Kategori: Roma Club Danimarca
Hej alle.
Igennem længere tid er der blevet givet udtryk for, at der ønskes et nyt topbanner. Jeg har fået tid til at arbejde på dette og er nu kommet op med en mulighed.
Derfor har jeg nu brug for, at I tager et kig på billedet og derefter kommer med feedback. Billedet findes via linket:
LINK
Kortere version: LINK
/Simon
[Rettet af: Julii Caesares - 10/11/10 - 14:19]
Love it!
Synes det er fremragende.. Bedre end det nuværende i hvert fald :)
nice :)
Fedt billede af DDR, men billedet af Totti er vel en smule out-dated?
Syntes også det ser rigtig godt ud, eneste ting er at jeg syntes det er ret højt i forhold til hvordan det nuværende er.
syne ideen er rigtig god, både med det høje design og udvalg af billederne.
jeg kunne dog godt tænke mig de 2 indsatte billeder af totti og ddr bliver pudset lidt af, da de er lidt kantet
Der ser rigtig godt ud - men ligesom Geggeri synes jeg det er for højt.. Det vil jo fylde det halve af skærmbilledet..
Højden kan jeg hurtigt ændre. Jeg gøre det en smule kortere og så kan i se hvordan det ser ud. Totti og DDR bliver selvfølgelig finpudset. Som det ser ud nu er det kun til at give jer noget at bedømme. Der var ingen grund til at finpudse det hvis det blev nedstemt.
Den kortere version kan ses nu.
[Rettet af: Julii Caesares - 10/11/10 - 14:20]
hvad med mere a la http://billedeupload.dk/photo/2010-11/c71f0c2b/Top_banner-50.png.html, hvor linket så bliver rykket op. jeg har pudset lidt på ulven til venstre. men det er mest for at give en ide
er ikke så vild med totti og de rossi i kort form
[Rettet af: chrfog - 10/11/10 - 14:48]
Jeg synes virkelig det ser godt med Julii Caesares topbanner, det er sgu perfekt.. :)
Det korte ser perfekt ud !
# Julii Caesares
Jeg synes det er et virkelig godt billede, og især det med billder af DDR og Totti kan jeg godt lide..
Men synes DDR ser større ud end Totti på billedet, kunne du ikke rykke Totti lidt længere inde ligesom DDR :).. For jeg får en fornemmelse af at det er DDR der er kaptajn og ikke Totti udfra billedet :D
[Rettet af: TottiTheBest - 10/11/10 - 17:42]
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2