Kategori: Roma Club Danimarca
Kære Roma Club Danimarca måske skulle i tænke over at lave et specielt arrangement angående Pokal Finalen? De sidste Derby's har der været pænt crowded på Krølben. (men det er da også en del af charmen!)
Men med et godt maj vejr kunne jeg godt forestille mig det ville være slemmere, både med hensyn til varme og mennesker. (kunne evt rykkes udenfor hvis der er mulighed for det.)
+ vi kunne spille noget bold og nyde et par øl inden, bare jo før planlægningen kommer i gang jo bedre! da dette er den vigtigste kamp i MANGE år! ;) Det ville bare være lækkert hvis vi kunne finde et sted hvor der var plads til alle, min ven og jeg var simpelthen nød til at gå hjem sidst fordi der var så mange!
Altid ;) ligesom med guldstjernerne.
Hvis man ikke har facebook mere, hvor kam man så tilmelde sig? :)
Du tilmelder dig ved at sende en mail til rcd@romaclubdanimarca.dk med antal deltager, samt navn/medlemsnummer. Derefter overfører du penge til RCDs konto:
Registerings nr.: 1551
Konto nr.: 11058310
Prisen er 100 kr. pr person og deadline for tilmelding er d.21.
[Rettet af: Jonas - 17/05/2013 - 12:04]
Hvor er det planlagt er vise kampen?
Som tidligere nævnt på Øster Farimagsgade 5 ;)
Senest nyt: Dørene åbner kl. 14. Der vil være øl og sodavand til 10 kr. (så husk småpenge!). Der vil være konkurrencer med præmier og kampen vil blive vist på en 500" storskærm!
10 dage folkens! :D Husk at tilmelde jer til fællesspisning!
Jeg ved ikke om jeg har forstået det helt rigtigt, koster entré 100 kr?
Undskyld hvis det ikke er så klart. Det er selvfølgelig gratis at komme og der er plads til alle. Det er fællesspisning der koster 100 kroner og skal tilmeldes senest d.21 :)
Også bare for at cleare: der står man skal skrive medlemsnummer hvis man vil tilmeldes spisning men er det ikke også åbent for alle interesserede? :-)
Man kan oplyse medlemsnummer, men det er selvfølgelig åbent for alle :)
Jeg kommer men spiser hjemmefra ;)
Det bliver for vildt , regner med at mine 3 følges ende melder sig ind i rcd
Deadline for tilmelding til fællesspisning er i morgen (d.21) :)
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1