Kategori: Kampe
RG har rystet posen og kommet frem til følgende startopstilling efter de seneste blamager hjemme v sampdoria og i EL v Fiorentina. Vi trænger til en sejr da vi er i overhængende fare for at blive overhalet af Lazio og miste vores 2 plads.
Der er meget snak om hvem der skal overtage det varme sæde men lad os nu se hvad der sker. Kam vi vende den dårlige stime og slutte med 11 gode kampe må det være den bedste løsning at beholde RG
God kamp og husk nu tonen ;0))
ROMA (4-3-3): 26 De Sanctis; 24 Florenzi, 44 Manolas, 23 Astori, 25 Holebas; 16 De Rossi, 48 Uçan, 4 Nainggolan; 8 Ljajic, 27 Gervinho, 88 Doumbia
http://www.atdhe.cc/soccer/stream-3b896a-ac-cesena-vs-as-roma
Kunne være dejligt med et mål af Doumbia!
Han har ikke haft så meget at lave, men han har været med i 2 fine aktioner. Ucan har spillet flot, og det samme har Florenzi og ljajic
De Rossi har faktisk også det gjort det godt. Han styrer midtbanen fremragende
Er bange for at ucan får sit andet gule snart... :/
Rudi er på et godt humør idag! Pelli har gjort det fantastisk for primavera!
IbarbON
Sådan!! 1 optakt fra mig og 3 point
Nå, så bliver der da ro herinde, i et par dage.
RG må fyres nu.. Sgu da ringe vi kun vinder 1-0 :0))))
Det er nok også det bedste tdj89.. Jeg har, ærligt talt, været lidt nervøs for dit helbred på det seneste, når man tænker på, at du vel nærmest har levet af popcorn, de sidste par måneder ;-)
Ibarbo kan blive en stor gevinst for os... viker som en klasse spiller
Er der noget ironi jeg ikke kan se her? Synes ikke han gjorde noget i den tid han var inde? :)
@Crap Bag
Ingen popcorn i dag. Abstinenserne begynder så småt at melde sig.
Ibarbo viste én vigtig ting igår..
Når han er på banen, så tør modstanderen ikke ligge et alt for højt tryk, selvom de er bagud. Han er fandeme skræmmende stærk og hurtig!
Jeg tror, at han er enhver serie a-træners våde drøm, når det gælder en bænkspiller.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0