Kategori: Roma Club Danimarca
Der har aldrig været mere aktivitet på AS-Roma.dk end der har været på det seneste og det er fantastisk. Men siden kan altid blive bedre, og jeg vil gerne have jeres hjælp til at komme med ideer til forbedringer til siden.
Forslagene
Større ting
-Tipskonkurrence
Spillere
-To nye kategorier i "Truppen" - "Udlejede spillere" og "Ungdomspillere"
Forsiden
-Nedtællingsur til "næste kamp" (evt. integreret i banneret)
-Serie A-stillingen på forsiden
Nyheder/blog/artikler
-Bedre redskaber til at skrive nyheder, artikler og blogs (mulighed for at lave rubrik, fed skrift osv.)
-Mulighed for billedtekst
-Mulighed for at vedhæfte flere billeder
-Bedre galleri - det ville være rart hvis man kunne se de billeder man gerne vil vedhæfte. Det ville også være godt med en søgefunktion og "tags". Desuden burde der også blive ryddet lidt op i galleriet. Btw. flickr.com har mange billeder i god kvalitet.
[Rettet af: geggeri - 09/06/10 - 22:22]
Der bliver ved med at stå jeg har lavet 93 indlæg, lige meget hvor meget jeg skriver? :)
@daniele16: Ja, det kan jeg godt se. Jeg har opdateret det, da der er en proces i systemet der ikke kører som den skal. Jeg har prøvet at fikse det.
@geggeri Nu står der jeg har lavet 132? Uden at ændre sig? Men det er intet problem!
Jeg har testet lidt mere og det lader til at kører nu!
'' Din email skal være unik, hvilket vil sige at alle skal have forskellige emails. ''
Fik jeg at vide da jeg skrev min mail? Hvordan jeg det være? jeg har ikke nogen anden bruger herinde?
hmm.. det undrer mig lidt.. Det virker fint for mig. Det er på as-roma.dk/bruger/ret du retter du bruger?
Hej.
Nu havde jeg den fornøjelse af at i forum med noget så slemt som en Lazio fan igår, men ham her var nu en flink en af slagsen, så han fortalte bl.a. at de har en tipsliga lige som vores. De har så været så heldige at deres tipsliga bliver sponsoreret af bettingexpert, som så gør at vinderen af tipsligaen bliver belønnet med en i deres tilfælde en Lazio trøje.
Kunne det ikke være en ide til vores side også? altså selvfølgelig ikke der med at vinde en Lazio trøje, men finde en sponsor der eksempelvis gider sponsorere en Roma trøje til vinderen eller sådan noget :-)
Kan admin herinde se hvornår de forskellige brugere blev oprettede herinde? Det kunne være en sjov detalje at få med inde på de forskellige profiler, og så gad jeg virkelig godt at se i det hele taget, hvornår det var, at jeg oprettede mig selv herinde? :-)
@mexes: Det er desværre umulig...
Jeg synes godt siden kunne bruge sådan en knap, som får en ned til nyeste indlæg i tråden :-) Nogle gange kan trådene godt blive lidt lange, også kunne sådan en knap være nice, så man ikke skal til at scolle helt ned i bunden selv. :-)
De findes på dit tastatur.... Home kommer du til toppen og End kommer du til bunden og så er der også Page Up og Page Down
Men findes desværre ikke på ipad.
Glemte selvfølgelig at skrive at jeg mente til Iphone :-) Der er altså langt ned i bunden på indkøbstrådene, på min telefon :-)
Kan man ikke bare ændre det, så seneste indlæg står øverst i stedet for nederst?
Eller laver den om til sider, som jeg har foreslået længere på. Men der kommer selvfølgelig an på serverplads osv.
Transfers 24/25
275
0
Salg af billetter til Roma vs AC Milan 18/5
2
0
Sæsonen 2024/25
99
0
Salg af tøj
3
0