Kategori: Roma Club Danimarca
I starten af næste måned samles bestyrelsen i Roma Club Danimarca til bestyrelsesmøde. Her skal vi lægge planer for fanklubbens fremtid og dagsordenen er allerede omfattende. Vi er er dog klar over, at fanklubben er til for medlemmerne og derfor vil vi i denne tråd, meget gerne høre hvad I medlemmer synes om RCD og hvilke idéer i har til fremtiden.
I kan skrive hvad som hest! Om det er forslag til arrangementer, idéer til hjemmesiden, ønsker til merchandise eller bare ris og ros - vi tager det hele med og vender det på vores møde.
Vi ser frem til at høre fra Jer.
Andreas Jensen,
På vegne af bestyrelsen i Roma Club Danimarca
[Rettet af: geggeri - 16/09/12 - 09:52]
Diskuterede i muligheden i en app? Eller bliver det for besværligt eller tidskrævende?
En app/mobilside er et fremtidsønske, men ikke noget der bliver prioriteret pt. Vi er igang med en større opdatering af AS-Roma.dk og det er den klare første prioritet at den kommer op at køre.
http://as-roma.dk/nyheder/1754/ASRomadk-opdatering
Jeps, forstår jeg også godt. Ville bare høre om det var noget i havde taget op...
Nu ved jeg godt fristen er overskredet men tænkte på hvad med en julefrokost?? 1 sal på krølben?? Mad udefra og drikkevare ja de findes i baren (måske én snaps skulle indgå i den samlet pris)
Kunne da være hyggeligt og værd at overveje.. :-)
Hvad synes I?
En Julefrokost er ved er blive planlagt og vi regner med at kunne melde sted og tid ud snarest :)
Fantastisk :-)
Hvad med en form for karaktergivning til Romas spillere efter hver kamp - goal.com og andre siders karakterer stinker.
Eller også kunne der efter hver kamp være en afstemning på hjemmesiden, om hvem der var Romas bedste spiller. Derudover kunne man så til sidst på sæsonen se på gennemsnittet og kåre vores egen "sæsonens bedste spiller"
Sjovt du skriver det Skovby. Jeg har fået præcis samme idé og er gået i gang med at lave det - den skal meget gerne være færdig i løbet af kort tid.
Wør3ns karakterbog er nu en realitet. Når den kommer op, vil jeg meget gerne modtage både ris og ros :)
Jeg ledte efter en ældre nyhed her på siden igår, som jeg ikke kunne finde..
Synes klart det burde blive muligt, at søge på ældre nyheder i stedet for at skulle lede igennem alle nyhederne der har været.. Her tænker jeg på om man kunne lave sådan en søgefunktion a-la den man har inde på bold.dk.. Hvor man skriver et ord eller sætning, og alle nyheder med det indhold dukker op..
Bare et forslag jeg mener vil gøre siden bedre på det punkt :)
@TottiTheBest:
Så er der tilføjet en søgemulighed!
http://as-roma.dk/sog
kanon geggeri, har vi faktisk altid manglet, ogsaa med de utallige sprögsmaal vedr. det samme problem in mente.
kanon!
Forslag:
Ville det väre muligt indenunder "AS Roma", at tilföje: "Sange/kampraab" og saa evt smide versne op og som der er nävnt tidligere, ogsaa ligge en oversättelse ved?
Der kunne ogsaa väre diverse kampraab mv. som der eksempelvis er beskrevet i Forza Roma-bogen, saa kan alle väre rustede, hvis de staar paa stadion eller hvis de har väret - og er nysgerrige. :)
[Rettet af: Stigtotti - 09/11/12 - 11:02]
Super geggeri! Det gør det meget nemmere :-)
Indlægs tælleren ude i højre side under ens brugernavn virker ikke mere? (ellers er det kun min der er stoppet)
[Rettet af: Denner - 20/11/12 - 18:38]
Godt set, det havde jeg ikke set. Får den sat igang igen.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0