Kategori: Roma Club Danimarca
Jeg har gået og tænkt lidt over hvordan RCDs ture til Rom foregår?
Flyver i derned eller er det en bustur? Hvilke prisleje snakker vi ca? Osv
Håber der er nogen der vil fortælle lidt, og dele sine erfaringer :)
Som jeg også har skrevet et andet sted her på siden, så mødes bestyrelsen i RCD her i starten af oktober og her er en af topprioteterne er, at få styr på en tur til Rom. Lige nu vil og kan vi dog ikke melde noget konkret ud.
Hvis der er nogen af jer, som er i Rom mellem 28/10 - 4/11, så siger lige til! Så byder jeg på en øl i byen!
@Andreas
Jeg tror du misforstår mig.
Jeg spørg ikke om hvordan fremtidige ture bliver, men om hvordan tidligere ture har været.
OK. Der har ikke tidligere været egentlige RCD-ture. I foråret tog ca. 10 danske romanisti ned og så Derby'et - her mødtes vi så med den norske og den svenske fanklub. Til den tur sørgerede alle selv for flybilletter derned og hotel. En del af os snakkede dog sammen inden turen og valgte at flyve og bo sammen.
Det eneste RCD stod for på turen var billetter til kampen og så var der lagt et program (spisning, primaverakamp og natteliv)som man kunne følge hvis man havde lyst.
Okay, så er det mig der har misforstået det. Jeg troede der havde været tidligere ture igennem RCD. Beklager.
Så glæder jeg mig til at se hvad i finder frem til :)
Men kom meget gerne med forslag og idéer til vores kommende ture. Hvad skal RCD stå for på turen - transport? hotel? arrangementer? osv.
I kan skrive Jeres idéer her
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2