Kategori: Roma Club Danimarca
AS-Roma.dk's brugere har fået mulighed for at trykke på en "thumbs up"-knap på siden.
Vi vil gerne hører hvad I mener om dette tiltag.
Al information er vigtig, skriv endelig hvad du føler, egne holdninger, fortolkninger osv.
Mads / Geggeri
Igen, ikke noget jeg kan tislutte mig uden videre, men I bestemmer jo ;) Synes at kvalitetten af de opratede indlæg bliver dårligere når der kommer konkurrenceelement ind i det.
Synes det har været fedt man har kunne lave thumps up, i stedet for at man skal lave et indlæg hvor der bare står enig eller meget enig. Så det nemmere bare at give en thumps up.
@Bato: Det okay at komme med lidt ris ang. konkurrencen, men så må man også komme med nogle alternative eller noget andet.
Respekt for din holdning og den skal du bare have lov til at give udtryk for.
Men hvis folk ikke kunne lude "konkurrencen", kan man bare ignorere den og tråde om den.
[Rettet af: as-roma-italien - 16/04/12 - 18:21]
Thums up knappen har god funktion synes jeg, det er en god måde at man kan "like" andres kommentarer hvis man er enig, da det sommetider virker omsonst at skrive en kommentar hvis alt det man mener er blevet skrevet, så kan man "like" og bakke op om synspunktet.
Jeg syntes funktionen er god, det giver nemlig en mulighed for at bakke en anden bruger op i stedet for at skrive en kommentar hvor man bare skriver man er enig :-)
Jeg kan som udgangspunkt godt lide idéen med knappen. Jeg synes dog godt man kunne bruge at se hvem der like'er et indlæg.
Enig med "theTotti!"
Den tilfører lidt ekstra, men som TheTotti skriver, så kunne det da være meget sjovt at se hvem der har samme holdning som en selv.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0