Kategori: Off Topic
VM trupperne er blevet offentliggjort de seneste dage, og jeg synes derfor at det er på tide at få ét topic omkring fodboldens største begivenhed. Her kan tales om alt lige fra Romas spillere til det danske landshold og har derfor tænkt på nogen sjove emner.
* Det italiensk landshold
* Det danske landshold
* Roma spillere
* Bedste spillere under VM
* Spillere der er værd at lægge mærke til
* Hvem bliver verdensmestre
også selvfølgelig en HELT masse andet. Håber på at få noget god debat igang :-)
Det blev så farvel til Danmark & Italien... Hvilke holder I så med?
Til grin af Italien bliver sidst i deres gruppe - Lippi og alle han juve fjolser ud!
Det sjoveste er vel næsten af de to spillere som scorer i dagens kamp, var de to der burde havde startet inde i den første kampe..
Men håber virkelig Prandelli får styr på landsholdet og får ryddet godt og grundigt op - ligesom skal ske på det Danske landshold.. Skidt VM af både Danmark og Italien..
Må indrømme at jeg holder med Argentina, grundet Burdisso og deres flotte offensive spil! har dog stadig en lille fidus til Spanien..
Jeg holder også med Argentina, grundet burdisso os' samt messi.
Men bare brasilien eller spanien vinder så er jeg tilfreds :)
Angående d'Italia:
Fratelli d'Italia,
l'Italia s'è desta,
dell'elmo di Scipio
s'è cinta la testa.
Dov'è la Vittoria?
Le porga la chioma,
ché schiava di Roma
Iddio la creò.
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò.
Stringiamci a coorte,
siam pronti alla morte.
Siam pronti alla morte,
l'Italia chiamò!
Deres nationalsang handler om at ofre sig for sit land, hvilket de godt nok aldirg fik gjort. eller rettelse, hvilket de gjorde de sidste 10 min idag.
Det er en stor skuffelse, men faktisk fortjent. Jeg har sku en dårlig smag over for lippi og hans valg af hold. jo vidst skulle buffon være med, men resten har jo været så elendige ?! ... nu ser vi så hvad resultatet blev, og italien blev en fiasko. Selv DDR skuffede idag, og var næsten skyld i to af målene.
øv øv øv....
sur dag idag...
Præcis! Hold kæft hvor var De Rossi dog dårlig, er ked af at sige det men synes sgu han var den dårligste på banen...
Iaquinta, montolivio og di natalie var sku endnu dårligere...
hvilket siger en del^^
Både Julio Baptista og Juan er med fra start, så kan være men skulle sætte sig ned og se denne kamp ;-)
Flot mål af Juan!!! :D
Flemming Povlsen citat om juan og lucio:
"Brasilien har to kæmpe store midterforsvar"
^^ aldrig hørt de ord om Juan før :D...
Men flot mål af Juan !
Puha, hvor spiller Juan pt. pisse godt! :-)
Den kunne han så godt ha' sparket ind, men flot løb af ham inden.
Brasilien skulle ha' taget sergio med ^^
Så det sgu finale dag :-) Hvem tror I vinder? Har selv sat 500 på at Spanien bare vinder VM, så det gælder også forlænget og evt. straffe.. Kom så Spanien forfanden!!!
Spanien vinder... Paul har forudsagt det!
Der sluttede VM... Faktisk utroligt trist - 4 lange år før det starter igen, desværre. Det har virkelig været lækkert at stå op med lidt tømmermænd, købe en pizza også sætte sig til at se en kampe. Kommer jeg fandeme til at savne. Men så er det jo heldigt at Serie A snart starter igen!!! Stort tillykke til Spanien herfra :-)
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1