Kategori: Off Topic
Her kan man diskutere Serie A generelt, ikke bare Roma, men også de andre hold og spillere for den kommende sæson.
[Rettet af: Julii Caesares - 26/08/11 - 23:33]
Lazio har altså lige tabt til Novara og de har i hvert fald Inter i den sidste kamp og jeg mener også de har Udinese, så det er bestemt en mulighed at Lazio ikk tar 3 pladsen.
Så det godt. Genialt lavet af Novara!!
Tror nu stadig Inter vinder mod Udinese senere, men man kan jo håbe Lazio falder helt sammen her til sidst.
YEEEEE NOVARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....med en sejr i dag vil vi kun være 2 points fra CL...
Hvis Juventus går igennem sæsonen ubesejret. Er det så første gang det sker i Serie A? Eller er det sket før?
"Kun to hold har tidligere gennemført en hel Serie A uden nederlag - Perugia (1978-79 sæsonen) og Milan (1991-92 sæsonen). Dog tabte begge hold i pokalen i disse sæsoner. Her er Juve også ubesejret i denne sæson. Skulle "Den Gamle Dame" gå hele vejen uden at tabe, ville holdet blive det første hold i Italien nogensinde der går gennem en hel sæson - både i ligaen og i pokalen - som ubesejret".
Fundet fra indkast.dk
Der er jo den detalje ved Juve i år, at de tabte i den ordinære spilletid i returopgøret mod Milan i Coppa'en. Om det så er et reelt nederlag kan man jo diskutere, men jeg vil da bruge det argument i mange fremtidige diskussioner med Juve-fans ;-)
[Rettet af: lokumspoet - 25/04/12 - 18:02]
Så blev Borriello da lige machtvinder for Juventus?
Sjovt vi ikke kunne bruge ham i Roma.
Har sagt der før. Roma er en idiotisk køb når det gælder tranfers. SÅdan har det været siden 2008.
Kæft en stupid ledelse vi har haft der har foretaget Roma's transfer.
Gik på Pizarro i Man. City. Har spillet udemærket, men ham kunne vi ikke bruge.
Vi ville hellere have Pjanic. Og vi ville hellere have Bojan end Borriello.
Jesus Christ altså. Så sidder man sku og savner Sensi familien. Troede aldrig jeg ville det.
Vi er årets joke i italiensk fodbold 2011-12.
Ej AS-Roma-Italien Come on.
Prøv nu lige at se på det i et større perspektiv. Det var tydeligt fra aller første dag at Enrique ikke ønskede at bruge Borriello og at han ikke passede ind i systemet. Ledelsen vælger så fornuftigt at leje ham ud, da man desværre ikke kan sælge ham. Borriello har en meget høj løn, som man slipper for. Udover det er faktum bare at Borriello slet ikke har gjort det godt i Juventus og jeg tvivler stærkt på at de henter ham permanent til sommer.
Pizarro er jeg enig i kunne have været en god spiller at have i truppen. Der var dog en del ballade med ham på et tidspunkt og Enrique var efter det ikke interesseret i at bruge ham. Igen vælger bestyrelsen fornuftigt at leje ham ud, da han ikke kan sælges. Igen slipper man for at udbetale en meget høj løn, til en spiller som man alligevel ikke ville have brugt.
Det må du da også kunne se - selvom vi alle er utrolig skuffet og vrede efter dagens skandaløse indsats!
@Jonas: Jeg forstår dig godt. Men jeg tror at Bojan's løn er ligeså tung, hvis måske lidt mindre.
Borriello blev trods alt topscore for os sidste år og gjorde det mere end acceptabelt for os. En vigtig mand, der også kunne score på hoved.
Det manglede vi i dag. Så du vores indlæg? de blev jo aldrig farlige og ramte 9 ud af 10 gange igen spillere!
Det grotesk. Borini gjorde det pisse godt indtil for nyligt hvor han bare er faldet helt igennem.
Luis Enrique, ja jeg har sku ikke så meget at sige om den mand. Håber han sover godt om natten. For det tvivler jeg på jeg vil gøre i nat.
Borriello har gjort mere end Bojan har.
Det er mere din kritik af ledelse jeg er imod - for ledelsen har jo kun handlet udfra Enriques ønsker og hvad hans idéer går ud på. Så at klandre bestyrelsen for at være stupid synes jeg ikke er rigtig. Men bestemt stadig vi har en af de besteme bestyrelser i hele italien, bestående af erfarne og professionelle personer. Jeg har en meget stor tro på vores bestyrelse og ledelse, men Enrique derimod tvivler jeg på. Selvfølgelig må de også tage ansvaret for hans ansættelser, men man må jo sige at de handler ud fra hans ønsker.
Omkring Borriello go Pizarro er jeg dog heller ikke enig. Borriello har bare langt fra været god i Juventus og har dog heller ikke hørt fra en eneste juve fan der har været tilfreds med ham. Pizarro har jo nærmest ikke spillet for City, ja han har haft nogle fine indhop, men er det nok til at bedømme ham?
Torino tilbage i Serie A.
Derby della Mole vender altså tilbage næste sæson.
...Og så er Delfino Pescara også klar til Serie A, efter at have slået Sampdoria 3-1. To af målene blev sat ind af, Roma-drengen, Gianluca Caprari.
Udover Caprari, har Pescara også Riccardo Brosco i truppen. Han er dog fuldt ejet af Delfinerne
Pescaras oprykning betyder også at Roma får et ekstra, lille, lokalopgør i næste sæson.
Nu kan Pescara-Roma næppe kaldes et lokalopgør, såfremt det var hvad du mente.
Stort tillykke til Pescara. De har haft en utrolig flot sæson, og fortjener virkelig denne oprykning. Godt gået af Matti Lund.
Når det så er sagt, så håber jeg virkelig at Roma kan blande sig i kampen om Verratti. Han er sku italiensk fodbolds helt store stjerneskud.
Nu kan Pescara-Roma næppe kaldes et lokalopgør, såfremt det var hvad du mente.
Stort tillykke til Pescara. De har haft en utrolig flot sæson, og fortjener virkelig denne oprykning. Godt gået af Matti Lund.
Når det så er sagt, så håber jeg virkelig at Roma kan blande sig i kampen om Verratti. Han er sku italiensk fodbolds helt store stjerneskud.
Sådan Napoli.
Så er Roma da stadig den mest vindende klub i Coppa Italia's historie.
Lidt opdateringer af as-roma.dk
12
3
Calciomercato estivo 2026
175
0
Sæsonen 2026/27
8
0
Sæsonen 2024/25
118
0