Kategori: Off Topic
Efter mange forskellige interessante forums tråde her på siden, med tilsvarende interessante svar, er jeg blevet nysgerrig omkring hvor I hver især står, mht. relation til klub(ber). Især tråden om spillere, som vi godt kan lide, som kim89 lavede fangede mig. Jeg lagde mærke til, at flere brugere, som var med i debatten nærmest havde et halvt hold med spillere fra samme klub. Derfor spørger jeg rundt for at høre, om Roma er jeres eneste "kærlighed" eller I også har andre klubber, som I holder med - måske endda lige så meget som Roma?? (Ved godt lignende tråde har været oppe, men jeg oprettede lige en ny)
Personligt er det kun Roma, som "ejer" mit hjerte. Der vil ikke være nogen som helst kamp, som jeg ikke vil håbe, at Roma vil vinde. Jeg har altid synes, at dem på bold.dk, som havde en liste med "prioriterede rækkefølge" med 5-6 hold har været, ja, nærmest ynkelige. Dermed ikke sagt, at man ikke kan have et favorit hold i f.eks. England eller Spanien. Men at være decideret fan af flere hold, har jeg svært ved at sætte mig ind i.
Dog må jeg sige, at jeg følger Silkeborg herhjemme ofte på stadion. Jeg er født og opvokset i byen og da min far ydermere er en del af staben, så håber jeg selvfølgelig også, at de vinder (Hvilket de så ikke rigtig gør;-)) Men jeg er dog ikke i tvivl om, at hvis Roma mødte SIF, så vil jeg ALTID holde med Roma.
Ingen over, ved siden af eller tæt på
Kun decideret fan af Roma!
Hvad med jer? Er Romas jeres eneste ene eller deles jeres loyalitet af flere klubber?
[Rettet af: mexes - 06/09/12 - 22:27]
Jeg har 2 hold. Roma, som klart fylder mest, og så OB som jeg følger herhjemme, det er dog ikke nær så passioneret som tidligere, da jeg ikke er bosat i Odense længere, men jeg voksede op i Odense, og på den måde kom det ligesom med. :)
@Mexes
Jeg har det præcis på samme måde som dig, med hensyn til signaturer som lyder: Italien: Blablabla, Spanien: Blablabla, osv...
De folk har måske bare så meget kærlighed inde i sig, at 1 klub ikke kan gøre det. ;)
Roma af uforklarlige og Brønshøj af lokalpatriotiske årsager.
Jeg er stor fan af begge hold og får svært ved at vælge side, når de snart mødes i Champions League-finalen.
I England fulgte jeg Leeds engang, men det gik lidt i stå efter deres nedrykninger. De er dog en favorit at spille med i Football Manager. Sympatiserer også med Esbjerg. Jeg vil dog ikke kalde mig fan af de hold.
Som man kan se, er det af en eller anden grund hold med begrænset succes, der tiltrækker mig.
Og så er der en laaaaaaang liste af hold, jeg ikke kan snuppe.
Roma er den eneste klub jeg holder med.
der er slef nogle hold jeg bedre kan lide end andre.
efter roma er der nogle hold jeg synes er grinern
1. GAIS
2. Ølstykke
3. maccabi Haifa
4. Start
5. Esbjerg
6. fremad amager
7. hammerkammeraterne (hamkam)
8. OB
holder også med Italien og lidt Danmark, selvom de ikke er, hvad de har været
Roma og FC Nordsjælland er de to hold, som jeg holder med.
Roma fordi jeg fik en Roma trøje med Batistuta på ryggen da jeg var lille, og har holdt med dem lige siden, og FCN fordi jeg har boet i Farum i 15 år.
Skulle de to hold mødes ville jeg dog holde med Roma, og jeg sidder også altid med en anden fornemmelse når Roma spiller end når FCN spiller. Det er en speciel følelse, som jeg ikke rigtig kan beskrive.
FCK
Roma
Lille smule Barcelona
Og angående hvem jeg holder med hvis de skulle mødes. Så har jeg det sådan, at jeg holder med dem der har mest brug for sejren. Så hvis Roma fx ligger nr 1 i CL gruppe med FCK, og de er sikret kvali, så holder jeg med FCK :)
"......også spiller de i rødt :D" er du autist, kim89 eller lider du af tvangstanker?
Lupi10
Nixen jeg ser bare skide godt ud i rødt tøj 8-)
Hahaha :D
Det mest afgørende inden for klubloyalitet!
Tilgiv mig at jeg går fuldstændig "offtopic"...
Men hvis vi er nogen her, der virkelig elsker ROMA, så få kuldegysninger med mig!
FORZA FORZA FORZA FORZA!!!!!! ROMA OVER ALLE!
http://www.youtube.com/watch?v=8BfzNNwHXVQ
Er det da underligt at holde med en klub pga en farve?
Der er mange der holder med FCK/AGF - Real - Tottenham.
Brøndby - Dortmund.
Juventus - Newcastle.
Men alle herinde vil jo også holde med Roma, selvom de skiftede til at spille i blåt.
Derfor er der vel ingen der reelt set holder med en klub pga deres trøjefarve.
Må erklære mig enig med Mexes her.
enig, men jeg blev fx roma-fan da jeg var ca. 7 pga. den dejlige farve :)
Selvfølgelig vil man stadig holde med dem, men tror du ikke at folk ville være rasende hvis de skiftede farve. Roma's farver er jo klubbens identitet.
Roma er nok den eneste klub i Europa med Giallorossi-farver.
Selvfølgelig vil man stadig holde med dem
Du svarede selv på, hvad det handlede om. Spørgsmålet var ikke om man vil blive glad for det eller ej.
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1