Login
Glemt password Opret bruger

Rygtebørs (vintertransfer)

Kategori: Rygter

tjkander
7 indlæg.
d. 29/01/10 00:18

Vil det være klogt af Roma at gøre et spillerindkøb her på de sidste dage af vinter transfervinduet.
Kom med jeres mening til de resterende dage? :)

KoldingFC
371 indlæg.
d. 29. januar 2010

Noget helt andet er, at det ser ud som om J. Poulsen ryger til Lazio! hahahahahahha

totti er gud
1115 indlæg.
d. 29. januar 2010

ja men men syntes da det lyder lidt spændende......bare øv at han skal til lazio... udinese kunne bytte niki ud med poulsen

Kvistus
1556 indlæg.
d. 30. januar 2010

Jeg synes Roma har det med at købe/låne spillere og derefter ik bruge dem... Hvad sker der lige?!

[Rettet af: kvistus - 30/01/10 - 19:49]

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. januar 2010

Tror nu nok vi ska bruge Toni :P - men Lobont var jo en handel som Spalletti fik i hus, og ikke Ranieri som ser både Doni og Julio Sergio som bedre målmænd og derfor bliver han jo ikke brugt..

Kvistus
1556 indlæg.
d. 30. januar 2010

Lobont, Guberti og Esposito, hvorfor ...?

AndersRoma
1018 indlæg.
d. 30. januar 2010

Kvistus... Både Esposito & Guberti er lejet ud og er derfor ikke i truppen. Men den simple grund til at spillere som de disse bliver hentet er at der skal være med niveau i truppen. Guberti blev dog nok hentet med formål at blive en succes hvilket han desværre ikke var i Roma (kan dog ske endnu). Sæsonen før blev han topscore i serie B med Bari og på baggrund af det købte Roma ham.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 31. januar 2010

Ahh okay..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 31. januar 2010

Guberti fik vi jo på en fri transfer og har reelt set ikke køb ham :). Så det gør ikke det helt store at han ikke slog igennem med det samme.

asromadk
3790 indlæg.
d. 01. februar 2010

nu er moses blevet købt af wigan for en ukendt sum. jeg er skuffet over roma ikke fik hentet ham.. det kan ikke være mange penge de har måtte give (mange penge i forhold til at hente ham i wigan hvis han slår igennem)

sebbews
270 indlæg.
d. 05. februar 2010

dette er godt nok ikke en vinter transfer men juventus skulle være meget i at købe mexes til sommer, og det er noget lort syntes jeg

asromadk
3790 indlæg.
d. 05. februar 2010

nej det er ikke holdbart. jeg kunne bare virkelig godt tænke mig Simon Kjær. Og hvis mexes afgang kunne betyde vi kunne få Simon så er det fint for mig. simon passer mig langt bedre - synes mexes får nogle hjerneblødninger. og det afhænger selvfølgelig også af hvad der sker med juan og specielt burdisso - men håber nu de begge er der efter sommer. de har begge 1-2 gode seasoner endnu og så kunne være ideelt med en ung KJÆR til at suge til sig af rutine.

sebbews
270 indlæg.
d. 05. februar 2010

for det første tror jeg ikk du skal regne med det er os der får fat i simon, for det andet er Mexes 27 eller 28 år og er meget bedre end simon kjær og Mexes har international klasse vilket jeg ikke mener har simon kjær har endnu.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 05. februar 2010

Simon kjær kan slet ikke være nogen form for erstatning for Mexes.. det vil gå helt galt for os jo :S.. Uden Mexes ville Roma ikke havde skaffet de store resultater, vi har fået gennem de sidste par år.. F.eks. Roma 3 - 1 Chelsea..

sebbews
270 indlæg.
d. 05. februar 2010

Enig ;D

sebbews
270 indlæg.
d. 06. februar 2010

istedet for kjær syntes jeg hellere man skulle prøve at forsøge at hente Ryan shawcross han er 21 år, spiller i stoke city og mener ikke at hans pris er steget så meget endnu.

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. februar 2010

mexes er klasse spiller. uden tvivl. men niveau mæssigt er juan og burdisso sammen ligeså go som ham sammen med en af dem. et salg af ham - kan også UDELUKKENDE komme på tale hvis både juan og burdisso bliver i rom. og derudover så MÅ han ikke blive solgt til en serie a klub. Det kan virke underligt - men det er ikke en mulighed synes jeg.

Jonas
4091 indlæg.
d. 06. februar 2010

Tror virkelig ikke på at Mexes bliver solgt - det ville være helt ude i hampen.. Med Aquilani var der i det mindste lidt tanke bag, og indtil videre ser det jo ud til at Roma er dem der har fåpet mest ud af den handel..

Hvorfor i al verden skulle man sælge Mexes, også til Juve? Ja så skulle vi da have Chielleni i bytte, så ku jeg forstår det.. Synes vi er godt besat i det centrale forsvar med Mexes, Juan og Burdisso, samt at Andreolli er på vej :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 06. februar 2010

nej vil også mene mexes ikke skal ud til en anden serie a klub. MEN. jeg synes bestemt det skal overvejes hvis fx city vil smide 3-400 mio for ham. det synes jeg bestemt ville være iorden. papirerne på en anden skulle bare være helt klar så det ikke går galt og vi ikke får en ny ind . Paris har en ung forsvar der hedder Sakho. Ham eller Kjær vil jeg mene er gode til at dække ind som 2-3 valg ved siden af de 2 andre. PLUS at de har lidt mere udviklingspotentiale i sig..

MEN. når det så er sagt så ser jeg helt INGEN forlader. for nu ska der bygges op og ikke bare sælges løs. Men igen. hvis mexes selv føler sig fristet af premier league eller primera så er roma nødt til at søge muligheden. og hvis pengene er gode så skal det gøres

Jonas
4091 indlæg.
d. 07. februar 2010

Kan altså stadig undre mig over at vi ikke hentede Marko Pantelić på fri transfer i sommers? Nu viser hans spil for Ajax, så at jeg fik ret.. Tror seriøst ikke han tjener en kæmpe hyre i Holland og mon ikke vi kunne have lokket ham til Italien..

Nu har han spiller 14 kampe og scoret 7 mål, det er rimelig okay.. Han er nu igang med sin 15. kampe og har sku lige scoret igen..

Jeg ved godt han er en ældre herre (31 år), men vi manglede en angriber i sommers og Pantelic kan altså godt score mål.. Det viste han da i sin tid i Herta Berlin.. Men det er ikke altid jeg kan gøre mig klog på Romas transferpolitik.. Nu har vi så heldigvis fået Toni :)

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. februar 2010

Ja det synes jeg sku også. Ved dog ikke om roma og pantelic kunne ha været enige om en aftale. da pantelic højest sandsynlig ville have haft en 2 årig kontrakt og roma måske kun har været villige til at give ham 1 årig kontrakt. men synes stadig det er skidt at roma ikke tør satse på en spiller som ham nogle gange - når en spiller er gratis. det giver bredden da klubben ikke har penge til at hente mange spillere

Jonas
4091 indlæg.
d. 07. februar 2010

Nu har Pantelic jo skrevet under på en 1'årig aftale med Ajax, så jo det tror jeg godt de kunne :P heh

asromadk
3790 indlæg.
d. 07. februar 2010

ja så er det sku noget mærkeligt noget.. :)

sebbews
270 indlæg.
d. 09. februar 2010

det er står på bold at cicinho er blevet udlejet til sao paulo

asromadk
3790 indlæg.
d. 09. februar 2010

ja det er korrekt. det er sku godt synes jeg ... man kan jo så håbe sao paulo har smidt et engangsbeløb for at have ham dette ½ år.. og det lunder i kassen selvom det sikkert ikke er noget vildt beløb :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. februar 2010

Ifølge Sao Paulos's hjemmeside skulle handlen være god nok, Roma har dog ikke bekræftet.. Synes det er helt fint at Cicinho bliver udlejet, da han tydligvis ikke er en del af Ranieris planer og han forhåbentligt kan genfinde sin form..

Dog er jeg stadig lidt usikker på om hvorvidt vores trup er bred nok? Men det må Ranieri jo være bedst til at vurdere..

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 10. februar 2010

http://onside.dk/nyheder/premier-league/avis-united-lurer-pa-italienske-teenagere

Bliver simpelthen så skuffet over at læse dette. United skuffer mig.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 10. februar 2010

Jamen det har jo været oppe at vende før, og er sket før med United, og til dels osse Chelsea. Der er et eller andet galt med reglerne her og det er virkelig noget skidt.. Jeg har en fornemmelse af at det ødelægger ødelægger flere talenter end det gavner. Man må håbe at vores succes kan overbevise de unge spillere om at blive!

asromadk
3790 indlæg.
d. 10. februar 2010

Ja reglerne skal laves om i italien så vi kan tilbyde ordenlige kontrakter til de knægte. Ville være skandale hvis vi mister flere.
desværre kan det ikke forbydes da 15-16 årige altid vil kunne lokkes på en eller anden måde. direkte eller indirekte. så nu ska der gives lov i italien til at lave de her kontrakter

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma