Login
Glemt password Opret bruger

Tilbud på Forza Roma

Kategori: Roma Club Danimarca

geggeri
669 indlæg.
d. 09/05/11 18:22

Nedenstående tilbud er udløbet, men bogen kan nu købes hos Saxo.com

Specialtilbud til alle brugere på AS-Roma.dk. Forza Roma til kun 150kr inkl. fragt.

"Hej AS-Roma.dk

Jeg hedder Stig Krøger og er den lykkelige forfatter til bogen Forza Roma - fodbold, fankultur og religion - lykkelig, fordi jeg havde æren af at følge Roma mere end almindelig tæt i to år i forbindelse med tilblivelsen af bogen.

Jeg har netop bemærket, at I sælger bogen fra jeres hjemmeside. Dog må jeg meddele, at bogen er helt udsolgt, men den glædelige nyhed er, at Forlaget Herreværelset har overtaget rettighederne til bogen fra Forlaget Rosenkilde og planlægger en genudgivelse af Forza Roma. Det gør de af to grunde. For det første fordi den er udsolgt. For det andet fordi Sensi-familiens frasalg af Roma har understreget nødvendigheden af at kende det sande AS Roma, det gamle AS Roma - og ikke mindst deres fans, altså os.

Forlaget Herreværelset er i forbindelse med genudgivelsen kommet med et tilbud til AS-Roma.dk's læsere og brugere. Hvis man forudbestiller bogen inden 1. juni, kan den købes for 125 kr. (+ forsendelse 25 kr. ) mod normalt 200 (+ forsendelse 25 kr.). Man skal blot skrive til salg@hrforlag.dk med navn, mail og telefonnummer, så vil man blive kontaktet, når det nye oplag kommer fra tryk.

Hvis ellers du/I finder dette tilbud interessant for sidens læsere og brugere, må I meget gerne poste det på siden.

De bedste hilsener - og Forza Roma

Stig"

mexes
2516 indlæg.
d. 09. maj 2011

Jeg har allerede bogen, og jeg kan varmt anbefale den! Fantastisk bog som virkelig er værd at læse!

sascha_c
110 indlæg.
d. 09. maj 2011

fås den digitalt?

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma