Login
Glemt password Opret bruger

AS-Roma.dk Awards 2010/11

Kategori: Roma Club Danimarca

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 06/04/11 15:57

Så er det blevet tid til AS-Roma.dk Awards igen.

Sæsonen står på hæld og sommerferien kan skimtes. Derfor får I endnu engang muligheden for, at stemme på jeres favorit indenfor forskellige kategorier. Sidste år blev en pæn succes og derfor udvider vi i år med flere kategorier!

Send en mail med dine stemmer på caesares_asromadk@hotmail.com
Husk at inkluderer jeres brugernavn – du behøver ikke, at stemme i alle kategorier.

Deadline er den 12. maj 2011

Kategorierne for 2010/2011 er:

Årets bedste målmand
Hvem gjorde det bedst inde på stregen?

Årets bedste forsvarsspiller
Var det en centerback, som afværgede flere farlige situationer? Eller måske en back der sørgede for sikkerhed langs kanten samt offensive løb?

Årets bedste midtbanespiller
Måske en spiller der sørgede for ro og stabilitet på midtbanen? Eller en kant der gang på gang voldte problemer for modstanderens defensiv?

Årets bedste angriber
Hvem gjorde det bedst i boksen?

Årets bedste spiller
Hvem leverede flest flotte og stabile præstationer?

Årets kamp
Hvilken kamp vil du huske tilbage på?

Årets mål
Hvilket mål står klarest i erindringen?

Årets indkøb
Hvem af de nye drenge har leveret de bedste præstationer?

Årets top 3 community medlemmer
Stem på de 3 medlemmer du synes har været de bedste på siden. Det kan være de sjoveste, mest bidragende, mest hjælpsomme osv.

Det var årets kategorier. Det var kategorierne. Send en mail til caesares_asroma.dk@hotmail.com

Mvh

Simon/Julii Caesares

[Rettet af: Julii Caesares - 11/04/11 - 21:41]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 06. april 2011

Det er ændret for nemhedens skyld.

Svaret skal sendes til ovennævnte mailadresse. Det giver afstemningen anonymitet. Husk at inkluderer brugernavn :-)

Bare kopier dine svar og send dem til mailen. Så kan du slette indlægget bagefter.

[Rettet af: Julii Caesares - 06/04/11 - 17:50]

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 06. april 2011

hvornår er sidste frist. Vil gerne vente og se om der ikke lige kunne komme endnu et klasse mål, eller en lille overrsakelse

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. april 2011

Afstemningen slutter i starten af maj.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 12. april 2011

Hm synes "Årets top 3 community medlemmer" er lidt svær, da min mening er den, at dem der står for sitet, er mest bidragende og mest hjælpsomme f.eks.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 12. april 2011

^^

Det kan også være brugere som starter gode debatter, laver gode indlæg etc.

Du stemmer selvfølgelig på, hvad der efter din overbevisning, er sidens bedste brugere.
Ellers er det - som skrevet - ikke et krav, at stemme i alle kategorier :-)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. maj 2011

S.P.Q.R. Martin

Jeg har noteret dine svar.

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 09. maj 2011

Har sendt mine stemmer idag :)

[Rettet af: TottiTheBest - 09/05/11 - 20:05]

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 11. maj 2011

Jeg sendte mine stemmer i forgårs, men har fået en mail tilbage om, at det ikke lykkedes at sende mailen til dig... Prøver igen :)

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 11. maj 2011

Har prøvet igen, og får med det samme den meddelse igen :(
Hvor kan jeg ellers sende dem til dig?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. maj 2011

Skriv dem her i tråden, så noterer jeg dem ned.

[Rettet af: Julii Caesares - 11/05/11 - 15:45]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. maj 2011

Har noteret dine svar TottiTheBest :-)

TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 11. maj 2011

Tak for det :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 12. maj 2011

Så kom resultaterne og er da enige i det meste af det :D Årets spiller burde dog måske deles op, da Menez var klart bedst i første del af sæsonen, mens Totti har været klart bedst i anden :)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 12. maj 2011

Er der andre end mig der mig der har stemt på Vucinic mål mod Sampdoria?

Jeg synes alt det andet ser fornuftigt ud.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 13. maj 2011

Martin, der var kun én stemme på det mål :-)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 13. maj 2011

ej det var da ellers at fantastisk mål. mit valg stod mellem det, Menez mål mod Udinese (vildt mål) og Tottis andet mål mod Udinese, ikke fordi det var et vildt flot mål, men begrund af at det var så vigtigt :)

Sofus
3106 indlæg.
d. 13. maj 2011

Målmand: Julio Sergio - selvom ingen har været synderligt overbevisende, synes Jeg at Sergio har været bedste og har også haft nogle klasseredninger.

Forsvarspiller: Phillipe Mexes - Han er kommet tilbage efter en halv dårlig sæson og har spillet stabilt, med få svipsere. Dog mindre end resten af det skrøbelige forsvar.

Midtbanespiller: Jeremy Menez - Jeremy har været fantastisk. Smukke mål, elegante dribleture, gode afleveringer. Han har virkelig været fantastisk og vundet mit hjerte. Synes ellers også at Simplicio har været rigtig god, og Pizarro i de kampe han har fået. De Rossi har ikke haft sin bedste sæson.

Angrebspiller: Francesco Totti - Il Capitano har været den vildeste spiller i efteråret og har bombet kasse ind og laver stadig super afleveringer!

Bedste spiller: Jeremy Menez - Han har som jeg tidligere skrevet været i den højeste klasse i verden, bedre en Pedro som er fast mand for Barca og kan starte inde for enhver klub i hele verden!

Årets kamp: Roma - Bayern 3-2.
Smuk kamp, bagud 0-2 ved pausen og kommer med et mesterligt comeback og vinder 3-2. Så tyskerne vinder ikke altid til sidst! Indstatsen blev kronet da vores Capitano Futuro scorer til 2-2 og Il Capitano himself scorer det afgørende mål.HIGHLIGHTS

Årets mål: Menez vs Shaktar 2-3(2-3).
Smukt mål, runder to mand og sætter bolden et stykke ude fra feltet sætter han bolden op i hjørnet.

Årets indkøb: Fabio Simplicio - Godt køb, utrolig stærk mod Nazio i alle 3 kampe. Har spillet stabilt også var han endda gratis! Ærgeligt at han ikke rigtigt har været med under Montella.

Top 3 profiler(Uvilkårlig række følge): Julii
(dejlige nyheder), Jonas
(nyheder og gode svar) og Geggeri
(updates og nyheder).

Kontakt | Copyright 2003-2025 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma