Kategori: Roma Club Danimarca
Som led i bestræbelserne på at oprette AS Roma Danimarca, har jeg været i kontakt med vores norske og svenske venner - AS Roma Club Norvegia (RCN) samt AS Roma Club Svezia (RCS), der pt. begge forsøger at arrangere en tur til Rom. Deraf har vi fundet frem til at det kunne være en oplagt mulighed at etablere en fælles tur til derbyet i marts. Præsidenten for ASN er pt. i Rom for at researche på billige billetter, hoteller osv., så jeg ville høre om der kunne være interesse i at indgå i denne tur?
Jeg vil personligt tage med på turen, men det kunne være fantastisk hvis vi kunne få samlet en stor gruppe.
*J89
Og den er modtaget ;)
Jeg har også sendt en mail
Så er billetterne til derbyet bestilt og dem der har bestilt vil snart modtage en mail med yderligere information.
VIGTIGT!
Omkring billetter til Roma-Lazio:
Der er desværre sket en fejl med vores foreningskonto. I vil modtage en mail med yderligere information!
@Jonas
Har du fået min mail om hostel?
Vi har fra eventudvalgets side udarbejdet et rejseprogram for d. 01-05 marts:
Torsdag d. 01
20:00 Vi mødes på Termini og tager til Rione Monti
21:00: Møde på The Surge, Via della Madonna dei Monti 110, Legendarisk Romanista bar
Fredag d. 02
12:00-14:00: Vi mødes ved Termini og tager sammen til den officielle AS Roma butik belliggende ved Piazza Colonna 360.
17:00: Overraskelse fra eventudvalget
24:00: The Surge
Lørdag d. 03
12:00-14:00: Vi mødes ved Termini og går til Trimani, via Goito 20, kendt som det romerske vintempel.
14:00-17:00: Workshop
20:00: Fællesmiddag (Roma Club Norvegia, Roma Club Svezia og Roma Club Danimarca). Vi kommer tilbage til tid og sted.
Søndag d. 04
11:00: Vi mødes ved Piazza Del Popolo og tager sporvognen sammen til Olimpico og henter kampbilletterne
15:00-23:00: Roma vs. Lazio på Olimpico kl. 15.00.
Mandag d. 05
Afrejse
[Rettet af: Balbo - 27/02/12 - 12:32]
Nogle der kunne være interesseret:
Roma Norge:
Er du i Roma allerede fra fredag formiddag? Da kan det være vi kan tilby en ekstra overraskelse. Opplegget vil i tilfelle vare 2-3 timer fredag ettermiddag og vil være meget Roma-relatert. For påmelding sender du en e-post til Julius@ASRoma.no hvor du skriver "Jeg vil være med fredag ettermiddag" + navn + evt. navn på personer i følge. Begrenset antall plasser! /Julius
Hej alle sammen
Så har vi overført pengene til AIRC.
Vi mødes på kampdagen - søndag d.4 marts kl.11 ved Piazza Del Popolo. Hvorfra vi sammen tager den gratis sporvogn til Stadio Olimpico hvor vi afhenter billetterne.
Husk at medbringe pas for at få udleveret din billet.
Du kan se RCDs program her: http://as-roma.dk/forum/as-roma-dk/448/Faelles-nordisk-tur-til-Roma-vs-Lazio
Hvis du skal have yderligere spørgsmål kan du kontakte mig på 22 26 44 87.
Jeg håber i alle får en god tur og vi mødes dernede til noget god bold.
Forza Roma!
MVH. Jonas Westerdahl
OBS Jonas.
Tilmelding til arrangementet med den norske fanklub vil i så fald ramle sammen med programmet fra eventudvalgets side???
*Lasse
Har snakket med Mikkel og det virker til at vi godt kan nå begge ting ;-)
Cool. Laver vi en fælles tilmelding eller skal man selv sende en mail til ham Julius fra Norge
VIGTIGT: Folk der har tid og lyst – i morgen mødes vi kl. 12.30 foran stazione Termini ud mod Piazza dei Cinquecento. Derfra tager vi med metro til Trigoria hvor vi ser Primavera holdet spille. Kampen startes kl. 15.00.
Roma Club Danimarca vil gerne takke for en fantastisk tur til Rom. Vi håber at i alle har nydt det lige så meget som vi har. Der vil snart foreligge et referat for turen. Hvis i har nogle gode billederne fra turen, som bare skal deles med alle os andre kan i sende dem til: kontakt@as-roma.dk.
Ja jeg siger osse tak til alle de implicerede for en absolut fantastisk tur!!! Var super fedt drenge!!!
Hvordan var stedet i hvor i boede ??
Jeg flyver til Rom næste søndag for at se Roma - Genoa. I den forbindelse mangler jeg et billigt sted at sove, så ville lige høre om det var ganske udemærket eller om man skal holde sig fra det ? (;
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0