Kategori: Roma Club Danimarca
Hej Guys,
I was wondering if you would like to arrange a futsal match among ourselves. I'm Italian and have several Italian friends here who would like to play.. of course we don't have to play Italy vs Denmark but we can mix.
Not all of them are Roma supporters, but for sure there isn't any laziale - they wouldn't be accepted :)
Please let me know what you think about it
thanks a lot
Claudio
Hey Claudio.
I think that it is a great idea!
We could call of the futsalday with a party - how does people feel about that?
I can get a arena for us, without any costs - including places to sleep.
CP
Hej Christian (Panucci)
I forgot to mention that we are all based in Cph :)
Let's hear how many would partecipate.. we could also arrange it on a Sunday (late) morning and then watch the match all together or something like that!
Let's see :)
Hejhej
Claudio
I'm ready to play :-)
I like the idea too. I am ready to play .
Io e un amico potrebbe essere interessato a giocare futsal. Parliamo di più su questo argomento.
det støre spørgsmål er: hvornår kan vi spille? :)
Hvad med søndag den 5. februar?
Så er der Roma-Inter bagefter :-)
[Rettet af: Sofus - 11/01/12 - 20:39]
det er fint med mig, jeg kommer tilbage fra mine ferie den 4. februar.. måske vil jeg have lidt jetlag men det er ok :) er det ok med jer?
Hej Alle,
Jeg prøver igen med en futsal kamp. Sofus, Lush og C.Panucci (og de andre som gerne vil spille), hvornår kan vi arrangere denne kamp? Vi foretrækker at spille efter kl 18 (hver dag) eller om lørdag/søndag.
Jeg håber at høre fra jer snart
Mvh
Claudio
Ciao Claudio, det lyder som et rigtig spændende initiativ og jeg tror sagtens der vil være mulighed for at arrangere noget regelmæssigt futsal i fanklubben. Vi fik jo igår lanceret Danmarks første Romanista-bar - Cafe Krølben inde på Studiestræde (KBH), som fremover vil vise alle Romas kampe. Du kunne eventuelt komme forbi på næste mandag hvor vi tager imod Genoa, så vi lige kunne snakke videre om futsal i fanklubben :)
Ci vediamo
Mikkel Gottlieb
Vicepræsident Roma Club Danimarca
Hej Mikkel,
Tak for din besked :)
Jeg så nogle af jer sidste søndag hos O'Learys, da Roma spillede mod Xxxxx.
Jeg ved også at i var i Rom, fantastisk initiativ!!! Jeg kan ikke love at jeg kommer på mandag til Cafe Krølben, fordi jeg er i udlandet hele weekend og kommer tilbage omkring kl.18., så måske vil jeg se kampen hjemme denne gang. Men jeg er sikker på at vi kan møde en anden gang og snakke om futsal-muligheder :)
Grazie e a presto!
Claudio
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom