Kategori: Roma Club Danimarca
@Alle Roma fans i Aalborg
Jeg ved ikke hvor mange vi er og om det overhovedet er muligt at finde en pub der vil/kan vise Roma.
Men det kunne da stadig være sjovt at mødes til nogle kampe, få en øl og se Roma vinde.
Hvad siger I til at se Derby på søndag?
Ved vi om den bliver vist nogle steder ?
Kunne være fedt at finde et sted. Jeg har måske tid til at tage rundt og spørge diverse steder.
Men vi kan vel også mødes hos en af os, hvis der er nogle der har kampen på tv.
Vi er 5. Jeg er klart med. Jeg er i Hjørring men ingen problem med Aalborg hvis vi kunne samles nogle stykker i denne ende af landet engang imellem.
Hvad siger I? Hvad gør vi omkring kampen? Jeg har desværre ikke kanalen der viser kampen så det kan ikke blive her.
Alle aalborggensere, I gør sådan her:
Tag et tidligt tog til Aarhus og se kampen sammen med os fra 'Smilets By'. Så bliver vi flere til at juble, når Roma vinder årets kamp.
Tir Na Nog Pub i Aarhus viser kampen! vi mødes mellem 13-14. Kom frisk.
O'learys viser kampen imorgen . Jeg snakkede med dem igår og hvis vi mødte op i trøjer var der ingen tvivl om at de vil vise den :-) vi kommer 3 stk !
Lækkert, så møder jeg også op der. Hvornår skal vi mødes? kl. 14 eller hvornår regner I med at være der?
Smutter på O'learys!
Jeg har desværre ikke mulighed for at deltage i dag. Men god kamp til alle !
Tror i at kampen i aften bliver vist et sted ?
Hey gutter. Bliver kampen vist et sted? for så tropper jeg og nogle kammerater op. Der er ingen grund til at se aab nu Roma spiller.
Nu er vi 6 stk. fra aalborg ! Er mere end klar på at finde et sted!
Jeg er ikke fra Aalborg, men tæt på ;) fra Hjørring og kommer gerne hvis vi kan samles et sted og se Roma på storskærmen?! ;)
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0