Login
Glemt password Opret bruger

AS-Roma.dk som officiel fanklub

Kategori: Roma Club Danimarca

Jonas
4091 indlæg.
d. 28/11/11 15:31

Hej alle i dejlige mennesker.

Vi er nogle der på AS-Roma.dk har gået en tid og grublet over muligheden for at blive officiel fanklub og føler at det måske er på tide at vi tager hjemmesiden det næste skridt i dens udvikling.

Jeg har været i kontakt med asroma.no og AIRC (den officielle fanklub i Rom), omkring mulighederne.

Før jeg går i gang med det helt store arbejde, vil jeg dog høre folk her på siden om de vil være interesseret i at blive officielt medlem af Roma Club Danimarca (som fanklubben vil komme til at hedde)?

Der er selvfølgelig ingen idé i at oprette en fanklub, hvis der ikke er nogen der er interesseret i at blive medlem.

Ønsker at deltage i generalforsamlingen:
Brugernavn/Navn/Datoer
Andreas/ Andreas / Datoer kommer :)
Jonas/ Jonas/ 27 til 30 december. Flere kommer
Julii Caesares/ Simon / 29. dember
59971cools / Simon / 18. december kunne godt være en mulighed

[Rettet af: Julii Caesares - 29/11/11 - 18:35]

MitLivMitRoma
49 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg er mere end frisk! Fedt initiativ!

Stigtotti
266 indlæg.
d. 28. november 2011

Hey Jonas! ;)
Har selv gået og haft samme idé også med tanke på et interview med Simon Kjær m.m.
Det vil også kunne give os specielle muligheder, som f.eks. asroma.no som arrangerer grupperejser til Rom og havde et interview med John Arne Riise, samt en rundvisning på trigoria, hvilket må siges at være ret stort, da flere af os vel har forsøgt at få et glimt af træningen ved at klatrer op på den 2 meter høje stenmur der omgiver træningsanlægget!

Fedt initiativ, det støtter jeg 100% op om!

Roma banner

[Rettet af: Stigtotti - 28/11/11 - 15:41]

Lehrer
3 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg er også frisk nok.

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. november 2011

Jamen det er jo præcis sammen tanke jeg har haft Stig ;)

Ville dog gerne høre folk mening før jeg satte det helt store arbejde igang, da jeg ved vi har nogle fantastiske Roma fans her i landet, men ikke ved om de vil være interesseret i sådan et tilbud.

Tror helt sikkert også det vil give noget mere i forsøget på at kontakte Simon Kjær, at kunne sige at man er fra Danmarks officiel fanklub og ikke bare en hjemmeside..

[Rettet af: Jonas - 28/11/11 - 15:45]

alextor
39 indlæg.
d. 28. november 2011

Ja helt sikkert:) Ville være stort:)

ClausA
263 indlæg.
d. 28. november 2011

Ville være intet mindre verdensklasse

fckgr
39 indlæg.
d. 28. november 2011

Fed ide. Jeg er også på..

Balbo
165 indlæg.
d. 28. november 2011

Viva la rivoluzione! Den romerske revolution er nu nået til Danmark, hvor tankegangen omkring en officiel dansk fanklub endelig kan realiseres. Første skridt mod revolutionen vil være en generalforsamling (dato er endnu ikke aftalt) hvor alle interesserede er velkomne og hvor vi i fælleskab vil vedtage fanklubbens vedtægter samt bestyrelse.

Som det fremgår i ovenstående, er der klar opbakning til idéen, så jeg foreslår at vi sammen finder en dato for et møde. Jeg er ligeledes igang med at designe et logo til fanklubben, som jeg forhåbentlig kan præsentere til et eventuelt møde.

Ciao.

Simon88
448 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg er også frisk!

Kim89
1171 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg er totalt frisk på at blive medlem :-)

Totti-Thaqi
41 indlæg.
d. 28. november 2011

100% opbakning fra mig af!! ;)

Forza RomaForza RomaForza Roma
Roma flag Roma flag Roma flag
Roma bannerRoma bannerRoma banner

Mihan29
6 indlæg.
d. 28. november 2011

Count me in :)

Mala639
53 indlæg.
d. 28. november 2011

Det lyder spænende! Jeg er 110% klar på at støtte op omkring projektet!

Balbo
165 indlæg.
d. 28. november 2011

Der er nu blevet oprettet en facebookgruppe under navnet AS Roma Club Danimarca, så hvis man har interesse i at præge beslutningsprocessen og deraf blive en del af fanklubbens bestyrelse, kan man skrive en mail til mikkel_gottlieb@hotmail.com og blive inviteret.
Cheers

59971Cools
691 indlæg.
d. 28. november 2011

Hmm kan sgu ikke finde den balbo? Kan du linke til gruppen? :)

Jeg er selvfølgelig helt med!!

sebbews
270 indlæg.
d. 28. november 2011

jeg er 100% på det er en konge ide Forza Roma

Andreas
789 indlæg.
d. 28. november 2011

Så kører bussen!
Jeg har, ligesom mange andre, også haft den "drøm" længe, så det er intet mindre end fantastisk, at der nu bliver taget initiativ.

Idéen med en generalforsamling i nærmeste fremtid er rigtig god. Her mener jeg ligesom, Balbo, at vi bør nedsætte en bestyrelse og få lagt en køreplan for hvordan processen skal foregå. Det vil være en god idé at få uddelegeret opgaverne i forbindelse med projektet og få sat folk på nogle forskellige poster.
Vil det blive for presset for folk med en dato i december?

Personligt vil jeg meget gerne være en del af dette projekt, da jeg mener at jeg har masser at byde ind med i form af flair for organisation og administration, samt en stor kærlighed til klubben.

Omkring, Facebook - nu bruger jeg ikke Facebook, så jeg ser ikke rigtig fordelen ved at bruge den platform, frem for vores gode hjemmeside. Facebook skal selvfølgelig bruges som medie for fanklubben i fremtiden, men jeg går ud fra at bestyrelsesmedlemmerne skal findes blandt as-roma.dk's medlemmer. Medlemmerne af den kommende fanklub skal ligeledes findes blandt sidens brugere, så jeg mener, at det vil være en fordel at bruge siden til at formidle informationer, således at medlemmerne løbende kan følge med i udviklingen af projektet. Jeg synes i hvert fald, at sidens medlemmer ,også dem der ikke er direkte involveret i projektet, skal kunne følge med - åbenhed bør være en dyd for den kommende fanklub.
Der er ingen grund at sprede sig ud over for mange platforme. Det er i hver fald min mening.

il lupi
55 indlæg.
d. 28. november 2011

Genialt Jonas, Jeg bakker 100 % op om dette projekt!

Og ligesom Andreas vil jeg virkelig gerne være en del af denne "drøm"!

Hvor er det klasse det her!!

[Rettet af: il lupi - 28/11/11 - 17:31]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. november 2011

Super initiativ Jonas!

Jeg er heller ikke på facebook-vognen, hvorfor siden her vil være optimal at bruge som det primære medie.

Idéen om en generalforsamling synes jeg er fin. Jeg vil gerne melde min deltagelse. Lad os få smidt nogle mulige datoer på bordet; december måned er selvfølgelig lidt presset, men mon ikke det skulle kunne lade sig gøre.

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. november 2011

*Andreas & Julii

Selvfølgelig overføres dikussionen ikke til udelukkende til facebook, den skal selvfølgelig også køre her på siden, hvor mange af klubbens fans i forvejen er samlet.

Omkring generalforsamling, så er det nødvendigt. Fanklubben skal oprettes om forening, for at vi kan blive officielfanklub og derfor er krævet en generalforsamling hvor der sammensættes en bestyrrelse og vedtægter, samt andre generale ting. Deruvdover er et årligt møde krævet.

Spørgsmålet er så hvor sådan et møde kan finde sted og hvor geografiske?

Jeg er selv på sjælland mellem Jul og Nytår, og kan d.27, 28, 29 eller 30 december.

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 28. november 2011

jeg er da frisk på denne fremgragende idee.

[Rettet af: shah-e-roma - 28/11/11 - 18:17]

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. november 2011

Tanken er bestemt da vi vil blive oprettet som forening vil kræve et medlems kontigent. Dog ikke noget større beløb, men også her i starten vil det kræve et beløb at få det op at køre.

Pengene som tænkes at skulle gå til medlemsgoder, medlemskort og medlems konkurrencer.

[Rettet af: Jonas - 28/11/11 - 18:17]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. november 2011

Uden at træde nogle over tæerne, så vil København være det oplagte mødested. Vurderet ud fra de arrangementer vi har haft, er københavnerne (eller sjællænderne) de talrigeste.

Umiddelbart har jeg ingen planer de nævnte datoer (andet end eksamensforberedelse), hvorfor jeg nok skulle kunne være til stede.

Jeg læser pt. til multimediedesigner og vil derfor forsøge at stå til rådighed (rent grafisk) i forbindelse med, en påkrævet, opdatering af sidens design.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/11/11 - 19:00]

Andreas
789 indlæg.
d. 28. november 2011

Enig - det virker til at mange af de meget engagerede medlemmer af siden kommer fra Hovedstadsområdet.

Umiddelbart passer datoerne også udemærket for mig, dog tænkte jeg om det ville være muligt at afholde mødet i forbindelse med én af vores kommende kampe i Serie A.
Vi møder Fiorentina, Juventus og Napoli, henholdsvis den 4., 12. og 18. december - alle tre kampe bør blive vist på dansk TV.
Det afhænger selvfølgelig også af om vi har et sted at være - jeg tænker, at P&S ikke er det optimale sted at holde generalforsamling :)

Hvad mener folk om den idé?

Skytt0
1533 indlæg.
d. 28. november 2011

Hvad menes der med officiel fanclub? og kommer der flere informationer omkring det der med kontingent, og kan man stadig have en bruger på denne side, om man er medlem eller ej?

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. november 2011

*Skytt0

Der er jo ikke noget bestemt endnu, det vil altsammen ske på generalforsamlingen. Derfor kan der ikke siges noget konkret.

Det at blive officiel fanklub kan forhåbentlig give os en masse fordele. Vi vil få et samarbejde op og stå med den officielle fanklub i Rom og igennem dem med Roma. Forhåbentlig også en masse andre medlemsfordele, som vi kan forsøge at finde frem til, efter den førnævnte generalforsamling.

*Andreas

D.4 er alt for tæt på, mener der skal gå cirka 14 dage fra man indkalder til generalforsamling før det kan holdes. D.12 er en mandag og vil derfor være svært for folk at møde frem. D.18 kunne være en mulighed.

Jeg foreslog ugen efter jule, da det er ferie, og hvis folk fra rundt omkring i danmark ønsker at deltage, vil de nok have bedst muligheden for det en ferie.

Ved heller ikke om P&S ville det bedste sted?

*Julii

Har samme fornemmelse med at københavn ville være det oplagte valg, det kræver jo selvfølgelig vi finder et sted at være.

[Rettet af: Jonas - 28/11/11 - 20:37]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. november 2011

Umiddelbart har jeg ingen planer og forventer, at møde op til de tre kampe Andreas nævner.

Pub og Sport lyder ok. Jeg tænker, at stemningen derinde kan være lidt for festglad, men omvendt spilles kampene på 2x søndag og én mandag, hvilket burde minimere antallet af mennesker der varmer op til byen.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/11/11 - 22:40]

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg er selvfølgelig på. Balbo har inviteret på facebook, så er med derinde.
Lad høre nærmere vedrørende dato. Kunne dog godt tænke mig, hvis vi ventede til efter jul. Jeg har ikke specielt meget tid til overs her i december må jeg indrømme.

Andreas
789 indlæg.
d. 28. november 2011

Når vi bruger ordet "generalforsamling" er det jo egentlig helt forkert. En generalforsamling er noget man holder i en forening, virksomhed, selskab eller organisation og da vi endnu ikke har en forening - kan vi selvfølgelig heller ikke holde en generalforsamling.
Det er rigtig, at man sædvanligvis i en forenings vedtægter, vil have en regel om at generalforsamlingen skal varsles ca. en måneds tid i forvejen - men igen, vi har jo ikke nogle vedtægter :)
Det betyder også, at vi selvfølgelig kan holde det omtalte møde præcis når vi har lyst.

Når det er sagt, så synes jeg selvfølgelig også at vi skal holde det en dag hvor flest mulige kan komme - det er klart.

Jeg tænker blot, at der nok er mange fans der allerede har sat kryds i kalenderen på kampdagene og at det derfor vil være muligt for mange, at afsætte et par ekstra timer disse dage - hvis det ikke er tilfældet, må vi finde nogle andre dage.

Mellem Jul og Nytår kunne det godt tænkes, at der var mange der skulle besøge familie og derfor ikke havde tid til at mødes.

Med hensyn til sted, synes jeg altså at P&S er absolut nødløsning - der kan være rigtig mange mennesker nogle dage.
Hvis vi kunne finde en anden (mere rolig) bar/cafe, hvor vi kunne få et rum eller hjørne for os selv, ville det nok være bedre. Nogle idéer?

Hvad med at vi laver en liste i dette topic, hvor man kan skrive sig på hvis man har lyst til at deltage i mødet og så kan man også skrive hvilke datoer i december og januar, man har bedst mulighed for deltage?

Jonas
4091 indlæg.
d. 28. november 2011

Så lad os kalde det en stiftende generalforsamling da ;)

Og du har selvfølgelig ret angående juleferie, det var også blot en mulighed. Men synes da bestemt vi skal lave en liste, hvor folk det kunne være interesseret i at deltage skriver sig på og hvilke dage/datoer det passer dem bedst.

Og dertil kan folk med et større kendskab til KBH jo skrive mulige steder vi kan være. Ved ikke om man derefter skal kontakte stedet og høre om vi kan mødes/holde møder der?

Andreas
789 indlæg.
d. 28. november 2011

Det er fint :)

Jeg har taget mig den frihed, at oprette en liste i dit første indlæg.

Det er nok en meget god idé at kontakte et sted, når vi har et overblik over hvormange der ønsker og at deltage og vi har en dato.

RomaValde
83 indlæg.
d. 28. november 2011

100% skide god idé!
Forza Roma

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. november 2011

Lad os se, hvor mange deltagere vi bliver. Dernæst kan vi slå os fast på et sted. Det er nemmere når man har et nogenlunde overblik over antallet.

59971Cools
691 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er også frisk på at deltage såvidt det passer i planerne,

59971cools / Simon / 18. december kunne godt være en mulighed, men skyd nogle datoer ud, så ser vi!

Sofus
3107 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er frisk på at være medlem :)

kadir58
22 indlæg.
d. 29. november 2011

JEg er ligeledes frisk

DeRossi16
530 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er også mere end frisk!!

Kunne være helt perfekt.
Bliver helt høj bare tanken.

grandefalcao
35 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er også på :-)

AS-Roma-Italien
1695 indlæg.
d. 29. november 2011

Jeg er frisk på det hele.

Fedt initiativ!

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 29. november 2011

Godt initiativ . jeg er frisk

claudinho80
12 indlæg.
d. 29. november 2011

har i ikke brug for en italiener? :)

Roma
46 indlæg.
d. 30. november 2011

Jeg er frisk!

theshow
16 indlæg.
d. 30. november 2011

det lyder som en super ide.

burhøi
79 indlæg.
d. 02. december 2011

Halløj!
Jeg synes, at I har gang i noget meget spændende, det er et fantastisk initiativ og jeg vil med glæde melde mig ind!

Mars
4 indlæg.
d. 05. december 2011

Er ny bruger. Hvad er status på Roma Club Danimarca som officiel dansk fanklub under A.I.R.C.? Er også interesseret i at blive medlem af RCD...

Wør3n
324 indlæg.
d. 05. december 2011

Har nu oprettet bruger og melder mig klar til genaralforsamling!

Balbo
165 indlæg.
d. 05. december 2011

Det er dejligt at høre at der er så bred opbakning til projektet. Vi er pt. igang med at finde en specifik dato, men der mangler stadig en del at melde sig til på denne doodle -
http://www.doodle.com/mm68pbcxzgu48m39#table.

Der vil løbende komme indlæg og nyheder omkring projektets udarbejdelse, men da vi pt. er i eksamensperiode må folk have lidt tålmodighed :)

Cheers

Mars
4 indlæg.
d. 05. december 2011

Har nu meldt mig til på doodle med datoer: http://www.doodle.com/mm68pbcxzgu48m39#table

Kan kun opfordre alle andre til at gøre det samme hurtigst muligt, inden det glemmes grundet fx eksamen og jul.

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma