Kategori: Roma Club Danimarca
Hej. Jeg har bestilt trøjen for 1 måned siden men intet hørt?
Skal vi bare alle gøre det hver især eller...? :)
Skal man være medlem for at få sådan en trøje, eller kan man købe den uden at være medlem?:)
Til info skal det siges, at RCD ikke har noget med salget af trøjerne at gøre.
Søren Weikop har stået for kontakten til leverendøren og I bedes kontakte ham på mail - weikop@romaclubdanimarca.dk - hvis I har spørgsmål.
@Muskel
http://bolowschumann.com/search?search=totti&type=OR&searchresults=10
@tdj89
Tak for info:)
Jeg vil bare sige at jeg har den 29 januar efter aftale med hr. weikob overført 600 kr for 2 stk trøjer. Er blevet holdt hen den første tid med at han havde travlt på job osv. De seneste uger er han slet ikke til at komme i kontakt med hvor jeg har bedt om at få mine penge tilbagebetalt. Hører intet. Har hverken fået penge retur eller trøjer. Så håber ikke andre handler med den klovn.
Hold op hvor det skidt, Totti.10
Han er yderst aktiv på Twitter. Fang ham der.
https://twitter.com/SWeikop
[Rettet af: tdj89 - 14/03/2015 - 13:18]
Ja det er skidt. Men kan bestyrelsen ikke gøre noget? Ved der bliver skrevet at de ikke har noget med trøjerne at gøre. Men de har anbefalet en som ikke kan udføre opgaven samt at det er på rcd's konto jeg har indbetalt de 600 kr ind på.
Trøjerne er modtaget idag og de er rigtig fede. Bare kedeligt at det skulle blive en så lang kamp!
Gode ting er altid værd at vente på! Daje ROMA
Heysan,
Hvaaaaa hvis man stadig ikke har modtaget trøjer....? Er der noget nyt??
har du skrevet en mail til søren?
Simon og jeg har været i telefonisk kontakt. Han havde kontaktet mig via Twitter og blev derfor glemt, da vi samlede de andre bestillinger.
Han har sin trøje tirsdag.
Søren er en sveske...
Det er ikke sådan med alle de sociale medier vi skal holde styr på :-)
God mandag!
Hej alle :) jeg her en officielt As Roma / Totti kaffe/thé kop til salg. Den er gammel men stadig i pakket og det er aldrig blevet anvendt. Hvis nogen har intresse skicka en sms eller whatsapp til +358 456713577 (finsk nummer ;) så kan jeg sende billeder etc. Pick up Vesterbro inden mondg den 29. Mvh Anna
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0