Login
Glemt password Opret bruger

Forslag til RCD

Kategori: Roma Club Danimarca

Andreas
789 indlæg.
d. 15/09/12 19:20

I starten af næste måned samles bestyrelsen i Roma Club Danimarca til bestyrelsesmøde. Her skal vi lægge planer for fanklubbens fremtid og dagsordenen er allerede omfattende. Vi er er dog klar over, at fanklubben er til for medlemmerne og derfor vil vi i denne tråd, meget gerne høre hvad I medlemmer synes om RCD og hvilke idéer i har til fremtiden.

I kan skrive hvad som hest! Om det er forslag til arrangementer, idéer til hjemmesiden, ønsker til merchandise eller bare ris og ros - vi tager det hele med og vender det på vores møde.

Vi ser frem til at høre fra Jer.

Andreas Jensen,
På vegne af bestyrelsen i Roma Club Danimarca

[Rettet af: geggeri - 16/09/12 - 09:52]

Kim89
1171 indlæg.
d. 15. september 2012

Jeg tænker det kunne være smart hvis der kunne blive lavet en aftale mellem RCD og en forhandler af Roma merchandise, så man kunne købe trøjer og sådan noget en smule billiger end normalt. Det mest oplagte ville nok være Roma store, men jeg ved ikke om det overhoved kan lade sig gøre at lave sådanne aftaler.

Også kunne det da også være sjovt, hvis der blevet lavet mere RCD merchandise, som man så kunne købe på hjemmesiden :-) t-shirts og trøjer og sådan noget, det syns jeg kunne være cool :-)

Ellers så vil jeg bare sige at jeg syntes i gør et rigtig flot stykke arbejde alle sammen. Og det gælder alt lige fra at styre siden, til medlems pakken og alle de arrangementer i laver :-)

3

mexes
2516 indlæg.
d. 16. september 2012

Måske kunne siden personificeres lidt mere? Brugere/medlemmer kan have profiler, eller noget i den stil? Så kan der være nogle facts; medlem siden..., antal indlæg, født osv. osv.

Bare en tanke :-)

2

chrfog
333 indlæg.
d. 19. september 2012

lækkert med ideer! forsæt endelig, hvis i finder på mere

chrfog
333 indlæg.
d. 26. september 2012

Jeg giver lige denne forum post en gang til toppen nu, hvor det er kampdag. Der er ikke længe til d. 7 oktober og vi tager stadig imod ideer med kyshånd ;)

Kim89
1171 indlæg.
d. 28. september 2012

Hej. Kunnne RCD ikke få lavet en sangbog med Roma sange?? hvor man havde både original teksten og så en god dansk oversættelse ved siden af?? :-) det kunne være lidt hyggeligt syns jeg :-)

Så vidt jeg husker var der tale om på et tidspunkt at der sgu være en sang bog med i medlemspakken, men den ide blev åbenbart droppet, eller er det mig der husker forkert?

mexes
2516 indlæg.
d. 28. september 2012

flere af sangene er beskrevet og analyseret i Stig Krøgers "Forza Roma"

Kim89
1171 indlæg.
d. 28. september 2012

Det er rigtig nok Mexes, men jeg tænkte det kunne være meget sjovt med en bog, kun med sangene :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Vi holdder bestyrelsesmøde på søndag, så hvis i har flere idéer og forslag så kom med dem! :)

Simon88
448 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Støtter i den grad Kim89's forslag med en slags rabat på merchandise.. Det burde være muligt... :-)

1

mexes
2516 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Generelt så synes jeg måske heller ikke, at medlemskabet gavner mig overhovedet. Misforstå mig ikke, jeg er skam medlem, og blev det med det samme, men da jeg ikke bor i Københavnstrup, så er det jo reelt set kun halstørklædet og de små konkurrencer for medlemmerne herinde, som jeg kan bruge det til. Så hvis man på en eller anden måde kan gøre det mere attraktivt for folk i hele landet, så vil det jo være mest optimalt.

Men ideer kunne være:

*(Som nævnt) rabat på merchandise
* flere konkurrencer
* måske tilbud/baraftaler i Odense/Aarhus
* bedre medlemspakker

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Selvfølgelig er målet at gøre det attraktivt for folk i hele landet, vi må dog bare indrømme at det er svært. Den største fanbase er klart i København og her har vi fået en super aftale i hus med Krølben. Derudover har vi aftaler med Tir Na Nog i Århus og Kick Off i Odense om at sende Romas kampe når de vises i fjernsynet. Det er dog desværre svært at få rabatter i hus, da vi ikke stiller med flere medlemmer de forskellige steder.

Vi forsøger altid at skabe flere fordele for fanklubbens medlemmer, men vi må også indrømme at vi stadig er i en startfase, hvor fanklubbens medlemmers tilbagemeldinger og respons betyder meget for os.

Jeg håber da også du er glad for en måneds gratis Csports, som også er en del af aftalen Mexes ;) Og der vil helt sikkert komme flere konkurrencer og synes da også allerede vi har haft nogle flotte præmier (i form af flere Kjær trøjer). Samt vi også så småt er gået igang med udarbejdelsen af det første medlemsblad.

Kom endelig med flere forslag! :)

mexes
2516 indlæg.
d. 05. oktober 2012

#Jonas

Jeg har faktisk aldrig fået den mail fra jer! Men det er måske fordi, at jeg tilmeldte mig med min gamle mail, som er gået ned, og jeg derfor har fået en ny ;-)

Det var skam også kun konstruktivt! Selv hvis jeg får nul og niks, så vil jeg gerne støtte RCD.

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Den skal du da have Mexes ;) Så må du lige sende en mail til indmeld@romaclubdanimarca.dk, så skal Mads nok hjælpe dig.

Er jeg glad for at høre Mexes og tager selvfølgelig imod både Kritik og Ros :) Det var mere det at du ikke nævnte en måneds gratis CSports, som er en aftale jeg er utrolig stolt af vi har fået i hus og synes at det er fantastisk vi kan tilbyde fanklubbens medlemmer det.

mexes
2516 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Ha ja, men jeg har alligevel låst mig fast i 6 måneder, så det var ikke lige så relevant. Det er skam også en utrolig god aftale - og burde selvfølgelig have været nævnt!

En anden idé, som jeg tidligere skrev:

Måske kunne siden personificeres lidt mere? Brugere/medlemmer kan have profiler, eller noget i den stil? Så kan der være nogle facts; medlem siden..., antal indlæg, født osv. osv.

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Hvad med at lave et elektronisk medlemsblad, har bestyrelsen overvejet det? :-) det kunne da være lidt nice med sådan et hvor man lige kunne læse lidt om månedens gang i Roma og i RCD :-)

Også en lidt urealistisk ide: kunne man ikke få lavet en aftale med en af spillerene så han blev en slags Ambassadør/æresmedlem af RCD, jeg mener jeg har læst at Ryan Giggs er det for den skandinaviske United fan klub, så det kunne da være fedt, hvis man kunne få en af spillerene til at tage den position for os :-)
Men ja det er nok urealistisk, men hey, i fik jo den deal med Simon Kjær op at stå sidste år, og i er jo gode til at sætte spændende ting i værk, så det kan da være i trylle og få sådan en deal op at køre :-)

Manone
6 indlæg.
d. 05. oktober 2012

Bedre video / lyd kvalitet af kamperne = mere lyst til at være med !
Snart mere plads til alle de tifosi som kommer at se kamperne
Roma Club Danimarca som t-shirt ( kort og lange arme )
Kortere tid fra den første kontakt til ny medlem til email med info omkring inmeldelse i club samt
kortere tid fra indmeldelse i clubben til levering af Medlemskabskort
Gavekort for 2 øl til alle dem so kommer med en ny medlem :-)
En lille gave deles ud til en tifoso som er med til at se kampen på Krølben
Der SKAl forhandles / få adgang til Roma materiale til mindre pris :-)

Jonas
4091 indlæg.
d. 05. oktober 2012

*Manone - Er det en kamp på Krølben du snakker om der har været dårlig lyd og video? I så fald har det nok været en kamp som blev streamet igennem CSports, grundet kampen ikke har været sendt i fjernsynet. Og det kan vi desværre ikke gøre bedre, men synes at det er en meget bedre at vise kampen i lidt dårligere kvalitet end helt at lade vær med at vise den.

Manone
6 indlæg.
d. 09. oktober 2012

JA , det var det :-)

Jeg er kun enig om at det er bedre at sende en kamp i dårlig kvalitet end helt at lade vær:-)

Det var bare et forslag så drift af klubben/ lyst til at deltage af Tifosi , kan blive bedre / vokse med tiden :-0

Andreas
789 indlæg.
d. 10. oktober 2012

Så fik vi afholdt vores bestyrelsesmøde og vi fik vendt alle Jeres forslag. Jeg kan sige at der bliver arbejdet på at få realiseret flere af idéerne - bl.a. regner vi med at få en RCD-webshop op og køre i løbet af kort tid.

Selvom vi altså har afholdt vores møde for denne gang, så er i allesammen meget velkomne til at forsætte med at sende og forslag, samt ris og ros - enten via tråden her eller i kan benytte vores emailadresse

Simon88
448 indlæg.
d. 11. oktober 2012

Diskuterede i muligheden i en app? Eller bliver det for besværligt eller tidskrævende?

geggeri
669 indlæg.
d. 11. oktober 2012

En app/mobilside er et fremtidsønske, men ikke noget der bliver prioriteret pt. Vi er igang med en større opdatering af AS-Roma.dk og det er den klare første prioritet at den kommer op at køre.

http://as-roma.dk/nyheder/1754/ASRomadk-opdatering

Simon88
448 indlæg.
d. 11. oktober 2012

Jeps, forstår jeg også godt. Ville bare høre om det var noget i havde taget op...

fckgr
39 indlæg.
d. 14. oktober 2012

Nu ved jeg godt fristen er overskredet men tænkte på hvad med en julefrokost?? 1 sal på krølben?? Mad udefra og drikkevare ja de findes i baren (måske én snaps skulle indgå i den samlet pris)
Kunne da være hyggeligt og værd at overveje.. :-)
Hvad synes I?

Andreas
789 indlæg.
d. 14. oktober 2012

En Julefrokost er ved er blive planlagt og vi regner med at kunne melde sted og tid ud snarest :)

1

fckgr
39 indlæg.
d. 14. oktober 2012

Fantastisk :-)

Skovby
61 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Hvad med en form for karaktergivning til Romas spillere efter hver kamp - goal.com og andre siders karakterer stinker.

Eller også kunne der efter hver kamp være en afstemning på hjemmesiden, om hvem der var Romas bedste spiller. Derudover kunne man så til sidst på sæsonen se på gennemsnittet og kåre vores egen "sæsonens bedste spiller"

Wør3n
324 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Sjovt du skriver det Skovby. Jeg har fået præcis samme idé og er gået i gang med at lave det - den skal meget gerne være færdig i løbet af kort tid.

1

Wør3n
324 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Wør3ns karakterbog er nu en realitet. Når den kommer op, vil jeg meget gerne modtage både ris og ros :)

1

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. november 2012

Jeg ledte efter en ældre nyhed her på siden igår, som jeg ikke kunne finde..

Synes klart det burde blive muligt, at søge på ældre nyheder i stedet for at skulle lede igennem alle nyhederne der har været.. Her tænker jeg på om man kunne lave sådan en søgefunktion a-la den man har inde på bold.dk.. Hvor man skriver et ord eller sætning, og alle nyheder med det indhold dukker op..

Bare et forslag jeg mener vil gøre siden bedre på det punkt :)

1

geggeri
669 indlæg.
d. 09. november 2012

@TottiTheBest:

Så er der tilføjet en søgemulighed!

http://as-roma.dk/sog

2

Stigtotti
266 indlæg.
d. 09. november 2012

kanon geggeri, har vi faktisk altid manglet, ogsaa med de utallige sprögsmaal vedr. det samme problem in mente.

kanon!

Forslag:

Ville det väre muligt indenunder "AS Roma", at tilföje: "Sange/kampraab" og saa evt smide versne op og som der er nävnt tidligere, ogsaa ligge en oversättelse ved?

Der kunne ogsaa väre diverse kampraab mv. som der eksempelvis er beskrevet i Forza Roma-bogen, saa kan alle väre rustede, hvis de staar paa stadion eller hvis de har väret - og er nysgerrige. :)

[Rettet af: Stigtotti - 09/11/12 - 11:02]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 14. november 2012

Super geggeri! Det gør det meget nemmere :-)

Denner
527 indlæg.
d. 20. november 2012

Indlægs tælleren ude i højre side under ens brugernavn virker ikke mere? (ellers er det kun min der er stoppet)

[Rettet af: Denner - 20/11/12 - 18:38]

geggeri
669 indlæg.
d. 20. november 2012

Godt set, det havde jeg ikke set. Får den sat igang igen.

1

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma