Login
Glemt password Opret bruger

Fælles nordisk tur til Roma vs. Lazio

Kategori: Roma Club Danimarca

Balbo
165 indlæg.
d. 15/01/12 16:52

Som led i bestræbelserne på at oprette AS Roma Danimarca, har jeg været i kontakt med vores norske og svenske venner - AS Roma Club Norvegia (RCN) samt AS Roma Club Svezia (RCS), der pt. begge forsøger at arrangere en tur til Rom. Deraf har vi fundet frem til at det kunne være en oplagt mulighed at etablere en fælles tur til derbyet i marts. Præsidenten for ASN er pt. i Rom for at researche på billige billetter, hoteller osv., så jeg ville høre om der kunne være interesse i at indgå i denne tur?

Jeg vil personligt tage med på turen, men det kunne være fantastisk hvis vi kunne få samlet en stor gruppe.

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 15. januar 2012

Jeg er bare på, frisk og det hele.

Håber også at andre er.

FORZA ROMA!

totti er gud
1115 indlæg.
d. 15. januar 2012

lyder som en super ide....vil også tro jeg er klar kan se det er den 4/3 ...

den 3/3 skal jeg nemlig til noget fodbold afslutning i kbh....

[Rettet af: totti er gud - 15/01/12 - 18:34]

Simon88
448 indlæg.
d. 16. januar 2012

Jeg ville også være rimelig interesseret, helt klart!

Men ville dog gerne hører mere om det inden jeg melder mig endeligt til.. :)

chrfugl
70 indlæg.
d. 16. januar 2012

Har det på samme måde som Simon88.

Super fedt initiativ !

Balbo
165 indlæg.
d. 16. januar 2012

Det lyder fandme godt drenge :D Jeg sidder pt. og arbejder på at finde billige flybilletter og jeg tænker at det nok muligvis skulle være en forlænget weekend fra torsdag til mandag (kampen spilles om søndagen), hvilket vil koste 1300 tur/retur plus 600 kr. for hotel alle dagene. Imidlertid er det faktisk billigere at rejse derned onsdag hvor man kan få flybilletter for 1100 kr pr. person. Hvis at vi tager derned tidligere kan vi også få adgang til Trigoria anlægget og se træningen. Hvad siger I?

Simon88
448 indlæg.
d. 16. januar 2012

Så ville jeg nok hælde mest til at tage afsted om torsdagen, og komme hjem mandag.. Evt. se træningen ved Trigoria anlægget om fredagen...

P.Totti
1008 indlæg.
d. 16. januar 2012

det kunne fandme være fedt at tage derned og se træning og kamp.

men som andre også har skrevet, skal jeg lige have lidt flere oplysinger osv inden jeg melder good to go!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 16. januar 2012

Jeg er klar. Men tror bare at jeg selv bestiller. Jeg har i hvertfald intet imod at bo på et billigt hostel fremfor et hotel.

Andreas
789 indlæg.
d. 16. januar 2012

Jeg er helt klart interesseret - det kunne blive en rigtig fed tur :)

Hvis der skal bruges lidt hjælp til planlægningen må du lige sige til Mikkel.

ASRMichael
399 indlæg.
d. 16. januar 2012

Jeg er også helt frisk på sådan en tur !

Jeg arbejder desuden ved et rejsebureau så hvis jeg kan få et ca. antal på hvor mange der skal laves til kan jeg muligvis få strikket et gruppetilbud sammen ??

Montella
136 indlæg.
d. 16. januar 2012

Vi er 3 som allerede har købt fly og hotel til den weekend, så vi vil meget gerne koble os på dernede og følges med andre nordiske romanistas. Så vi kalder shotgun på 3 x stadion billetter ;)

KonsDK
12 indlæg.
d. 16. januar 2012

Jeg kender en som arbejder i et firma, som sælger fodbold rejser, og billetter. Sig endelig til hvis jeg skal kontakte ham. Jeg kan dog ikke komme med selv den her gang, men super super fedt initiativ!

Balbo
165 indlæg.
d. 16. januar 2012

Awesome! Jeg regner også med at det primært skulle være hostels, da dette vil være den billigeste løsning, samt at hostels som oftest er meget centralt beliggende. Jeg har fundet dette hostel - Link-tekst, der for fem nætter inkl. morgenmad ligger på 600 kr. Dette indebærer et værelse med 4 senge, belliggende lige ved Termini stationen. Jeg vil meget gerne have noget hjælp til planlægningen, så hvis folk er interesseret er de meget velkomne. Det lyder perfekt Michael. Pt er vi omkring 12-15 personer så det kunne være dejligt med lidt grupperabat på især flyrejser ;)

[Rettet af: Balbo - 16/01/12 - 22:20]

ASRMichael
399 indlæg.
d. 16. januar 2012

Hostels er for min skyld fint nok ! Man skal jo bare have en seng man kan sove i!
Men jeg melder mig og en kammerat klar.
Sidder godt nok kun selv med USA og Canada rejser på arbejdet men høre lige vores anden afdeling i morgen om de vil kringle noget fantastisk sammen for 15 Roma-fan på udflugt ;) I høre fra mig :)

59971Cools
690 indlæg.
d. 16. januar 2012

Hmm der er noget gammel elevdag på mit gamle gym, samt min føsdag lige der... MEN jeg er umiddelbart interesseret såfremt det kan passes ind med arbejde og øvrige arrangementer! Lækkert initiativ... Thumps up!!

Frankie
32 indlæg.
d. 17. januar 2012

Jeg er frisk, såfremt der er øl.

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 22. januar 2012

Jeg er sådan set også frisk, skal bare lige have nogle flere overarbejds timer, så nu må vi se. Det kunne være en super fed oplevelse.

Så hvornår er der deadline for tilmelding?

ASRMichael
399 indlæg.
d. 23. januar 2012

Så har jeg fået et tilbud for mine kære medarbejder der sidder med storbyferier.

Desværre tror jeg nu nok at prisen er lidt høj i forhold til det der tidligere er blevet nævnt herinde. Men så det også med godt flyselvskab og hotel lige ved Termini.

Her er det tilbud jeg fik for en tur med afrejse torsdag d. 01 marts og hjem igen 05 marts:

Hej Michael,

Jeg har forhandlet mig til en rigtig god ‘medarbejderpris’ hos Hotel Aquarium i Rom.
Se: www.risskov.com/storbyferie/italien/rom/hotel-aquarium-best-buy/

Det er et simpelt, men godt hotel. Og beliggenheden er super!

Se vedhæftede rejseplaner.

Pris fra CPH: kr. 2.999 pr. person. (flyver med Swiss Air ud og Lufthansa hjem)
Pris fra BLL:: kr. 3.599 pr. person. (flyver med KLM)

Priserne inkluderer:
- Flyrejsen t/r
- Skatter
- 4 overnatninger på Hotel Aquarium (dobbelt- eller trepersonersværelse).
- Morgenmad

Tillæg for enkeltværelse er kr. 850.

Lad mig høre hvad du synes!

Der er ikke reserveret endnu, hvorfor der tages forbehold for ændringer i pris og kapacitet.

Men det Balbo kom med er 1000 kr. billigere og sikkert lige så fint :b. Men lovede jo lige at komme med en pris fra os af :)

Balbo
165 indlæg.
d. 30. januar 2012

Efter en meget vellykket stiftende generalforsamling (som I kommer til at høre meget mere om), er der blevet etableret et eventudvalg, der har til formål at arrangere sociale events for medlemmer af Roma Club Danimarca. Grundet et tidspres har vi besluttet os for at bestilling af flybilletter og lignende vil være individuelt og der koordineres derved ikke en samlet kollektiv tur til Rom. Vi vil dog forsøge at udarbejde et program til dagene dernede og være behjælpelige med at finde gode tilbud.

Vi sidder pt. og forsøger at finde billige flybilletter og har fundet frem til at en direkte rejse fra torsdag d.1 til mandag d. 5 kommer til at koste 1238 med Cimber - Link-tekst.

Angående værelser vil jeg stadig anbefale dette hostel til 600 kr, som ser meget fornuftigt ud.
Link-tekst

Billetter til kampen kan allerede nu bestilles på Link-tekst, til omkring 438 kr. alt afhængig af siddepladser. Jeg forsøger pt. at forhøre mig med den svenske og norske fanklub om hvad de regner med at gøre med billetter.

Derved skal man nok regne med at rejsen inkl. fly, værelse og billetter kommer til at koste omkring de 2400 kr. alt afhængig af billetter osv.

Hvor mange vil umiddelbart være friske på eventet?

RomaFanDk
57 indlæg.
d. 30. januar 2012

I er sikre på at i kan tage en og se træning, når i er så stor en flok?

Jonas
4091 indlæg.
d. 12. februar 2012

Så har jeg fået svar fra AIRC og vi kan godt bestille billetter igennem dem – hvilket er fantastisk! Jeg vil derfor gerne have, så hurtigt som muligt, høre fra dem der ønsker at bestille igennem os.

For at bestille en billet skal du skrive en mail til mig på jonas@westerdahl.com der indeholder dit: fornavn, efternavn, fødselsdato, fødselssted og tribunen. Jeg vil så vende tilbage med det beløb der skal indbetales til RCDs konto. Jeg vil selvfølgelig gerne have din bestilling hurtigst muligt men allersenest d.20. februar.

Min tanke er at vi bestiller til Distinti Sud, hvor også den norske fanklub vil være.

Andreas
789 indlæg.
d. 18. februar 2012

Hvordan ser det ud med tilmeldinger? Sidst jeg snakkede med Mikkel (Balbo) var det kun 2-3 der havde tilmeldt sig.

Jeg vil sgu godt med, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre gør med fly, overnatninger, billetter osv...

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. februar 2012

Husk at sidste mulighed for at bestille billetter til derbyet igennem os er idag!

*Andreas
Jeg har indtil videre modtaget 7 betillinger (inklusiv mig selv) på kampbilletter. Om hvorvidt alle vil deltage i turen/RCDs program ved jeg ikke.

Jeg bestilte selv min flybillet i går og jeg rejser derned d.1 og hjem d.6.

J89
15 indlæg.
d. 20. februar 2012

Hey Jonas.
Jeg har smidt dig en mail.

Jonas
4091 indlæg.
d. 20. februar 2012

*J89

Og den er modtaget ;)

Andreas
789 indlæg.
d. 20. februar 2012

Jeg har også sendt en mail

Jonas
4091 indlæg.
d. 21. februar 2012

Så er billetterne til derbyet bestilt og dem der har bestilt vil snart modtage en mail med yderligere information.

Jonas
4091 indlæg.
d. 23. februar 2012

VIGTIGT!

Omkring billetter til Roma-Lazio:
Der er desværre sket en fejl med vores foreningskonto. I vil modtage en mail med yderligere information!

Andreas
789 indlæg.
d. 27. februar 2012

@Jonas

Har du fået min mail om hostel?

Balbo
165 indlæg.
d. 27. februar 2012

Vi har fra eventudvalgets side udarbejdet et rejseprogram for d. 01-05 marts:

Torsdag d. 01
20:00 Vi mødes på Termini og tager til Rione Monti
21:00: Møde på The Surge, Via della Madonna dei Monti 110, Legendarisk Romanista bar

Fredag d. 02
12:00-14:00: Vi mødes ved Termini og tager sammen til den officielle AS Roma butik belliggende ved Piazza Colonna 360.
17:00: Overraskelse fra eventudvalget
24:00: The Surge

Lørdag d. 03
12:00-14:00: Vi mødes ved Termini og går til Trimani, via Goito 20, kendt som det romerske vintempel.
14:00-17:00: Workshop
20:00: Fællesmiddag (Roma Club Norvegia, Roma Club Svezia og Roma Club Danimarca). Vi kommer tilbage til tid og sted.
Søndag d. 04
11:00: Vi mødes ved Piazza Del Popolo og tager sporvognen sammen til Olimpico og henter kampbilletterne

15:00-23:00: Roma vs. Lazio på Olimpico kl. 15.00.

Mandag d. 05
Afrejse

[Rettet af: Balbo - 27/02/12 - 12:32]

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. februar 2012

Nogle der kunne være interesseret:

Roma Norge:
Er du i Roma allerede fra fredag formiddag? Da kan det være vi kan tilby en ekstra overraskelse. Opplegget vil i tilfelle vare 2-3 timer fredag ettermiddag og vil være meget Roma-relatert. For påmelding sender du en e-post til Julius@ASRoma.no hvor du skriver "Jeg vil være med fredag ettermiddag" + navn + evt. navn på personer i følge. Begrenset antall plasser! /Julius

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. februar 2012

Hej alle sammen

Så har vi overført pengene til AIRC.
Vi mødes på kampdagen - søndag d.4 marts kl.11 ved Piazza Del Popolo. Hvorfra vi sammen tager den gratis sporvogn til Stadio Olimpico hvor vi afhenter billetterne.
Husk at medbringe pas for at få udleveret din billet.
Du kan se RCDs program her: http://as-roma.dk/forum/as-roma-dk/448/Faelles-nordisk-tur-til-Roma-vs-Lazio
Hvis du skal have yderligere spørgsmål kan du kontakte mig på 22 26 44 87.
Jeg håber i alle får en god tur og vi mødes dernede til noget god bold.
Forza Roma!

MVH. Jonas Westerdahl

LassW
83 indlæg.
d. 29. februar 2012

OBS Jonas.

Tilmelding til arrangementet med den norske fanklub vil i så fald ramle sammen med programmet fra eventudvalgets side???

Jonas
4091 indlæg.
d. 29. februar 2012

*Lasse
Har snakket med Mikkel og det virker til at vi godt kan nå begge ting ;-)

Andreas
789 indlæg.
d. 29. februar 2012

Cool. Laver vi en fælles tilmelding eller skal man selv sende en mail til ham Julius fra Norge

Jonas
4091 indlæg.
d. 03. marts 2012

VIGTIGT: Folk der har tid og lyst – i morgen mødes vi kl. 12.30 foran stazione Termini ud mod Piazza dei Cinquecento. Derfra tager vi med metro til Trigoria hvor vi ser Primavera holdet spille. Kampen startes kl. 15.00.

Jonas
4091 indlæg.
d. 07. marts 2012

Roma Club Danimarca vil gerne takke for en fantastisk tur til Rom. Vi håber at i alle har nydt det lige så meget som vi har. Der vil snart foreligge et referat for turen. Hvis i har nogle gode billederne fra turen, som bare skal deles med alle os andre kan i sende dem til: kontakt@as-roma.dk.

asolle
99 indlæg.
d. 07. marts 2012

Ja jeg siger osse tak til alle de implicerede for en absolut fantastisk tur!!! Var super fedt drenge!!!

ASRMichael
399 indlæg.
d. 08. marts 2012

Hvordan var stedet i hvor i boede ??

Jeg flyver til Rom næste søndag for at se Roma - Genoa. I den forbindelse mangler jeg et billigt sted at sove, så ville lige høre om det var ganske udemærket eller om man skal holde sig fra det ? (;

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma