Kategori: Roma Club Danimarca
Sæsonen 08/09 er godt og grundigt færdig, og denne side får mere og mere aktivitet og flere besøgende.
I næste sæson, skal vi holde denne aktivitet og gøre siden endnu bedre, der kommer en mulighed for at få en blog, hvor man kan skrive længere personlige/subjektive indlæg og så kommer der mulighed for at skrive artikler, altså indlæg, som ikke er nyheder og heller ikke blog-indlæg.
Og så får spiller- og turnerings-sektionen en opdatering.
Jeg overvejer også at lave et tipssystem, så vi kan konkurrere på hvem der er bedst til at gætte Romas resultater.
Derudover vil jeg gerne uddelegere nogle flere opgaver, her kommer en lille liste.
Moderater(af forum og nyheder):
-Geggeri
-Julii Caesares
Nyhedsskribent
-Stolt Romanista
-Andreas
-AndersRoma?
-Knudsen-rk?
Skrive optakt
-Liam Gallagher?
Skrive referat
-Von_Goal
Opdatere spillere
-Andreas
Hvis der er nogle der har andre ideer, så skriv gerne.
[Rettet af: stigtotti - 26/06/09 - 10:40]
Noget nyt om blog-funktionen, Geggeri?
huh, det tager aaalt for lang tid at flytte. Jeg regner med at få lavet noget i denne uge, og jeg mangler ikke ret meget af opdateringen, så måske allerede i morgen kan det være klar.
Forståeligt ;-)
Det lyder sku super!
Er det kun på min computer at teksten i forummet og svarene på nyhederne flyder ind i hinanden?
Nej, det kan jeg sige at det er det ikke. Jonas har samme problem..
Jeg kan ikke finde fejlen, da jeg ikke selv kan få fejlen frem.
#Geggeri
Jeg må sige, den nye spillertrups udseende er jo ganske enkelt smuk! Fantastisk arbejde
Greggeri hvordan ser det ud med de der kampe og mål info i spiller truppen?
Fint, prøv at tilføje dem nu.
Har lige tilføjet et flag til Vucinic.
Ved nogen herinde, hvor man kan se romas kampe på internettet??
Har rettet fejlen omkring dobbeltposter på forummet.
Burde have rettet fejlen med overlappende tekst. Hvis I stadig har problemer kan I så ikke lige skrive i denne tråd?
Jeg har lavet en liste over transferaktiviteten her i januar og gemt den som en artikel, men den er ikke ikke kommet frem på forside.
What happens? :)
hmmm.... en lille "fejl"(var endelig bare noget der ikke var blevet lavet færdig)... Rettet nu
Du er en stjerne :)
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2