Kategori: Rygter
Vil det være klogt af Roma at gøre et spillerindkøb her på de sidste dage af vinter transfervinduet.
Kom med jeres mening til de resterende dage? :)
Enig ;D
istedet for kjær syntes jeg hellere man skulle prøve at forsøge at hente Ryan shawcross han er 21 år, spiller i stoke city og mener ikke at hans pris er steget så meget endnu.
mexes er klasse spiller. uden tvivl. men niveau mæssigt er juan og burdisso sammen ligeså go som ham sammen med en af dem. et salg af ham - kan også UDELUKKENDE komme på tale hvis både juan og burdisso bliver i rom. og derudover så MÅ han ikke blive solgt til en serie a klub. Det kan virke underligt - men det er ikke en mulighed synes jeg.
Tror virkelig ikke på at Mexes bliver solgt - det ville være helt ude i hampen.. Med Aquilani var der i det mindste lidt tanke bag, og indtil videre ser det jo ud til at Roma er dem der har fåpet mest ud af den handel..
Hvorfor i al verden skulle man sælge Mexes, også til Juve? Ja så skulle vi da have Chielleni i bytte, så ku jeg forstår det.. Synes vi er godt besat i det centrale forsvar med Mexes, Juan og Burdisso, samt at Andreolli er på vej :)
nej vil også mene mexes ikke skal ud til en anden serie a klub. MEN. jeg synes bestemt det skal overvejes hvis fx city vil smide 3-400 mio for ham. det synes jeg bestemt ville være iorden. papirerne på en anden skulle bare være helt klar så det ikke går galt og vi ikke får en ny ind . Paris har en ung forsvar der hedder Sakho. Ham eller Kjær vil jeg mene er gode til at dække ind som 2-3 valg ved siden af de 2 andre. PLUS at de har lidt mere udviklingspotentiale i sig..
MEN. når det så er sagt så ser jeg helt INGEN forlader. for nu ska der bygges op og ikke bare sælges løs. Men igen. hvis mexes selv føler sig fristet af premier league eller primera så er roma nødt til at søge muligheden. og hvis pengene er gode så skal det gøres
Kan altså stadig undre mig over at vi ikke hentede Marko Pantelić på fri transfer i sommers? Nu viser hans spil for Ajax, så at jeg fik ret.. Tror seriøst ikke han tjener en kæmpe hyre i Holland og mon ikke vi kunne have lokket ham til Italien..
Nu har han spiller 14 kampe og scoret 7 mål, det er rimelig okay.. Han er nu igang med sin 15. kampe og har sku lige scoret igen..
Jeg ved godt han er en ældre herre (31 år), men vi manglede en angriber i sommers og Pantelic kan altså godt score mål.. Det viste han da i sin tid i Herta Berlin.. Men det er ikke altid jeg kan gøre mig klog på Romas transferpolitik.. Nu har vi så heldigvis fået Toni :)
Ja det synes jeg sku også. Ved dog ikke om roma og pantelic kunne ha været enige om en aftale. da pantelic højest sandsynlig ville have haft en 2 årig kontrakt og roma måske kun har været villige til at give ham 1 årig kontrakt. men synes stadig det er skidt at roma ikke tør satse på en spiller som ham nogle gange - når en spiller er gratis. det giver bredden da klubben ikke har penge til at hente mange spillere
Nu har Pantelic jo skrevet under på en 1'årig aftale med Ajax, så jo det tror jeg godt de kunne :P heh
ja så er det sku noget mærkeligt noget.. :)
det er står på bold at cicinho er blevet udlejet til sao paulo
ja det er korrekt. det er sku godt synes jeg ... man kan jo så håbe sao paulo har smidt et engangsbeløb for at have ham dette ½ år.. og det lunder i kassen selvom det sikkert ikke er noget vildt beløb :)
Ifølge Sao Paulos's hjemmeside skulle handlen være god nok, Roma har dog ikke bekræftet.. Synes det er helt fint at Cicinho bliver udlejet, da han tydligvis ikke er en del af Ranieris planer og han forhåbentligt kan genfinde sin form..
Dog er jeg stadig lidt usikker på om hvorvidt vores trup er bred nok? Men det må Ranieri jo være bedst til at vurdere..
http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-lurer-pa-italienske-teenagere
Bliver simpelthen så skuffet over at læse dette. United skuffer mig.
Jamen det har jo været oppe at vende før, og er sket før med United, og til dels osse Chelsea. Der er et eller andet galt med reglerne her og det er virkelig noget skidt.. Jeg har en fornemmelse af at det ødelægger ødelægger flere talenter end det gavner. Man må håbe at vores succes kan overbevise de unge spillere om at blive!
Ja reglerne skal laves om i italien så vi kan tilbyde ordenlige kontrakter til de knægte. Ville være skandale hvis vi mister flere.
desværre kan det ikke forbydes da 15-16 årige altid vil kunne lokkes på en eller anden måde. direkte eller indirekte. så nu ska der gives lov i italien til at lave de her kontrakter
Sæsonen 2024/25
89
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0