Login
Glemt password Opret bruger

Vurdering af Rang

Kategori: Roma Club Danimarca

geggeri
669 indlæg.
d. 16/04/12 17:04

AS-Roma.dk's brugere har fået en rang i forhold til hvor meget de har skrevet.

Vi vil gerne hører hvad I mener om dette tiltag.

Al information er vigtig, skriv endelig hvad du føler, egne holdninger, fortolkninger osv.

Mads / Geggeri

Bato
32 indlæg.
d. 16. april 2012

Trælst, for det er ikke det man skal bedømmes på. Jeg orker i hvert fald ikke at konkurrere me dnogen om antallet af posts/thumbs :(

chrfog
333 indlæg.
d. 16. april 2012

nu tror jeg mere, at det er tænkt, som en lidt "sjovere" udgave af de normale forum titler man opnår andre steder eller ihvertfald en mere romersk udgave. jeg synes, at det er et fint tiltag, som tilsætter lidt ekstra. vi kan hurtig blive enige om, at antallet i forumposts ikke nødvendigvis er ligefremproportionelt med, hvor stor en fan man er.

2

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 16. april 2012

Mere også det mere for hyggens skyld. Men det er bare bare fedt og sjovt. Lad det endelig blive hængende.

Helt enig i Chrfog indlæg. Det jo ikke en konkurrence om at få den største og bedste rang, da vi alle er fan af den samme klub.

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 16. april 2012

lidt underligt tiltag, kunne godt tænke mig at finde ud af hvad tanken med rang er. for der er jo ikke nogen der er en bedre fan end andre. vi er jo alle sammen lige om at vi har en stor kærlighed til AS Roma.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 16. april 2012

Genialt intet mindre :-) syntes det er sjovt at læse hvor man er henne på holdet :-)

Tomas R
374 indlæg.
d. 16. april 2012

Både og.

Man skal jo ikke konkurrere på at alve flest indlæg. Kvalitet frem for kvantitet tak!

Men så længe folk ikke "bruger " det i diskussionerne mod hinanden skader det da ikke :-)
Så forbeholdent ok fra mig.

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 17. april 2012

Jeg kan ikke se pointen i det, det eneste man kan; er at få en titel som man ikke kan bruge til noget, udover at folk kan se hvor aktiv man er. Og dog hellere ikke engang det kan man, for er indlægene talt sammen på de sidste 3 uger eller 3 år.
For det er vel det som er pointen, at man skal kunne se hvor aktiv folk er.

Men jeg tager hatten af for at jer bag siden, som bruger tid på at finde på nye idéer til siden. THUMBS UP for det.

1

59971Cools
690 indlæg.
d. 17. april 2012

Jeg kan sagtens se både fordele og ulemper ved det. Så lidt neutral herfra.

Det positive er da at det er meget sjovt at kunne se hvem der virkelig giver den gas herinde...

Men som flere af ovenstående kommentarer indikerer er der folk der går op i det, som om at det indikere "Hvor man er henne på holdet" for lige at citere Kim89 (sorry Kim)

Men ulempen er for mig at se at vi på det seneste har taget mange tiltag mod større aktivitet - hvilket er positivt.
Men mange af tiltagene er mere "spam"-orienteret end kvalitet-orienteret.

Jeg vil hellere have 1 blog om ugen, hvis man kan se folk har brugt tid, energi og har noget på hjerte. End 3 hurtigt sammensatte blogs uden indhold der beriger min Roma interesse.

Det samme med forumposts, jeg vil sgu hellere have 10 gode kvalitetsindlæg, end 100 lallende indlæg af tvivlsom karakter. Jeg mister interessen for flere forumtråde som jeg før gad læse med i...

"Thumps-up" tiltaget, håber jeg dog kan trække den anden vej, da jeg så håber det giver færre indlæg, hvor man så bare kan se hvor mange der er enige i de (forhåbentligt) færre indlæg.

Bedste hilsner,
Simon

2

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 22. april 2012

kan man fjerne sin såkaldte "rang"??
således at man ikke har det stående, da jeg efter gennemtænkning er ret meget imod det her "rang"

Lund
466 indlæg.
d. 22. april 2012

Jeg er imod tiltaget, da det efter min overbevisning fremmer og belønner kvantitet fremfor kvalitet og sådan bør det efter min mening ikke hedde sig.

Lund
466 indlæg.
d. 22. april 2012

"Thumps-up" tiltaget er en anden snak, som også 59971Cools udtrykker det.

Xedem
551 indlæg.
d. 22. april 2012

Synes man burde have rang efter hvor langt tid, man har været oprettet på denne fan side. Det ville give et meget mere fair rangsystem.

Rytter
90 indlæg.
d. 22. april 2012

Enig med Xedem, jeg skriver måske ikke så meget herinde. Men jeg er flere gange om dagen herinde og læse nyheder og blogs osv.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 22. april 2012

Hold nu op med alt det klynkeri drenge.

Det er jo for sjovs skyld at vi har sådan en rang. Det mere ment for humorens skyld og hyggens skyld.

Så hold nu op med alt det klynkeri. Rang betyder jo ikke det store. Men så tag dog en tudekiks hvis det er.

Jamen altså.

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 22. april 2012

@as-roma-italien.
hvis det bare er sjovt, og hygge og der ikke er nogen ide med det, hvorfor så have det?
det er ikke klynkeri, tråden handler om at brugerne skal give sin vudering af "rang" og der står de gerne vil have vores mening og den giver folk så tilkende. så lad da hver at kald andres vudering klynk. du har din mening og andre sin.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 22. april 2012

Ja men altså det jo bare for hyggens skyld det er der. Betyder jo ikke det helt store og viser jo ikke hvor meget fan man er. Vi jo alle Roma fans.

Det lyder bare som klynkeri. Intet positivt at sige. Kun negativitet.

Selvfølgelig skal du have din mening. Det også bare pisse fedt du har det.

Men det virker bare som tuderi, i følge mig og min mening.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma