Kategori: Off Topic
Football Manager 2013 nærmer sig og jeg glæder mig, som vanligt, som et lille barn. Små videoblogs for at øge spændingen er allerede begyndt at ramme youtube.
Miles har holdt et pressemøde, hvor han forklarer lidt om de over 900 nye features. Heriblandt er fokus på scouting, muligheden for sportsdirektører og ny kameravinkler ved kampvisninger.
Af nye koncepter er der tilføjet en challenge-mode, der udfordrer brugerne til at prøve nogle små spil af fx at spille den perfekte sæson. Deslige har man lavet en spilleform, der er tilegnet den travle bruger, hvor man har uddelegeret langt flere opgaver til sit personale. FMClassic, som den hedder, er især velegnet til travle familiemennesker. Du kan se mere på her:
Football Manager 2013 Announcement Press Conference
FM13’s forventede release dato er sat til d.26.10, men dette kan blive ændret.
Det er dog allerede nu muligt at forudbestille FM13 på cdon.dk for 249 kr. og gennem dette link støtter du også Roma Club Danimarca.
Så er du klar til at forsøge dig med ultra-offensivt fodbold ala Zeman eller vil du bare vise at du kan hente en bedre højreback end Piris? Så er det med at bestille verdens fedeste manager spil hvor du får chancen for at stå i spidsen for Roma eller lige netop det hold du vælger! Ja jeg skal have det!
Denne tråd kan selvfølgelig også bruges til at diskutere spillet og dets features.
OBS det er den nordiske udgave der kan bestilles.
[Rettet af: Jonas - 17/09/12 - 17:29]
Slet ikke Muro. Jeg synes selv jeg har nogenlunde forstand på taktik, men alligevel kan jeg slet ikke få det til at fungere. Mit hold og defensiv sejler. Vinder 5-3 over Palermo den ene weekend og taber 3-0 til Pescara næste weekend, så slår jeg Inter 4-1 og tabter igen 3-0 til Torino. Efter en rigtig dårlig stime er jeg blevet fyret i Roma og det har jeg altså aldrig oplevet før.
Fandt dog dette og flere lignende beskeder på SI's eget forum:
"If you check the 'bugs' forum there is a lot of talk about weaker teams getting the better of stronger teams far to often, so SI are looking into it and I assume something will be done in the next patch."
Så det tyder altså på at der er et problem.
Aha, jeg synes bare at jeg generelt har et problem når jeg spiller med et italiensk hold, jeg har et par faste taktikker jeg har brugt de senere par år i FM, når jeg bruger mine taktikker i andre lande end italien spiller jeg med om mesterskabet selv med de dårligste hold, det er kun i italien at det ikke virker! Især i fm 13 er det helt galt, der bliver scoret minimum 7 kasser til sammen i hver kamp.
[Rettet af: MURO - 06/11/12 - 08:57]
Det er vidst det man kan kalde en seriøst bug!!!
jeg er netop blev færdig med min første sæson hvor jeg kom på en 3 plads.
en sæson hvor jeg spillede 3 uafgjorte, resten var enten vundet eller tabt. hvilket er rimelig urealistisk synes jeg.
det første jeg gjorde var at sælge Pjanic, også hente Simon kjær og Alan Dzagoev på en fri transfer. og de to har gjort det fantastisk, specielt Simon Kjær har vist at være klasse også var han billig kun 30 millioner.
Mine resultater svinger også meget, har spiller 25 kampe og ligger nummer 4. har spillet 3-5-2 men overvejder at prøve en anden. Har lejet Lugano i PSG og Montoya i barca.
Hvilken taktik bruger i? Og hvordan spiller jeres hold? Jeg kan slet ikk få det til at fungere og er lige blevet fyret:(
spiller en 4-2 central midt-2 fløje og 1 off midt. plus en angriber.
Mit opstilling med Roma
Stek
Piris/Perotta - Astori - Castan - Balza/Dodo
DDR ( Dybde.playmaker)
(Bold vindende)Bradley - Florenzi (Felt - Felt)
Lamela (Omc -Angreb)
(front) Destro - Osvaldo (komplet)
Destro er topscorer med 8 mål efter 10 kampe
Lamela 3 mål på frisspark og 5 Assists
Osvaldo 6 mål ( 3 Assists)
Pjanic solgt for 115 mio til PSG
Astori hentet ind for 100 mio
Ligger 2'er, med 1 tabt til Viola (U), 2 (X)
Jeg har lukket 6 mål ind
Scoret 24 mål
Det går ganske godt :)
Så værsgo
Er jeg den eneste der syntes at spillet går laaaaangsomt?
Syntes det dræber spillet totalt.
Single player er til at holde ud, men når man linker på steam så går det sygt langsomt :(
Lamela:
Hvordan spiller dit hold så? Spiller du stift eller flydende? Offensiv eller Kontra eller hvordan?
Jeg spiller faktisk stilen " Meget Stift", og kontra.
Så har jeg 4-2-3-1 Offensivt og Meget Stift, som back up.
Til sidst 4-2-3-0-1 Defensivt og Meget stift, som ekstra back-up, hvis jeg nu skal forsvare en føring 1-0 hjem eller, bare skal komme hel skindet ud af en kamp. (Den har dog ikke været i brug endnu) :)
Jeg glemte at skrive, at Baldini hentede Jung til truppen, og han prøvede at hente Abel Hernandez for små 31 mio, men der var ikke nok penge til Astori, så jeg fravalgte at købe Abel.
Asroma 87
Jeg skal igang med sæson 3. Snart
Titler:
Scudetto : 2013 & 2014
CHL: 2014
Coppa: 2014
Supercup: 2014
Jeg har skiftet formation, da det gik skidt til sidst..
Jeg kører den moderne italienske stil nu.
Jeg spillestil Balanceret - Kontrolleret
Opstilling 5-3-2
Vito Manone ( har ikke råd til andre :/, han sucks.. Baldini og co. Valgte at acceptere et bud på 115 mio på stek fra City.
CB's: Castan/Okore(Okore er et scoop)-Astori-Bochetti(fri transfer fra spartak)
WB: Zabaletta (22 mio)/Jung - Dodo/ Marquinho
CM: Florenzi/Viviani - DDR/Bradley
Omc:Affelay/ Lamela(4,5stjernet):)
Destro - Falcao ( har lige hente ham, 235 mio)
[Rettet af: Lamela - 23/11/12 - 09:25]
Desuden kan det betale sig at spille FM. Se linket: Skriv linktekst
Nogle der kan en taktik til FM13 som skaber mange chancer og er forholdsvis solid i forsvaret? Har selv prøvet at lave en taktik men uden noget specielt positivt
[Rettet af: Basnandez - 08/12/2013 - 20:09]
4(2 wingbacks, 2 centrale forsvarer), 3 midtbanespillere(1 defensiv, 2 centrale), 1 offensiv midt, 2 angribere.. Ser nogenlunde sådan ud:
4-3-1-2
Virker rigtig godt for mig.
Wingbackerne gør jeg syg offensive, så de fungere både som backs og kantspiller på samme tid. Den defensive midtbanemand gør jeg så defensiv, spm virker som en ekstra fotsvarsspillere.
Har spillet med den formation i 17 kampe og har scorer 38 mål og indkasseret 17
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123