Kategori: Off Topic
Hvilke hold/klubber kan i ikke fordrage?
Mine:
Lazio
Manchester United
FC Barcelona
Juventus
1. Barca
2. City
3. Lazio
4. Freiburg (fuldstændig irrationelt, men det hold har virkelig altid gået mig på nerverne!! :D )
Alle fodboldhold køber spillere, ergo alle fodboldhold er købe klubber!!!
Så kan man sige man får sine penge forskellige steder fra.
Roma har altid købt spillere ligesom alle andre hold.. men et svømmehold køber aldrig nye svømmere :)
Der er ikke noget der hedder en købeklub og ikke købeklub i fodboldens verden
Jeg har et kæmpe had til PSG, City og til dels Chelsea, fordi de køber ALT og nægter at investere særlig meget i talentarbejde - Chelsea er dog blevet langt bedre til det de senere år.
Derudover bryder jeg mig selvsagt heller ikke om Romas rivaler - Lazio, Juve, Milan ect.
Herhjemme er det FCK der aldrig nogensinde vil få min sympati.
Forstår ikke folks had til Barcelona og Real, da jeg mener det er to af de hold i verdenen der spiller den smukkeste gang fodbold.
Kommer det ikke helt an på hvordan hvert enkelt person opfatter ordet "købeklub"?
F.eks. hvis jeg siger "Han er amerikaner." Så forstår folk på et split sekund at han kommer fra USA, selvom ordet amerikaner dækker over enhver person fra Amerika, både nord og syd.
Er egentlig ret sikker på at ordet købeklub er en betegnelse man bruger om klubber der forsøger at købe sig til et mesterskab. Altså - hente de bedste spillere fordi man tror man kan vinde mesterskabet den pågældende sæson.
Men igen, alle opfatter ting forskelligt. Fred være med det.
Kelevra: jeg tror sådan set alle hold gerne ville kunne købe gode nok spillere til at vinde et mesterskab. Men det ikke alle klubber der har lige mange penge, og det også forskelligt hvor pengene kommer fra. klubberne har så forskellig filosofi på hvordan man opnår et mesterskab.
Har man ikke så mange penge må man jo håbe mere på talentarbejdet :) det er forskellen på klubber. (men kan nu meget godt lide din agumentation)
Men at bruge ordet "Købeklub" bogstaveligt, er jo ren utopi...
@Hulio
Hvordan kan du sige at ordet købeklub ikke findes i fodboldverdenen? Du er måske ham der sætter dagsordenen? Helt ærligt. Du forstod hvad jeg mente med det, ergo kan jeg da sagtens bruge det hvis jeg har lyst? Fodbold ses fra mange vinkler og alle bruger deres egne ord, samt forholder sig forskelligt til tingene, fodbold er ikke bare fodbold.
Xedem. Har jeg sagt jeg sætter dagsordenen :) jo købeklub findes da i fodboldverdenen og som jeg siger så alle fodboldklubber da købeklubber:) prøv at læse mine indlæg igen.
INTER FORDI DE HAR SNUPPET VORES MEDALJER PÅ STRIBE!
Barca, Manchester United og Liverpool grundet deres fans.
Lazio og Brøndby Det er Rivaliserende had jeg er født med.
ellers bryder jeg mig bare ikke om de hold der køber vores spillere. (city hvis de køber Rossi!)
[Rettet af: denner - 19/08/12 - 20:42]
Jeg vil derimod ELSKE det hold, som gider at købe Borriello, tak.....
Hahahaha Mexes! Er også blevet lidt fan af Olympiakos siden de gad overtage Greco!
Og så blev jeg fan af Cerezo Osaka siden de overtog Simplicio.
Ved siden af mine følelser for Roma har jeg også store følelser for Nordjyllands fodboldflagskib AaB så derfor hedder hadeklubberne:
Lazio
FCK
Inter
AGF
Også bryder jeg mig generelt ikke om spanske hold og for kvalme over af de "medløbere" som holder med Real og Barca - så dem bryder jeg mig heller ikke om. Plus Chelsea & Man U for deres irriterende ledelse og overlegne attituder .
Forza Roma &
Kom så de Røøøøde
Ved siden af mine følelser for Roma har jeg også store følelser for Nordjyllands fodboldflagskib AaB så derfor hedder hadeklubberne:
Lazio
FCK
Inter
AGF
Også bryder jeg mig generelt ikke om spanske hold og for kvalme over af de "medløbere" som holder med Real og Barca - så dem bryder jeg mig heller ikke om. Plus Chelsea & Man U for deres irriterende ledelse og overlegne attituder .
Forza Roma &
Kom så de Røøøøde
Der er en generel stor fed streg under købeklubber i den her tråd! Forståeligt nok!
Kan ikke forestille mig at der findes en eneste seriøs fodbold passioneret person, der først og fremmest, skulle elske United eller Barca! (minus børn, selvfølgelig)
Den Italienske diskussion ligger lidt i luften...
Dér vil jeg altså holde på alt der ligger syd for Roma!
Kulturen og alt hvad vi holder af kommer jo derfra!
Det er da helt frit at holde med hvem man vil.
Men nord... Juve, Milano, Inter, Bologna.... da ser jeg da hellere Palermo eller Napoli få succes!
FORZA!
forza giallorossi frem for ALT selvfølgelig!
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1