Kategori: Off Topic
hvad er jeres erfaringer med roma i fifa 11, tactik, online resultater etc.
jeg spiller somregl med en 4-2-3-1 opstilling,
har dog virkeligt svært ved at finde det rigtige hold, har svært ved at få adrianos styrke ind i mit spil plus så er han stinke langsom. generelt er min opfattelse at roma mangler noget fart/hurtighed.
sergio
cassetti, mexes, juan, risse
de rossi, perotta
menez totti vucinic
adriano.
Nicklas95 jeg har ikke kigget endnu. Men klubben skal hedde ASRomaDK istedet for med 2 K tilsidst
Jeg spiller 4-4-2
Sergio
Casseti - Burdisso - Juan - Riise
Totti - De rossi - Pizzaro - Menez
Vucinic - Borriello
hvilken klub er det folkspiller i ?
asromadk eller asromadkk ?
asromadk.
Syntes overhovedet ikke der sker noget -.-'
Pena
Rosi Mexes Juan Castellini
De Rossi Pizarro
Taddei
Menez Vucinic Totti
virker super godt :)
5-2-1-2
Julio Sergio
Burdisso - Mexes - Juan
Perotta Riise
De Rossi - Pizarro
Menez
Totti - Vucinic
Den bruger jeg i Fifa 11, virker fantastisk. Jeg er ikke den store Fifa spiller men jeg slår altid mine venner som freaker den af 24/7 med den formation :D
Synes også at vi skulle bruge den formation i virkeligheden bare med Lobont i målet, tror at den ville virke rigtig godt!
Er der nogle her der ved hvordan Romas rigtige opstilling er, Altså ved godt det er en 4-2-3-1. (4-6-0) men hvor DSB skal de løbe og hvem skal være defensiv og offensiv, og hvilken rolle de skal have. Det er til Fifa 11. Og hvordan bruger taktiken skal værre. Ligr meget om den er god bare det er den rigtigeZ
ingen der kan en roma opstilling speciel en udgave af 4-6-1-0 under spalletti
Helt død den her tråd.
Er i 7 sæson uden updates med Roma, og vinder Champions League næsten hvert år, og Serie A hvert år. Men nu er Totti stoppet og De Rossi ikke god nok til Start 11, :'(
Så kommer det afgørende spørgsmål, hvad niveau er du så på? hehe...
Hvem vil nakkes?
Jeg spiller Legendarisk :) Jeg spiller alt for neget ;'( Kan desværre ikke spille online fordi jeg har smidt min manual med koden væk :( I kan bare ansøge - så vi kan spille sammen i et andet spil :
bryld_guyz
SofusTotti
Har 2(en hos min mor og en hos min far) det er derfor jeg skriver 2.
ANSØG!
Nogen der tør tage en kamp i fifa!
Roma vs roma
;)
Lidt opdateringer af as-roma.dk
12
3
Calciomercato estivo 2026
175
0
Sæsonen 2026/27
8