Kategori: Roma Club Danimarca
AS-Roma.dk stolte af at kunne præsentere et samarbejde med klubbens dansker Simon Kjær.
Til at starte med vil samarbejdet fokusere på at du som Roma fan og bruger på as-roma.dk får mulighed for at stille Kjær lige dit spørgsmål.
Det vil foregå sådan at du skriver dit eller dine spørgsmål til Kjær i denne forum tråd. Spørgsmålene vil så blive sendt til Kjær og hans medierådgiver Lars Hendel, som vil kigge spørgsmålene igennem og udvælge nogle. Kjærs svar vil løbende blive offentliggjort på siden.
Vi vil dog kun have seriøse spørgsmål og ikke kritik eller en diskussion omkring Kjær.
[Rettet af: Jonas - 13/03/12 - 14:57]
Optimist^^
Hej Simon, fedt at du har lyst og giver dig til til at være en del af det her. Har fulgt Roma omkring 13 år. Totti og de Rossi er jo Roma vel nok også
Manges grunde. Syntes det er fantastisk at du er kommet til klubben. Og havde egentligt ellerede håbede dengang inde Wolfburg. Håber du kommer perminent til sommer. Skal ned og se min første Roma kamp her i april mod Napoli, har du evt nogle forslag hvordan man kan komme tæt på klubben og få
Nogle fede oplevelser ? Mvh Claus Andersen
Hej Simon.
Synes det er vildt fedt at du vil bruge tid på at læse og besvarer vores spørgsmål.
Mit spørgsmål er om hvad du har gjort for at blive professionel
, og om du altid har spillet på 1. holdet i dine ungdoms år?
Vil meget gerne vide det.
Håber du får godt med spilletid :-)
Venlig Hilsen
Johan Bolding
[Rettet af: RomaBolding - 08/02/12 - 20:28]
Hej Simon Kjær
Først og fremmest: Fedt at du gider tage dig tid til os.
Du lyder som om du er glad for Rom og AS Roma. Det forstår man! Husk at når sæsonen er overstået så er der dansker-rabat hos tvillingerne på "on the Rox" i Testaccio ;-)
Spørgsmål:
Kan du beskrive hvad det er for tiltag Lois Enriques har indført i Roma - ud over offensiv spillestil - ift træning, mandskabspleje osv, der er så anderledes end italienerne er vant til?
Hej Simon
Fedt med en dansker i Roma.
Jeg vil gerne høre hvordan dit syn har ændret sig i forhold til Roma og Rom siden du ankom. Hvilke ting har overrasket dig mest positivt?
Og så vil jeg gerne høre hvad du savner mest fra Danmark.
Mads
Hej Simon,
ses du med spillerne privat? Hvis ja, hvem er det så mest du ser og hvad bruger i så tiden på?
Hilsen
Rasmus
Så er første svar fra Simon Kjær kommet!
Simon Kjær Inside AS Roma
Hej Simon Kjær
Først og fremmest vil jeg sige jeg er en stor fan! håber du bliver i klubben mange år frem og dit skifte bliver permanent til sommer!
Så ville jeg spørge om du ville beskrive spillerne i klubben hvordan de er som personer osv, det ville være utrolig spændene at lære lidt mere om dem! og hvis du havde nogle sjove historier om dem?
og det kunne være super fedt hvis du havde lyst og tid, til at lave en video eller to! måske en lille rundtur på trænings anlægget eller sådan noget?
og mit sidste spørgsmål er, når din karriere en dag skal sluttes af om MANGE MANGE ÅR! hvor du så helst drømmer om at slutte af?
Held og lykke forsæt dit gode arbejde!
MVH Dennis Klemmesen :)
Ps hvordan er det muligt at få holdets autografer?
[Rettet af: denner - 16/02/12 - 15:57]
Hej Simon.
Jeg håber i den grad at du får forlænget din kontrakt!
Hvordan har du det med de danske medier? Jeg synes alt for ofte at de fokuserer på det negative i stedet for at rose dig, når du virkelig leverer indsatsen. Jeg synes virkelig at du har spillet nogle gode kampe for Roma, men det hører vi bare ikke meget om i pressen. Irriterer det dig, eller skal man bare acceptere den slags?
Stor respekt herfra.
Hilsen
Kristoffer Lind
Goddaw Hr. Kjær,
Stor respekt for dig som spiller og person.
Jeg synes den seneste tids forandring hos dig udenfor banen i forhold til din kontakt med medierne er i særklasse! Det viser din forandringsvillighed, og at du er klar til at tage skeen i den anden hånd. Medierne og dig har ikke altid været det optimale mix, men synes der allerede er positive ting at fornemme med den nye medie-stil fra dig (og dit team).
Det er vi glade for også bidrager til vores kære fan-forum i DK.
Mit spørgsmål går lidt i en anden retning. I forhold til dig som spiller, hvor ser du så dine spidskompetencer? Herunder, i forhold til italiensk fodbold, som jo i mange år har været meget kendt for forsvarsspillet og de defensive dyder. Hvordan ser du dig selv i forhold til Enrique's nye boldsspillende system, og hvor ser du mest behov for at udvikle dig, i de kommende år?
Et lille bonusspørgsmål i den forbindelse, i løbet af træningsugen, hvem står så meget for den defensive træning af jer forsvarsspillere. Det er jo et stort trænerteam, så kunne være lidt sjovt at høre om du var mere "tilknyttet" til en af assistenterne end de øvrige?
Go' kamp i dag, håber du leverer en flot kamp!
Ser frem til mange gode år med dig i den røde trøje! :-)
/Simon Blendstrup
Så er der flere svar fra Simon Kjær
Hej Simon
Jeg kunne godt tænkte mig at høre hvordan du har det med De Rossi :-) Under Atatlanta kampen hvor i begge sad på tribunen så det ud som om i havde det rigtig godt sammen. Og dagen efter gik der rygter om at De Rossi og dig havde været oppe at slås (det var der så heller ikke nogen der trode på)
Så hvordan har i det sammen, ses i privat og sådan noget?? :-)
vh Kim
Så er der endnu engang nyt fra Simon Kjær. Denne gang fortæller han om usikkerheden ved kun at være på lejeaftale og ikke vide hvor hans fremtid står.
Hej Simon :)
Først og fremmest vil jeg sige tak for din tid her inde på sitet. Og så er det en fornøjelse at se en dansker bære den smukke trøje, og du bær den med rigtig god stil :)
her er mit spørgsmål:
Hvordan havde du det efter Brocchi smed sig i feltet, og du fik det røde kort, da vi mødte Lazio første gang? Hvilke tanker gjorde du dig, og hvordan var opbakningen fra spillere og andre? Og er det bare noget man skal komme komme sig over, og tænke videre.
Venlig hilsen Martin.
P.S der var ikke straffe.
Hej Simon,
Også herfra skal lyde tak for din tid til os Roma fans.
Mit spørgsmål lyder som følger.
Der var en betalje i denne uge, hvor nogle ultras eller hvad pokker de var, var ude efter primært Bojan og Angel til et træningspas. Hvordan håndterer i dette i truppen, og er det noget, der genere nogle professionelle drenge som jer?
Når man sidder hjemme i lille Danmark virker det jo helt sindsygt, og det er svært at forholde sig til.
Mvh
Mathias Ålbæk
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom