Kategori: Roma Club Danimarca
Har modtager følgende invitation til årets Fan Cup.
---------------
Vi indbyder hermed til årets Fan Cup, som i år afholdes på kunststofbanen ved Greve Idrætscenter (http://www.greve-ic.dk).
Turneringen afholdes lørdag den 14. august klokken 11.30. De første kampe starter klokken 12.00.
Vi har i år indbudt foreløbigt 14 fanklubber og arbejder på endnu flere. De foreløbigt 14 inviterede klubber er; Newcastle, Blackburn, Tottenham, Aston Villa, Liverpool, Man Utd, Real Madrid, Atletico Madrid, FC Barcelona, Inter, AS Roma, SS Lazio og Juventus.
Der spilles på 7 mands baner med 7 mand startende på hvert hold. Hver fanklub må stille med to hold a max 12 spillere og minimum 7 spillere. Man stiller i sin klubs hjemmetrøjer.
Vi tænder op i grillen under turneringen og håber på at folk efterfølgende vil blive og få en hyggelig eftermiddag/aften i selskab med ligesindede fans.
Priserne for at deltage er som følger:
Holdgebyr 200 kr.
Ved tilmelding sendes en mail med antal tilmeldte og antal hold, samt hvad man nøjagtigt har betalt for til knj@arsenal.dk
Pengene indsættes på konto Reg.nr.: 0996 Kontonr.: 006 001 04 04
Der vil være mulighed for dagen igennem at købe både mad og drikkevarer i klubbens cafeteria til fornuftige priser.
Vi må i år henstille til at folk udviser Fairplay, vi vil gerne understrege at der spilles for sjov og for at alle kan få en hyggelig dag.
Adressen på Greve Idrætscenter er:
Greve Idrætscenter
Lillevangsvej 88
2670 Greve
Sidste tilmeldingsfrist er 14/7 2010. Pengene skal være på kontoen senest 14/7 2010 ellers regnes man for ikke tilmeldt. Dette er af hensyn til både arrangører og Greve Idrætscenter.
Efter endt tilmelding vil de tilmeldte fanklubber modtage en mail med kampprogram og turneringens regler.
Hvis der er nogen spørgsmål, så er i velkommen til at kontakte Michael på tlf: 24 45 55 39, eller Kenneth Jørgensen på 20 84 95 90 eller på mail: knj@arsenal.dk.
Håber vi ses til en sjov og festlig dag
Med venlig Hilsen
Kenneth Neumann Jørgensen
Arsenal Danmark
--------------
Er det noget vi kan samle et hold til, og er der en der vil stå for dette?
Ciao tutti. Skulle vi ikke aftale hvad tid og hvor vi mødes...! Vi skulle jo gerne lige lave noget taktik.
Nogen som skal med toget? Så kunne vi følges..
Det skal jeg.. Fra Helsingør. Hvad tid skal vi mødes på hovedbanen?
Jeg er også klar på at tage et tog fra hovedbanen. Men jeg har desværre dårligt nyt.
Rasmus Drabe kan ikke alligevel. Han har fået lungebetændelse og er blevet nødt til at melde afbud! Sådan noget lort...
Uha så ser det ud som om vi kun bliver 7, da Kasper endnu ikke har svaret. Nå men så må vi jo bare gi de ekstra gas. Som jeg kan se det er vi i pulje med Arsenal(forsvarende mestre), Tottenham, Aston Villa 2 og ikke mindst Inter Primavera, hvor følelserne nok står på spil. Første kamp spilles kl. 12, men jeg foreslår at vi mødes alle kl. 11.15 ved Greve Idrætscenter, da holdet skal møde op ved dommerbordet 11.30, Vi ses i morgen drenge.
Cheers
Held og Lykke med turneringen Drenge, hvis i nu kun bliver 7, så spar lidt på kræfterne til Inter kampen ;)
Jeg vil i stedet tage en uge til Bulgarien, men jeg krydser fingre for jer :)
Jeg har skaffet en ekstra spiller. Han er også Roma-fan
Kasper Scharnberg 20 år
Håber det er ok
Perfekt!! Han er mere end velkommen. Nå, men vi ses ved Greve Idrætscenter!
Vil være på Greve st. klokken 11.04, nogen der vil følges derfra?
Tak for en fed dag drenge! Det var sgu grinern.
Hvordan gik det?
Det gik helt fint. Vi tabte til turneringens to bedste hold, nemlig Arsenal og Inter (som senere spillede finale mod hinanden) og så slog vi Aston Villa og Tottenham og endte endda med en plus målscorer...
Så skal det også lige nævnes, at vi gik fra turneringen som det hold med klart flest skrammer, blå mærker og skader, hvilket er en præstation i sig selv:)
Men alt i alt en super hyggelig dag. Vi vender tilbage til næste år og går hele vejen. Sgu!
Ja tak for igår! det Var fan'me sjovt! FORZA ROMA. Vi skal lige huske at vi også vandt en del Bordfodbold over Tottenham.. Det må også give lidt...
Det var en super dag!
Jeg hyggede mig gevaldigt
Efter jeg havde givet Liam G. hånden og sagt farvel gik jeg imellem regndråberne og lovede mig selv en ting.... "Næste år VIL jeg vinde det trofæ!!!"
Til jer der ikke dukkede op men havde tilmeldt jer kan jeg kun sige:
I gik godt nok glip af et godt arrangement.
Resultaterne i Turneringen:
AS Roma - Inter Primavera 0-2
AS Roma - Aston Villa 2 5-1
AS Roma - Arsenal 0-3
AS Roma - Tottenham 3-1
Vi gjorde en god figur taget i betragtning af at det kun var vores første deltagelse.
Tak igen drenge
Thumbs up til alle drengene der var med. Great at se et så fedt sammenhold og jeg var sgu lidt ærgerlig over at jeg ikke kunne ta flere øl med jer efter kampene. Næste år må vi lige hooke up lidt før, få en decideret målmand (selvom Peter nærmest var en ny J. Sergio i buret) og så tror jeg helt sikkert at trofæet er i øjenhøjde :)
Sæsonen 2024/25
88
0
Transfers 24/25
230
0
Salg af tøj
3
0
Hotel i Rom
2
0