes centralt. Hvad med cicinho eller rosi får de chancen? synes roma har lidt problemer på højreback, ingen af løsninger er ifølge mig ideelle.
Cassetti er ikke god nok.. Burdisso-Mexes-Juan-Riise er løsningen!
@Don-Emilio
Ja, måske lidt. Men vi har Vucinic,menez og taddei (ved ikke om der er flere)
3 spillere til 2 kanter er så sandeligt heller ikke prangende.. Men med købene af Adriano og Borriello burde Vuci blive aflastet fra angriber-posten. Perrotta og Brighi kan vist til nød spille venstre midtbane, dog slet ikke i samme klasse som Vuci. Menez og Taddei er egentlig fint nok til højrekanten.
baptista kan også spille på kanten
baptista kan også spille på kanten
Baptiska kan jo spille alle steder, men ikke finde ud af det.... Loria kan osse spille venstre fløj så..
synes at burdisso på hb, ville svække os offensivt, men på den anden side ville det give mere plads til riise, som kan gå med op, hvor juan så kan dække hans plads og burdisso kan gå ind centralt, hvis der er brug for det. Det ville også styrke os defensivt, da jeg synes riise er lidt svingene defensivt, og hvis burdisso spille på hb, ville Juan i højere grad kunne hjælpe riise, uden at lave hul centralt. Hvad synes i? skal burdisso ned på den hb? og skal cicinho have chancen?, jeg synes han er en virkelig interesant spiller, der er en del bedre teknisk end burdisso og casseti, men desværre mangler det defensive og når vi har riise som er god offensivt, og måske også mangler det defensive er det måske at sælge sig selv defensivt. Hvis Cicinho blev bedre defensivt, ville han blive en rigtig spændene back og en klassespiller.
Jamen det kommer an på hvem vi spiller mod.. Er det mod Juventus, Milan eller Inter vil jeg foretrække Burdisso da det giver en del mere sikkerhed nede bagved..
Men mod et hold som Cesena på hjemmebane ville jeg foretrække Cicinho fordi han er noget bedre offensivt.. Mod Cesena ville Toni faktisk have været klasse at have på toppen!
Jeg synes klart der skal køres den gamle roma opstilling med to wing backs. det har vi spillerne til nu..
julio s
cassetti-burdisso-mexes-juan-riise
pizarro-de rossi
menez/totti/vucinic/adriano (disse pladser bliver der i den grad kamp om
borriello
med cassetti og riise der kører som sindsyge på linjen og smider gode bolden ind til borriello. det ville minde mig om candela og cafu.. og mener også at cassetti med denne position er en fantastisk god spiller i serie a. ved ikke hvordan det ville fungerer i chl
på sigt synes jeg dette ville se farligt ud oppe foran (totti kan jo ikke fortsætte for evigt)
Menez
adriano-borriello
Så du vil spille uden Vucinic? SKÅL det der...
casseti er slet ikke hurtig nok til at være wingback..
Vores størstesvaghed er stadig den højreback! Cassetti er altså stadig ikke god nok.. Er for det første skuffet over vi lod Motta smutte, og endnu mere skuffet over vi ikke fik hentet Behrami som erstatning, han kunne meget vel være brugt som wingback..
Mener heller Ranieri skal overveje en 3-4-1-2 formation..
Julio Sergio
Burdisso, Juan, Mexes
Menez, De Rossi, Pizarro, Riise
Totti
Boriello, Vucinic
Vidste ikke hvor jeg skulle skrive det.. så jeg skriver det bare her:D GOOOOOO VUCINIC!!! 1-0 MONTENEGRO :D
[Rettet af: kvistus - 05/09/10 - 19:17]
DANIELE!!!!!!!!!! :D Håber virkelig at De Rossi får vist sine skills i det her EM :)
riise er ude i3 uger, hvem skal tage hans plads i mellemtiden, nogen der ved det?
Castellini sandsynligvis
nej da nu hvor rise er skadet skalm vi da spille 3 i bagerste kæde burdisso-mexes-juan:)
Håber sgu disse landskampsmål kan være med til at få Vuci og De Rossi lidt mere op i omdrejninger så vi rigtig kan komme igang med sæsonen.
LINK
Skulle vi ikke se på det?
Han kunne da være en klasse spiller at ha'!
Ud med bappen/doni ind med Dinho!
arsi jeg er ked af at måtte skuffe dig. MEN.. Ronaldinho vil intet kunne få opfyldt i Roma. Hverken økonomisk eller sportsligt. Han ville på ingen måde tage til roma hvis roma kunne betale pengene, som roma slet ikke kan
og derudover synes jeg bestemt ikke det er sådan en type spiller der skal hentes. han er gammel, dyr, flagrende.. der skal hentes unge, arbejdsvillige billige folk
Ronaldinho er ustabil, dyr og total over the hill. Bestemt ikke noget jeg synes kunne være interessant.
Lad Ronaldinho tage til USA og tjene kassen, mener hans tid er ved at være ovre og kan ikke se hvad han skal i Roma.. Kan ikke se ham i vores start 11'er, og så er han altså alt for dyr til en bænk plads, der har vi jo Bappen :P heh..
http://onside.dk/nyheder/serie-a-italiensk/hmm-malaga-eller-manchester-united
Kom nu Roma! Slå til!
Ja dette er simpelthen primær handel vinter/sommer. Alt skal sættes ind på at hente den mand, jeg er ligeglad med om en anden god spiller skal ofres. Denne handel ligger lige for fødderne af roma, Udinese burde være til at snakke med, og han burde bestemt være interesseret i at komme til hovedstaden. KOM NU IGANG
Når Roma er så dårlige roma er til at lave sådanne handler, kan vi nok lige så godt glemme det!Men ja, hvor kunne det være fedt at få spillere som sanchez til klubben
Cassano? :p
Kvistus, er det noget du håber på, eller har du et link?
hvis cassano bliver smudt ud af sampdoria så vil jeg græde af glæde over at få ham igen!
http://www.goal.com/en/teams/italy/120/sampdoria Alt er næsten om Cassano's exit
Cassano kunne være netop den gennembrudsspiller vi mangler oppe foran. Han kunne være med til at skabe den sidste farlighed der vil gøre vores angreb så frygtindgydende som det er på papiret.. Ydermere vil det vel være det mest italienske angreb blandt de store hold i ligaen??
Spørgsmålet er jo bare om Ranieri vil være i stand til at holde styr på ham.. Jeg syntes han virker til at have nok problemer i forvejen.
han vil sku altid være velkommen i Rom. ku være fedt at få ham hjem
Tror ikke han kommer til Roma, selvom jeg ville elske og se ham i Roma-trøjen igen :)
Men da vi allerede har 7 angribere i truppen + Ranieri ikke engang kan holde styr på de nuværende spillere, så tror jeg slet ikke der nogen mulighed for, at han kommer til Roma - desværre!
Håber dog virkeligt at jeg bliver overrasket og det sker :D
http://www.bold.dk/nyt/Etoo-skulle-have-spillet-i-Roma
det er fandme løgn.... -.-'
http://www.bold.dk/nyt/Etoo-skulle-have-spillet-i-Roma
det er fandme løgn.... -.-'
Det understreger da virkelig bare inkompetencen af indløbsafdelelingen i Roma. Christ... At lade sådan en klassespiller smutte, det er sgu for tyndt mand. Og det er heller ikke særlig længe siden at de udtalte at vi kunne have skrevet med Diego Milito. Jeg ved sgu ikke hvad der foregår oppe i hovederne på dem.
Hvad med en Nolito fra Barcelona B :D
Han har altså virkelig talent, og er rimelig hurtig.. og ligner ikke en med en fremtid hos Barcelona.. Er sikker på han kan fås for små penge..
jeg føler selv jeg har rimelig godt styr på fodbold, spillere etc, men hvem FANDEN er Nolito.. Det kan da kun være en spiller du har set i football manager
# Asromadk
Det er en spiller fra Barcelona B.. og nej kender ham ikke fra football manager, men derimod fra virkeligheden :D
Han kommer ind engang imellem og spiller for første holdet når der opstår skader, idet Barca's trup er rimelig smal.. Men senest spillede han en fremragende kamp for Barcelona i pokalen (hvor de vandt 5-1)..
Ser ham ikke som en spiller der kan gå direkte ind på holdet, men derimod som en MEGET BILLIG back-up til vores kanter..
Synes han er lidt en Guberti-type, dog synes jeg han ser hurtigere ud end Guberti.. Men bedøm selv drenge :)
Nolito-video
http://www.youtube.com/watch?v=sZqdVIziyWs
[Rettet af: TottiTheBest - 12/11/10 - 16:19]
Okay, måske kunne han være en god opfindelse hvem ved :) men lige for tiden skal han ik til klubben. der er for meget kaos, og han ville ikke få noget spilletid
Han er ALT for et benet.. og ja vi har Adriano som også er for et benet, men han kan skyde som en hest og han er stor.
Nolito er lille hurtig og alt for et benet.
At han er nærmest ikke bruger venstrebenet er selvfølgelig lidt en bet. Men er han billig vil jeg godt mene at vi kan bruge ham. Vi har brug for flere kant-spillere i truppen for at have flere mugligheder for at spille bredt.. Bliver han placeret på højrekanten, ser jeg ikke hans et-benet-hed som det store problem. Han ville kunne tilføje noget stærkt manglet hurtighed til holdet!!
Mattia Cassani skal vi have købt til den højreback!
ANTONIO CASSANO SKAL IKKE TIL INTER!!!!!
Sælg Adriano og lej Okaka ud og så hent Antonio igen!!!
Hehe, aviserne sætter os i forbindelse med en handel med Liverpool. Mexes for Kuyt - det jo en handel der får lattermusklen op og køre!
Enig Arsi! JA TAK til Cassano - få ham nu hjem igen :)
Holdkæft jeg bliver sur, hvis Mexes ikke bliver :) og han skal fandme slet ikke skiftes ud med en Kuyt!!
Gad virkelig godt se Kuyt i klubben. Synes han er en fantastisk spiller med en vinder mentalitet. Han er ingen stor spiller, intet vidunder, men har noget styrke og en psyko Roma virkelig godt kunne bruge. Ikke flere primadonnaer til klubben lige pt :)
Men dertil sagt, IKKKE på bekostning af MEXES. På ingen måde. Men på den anden side, hvis Liverpool vil bytte lige over til Januar, og Mexes ikke vil forlænge - så er det vel ikke det værste. Istedet for at miste Mexes gratis til sommer.
Hvis ikke mexes forlænger, så er klubben jo desværre nødsaget til at sælge.
Synes ikke det ville være optimalt at bytte en forsvarspiller, som vi er i underskud af, med en angriber, som vi er i overskud af.
Nej tak siger jeg.
Asromadk
Kan godt følge dig i det du siger, men men du skal lige huske på, at den eneste grund til Mexes IKKE har forlænget indtil nu, er fordi han ikke er blevet tilbudt en forlængelse.. Så hvis Mexes skifter, så det ledelsens/trænerens skyld 120 %... Og det vil jeg ALDRIG kunne tilgive dem!
Nej men det er jo ligeså meget fordi klubben ikke ved præcis hvilken rolle han er tiltænkt holdet. Synes nogle gange der går lidt for meget Football Manager i folk herinde. Virkeligheden foregår ikke sådan, at man bare tilbyder spiller det ene og det andet. Klubben ligeså vel som Mexes ved der er usikkerhed omkring hans rolle, og selvom man selv bare havde givet ham en en top 3 kontrakt i klubben i Manager, så er det ikke sådan det foregår i virkeligheden. Og jeg vil heller ikke have at det skal ende med at klubben lover Mexes noget man ikke kan holde.
Så det der bliver arbejdet på (der er meget man ikke hører om) det tror jeg er hvilken rolle han skal have. PLUS, at han selvfølgelig - desværre - er kommet helt derud hvor han begynder at tænke 100 procent på sig selv. Hvilket er forståeligt. Han står med super kort på hånden 1 januar, og mon ikke det - alligevel - ender med at Roma giver ham den kontrakt han vel i bund og grund fortjener. Og så må man håbe han ikke stiller sig utilfreds hvis han ikke er sikker starter hele tiden..
ciao
Kan ikke se noget Football Manager i mit indlæg?
Se det fra den her side af, jeg er STOR FAN af Mexes, og synes KLART at han skal være i startopstillingen fast.. Synes han er meget bedre end Burdisso (min mening).. Derfor er det da klart, at jeg simpelthen ikke fatter, at klubben endnu ikke har forlænget med ham..
Tror vist nok vi alle kan blive enige om at vi håber at Mexes forlænger sin kontrakt, ingen tvivl om det.
Jeg vil dog give asromadk ret i at der sikkert er meget omkring Mexes vi ikke ved. er det klubben/Ranieri der ikke kan finde ud af hans rolle og derfor tøver med at forlænge? Ranieri virker i hvert fald ikke sikker på det område! Er det Mexes der ikke kan finde ud af son rolle og har brug for mere fast spilletid og en mere sikker plan for hans videre karriere? Er det Mexes lønkrav der er urealistiske for Roma? Mexes er en fantastisk forsvarsspiller, en af de bedste når han spiller godt, men hvis han forlanger en alt for stor pose penge for at forlænge, kan det være en fordel at skille sig af med ham og eventuelt til fordel for kyut. Vi har i forvejen ikke særligt mange penge i transfer, så en forøgelse af lønudgifterne vil forringe transfer pengene yderligere.
Hvis det kommer dertil at Mexes smutter, så må vi ikke stille spørgsmålstegn ved klubben, selvf. har de gjort alt hvad der stod i dens magt til at prøve at holde på Mexes, der er bare grænser.
alle husker vel hvordan vi havde det da Mancini skiftede til Inter for en stor pose penge, men hvor er A. Mancini idag? Genial Handel!! hvis det samme er tilfældet med Mexes, så SÆLG!
Det gælder om for klubben at vende hver en øre og virkelig gøre det optimale i alle situationer.
Ikke købe flere skodspillere og ikke bruge for mange penge på stjerner.
Det sku iorden, hvis det er fordi du synes Mexes er MEGET bedre end Burdisso. :) Så kan jeg godt forstå du ikke fatter det :) Meeeeeen. De er nu rimelig lige efter min mening, har nogle forskellige kvaliteter.
Ja, jeg synes også man skal have lidt mere tillid til klubben i de her situationer. Hvis Mexes ikke bliver i klubben, så er det for klubbens bedste. Og Roma vil kun blive bedre og bedre.
Håber helt klart på at Mexes forlænger, men lige for at hive fat i den anden part i denne historie, hvorfor skulle Liverpool så ville af med Kuyt?
Han har været fast mand for klubben igennem flere sæsoner, og en af deres vigtigste spillere, hvorfor skulle de være interesseret i at bytte ham væk, for en spiller de "måske" kan hente på fri til sommer? Det giver ikke meget mening hos mig..
Der har de seneste dage været rygter om at Liverpool ville af med Agger? Det er da nok mere realistisk de vil tilbyde ham i en handel..
Ja, klubben/ledelsen er virkelig kloge :D det tror jeg i mener ironisk.. hvor mange gange har de kunnet hente en spiller, som de ikke har gjort i sidste ende, og som er VERDENSKLASSE nu om dage?? Rekorden i det har Roma helt sikkert..
Men ang. Mexes.. Er sikker på Mexes eneste krav som klubben ikke gider matche, er at han vil spille fast.. og det skal han da satme også, efter min mening er manden i top 5 i verden over forsvare, hvis han kommer i form - hvilket han allerede er begyndt..
Hvilken klub/ledelse er dum nok til og vente med og forlænge med deres "klasse-spillere" indtil de nærmest kun har en måned tilbage af deres kontrakt? Svar: Roma.. Det så vi senest med Totti.. hvis han havde smuttet, havde i sikkert stadig sagt, jamen det Totti's skyld og vi skal stole på at ledelsen gør hvad der bedste for klubben.. Så vidt jeg ved har De Rossi heller ikke mere end en 1,5 år tilbage i sin kontrakt og det samme gælder mange af de andre spillere..
En anden ting er, jeg er 100% sikker på, at hvis Mexes smutter, så henter de en middel-forsvar ind som erstatning for Juan-Burdisso, netop fordi de ikke vil have en spiller der kræver fast spilletid.. også kan i godt "glæde" jer til et deja-vu fra år 2008/2009..
Jeg må nok endnu en gang nævne klubbens situation! Jeg tror ikke på det bliver forlænget nogen kontrakt, før en ny ejer er fundet.
Og forhåbentligt også derfor Unicredit satser på at have fundet en køber til december, så der kan blive forlænget med en mexes, før han kan skrive under med en anden klub - og hvis hans kærlighed til klubben er så stor, som han giver udtryk for, så kan han også godt vente til den tid..
Ja er helt enig Jonas. At der kommer nogle andre bud på bordet, som måske er bedre økonomisk burde ikke betyde noget hvis Roma får styr på ejerskiftet. Så står det hele til at afhænge af hans loyalitet, og mon ikke den vinder over evt super økonomiske bud fra premier league
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/11/29/2237001/romas-mirko-vucinic-linked-with-25-million-liverpool-move
nu rygtes det igen. jeg synes det er på tide at sende vucinic videre hvis de vil betale 25 mio euro for ham. og så skal Alexis sanchez hentes
At sælge en af vores profiler for at købe en mulig profil virker altså helt hen i vejret. Den slags spillerpolitik virker jo ikke hvis vi skal holde os stabile, vi skal have noget bredde.
At sælge Vucinic ville være en kæmpe fejl, og et kolosalt tab for klubben. Tænk på de spillere vi har misten gennem tiden. Aquilani, Mancini, Cassano og Chivu var alle profiler som blev solgt. Vi kan altså ikke blive ved med at sælge ud af vores profiler! Det holder sgu ikke! Sælg Baptista istedet.
helt enig Koch!
Det er det jeg har prøvet og fortælle folk herinde i langtid nu.. Man sælger ikke en af sine bedste spiller for at hente en anden klasse spiller.. Man sælger sine "dårlige" spiller for at hente en klasse spiller istedet for.. hvilket vil få klubben op i niveau!
ja det fint drenge. men så er det hvor man trækker grænsen. jeg ser det nødvendigvis ikke sådan. for så er det vel mest optimalt er det er ligemeget med salg og kun køb der betyder noget... men nu er det ik altid muligt at få ligemeget for alle spillere..
som jeg ser det er der meget mere værdi i at bap & vucinic ryger, og at man så kan hente Alexis sanchez og en ung bokspiller. Så personlig gerne Eren Derdiyok i klubben. og de to spillere burde kunne hentes uden pengetab ved salg af bap og vucinic. og det tror JEG ville gavne klubben på længere sigt.
synes det er trist at folk herinde på den ene side prisgiver tankegangen i roma. og holder fast på man ikke vil have folk ind med mange penge. men samtidig stiller man sig nogle urealistiske økonomiske krav.. folk har sku ik helt styr på realiterne nogle gange. man vil gerne have en klub med styrke som chelsea, men vil bare ikke betale prisen i form af ejerskifte osv osv.
roma er en klub hvor man godt kan tåle at miste vucinic.. hvem ved.. måske bliver baptista i klubben og om 1 år, så har ALLE glemt han havde en hård og svær tid i klubben. og så må folk tage deres ord igen. ingen ved hvad der sker, men så længe en spiller som De Rossi ikke bliver solgt, så er jeg sku rimelig ligeglad (totti self uden for kategori:))
ligemeget hvor mange penge der kom til klubben så ville jeg hade hvis klubben bare blev noget hvor der blev "fyldt" på .. jeg elsker at klubben er i stand til at tage middelmådige spillere og gøre dem til profiler. dér er Vucinic jo netop et godt eksempel (og nogle gange skal en væk før der bliver plads til den næste).. andre ku være burdisso (selvom han er god ku han ik bruges i inter), taddei, brighi, PIZARRO og andre. det er det smukke ved Roma, og derfor synes jeg ikke man skal være så firkantet med en spiller som Vucinic. der skal nok komme nye til, og vucinic er ikke fra hylde 1 alligevel. han har sine mangler og udsving der bare til evig tid ikke får ham i absolut top klasse.. så er det sku vigtigere at holde på en spiller som Menez.
Vi er i hvert fald snart nået til den tid hvor der skal ryddes op i truppen og tilføres nyt blod. Vi har en skræmmende gammel trup og et nyt ejerskab i form af en ejer der holder på klubbens værdier, ville være det perfekte scenarie.
Vucinic skal væk på et tidspunkt. Han er ikke en spiller der bliver her i al evighed, så hvis der kommer et rigtig godt tilbud, så skal der slås til.
Præcis. Og man kan heller ikke komme uden om der snart i løbet af måske næste season for alvor skal findes et roma hold uden totti i start 11'er :) du vil mange hade mig for den kommentar, men man kan jo ikke blive ved med at lukke øjnene for det.
Der trænger alvorligt til oprydning i truppen, og et generationsskifte med nogle unge spillere som virkelig vil og kan spille på et tophold. Og mener Alexis Sanchez og en ung bokspiller med stort potentiale kunne være en god løsning, hvis det kan gå lige op med et salg af Vucinic og Baptista
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/11/29/2237001/romas-mirko-vucinic-linked-with-25-million-liverpool-move
25 mil € er for godt til at sige nej til hvis vi ikke får araber skiftet i gennem.
spillere jeg gerne så forlade klubben ville være
doni, cassetti, baptista, vucinic, cicinho, adriano efter sæsonen, g. burdisso.
ser meget gerne borriello i klubben næste sæson.
vi skal holde på Mexes......er bange for at en spiller som Menez støter sig meget op af ham i Roma...og et salg af Mexes kunne måske betyde Menez også smutter :-( ..... men kun en tanke, efter hvad jeg har læst, om at hans bedste wingmann er Mexes i Roma....
Menez skal også blive i Roma...
MURO er helt enig i salg af de spiller men (Vucinic) vil jeg gerne beholde 1 år mere og se hvad der kommer ind til den plads
vi skal holde på Mexes......er bange for at en spiller som Menez støter sig meget op af ham i Roma...og et salg af Mexes kunne måske betyde Menez også smutter :-( ..... men kun en tanke, efter hvad jeg har læst, om at hans bedste wingmann er Mexes i Roma....
Menez skal også blive i Roma...
MURO er helt enig i salg af de spiller men (Vucinic) vil jeg gerne beholde 1 år mere og se hvad der kommer ind til den plads
Roma burde virkelig hente Zanka. Jeg er ikke den store tilhænger af ham faktisk, han er en smule overvurderet, og har måske ikke udviklet sig helt så meget som han burde have gjort. Men tror virkelig han ville passe godt i italiensk fodbold. Det kunne være meget spændende at få ham ind hvis Mexes smutter. som backup til burdisso og juan
Jeg syntes hellere vi skulle satse på at få Burdisso Junior ind.. Han virker altså også solid, på trods af begrænsede optrædener.
Vi skal have verdens bedste fodboldspiller, Forlan. Han er træt af Atletico Madrid fordi at de er så dårlige. Også ville han gerne spille i topniveav, altså CL. Hvis vi får ny ejer som vil investere 60m på indkøb og vi solgte Bappen for 8m kunne vi bruge 28m på ham? Også kunne vi måske købe Sanchez, Cigarini eller få Aquilani tilbage.. Vi kunne godt bruge en til defensiv midt og en højrebak..
Julio Sergio
Burdisso - Mexes - Juan
Sanchez - Cigarini - De Rossi - Aquilani
Totti - Forlán - Vucinic
= Treble.
Puha det er sku lige i overkanten for mig :)
Nu er Eboue i flere omgange blevet rygtet til klubben. og hvis klubbens økonomiske situation fortsætter tror jeg han kunne være en fornuftig spiller at hente ind hvis Arsenal vil slippe ham for et mindre beløb (jeg ved han ikke er ung, men tror han er typen der sagtens kan spille stabilt 2-3 år endnu).
Og vigtigst af alt, Alexis Sanchez. Det er nøglespiller der skal hentes, men det er sku typisk hvis United henter ham til vinter, og han i løbet af 3-5 år bliver verdens bedste.
Julio S
Eboue - burdisso - juan - riise
menez - pizarro - de rossi - menez
adriano - borriello
Hvis adriano kunne komme i gear (hvilket jeg stadig har en tro på han kommer) så tror jeg at dette hold kunne blive et virkelig farligt hold. et hold der kunne vise en stabilitet som ikke er set i klubben i flere år.
En ung kreativ playmaker type ville også være god at få ind.
Hvad med Glen Johnson fra Liverpool som ny højreback? Har altid synes han har været en fantastisk spiller, som både er hurtig med giftige indlæg samt styr på defensiven.
Han er måske ikke det mest realistiske bud, men på det seneste er han blevet rygtet væk fra Liverpool og med nye ejere i ryggen, ville det måske være muligt at hente ham.
Puha, hvor ville jeg ELSKE at få fingre i Santon! Hvis han er på vej væk fra Inter, så ville det være fantastisk at få ham til klubben! Lige hvad vi kunne bruge på vores aldrende højreback.
Det forbliver med meget stor sandsynlighed en drøm, men man har vel lov at drømme.
Han er fantastisk Santon!!!!
Han skal til klubben!
Lad os leje ham hvis det er den eneste mulighed! desuden kan han jo spille begge back pladser! det vil forhåbentlig sige at Cassetti ryger ud! :D
Ja læste også lige med Santon. Hvis rygtet er sandt, så skal han fanme hentes.
Glen Johnson er meget urealistisk tror jeg, da de højest sandsynlig vil kræve mange penge for ham. De har givet ca. 170 mio så vidt jeg husker, og tror næppe de vil gå under 120 eller sådan. og det er han sku ik værd, selvom han er god. For hvis klubben brugte 120 mio på Glen Johnson.
Hvis Santon virkelig er på vej ud af Inter ville han være fantastisk. smid det beløb inter vil have (hvis der kommer nye ejere) og giv ham en 5 årig kontrakt.
Jeg synes satme vi skal hente Eljero Elia, han er virkelig skarp ud på kanten den mand!!! :D
Mærkeligt at han ikke er blevet solgt til en stor klub endnu..
FORLÁN FORLÁN FORLÁN FORLÁN FORLÁN!!!! :D
Skulle vi kunne hente Forlan??
Ja, med en ny ejer burde 20-30m ikke være noget.
+ han vil gerne til en storklub som i det mindste spiller Champion's League..
Atletico Madrid er bare ikke gode nok for ham. Vi kunne godt ruge en angriber som skorer på 4 ud af 5 gode chancer og ikke en som Borriello som skorer på 1 ud af 5. Eller i det mindste ikke en selvisk spiller men en holdspiller som kan rejse holdet helt alene.
Lad nu vær' med at ønske noget så urealistisk.
Please dude, Forlan er så urealistisk. At tro vi kan hente ham virker satme optimistisk.
[Rettet af: DHHRoma - 12/12/10 - 01:11]
Hvorfor fanden skulle vi købe en 31 snart 32 årige angriber der højst leverer klasse en sæson mere . Godt i ikk står for transferen i klubben :)
Hvem er i?
Forlan er MEGET urealistisk. Desværre er Roma lige pt ikke en meget bedre klub en Atl Madrid lige for tiden. Der er hverken noget sportsligt eller økonomisk at komme efter for ham. Plus at klubben ikke kan købe ham fri, jeg tvivler på at de vil sælge ham for 30 mio euro.
Hah.. og forlan scorer ikke på 4/5 men mere 3/5. og det samme gør borriello.
Elia kunne være fantastisk. Men mener stadig Alexis Sanchez burde være 1.priortet!! men self.. en høj 4-4-2 med elia og sanchez på hver sin kant og menez hængende angriber det kune være utrolig giftigt plus med god fremtid
Det bliver spændende i Januar med transferne... Men først skal vi lige have ny ejer ;)
Altså Forlan er der vel intet fremtid i? Det ville da være totalt idioti at bruge så mange penge på ham, som Alt. Madrid helt sikert vil kræve.. Og så har han højest en måske to gode sæsoner endnu?
Så kan vi da hente Kun Aguero!
Santon kunne også være virkelig interessant! Og vi kan da håbe på hen hellere vil blive i Italien, end at rejse til en af London klubberne..
Uanset hvad, så er han jo monster urealistisk Forlan.
Vi henter sgu heller ikke Aguero, Jonas. :-)
Nej det er urealistiske bud. Luis Suarez ville være mere realistisk, hvis klubben kan finde pengene til ham. Men når det så er sagt, så mener jeg heller ikke han er hvad klubben har brug for. Klubben har ikke brug for mere arrogance. ALEXIS SANCHEZ tak
Og hvis Adriano absolut vil smutte, og klubbern i Brasilien vil have ham, så synes jeg klubben skal prøve at lave en byttehandel med et ungt talent.
Cassano!!! Vi har alle muligheder nu til at hente ham hvis hans kontrakt ophæves en mase italienske klubber har sagt nej til ham..... Kom så Roma væk med adriano og baptista og hent cassano fri....
Nu var mit indlæg også ment lidt i sjov :D da vi ligeså godt kunne smide nogle hunrede millioner efter en fremtidens mand som Aguero, som vi kunne smide dem efter en Forlan!
LINK kender ikke meget til ham.. men det lyder som om han kan blive stor, og vi bliver nød til at satse lidt... så jeg ser ham gerne i klubben (: (gerne før Real finder ham, hvis han er god :D)
[Rettet af: kvistus - 14/12/10 - 18:04]
Må indrømme jeg ikke har set ham i aktion! Men selvom jeg måske blive upopulær for at sige det, så har han et kæmpe potentiale i FM, og når man kommer længere i spillet, bliver han en rigtig god spiller!
Kunne være spændende at se i Roma, og hvis hans kontrakt udløber i april 2011, kan han forhåbentligt hentes for et rimeligt beløb?
Så hellere Santon ;-)
Nå, nu hvor mine våde drømme om et italiensk megatalent i klubben er lagt til side, så kunne det da være spændende med Gatagov. Lader til at potentialet er på plads og der trænger til noget ungt blod i vores alt for aldrende trup.
Manager eller ej, så tror jeg han er et stort talent der ku være perfekt at få til klubben. der savnes nogle unge med stort potentiale.
HVOR BLIR JEG DOG TOSSET HVIS INTER HENTER ALEXIS SANCHEZ
http://www.bold.dk/nyt/Inter-ude-efter-Udinese-stjerne
Ja det er typisk! og santon er på vej til Fiorentina...
Hvor vil det bare gøre mig enormt skuffet hvis ikke Roma får fingrene i ham. Og hvis ikke håber jeg han ryger til et engelsk/spansk hold lige under topholdene. Men hvis Inter køber ham. Det vil simpelthen ikke være til at bære, og så ved jeg snart ikke mere. Alexis Sanchez er født til at spille i Roma, Udinese og Roma plejer at have OK forhold mht spillere, og han er garanteret selv meget interesseret, lige at tage 1 skridt op i Serie A.
Puha, årets antiklimaks hvis han ryger til Inter
Corriere dello sport
Baptista ud, Behrami ind - tror Corriere
spørgsmåltegn om Sculli fra Genoa og eventuelt byttehandel med Greco.
Behrami har vi jo jagtet et stykke tid, og som artiklen nævner rådner han op i London pt og noget skal der ske i dette vindue. Ex-laziale? tja sådan går det.
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/12/28/2280842/malaga-snap-up-roma-attacker-julio-baptista-for-2-million
så sku den vist efterhånden være sikker. det sku ærgeligt, da jeg godt kan lide baptista. han fandt sig bare aldrig til rette.. :) men lur mig om han ikke bliver farlig i malaga hvor han bliver "stjerne" og fast mand lige meget hvad. Men sådan er dét!
Behrami er bestemt interessant ligesom i sommers. Han passer ind i romas system og italiensk fodbold - og han ville kunne dække ind på mange pladser. MEN. jeg mener stadig Alexis Sanchez er 1.priortet!! .. Ser hellere han er romas eneste indkøb i januar, end at vi henter fx Eboue, Behrami og sculli. Det er unødvendigt, da de ikke for alvor vil kunne hæve niveauet som Sanchez ville kunne. Så hellere nøjes, fortsætte med at give nogle af de unge chancen.
Federico Macheda - The Boy From Rome
man.u har sagt god for at leje ham ud..men vil også være ærgeligt og lære ham og spille bold og sende ham retur igen til klamme man.u
Macheda er helt sikkert et stor talent, men endnu en angriber er vel ikke lige det vi står og mangler?
Hvis han kunne signes for et mindre beløb permanent, ville det være for godt at sige nej til. Men helt enig, det er slet ikke en type som ham klubben har brug for. Alle andre pladser næsten, trænger til noget frisk blod.
Og når du så siger "boy from rome", så husk han kom fra lazio til united ;) men ikke fordi det ville betyde noget for mig, han sku da være velkommen :)
Eboue har forlænget i Arsenal..
Så ham får vi nok heller ikke nej.. :/
Nej så henter vi nok ikke Eboue - men meget tyder på at Behrami er meget tæt på et skifte til Roma, og han skal angiveligt allerede have kigget på huse i Italien..
Tror godt vi kan regne med at han kommer til Rom i dette transfervindue..
Så får vi to poptøzer i klubben ;-)
Ja behrami kommer tror jeg.
men om jeg begriber hvorfor klubben er igang med at sende okaka permanent til Bari. det ligner ihvertfald at Ranieri ikke har tænkt sig at fortsætte med 2 deciderede angribere (adri, borriello, okaka)..
jeg synes det er ærgeligt hvis han smutter. og hvis det er absolut pengemangel, så få dog sendt vucinic afsted for en god pose penge en gang for alle.
Helt enig asromadk... Det er helt sort det der... :-/
Nu læste jeg også en artikel på bold.dk i dag, hvor Adriano skulle have sagt at han forlader Roma til sommer.. I så fald kan han ligeså godt blive derovre med det samme, han når alligevel ikke at komme i form og gøre det store væsen af sig inden da, så langt hellere beholde Okaka og give ham spilletiden, tror på han kan blive super for klubben..
http://www.bold.dk/nyt/Adriano-Forlader-Roma-til-sommer
http://www.bold.dk/nyt/Adriano-forsinker-Okakas-transfer
Den sidste er bare hvordan fedberg forsinker Okakas transfer. Lad os håbe han bliver væk så vi beholder Okaka...
Hvor er det alt alt alt for ærgeligt at cassano er milan spiller nu..
- han vil altid være en romer..
Cassano har aldrig været romer!
For det første er han født i Bari - som ikke er i nærheden af Rom. For det andet var han blot i klubben i 4 år, hvor han skabte flere problemer end han løste...
Cassano/totti var det bedste angreb Roma længe har haft. det ville være en kæmpe ære at få ham tilbage. det største fejl salg i mine øjne.
Hvad skal Roma bruge Cassano til? Som det er nævnt, han er ikke ægte romer som mange vil gøre ham til, så det skal ikke være derfor. Han har én gang bevidst han ikke havde det bedste i tankerne for AS Roma. De Rossi og Cassano var mere eller mindre lige meget på vej til at blive storspillere for Roma i følge mig. Alt lå klar for Cassano, men han ødelagde det.
Når det så er sagt, så er han en kanon spiller som jeg gerne så spille for min klub. Det skal bare ikke være pga, "at han hører til i rom" bla bla bla. :)
Næ tak, Alexis Sanchez og Behrami, så behøver der ikke købes mere.
Hvis Roma Sælger Okaka og ikke Forlænger med Mexes, så er det sgu noget lort..
Så røg Okaka til Bari...
http://www.goal.com/en-us/people/italy/9496/chuka-stefano-okaka
[Rettet af: Mala639 - 04/01/11 - 19:56]
FUCK! Kunne de ikke have solgt /givet ham den fede brasilianer væk i stedet for...
Okaka skal være blevet lejet ud til Bari for resten af sæsonen, hvilket er fint nok da Ranieri ikke lader til at ville bruge ham.. Det betyder vel nok at Adriano får til sommer, til at bevise sit værd.. - og så giver vi ikke høre flere rygter om at han vil hjem!
http://www.goal.com/en/news/15/germany/2011/01/06/2292714/wolfsburg-considering-roma-striker-mirko-vucinic-as-edin
Mirko bliver sat i forbindelse med Wolfsburg som erstatning for Dzeko.
Hvis han skal til Wolfsburg håber jeg at vi istedet for bare at få penge, kan få en spiller med i en byttehandel. En Diego eller Grafite ville ikke være dårligt, men ved ikke hvor realistisk det er.
[Rettet af: rasmus - 06/01/11 - 16:28]
Juve har købt toni hahaha
http://indkast.dk/index.php?nyhed=75347&turnering=&hold=&nation=&emne=&grp=&
folkens! tjek de sidste rygter!
hvis det er sandt at handlen mellem Behrami er gået i vasken bliver jeg sur.. Fiorentina ser ud til at få ham..
MEN! dog stadig kun et rygte!
den der med Vucinic lyder mig urealistisk i mit hoved :D
Hvis Wolfsburg er interesseret i at sende en god pose penge afsted (nu har de lige fået kassen for dzeko) så synes jeg det kunne være fint..
Wolfsburg har vel lige fået 30 mio. euro for Dzeko. Dem kan de jo så passende sende videre til Rom,,hvis de vil have Big Game-Mirko... :)
Mancini er vendt hjem til Brasilien , mere præcist Atletico Mineiro hvor hans karriere startede - fryd han aldrig fik succes i Inter!
[Rettet af: Jonas - 08/01/11 - 17:30]
Kvistus kan du forklare hvad der står?
jeg tog lige en hurtig google translate, uden den helt store succés... Tosinvest spa der vil købe Roma for 110 mio (Euro antager jeg), eller hvordan?
er det blot rygter om køb, eller konkret tilbud, eller afsluttet handel?
nej.. men der står at det kun er angelucci som har givet et konkret bud på roma..
Nu se det ud til, at Cicinho snart bliver udlejet til Villareal http://www.goal.com/en/news/12/spain/2011/01/13/2303137/cicinho-will-join-villarreal-on-loan-from-roma-in-the-coming
[Rettet af: skytt0 - 13/01/11 - 17:12]
http://www.goal.com/en/news/12/spain/2011/01/13/2304011/official-cicinho-joins-villarreal-on-six-month-loan-from
Så skete det :)
[Rettet af: kvistus - 13/01/11 - 18:11]
Hehe, nu må det stoppe.
http://www.romagiallorossa.it/la-russa-a-moratti-chiedo-portiamo-totti-allinter.html
Det er for alvor derfor jeg synes Italien er et meget unikt (negativt)og spændende land, Nord-Syd relationen.
En mand der er født på Sicilien, universitetsuddannet i nord, forsvarsminister. Han identificerer sig med Inter og Norditalien.
Manden blander sig i transfer rygter, og det grænser til mediespekulation som højest sandsynlig vil få rygter omkring Ranieri og Totti til at blusse op.
Spændende
[Rettet af: asromadk - 17/01/11 - 22:37]
Bosingwa kan hentes på en fri transfer til sommer. Hmm han kunne måske godt være en ny back i stedet for cassetti som man må sige snart har udtjent sin pligt. :)
Jeg tror sku Mexes har forlænget til 2015!
kan du sende et link kvistus?
hvis han har er det da den dejligste nyhed i verden lige pt. <3
http://www.asromalive.com/mexes-roma-contratto/56544/
Der står: (GOOGLE TRANSLATE)
"Philippe Mexes og romaer sammen indtil 2015. Forsvareren's kontrakt fornyelse er nu en færdig aftale. Ved udgangen af denne uge sin agent, Olivier Jouanneaux, Trigoria vil være at polere de sidste detaljer og til at underskrive den nye kontrakt: Mexes vil modtage 3 millioner over de næste fire år. Stafione til en halv million mere, end det har modtaget til dato. I den nye aftale stadig vil være en out-bestemmelse, der ville befri franske for et bestemt beløb, der allerede (ca. 15 millioner) og vil reducere romaerne ikke at miste de spiller på en fri transfer (på grund af det forestående udløb af kontrakten). Efter Mexes vil være tur Skuffer og Perrotta, har de også ud af kontrakten."
Og det skal lige siges at alle italienerne som kommenterede det skrev: huraa, jaaa, endelig osv...
-Men ved ikke om det er officielt endnu
[Rettet af: kvistus - 21/01/11 - 22:04]
Adel Taarabt - SKAL KØBES!
Ung (21 år), Meget hurtig, dribler (som Ronaldo), klasse afleveringer, fremragende langskud og score mål! - Minder meget om Menez - lidt samme type, dog meget bedre til langskud..
Ved godt han kun spiller i Championship (england) og ikke kunne slå rigtigt igennem i Tottenham for et år tilbage, men er HELT SIKKER på han vil kunne blive verdensklasse i Serie A..
Han er lige den spiller Roma mangler til breden!
Og tror ikke han vil koste så meget NU, men inden længe vil alle storklubber være ude efter ham, når de rykker op i Premier league.. KOM IGANG ROMA!
PS: Måske lidt overdrivelse i beskrivelsen af ham, men han er sku klasse :D
[Rettet af: TottiTheBest - 24/01/11 - 18:22]
Lækkert. Viola henter Behrami - så slipper vi for ham.
Milan har købt Mark van bommel... Jeg hader den mand så utrolig meget! han spiller så svinsk. men han er ikke særlig god hvis du spørger mig, og han er 33 år.
Uha uha, endnu en hjemmelavet stjerne? :) http://www.goal.com/en/people/italy/37574/stefano-pettinari
Han har været på Italiens u-16, u-17 og u-19 landshold. og har spillet i Siena på lån fra Roma.
han er 19 år :)
Goal.com's vurdering af spillerne er da HELT VÆK! f.eks. Menez har 6,5 i speed WTF!
Hvis det er en spiller jeg ikke kunne forstille mig i en Romatrøje, så er det sku ham her... håber sku ikke det sker! og så har vi ikke brug for flere "gamle" spillere!!!
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/01/27/2325164/mauro-camoranesi-on-roma-radar-report
[Rettet af: Anderson - 27/01/11 - 05:05]
Nej Camoranesi må godt blive langt væk! Kan ikke se hvad vi skulle bruge ham til..
TottiTheBest: Overvej Adrianos tal :D Han er lige så hurtig som Menez. Haha LOL. Hvis han havde de tal var han da noget nær det bedste køb Roma nogensinde har foretaget sig.
Tror ikke Goal.com er noget man skal regne med :)
haha, ja har jeg lagt mærke til :D
---------------------------------------------
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/01/31/2331613/breaking-news-japan-asian-cup-star-yuto-nagatomo-travelling
Nooooooooooooooooo!
Hvorfor har vi ikke allerede købt ham! Cassetti sucks jo!
[Rettet af: TottiTheBest - 31/01/11 - 15:56]
Fordi vi sover i timerne?
Forstår heller ikke hvorfor vi ikke har skilt os af med Antunes og Simone Loria i denne transfer vindue!
De er begge piv ringe og har ikke spillet en eneste kamp i denne sæson.
Sælg dem dog, ikke lej, men sælg!
Ser ud til at alle andre storklubber end os har gang i den på sidste dag:
http://www.goal.com/en/live-update/266/goalcom-transfer-live
DAMN der fik inter den japanske lahm
http://www.goal.com/en/news/10/italy/2011/01/31/2331862/aabar-fund-makes-150m-bid-to-buy-roma-report
Hvad synes folk om det? Personligt synes jeg det er lidt billigt for en storklub.
Jeg håber samtidig at vi ikke havner hos en arabisk rigmand, så vi bliver gjort til det nye Man City.
Tja.. Hvis klubben bliver solgt billigere, kan det være med til at skabe flere penge til transfers efter overtagelsen.
Har køberen besluttet sig for at investere 300 mio. i klubben, og klubben koster 250 mio., vil der være 50 mio. til indkøb bagefter.
Koster klubben derimod kun 150 mio., vil der jo være 150. mio til indkøb..
Bare taget som et eksempel, håber i forstår :)
150 euro er bestemt ikke i overkanten desværre. det er et meget godt bud. og de 120 fra benedetto er også rigtig et rigtigt godt bud. men det ikke de penge der er vigtige, det er den generelle økonomi bag en overtagelse der skal granskes.
http://swissramble.blogspot.com/2011/01/hope-springs-eternal-at-roma.html
Her er et link til en ret spændende artikel. Den er ret lang ...
Den fortæller om Romas økonomi, og at et bud på alt over 100 mio € vil være bonus.
Hvis rygtet er sandt, så vil benedetto gruppen afslutte købet inden for 48 timer.
EDIT: og ved godt at det ikke har noget at gøre med indkøb, men shakhtar kampen bliver ikke aflyst!
[Rettet af: kvistus - 09/02/11 - 17:44]
Er det egentlig ikke noget med at Marco Motta er på lån i Juventus?
Hvis han er, og hvis Roma kan købe ham, så synes jeg da klart at vi skal gøre det...
Han får stor konkurrence fra Frederik Sørensen, og hvis de vælger at satse på Danskerens talent, så ville der være en kæmpe mulighed for at vi kunne få motta tilbage.
Ville være klasse!
motta er eget af udinesse. Med nye ejer. Vil det værre klogt træk at gå på rov i udinesse BYD hurtig ind På Sanchez og isla.. Så kan det ikke blive bedre. Men tror de som altid køber midle spiller, dt vinder man ikke mesterskabet pÅ, det må de snart lære... Men menez og Sanchez på værre kant vil værre det sygeste
martguy...præcis en mand vi skal have fat i :-D
Omkring Motta, er jeg faktisk utrolig glad for at vi ikke købte ham! For har han været dårlig for Juve, Selv den unge dansker Frederik Sørensen har slået ham af, på trods af at frederik er midtforsvar..
Sanchez er stadig en drøm! Ydligere ville Van der Wiel fra Ajax da være perfekt på højrebacken, hvis de kommende ejere vil smide lidt penge efter ham..
Fabiano kunne da også være interessant, hvis ikke han er alt for dyr.. Manden har ihverfald vist at han kan score mange mål, og kan måske være den goalgetter, som skal score Romas mål næste sæson?
http://www.bold.dk/nyt/Fabiano-Forlader-Sevilla-til-sommer
ang. Sanchez - ingen kommentar, han skal bare hentes til klubben!
- Det samme med en Van der Wiel, han er satme en klasse højreback, men som det ser ud havner han i barcelona.
Men vil heller have Drogba til klubben en Fabiano.. De står begge i samme situation, men ser klart Drogba som en bedre spiller!
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0