Kategori: Roma Club Danimarca
Ciao Romanistas!
I bestræbelserne på at oprette RCD kan du nu være med til at støtte fanklubben, ved at oprette en bruger på KlubSupport.dk. KlubSupport har udviklet et koncept hvor fanklubber o.lign. kan optjene penge, når fanklubbens medlemmer e-handler. Det er gratis for jer at benytte og flere klubber har på kort tid optjent over kr. 10.000 til klubkassen. RCD har derfor oprettet en klub, som kan findes ved at indtaste Roma Club Danimarca i søgefeltet ved find klubber. Det er ganske nemt at bruge. I opretter jeres egen bruger og tilmelder jer til Roma Club Danimarca. Dernæst kan I indtjene penge til RCD ved at handle over nettet på flere end 140 butikker, der i blandt iTunes, Unisport mfl. Jeg håber at I vil være med til at støtte fanklubben, da det vil medføre flere muligheder for medlemsrabatter- og aftaler som vil gavne jer alle!
Si vediamo
Mikkel Gottlieb
RCD Vicepræsident
[Rettet af: geggeri - 06/02/12 - 16:44]
Done :)
Så har jeg også lige støttet, der er pt. 28, kom nu drenge, dette er en gylden mulighed for at støtte RCD!!
Forza Roma
Er tilmeldt nu!
Forza Roma!!!
Indmeldelse i RCD..... den skriver det ikke kan lade sig gøre nu :-(
Så den klaret!
Hvordan går det med denne støtte? :-)
Vi har indtil videre indsamlet 242 kr., men I må meget gerne anbefale fanklubben til venner osv. så vi kan få endnu flere medlemsfordele til vores kommende medlemmer. Vi arbejder pt. på en medlemspakke som vi kan sende afsted når vi har fået tilmeldings-sitet op at køre. I kommer til at høre meget mere om hvordan og hvornår dette kan lade sig gøre.
Sådan! Så er jeg tilmeldt! :)
Tilmeldt. :-)
Sådan :)
Tilmeldt.-)
Ved det ikke er det korrekte forum men jeg kunne ikke lige finde det rette, hvornår modtog vi egentlig vores pakker som vi fik ved tilmeldingen til den officielle fan klub ?
@Knudsen-rk:
Folk som var tilmeldt 1. juni vil modtage pakken omkring sæsonstart.
Du kan læse mere om det her.
http://as-roma.dk/nyheder/1581/Mere-info-om-medlemskabet
fint Greggeri :)
Calciomercato estivo 2026
88
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0