Kategori: Roma Club Danimarca
AS-Roma.dk afholdte en konkurrence, hvor de 10 mest aktive bruger i periode 4. til 15. april deltog i en lodtrækning om et AS Roma halstørklæde
Vi vil gerne hører hvad I mener om konkurrencen.
Al information er vigtig, skriv endelig hvad du føler, egne holdninger, fortolkninger osv.
Mads / Geggeri
Det synes jeg var mega fedt. Bare det at RCD giver noget ud gratis, viser jo overskud og glæden ved at give i stedet for at få.
Sådan en konkurrence om året synes jeg ville være fedt. Måske til næste år eller en anden gang kunne man lave en quiz.
Her tænker jeg på folk der har været utilfredse med konkurrence og kvaliteten af indlæg, men ikke kommet med noget selv.
Jeg er enig med AS-Roma-Italien.
Næste gang (der behøver ikke gå et år :D) kunne man lave en quiz eller lave det samme igen hvor man skal være aktiv, men så lave det som at den der samler flest "points" i form af likes og den slags ting vinder.
Jeg er nemlig ikke den store fan af lodtrækninger, men okay det er fint nok hvis det ikke kan være anderledes :-)
Sjovt tiltag. Det er fedt med noget "nadet",d er giver lidt liv på sitet og blandt fansene.
Men hvis målet - at skabe mere aktivitet - bare endte med, at folk har skrevet kommentarer for at få en ekstra pind, er det ligegyldigt.
men generelt! Flere konkurrencer, gætten på resulater osv. fedt! Mere af det.
Satans! Anede ikke der var en konkurrence, så havde jeg postet meget mere! :D
fedt initiativ gutter.
Har givet mine 50 cents i den anden tråd, så vidst ingen grund til at poste det her igen :-)
Kan sagtens se de positive ting ved det, de negative ting der fulgte med for mig var bare større end de positive.
Dog stor ros for initiativet!
/Simon
Fed idé.
Måske man kunne lave noget med månedens citat, inlæg eller som kim89 med flest "Thumbs up" noget i den stil, ved godt der er rigtig meget at kigge igennem så men det kunne være en idé.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0