Kategori: Off Topic
Jeg sad bare og tænkte på hvilke hold vi hver især holder med i SAS-ligaen?
Og kunne da være lidt sjovt og se om vi har nogle der er fan konkurrenter i SAS-ligaen og samtidigt er trofast følger af det eneste rigtige Serie A hold!
For mit vedkommende holder jeg med Esbjerg. Ganske enkelt fordi jeg bor i nærheden og har set mine allerførste fodboldkampe deroppe og er siden da altid været loyal fan!
er fuldstændig enig med Tommaso.
FC KØBENHAVN!!!!!!! :D
Bor selv i Svendborg og elsker at se når FCK de vinder over OB på Fionia Park.. :D
Alle veje fører til Rom...og København!
F.C. København- Byens hold!
Hvorfor nyder du det? Som fynbo bør du vel holde med OB fremfor FCK? Burde du ikke hade FC Fyn i stedet for? Men fair nok, det er fint du nød FCK's seneste sejr, faktum er dog at OB er nummer 1 i DK, mens i er nr. 9 i 2. Division vest!!
Fordi jeg altid har hldt med FCK, men vil nok sige at jeg koncentere mig mere med at holde med AS Roma end FCK, ser normalt ikke meget dansk fodbold, men nu når man bare holder med et hold så er det FCK.. :)
Holder overhovedet ikke med FC Svendborg, for min skyld kunne de egentlig også bare rykke ned, det interessere mig slet ikke for 2 divsion bold.
Jeg holder med Nordjyllands stolthed AAB! AaB´s "fødselsdag" er den 13. maj 1885 og jeg er født den 13. maj 1986. Og i år kan vi fejre 125 års og 24 års fødselsdag på en forhåbentligt smuk forårsdag.
Hep hey
Der er nok ikke mange der kan regne ud hvem jeg holder med i sas ligaen..
Begyndte at holde med Roma da Rudi Voller scorede mod Brøndby i UEFA semifinalen.. Var ikke så meget for de gule. Har dog ændret indstilling når det kommer til de europæiske kampe, der skal de danske hold bare videre
sjov tråd!!
AGF :D
Der er intet hold der er værd at fælge i SAS! FC SVENDBORG!!!
FCK <3
FC De hviiiii :D
FCK ganske enkelt... :)
Randers FC helt klart!!!
Forstår ikke I gider at følge med i Dansk fodbold. Det er så ringe så man ligeså godt kan se kvinde curling. :
haha, lige præcis Kelevra :D
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123