Kategori: Roma Club Danimarca
Hej Folkens. Vi nærmer os sommerens to vigtigste begivenheder for Roma Club Danimarca. Nemlig Krølben Cup og ikke mindst Fan Cup 2012.
Det ville derfor være super hvis folk ville melde tilbage på de respektive turneringers facebook begivenheder:
Krølben Cup
FAn Cup
Info: Til Fan Cup har vi tilmeldt et hold, da vi ikke fik klare nok udmeldinger til at vi turde stille med to hold. Dette betyder selvfølgelig ikke at folk skal droppe det. For i stedet for vi bare en bred og utrolig stærk trup og selvom folk ikke er interesseret i at spille skal i selvfølgelig stadig møde op og støtte holdet og have en fantastisk bytur i Odenses gader.
Til info:
for tilmelding til Krølben Cup, skriv til sorenweikop@gmail.com med ønske position.
jeg will gerne spille med.
Besked fra arrangørerne:
"Tak for tilmeldingerne til årets FAn Cup, der finder sted lørdag d. 4. august i Næsby. Følgende 11 hold vil være med i feltet om en lille måneds tid: Arsenal, Aston Villa, Atletico Madrid, Real Betis, Blackburn, Chelsea, Inter, Lazio, Liverpool, Real Madrid og Roma. Alle klubber stiller med ét hold hver. Vi går nu i gang med at lave gruppeinddeling og fastsætte spilletid per kamp.
Det er dejligt at se så mange, der har tilmeldt sig grill. Næsby Boldklub vil sælge billige øl, vand og lidt spiseligt i løbet af dagen, og vi opfordrer stærkt til at støtte boldklubben i stedet for at tage egne drikkevarer med.
Næsby Boldklub ligger kun et kvarters buskørsel fra Odense Banegårdscenter, hvis I skulle komme med offentlig transport. Det nemmeste er at tage bus 91 mod Allesø, og stå af ved Storkeløkken. Bustider kan findes på Fynbus' hjemmeside via følgende link: http://www.fynbus.dk/wm141591."
Tænker at vi bare mødes på Odense banegård og derfra tager bussen. Har folk styr på hvordan i kommer til Odense? Er der eventuelt nogle der køre og nogle der kan køre sammen?
Hvormange tager fra København, tænker at vi kan følges i toget. Eller koordinere noget fælles kørsel ?
Så er det på lørdag at der er Fan Cup og RCD går efter guldet! Vi stiller med to hold, så du kan stadig tilmelde dig hvis ikke du har nået det endnu. Meld gerne tilbage på begivenhed omkring transport og om du er interesseret i fælles spisning.
Efter sæsonens første triumf igår til Krølben Cup, er målsætningen klar. Vi snupper the Double! Oddsne er høje idet, vi som den eneste danske fanklub endnu en gang har hele to hold med til på lørdag. Som det ser ud nu har vi 18 friske Romanistas klar, dvs. to hold med 9 spillere på hver.
Turneringen vil som sagt blive spillet i Odense, og jeg tænker derfor at vi mødes på Odense Hovedbanegård, senest kl. 10.15, hvorefter vi alle tager bussen samlet hen til Næsby Boldklub og er der ca. en halv time før kampstart. Hvis man er i bil og ikke tager med os andre, må man gerne melde det til mig på 28917887. For folk der tager fra København tænker jeg at vi mødes på KBH Hovedbanegård og tager toget samlet 08.50, hvilket betyder at vi er i Odense kl. 10.00. Angående billetter så kan det købes på Hovedbanegården og evt. kan der købes et wildcard.
Jeg håber at vi alle ses til en fantastisk dag!
Med venlig hilsen
Mikkel Gottlieb
Så er der grupper og hold til Fan Cup!
Roma hold 1. er i pulje med: Lazio, Arsenal, Betis, Chelsea, og Aston Villa
Roma hold 2. er i pulje med: Real Madrid, Liverpool, Atletico Madrid, Inter og Blackburn.
Hold 1. er som følgende:
Andreas Steffan Jensen
Asger Dyrting
Bjarke Underbjerg
Casper Nicolai Rostgaard Hemmingsen
Hannibal Horn
Jonas Neivelt
Kasper Totti Hørlyck
Mikkel Gottlieb
Mikkel Francesco Sund
Hold 2. er som følgende:
Jesper Totti Wozniak
Jonas Westerdahl
Massimo Rudy Sabatini
Morten Licht Petersen
Philip Ørneborg
Przemek Latacz
Rasmus Døssing
René Dalsgaard
Søren Herold
Toke Rüemenapp
For mere info tjek facebook begivenheden.
[Rettet af: Jonas - 31/07/12 - 16:38]
Fuck, hvor vil jeg gerne have været med i den tunering, nu, hvor den spilles i min "hometown".
[Rettet af: Lamela - 01/08/12 - 00:43]
Så er det i morgen at RCD skal kæmpe om guldet i årets FAn Cup. Vi mødes på Odense Banegård omkring kl.10.00. Lyntoget går fra KBH Hovedbanegård 08.50. For mere info tjek begivenheden.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0