Login
Glemt password Opret bruger

AS-Roma.dk har fået en design opdatering

Kategori: Roma Club Danimarca

geggeri
670 indlæg.
d. 02/01/16 10:53

Jeg har opdateret designet af AS-Roma.dk, så det nu også passer lidt bedre til smartphones. Hvis I finder nogle fejl/problemer må I meget gerne skrive dem her eller sende en email til mads@romaclubdanimarca.dk

mester
399 indlæg.
d. 02. januar 2016

Nydelig udførsel
Let og elegant

DanieleTotti
945 indlæg.
d. 02. januar 2016

Ser sgu godt ud :)

Det er godt nok ikke en specifik fejl, nærmere en ide:

Måske ville det være muligt at vende den kronologiske orden på debatten, således at de nyeste kommentarer står øverst og de ældste nederst? Så slipper man for at skulle scrolle så langt for at se de nyeste, hvilket ville være rart på specielt smartphones.

2

asromadk
3809 indlæg.
d. 02. januar 2016

Skal "tilføj kommentar felter" ikke være større?

det er jo umuligt at overskue hvad man skriver. Og det bliver ikke muligt at lave nyheder hvis det skal laves i denne mini-boks

1

asromadk
3809 indlæg.
d. 02. januar 2016

Og NU er det gået op for mig, at den kan ændres.

Godt arbejdet - ser skide godt ud

Sofus
3107 indlæg.
d. 02. januar 2016

Syntes det ser fint ud på iPhone, men på computer ligner det lidt noget fra en tablet.

I fht til det med nyeste kommentarer øverst, syntes jeg at det er rimelig uoverskueligt. Det vi har nu giver et bedre overblik, hvis man skal finde ud af hvad der er sket igennem en kamp, eller hvad der ligger til baggrund for en diskussion mm.

TheTotti
456 indlæg.
d. 03. januar 2016

Kan man eventuelt lave en knap øverst på et tråd som tager en ned til der hvor man har læst til? (forudsat man er logget ind)

Det har jeg set, og fundet meget brugbart, på andre forum-sider.

geggeri
670 indlæg.
d. 03. januar 2016

asromadk: Det var faktisk en fejl at kommentar og nyhedsboksene er så små, men det skulle være rettet til nu.

Sofus: Siden skulle meget gerne ligne den gamle på en computer, den eneste store forskel skulle være på smartphones og tablets.

Angående det med kommentarer, så har jeg endnu ikke kunne finde frem til en løsning der virker ordenligt. Den med omvendte kommentarer, synes jeg ikke om, da det ødelægger den kronologiske orden.
Det med at finde frem til den seneste kommentar man ikke har læst er desværre ikke helt let at få lavet.
Jeg tænker at jeg kan lave det sådan at ved lange tråde, så skjules nogle af kommentarerne, så det kun er den første og de seneste der vises og så kan man trykke på en knap og få resten vist.

Lamela
2782 indlæg.
d. 04. januar 2016

Det er ret sløjd med så meget scrolleri, but, du gør arbejdet godt. Hvis du skjuler beskederne i tråden, vil det være svært at følge med på en samtale. Især, hvis man har været iaktiv og gerne vil se, hvad der har været af eks. transfers. Medmindre, man kan åbne op for dem igen?

Er der ikke mulighed for med sider, hvor der maks. er ca. 10 kommentar pr. side? Evt. Lidt ligesom bold.dk har det i deres forums? Eller kræver det for meget serverplads?

geggeri
670 indlæg.
d. 04. januar 2016

Ja, det ville så være muligt at få vist alle kommentarerne ved at trykke på en knap.

Stigtotti
266 indlæg.
d. 04. januar 2016

Er det ikke muligt at gøre banneret til et hyperlink, som viser tilbage til forsiden?

Ellers ser det flot ud, Mads :)

geggeri
670 indlæg.
d. 28. januar 2016

Jeg har lavet en test af at vise færre kommentarer. Den findes på kommentarerne på til blogposts, som blandt andet denne: http://as-roma.dk/blog/77/Palermo-AS-Roma

Hvad synes I om den?

geggeri
670 indlæg.
d. 06. marts 2016

Har opdateret siden så der nu kun vises 15 kommentarer som standard og der er 2 knapper til at få vist 10 kommentarer mere eller se dem alle sammen.

Lamela
2782 indlæg.
d. 06. marts 2016

Super fedt, gør det meget nemmere at følge med i transfer tråden.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma