Kategori: Off Topic
Hey alle sammen er hvor mange odds'er her inde?
og har i nogle gode idéer til weekendens kampe eller Europa league, kan i da lige smide dem her!
jeg vandt selv i går!
Real - city begge hold score
montepeiler - arsenal 2
Psg - dynamo kiev 1 +1
For helvede hvor er det ærgerligt!
Zlatan scorer √
Dortmund - Real Madrid 1. halvleg X √
Arsenal - Schalke 04 1. halvleg X √
Malaga - Milan 1. halvleg X √
Ajax scorer ikke mod City...........
Den gav 46,48 igen..
Hvad siger i til Lazio-Panathinaikos x2 odds 2.15?
Lazio er meget formsvage for tiden, seneste med 4-0 snitteren i weekenden. Deres seneste sejr er tilbage fra 20 oktober mod Milan. Vi må også formode, at Lazio har sæsonens vigtigste kamp på søndag, som de vil gøre alt for at vinde. Først og fremmeste fordi det er mod Roma, og fordi de kan lægge god afstand med en sejr. Lazio er nummer 1 i gruppen med 5 point, og kan godt tåle en uafgjort i aften.
Pana kommer med en sejr fra weekenden og en formkurve på 2 sejre og 3 uafgjorte i de sidste 5 kampe.
De ligger nr 4 i gruppen med 2 point, og skal have point i aften.
Første opgør endte 1-1 i Grækenland
Hvad siger folk til weekendens kampe nogle der har nogle ideer?
Er der nogen herinde der har den mindste forstand på Engelsk championship. Har fundet den her kamp søndag klokken 16.00 : http://www.resultat.dk/kamp/jB6GhmcK/#kampreferat ..
jeg vil sige oddset er ualmindelig højt på cardiff? nogen herinde der kender noget, til nogen af holdene? :)
Nogle tips for i dag?
Jeg vandt lige 552 kr. igår på en 20'er på at spille på CL alt efter hvem der havde noget at spille for. Den taktik bruger jeg også i aften.
@Mexes husk at komme med dine bud INDEN kampen(e) spilles - ellers er det jo bare blær ;)
Men tillykke, odds 26 er flot!
lidt off topic, men vil gerne vide hvilket hold man skal se hvis man godt kan lide at se et driblestærkt hold der udnytter kanterner, lidt ligesom vores eget spalletti roma..
ja okay ;)... Men tippet var nu også bare, at spille MOD de hold, der intet har at spille for :)...
I aften hedder mine:
Napoli-PSV 2
Tottenham-Panathinaikos 1
Udinese-Liverpool (0-1) 2
Fenerbahce-Monchengladbach 2
Bordeaux-Newcastle (1-0) 1
[Rettet af: mexes - 06/12/2012 - 19:58]
Tilylkke med det Mexes! hvis du havde fjernet de der (0-1) og (1-0) havde den satme givet godt igen! :D
Totti som første målscorer i dag, var det noget man skulle overveje!!!
nogle der har nogle gode råd til aftenenes derby??
Jeg tænker selv på at spille "over2,5 mål" i både Roma & Mancherster derbyet.
Og på et rødt kort til Lazio, det er jo derby og italiensk fodbold for fanden.
[Rettet af: Lamela - 08/04/2013 - 09:08]
Ganske fornuftigt, jeg overvejer dog bare at sige begge hold score i "vores" derby.
har også spillet begge hold scorer.
Har også spillet at vi vinder med mere end én!!
2/3 bet gik hjem. Så det var fint nok.
Vil hellere have byttet hele kuponen til papir for en Roma sejr
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26