Kategori: Roma Club Danimarca
Jeg ville lige høre, hvor mange der kunne være interesseret i, at man lavede en app til as-roma.dk, så man nemt (fra mobilen), kunne læse forum's, blog's og nyheder, og herindover også indsende nyheder, blog og forum's som her på siden?
Personligt synes jeg selv, at det kunne være fedt, men da jeg ikke er i bestyrelsen, vil jeg ikke sætte noget igang uden tilladelse..
Jeg ville blot høre jeres mening om min idé? :-)
Go' sommer til Jer alle!
Forza Roma!
Det synes jeg er en skide god idé :) Har også selv tænkt på at det faktisk ville være mega nice :)
Men jeg ved slet ikke om det er muligt, og hvor meget arbejde der er i det.
Men vi må sende stafetten videre til bestyrelsen :)
En app lyder ikke dumt.
Men synes mere web-udvalget skal fokusere på at opdatere denne hjemmeside, inden de begynder at lave apps til os. Men vil da helt sikkert downloade den ;-)
@10TOTTI10: Selvfølgelig er det da muligt at lave app'en, det er det mindste problem. Der er selvfølgelig arbejde i det, men det er der jo i så meget.. :-)
Hvis ikke man har nogen erfaring indenfor programmering, er det altså et større projekt at give sig i kast med.
På denne hjemmeside www.appsgeyser.com, kan man "overføre" hjemmesider til en applikation på 2 minutter. Resultatet er langt fra optimalt, da man blot åbner hjemmesiden gennem applikationen. Det er faktisk blot et bookmark man laver, hvor man dog selv kan redigere ikonet
At kalde min viden om programmering begrænset er en svær overdrivelse, men ikke desto mindre har jeg ladet mig fortælle, af folk der har forstand på det, at det bedre kan betale sig at lave en mobil-version af den allerede eksisterende hjemmeside.
Det skulle være en hel del lettere, og resultat skulle være (mindst) lige så godt.
Fantastisk initiativ! Kunne være lækkert med en nemmere/hurtigere måde at gå på fra mobilen (iPhone i mit tilfælde)... Så helt klart GO fra min side!
Det lyder godt at der er stor opbakning omkring en mobil-app/side.
Men vil gerne vide hvad det er folk gerne vil have? Er det bare en statisk side, hvor man kan læse nyheder? eller skal det være en fuld side med forummet, mulighed for at kommentere på ting og mere?
Siden som den er nu vil blive opdateret kraftigt i løbet af sommeren og vi satser på at denne nye side kommer op før sæsonstart(26. august).
Jeg vil ikke love at der kommer en mobilside snart, men hvis den nye side bliver bygget godt(som jeg håber på, at jeg kan få gjort, så burde en mobilside være forholdsvis "let" at lave).
Altså min idé var jo en app, hvor man kunne komme ind på siden, og vælge kategorierne: Forside, Nyheder, Blogs og så videre som herinde, og hvor man også kunne kommentere indlæg og indsende indlæg..
Altså kort og godt, så man kan have de samme funktioner som herinde.
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1