Login
Glemt password Opret bruger

Sęsonen 2016/17 i TV

Kategori: Kampe

as-roma
21 indlæg.
d. 01/08/16 17:09

Hej.

Er der nogen som ved hvor den Nye sæson`s kampe vises? - ViaPlay som tidligere?. Jeg vil ikke købe et unødigt abb.

Iøvrigt... Nattens kamp mod Liverpool.. Kan den streames? - I så fald hvor?

Morten

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. august 2016

Eurosport viser kampen i nat.
Viasat købte rettighederne til og med 2018..

2

[Rettet af: Tottithorsen - 01/08/2016 - 18:05]

asromadk
3946 indlæg.
d. 02. august 2016

Liv'Pool-Roma Fra igår.

Dzeko scorer sku. Men så kender man ham lidt igen til sidst (hovedstødet der leder op til Salahs scoring)

Jeg så den ikke, så henviser blot til det jeg kan læse mig til:

TOP:
- Godt, direkte spil.
- Alisson ser lovende ud. [Så er det godt han slet ikke får chancen sikkert]
- God form [så må man håbe de ikke topper for tidligt].

FLOP:
- Organisationen. Individuelt og som enhed.

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. august 2016

Dzeko scorer sku. Men så kender man ham lidt igen til sidst (hovedstødet der leder op til Salahs scoring)

Jep, han scorede på de sværeste af sine chancer, mens han formøblede 3 nemme chancer væk, som han plejede sidste år. Forhåbentligt kan han få finpudset målformen inden CHL kvalerne starter.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 02. august 2016

Dzeko skulle have bragt os foran meget før efter rigtigt flot opspil af Salah og Ninja. Klart den sværeste afslutning han hakker ind, men det er så til gengæld også koldt sparket ind med venstre udenfor feltet (der hvor man ellers ikke tænker han har sine største kompetencer). De chancer han får i feltet (både på låget og i fødderne) formår han desværre (som sædvanligt) at brænde.

Alisson ser i mine øjne rigtigt lovende ud!! Han havde et par rigtigt gode redninger og ser generelt ud til at han gerne vil tage det ansvar det kræver, at være keeper. Hvis jeg kan skal bedømme hans potentiale ud fra hans præstation i går (hvilket jeg godt ved ikke siger det store) ville han ikke være en dum løsning, hvis det ikke lykkes os at hente den storrygende polak hos Arsenal.

Derudover så det ud til at Manolas og Jesus komplimenterede hinanden godt i midterforsvaret. Paredes havde en rigtigt fin kamp på midten, hvor han kæmpede røven ud af bukserne og viste både vilje og flair - ser ingen grund til at gå ud og bruge penge på en ny ung midt midt når vi har denne herre løbende i truppen lige nu. Gerson var til dels også meget spændende da han kom ind. Sugede bolden til sig som en klassisk brasilianer og Liverpoolspillerne havde svært ved at komme ind og pille den fra ham uden at begå frispark (han faldt så også lidt let en gang eller to).

Generelt synes jeg det var en rigtig fin træningskamp - selvfølgelig er der stadig meget plads til forbedring, men er mere rolig mht. hvad der mangler og ikke mangler at blive hentet i transfervinduet for at kunne konkurrere med om CHL pladserne næste sæson.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 02. august 2016

Fin kamp med okay tempo.
Jesus så godt nok skidt ud ved markeringen af lovren som headede ojo helt fri. Stod fast som en bropille...
Alisson så sikker ud i sine indgreb men må nok indse han bliver 2 valg i buret.
Paredes stod for vores dødbolde og så fint ud.

mexes
2516 indlæg.
d. 02. august 2016

Jeg ser altså INGEN tegn på Paredes ikke bliver en del af klubben i år.
Han ligner jo en sikker starter. Jeg tror han bliver en åbenbaring i år!

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 03. august 2016

Hvilke hold kan Roma trække i CL kvalen?
Porto og man City fx?

asromadk
3946 indlæg.
d. 03. august 2016

Paredes bør blive. Men nu lander man tilsyneladende heller ikke Diawara. Jeg holder stadig på, at Paredes nok var blevet et offer for trangen til at hente Diawara.

Pt. ville det mere eller mindre være 1:1. Napoli skulle vist have smidt 18 for Diawara. Paredes kunne man måske få omtrent det samme for. Problemet er når Sabatini pludselig får ideen at skifte Paredes ud med Diawara og stå med 10 mio euro i hånden bagefter....

mexes
2516 indlæg.
d. 03. august 2016

Så blev vores kommende eventuelle modstandere i CHL fundet.

MAN CITY, PORTO, VILLARREAL, AJAX, GLADBACH

mexes
2516 indlæg.
d. 03. august 2016

Godt godt mere skræmmende end jeg lige troede. Ajax vil være klart bedst i min optik. City en katastrofe (Dog slet ikke umulig)

Min prioritet

1. Ajax
2. Villarreal
3. BMG
4. Porto
5. City

asromadk
3946 indlæg.
d. 04. august 2016

Dzeko scorede igen mod Montreal Impact. Han er verdensklasse i TRÆNINGSKAMPENE ligesom sidst år.......
Overskrifter fra vocegiallorossa.it

TOP:
Dzeko - scorer og scorer i træningskampene, og man må håbe det tænder ham moralt frem mod sæsonstart.
Ninja - virker skarp og går forhåbentlig en vanvittig sæson i møde!

Clean Sheet - Første gang man spiller til 0. Forsvaret så ikke specielt godt ud ud, men det gjorde Alisson! Fremragende præstation.

FLOP:

Sportsligt for dårlig modstander med tanke på, at klubben inden længe skal ud og spille vigtige CHL KVAL kampe.

[Rettet af: asromadk - 04/08/2016 - 11:31]

mexes
2516 indlæg.
d. 04. august 2016

Synes også Alisson så skarp ud.
Jeg tror han kan blive et scoop.

Vi må se med Dzeko. Jeg holder stadigvæk ved i, at jeg tror han kan gå en super sæson i møde.
Vores forsvar er ikke noget at råbe hurra over - skriger af middelmådighed.
Manolas den eneste klasse spiller, som vi har i defensiven.

[Rettet af: mexes - 04/08/2016 - 11:35]

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 04. august 2016

tjek evt. highlights her :

https://www.youtube.com/watch?v=jVZEeLAviWo

Montreal vadede i chancer og havde 3 forsøg på træværket.
Men OK holdet skal ikke peake endnu og kamp mod Liverpool for 2 dage siden, men
alligevel lidt bekymrende at så "svag" en modstander kan skabe så mange store chancer mod os.

Vi får et luksusproblem på målmandsposten med tilgang af Szezcny og Alisson, som ser fantastisk ud!

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 04. august 2016

Vi trækker City!!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma