Kategori: Roma Club Danimarca
Skal der ikke betales kontingent for 14-15? og medlemsparkerne?
Det skal der helt sikkert ;) Vi starter tilmeldingerne for den kommende sæson efter VM, så meget snart. Der arbejdes stadig på sammensætningen af medlemspakkerne.
Super. Prøv at sammensætte noget uden halstørklæde. ..
Har du nogen gode idéer Totti.10?
Jeg vil ikke have noget imod at have et halstørklæde, når jeg melder mig til ;-)
Tror vi er mange som har halstørklæder som bare er gemt væk. Jeg stemmer for mere brugbare ting. Sidste års t-shirt var super. Jeg måtte købe 2 ekstra af rcd. Hvad med en hue og en ny shirt?
[Rettet af: Totti.10 - 14/07/2014 - 22:22]
Modtaget :)
Den norske polo-shirt er meget fed,
de har den rigtige opløsning i farverne og
ikke som vores sidste gang
Vi har lært en del af sidste år og vi arbejder stadig på at få det sidste på plads! Vi sætter ekstremt meget pris på Jeres indspark og tager dem yderst alvorligt. Tak! Bliv endelig ved at at komme med gode idéer!!
Kan tilslutte mig ideen med huen - ved godt det nok er for sent for denne sæson. Men jeg købte en fed hue i rød i Rom med "10" og "Totti" broderet ind med en mørkere nuance, sammen med ulve-logoet. Den er skambrugt igennem de sidste mange vintre, så for min del ville en fed hue være en knald god ide. Har også været glad for halstørklæderne.
Synes til gengæld ikke t-shirten fra sidste år var et hit, men ville se positivt på en diskret/classy polo. Dog vil jeg sige at det i sidste ende ikke er pakken der holder mig til :-)
Jeg har endnu ikke modtaget en bekræftigelse på at i har modtaget mine penge.
Jeg overførte for ca. 1 måned siden.
Kan i bekræfte i har fået pengene ?
Vh. Thomas Knudsen
Hvordan ser det ud med medlemspakkerne?
Noget nyt???
Vi har set jeres spørgsmål her på siden. Vi har dog også modtaget en del mails omkring det. Derfor har vi valgt, at vi kommer med en samlet udmelding omkring medlemspakkerne, så alle får den samme information og vi slipper for at skrive til enkelte.
Lige kort kan jeg fortælle, at der ikke er noget at være bekymret for. Der går ikke længe endnu.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0