Kategori: Roma Club Danimarca
Hej allesammen!
Jeg har efterhånden fulgt siden her igennem et par år, og set den udvikling den har gennemgået. Jeg ved det har været en lang og sej kamp og der har været brugt mange timer på at få sitet til at se ud som det gør pt.
Jeg ved udemærket hvor meget det kræver at drive et aktivt site, og vil derfor gerne til en start som ny bruger på forummet, stille min hjælp til rådighed. Dvs. at jeg hjertens gerne vil opnå en rolle her på siden. Det kunne være som skribent, som ham der sørgede for at opdatere de forskellige sektioner, eller måske som moderator på forummet hvor jeg har lidt idéer til hvordan man kan gøre det endnu mere attraktivt, selvom man selvfølgelig stadig vil være begrænset af selve sidens styreform.
Ellers et kanon site, hvor alle os Romanista kan komme i kontakt og debattere vores passion!
Forza Giallorossi!
Der er altid brug for flere hænder. Det der mest er brug for er folk der vil skrive nyheder og jeg syntes også det er et godt sted at starte.
Du kan sende nyheden til os via formularen på: Indsend nyhed
Senere kan det godt være vi kan bruge hjælp til andet, men syntes du skal starte der.
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0