Kategori: Roma Club Danimarca
Hej alle i dejlige mennesker.
Vi er nogle der på AS-Roma.dk har gået en tid og grublet over muligheden for at blive officiel fanklub og føler at det måske er på tide at vi tager hjemmesiden det næste skridt i dens udvikling.
Jeg har været i kontakt med asroma.no og AIRC (den officielle fanklub i Rom), omkring mulighederne.
Før jeg går i gang med det helt store arbejde, vil jeg dog høre folk her på siden om de vil være interesseret i at blive officielt medlem af Roma Club Danimarca (som fanklubben vil komme til at hedde)?
Der er selvfølgelig ingen idé i at oprette en fanklub, hvis der ikke er nogen der er interesseret i at blive medlem.
Ønsker at deltage i generalforsamlingen:
Brugernavn/Navn/Datoer
Andreas/ Andreas / Datoer kommer :)
Jonas/ Jonas/ 27 til 30 december. Flere kommer
Julii Caesares/ Simon / 29. dember
59971cools / Simon / 18. december kunne godt være en mulighed
[Rettet af: Julii Caesares - 29/11/11 - 18:35]
Jeg er også frisk på at deltage såvidt det passer i planerne,
59971cools / Simon / 18. december kunne godt være en mulighed, men skyd nogle datoer ud, så ser vi!
Jeg er frisk på at være medlem :)
JEg er ligeledes frisk
Jeg er også mere end frisk!!
Kunne være helt perfekt.
Bliver helt høj bare tanken.
Jeg er også på :-)
Jeg er frisk på det hele.
Fedt initiativ!
Godt initiativ . jeg er frisk
har i ikke brug for en italiener? :)
Jeg er frisk!
det lyder som en super ide.
Halløj!
Jeg synes, at I har gang i noget meget spændende, det er et fantastisk initiativ og jeg vil med glæde melde mig ind!
Er ny bruger. Hvad er status på Roma Club Danimarca som officiel dansk fanklub under A.I.R.C.? Er også interesseret i at blive medlem af RCD...
Har nu oprettet bruger og melder mig klar til genaralforsamling!
Det er dejligt at høre at der er så bred opbakning til projektet. Vi er pt. igang med at finde en specifik dato, men der mangler stadig en del at melde sig til på denne doodle -
http://www.doodle.com/mm68pbcxzgu48m39#table.
Der vil løbende komme indlæg og nyheder omkring projektets udarbejdelse, men da vi pt. er i eksamensperiode må folk have lidt tålmodighed :)
Cheers
Har nu meldt mig til på doodle med datoer: http://www.doodle.com/mm68pbcxzgu48m39#table
Kan kun opfordre alle andre til at gøre det samme hurtigst muligt, inden det glemmes grundet fx eksamen og jul.
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0