Kategori: Kampe
0 - 1 LIVE
Ja det var en kostbar violinsolo Garcia gav i Torino. Han har stået mutters alene lige siden og folket har mistet al respekt for manden i Italien. Den slags gør man bare ikke i Italien og slet ikke i Torino uden at blive straffet...
Hvem håber i så skal erstatte Rudi?
Skorupski, de sanctiS, holebas, torosidis, mbiwa, Cole, keita, doumbia, de Rossi, RG og sabatini, pjanic bør smutte til sommer!!!
[Rettet af: Tottithorsen - 19/03/2015 - 21:05]
Netop. Knald hende i ku(li)ssen, alt hvad du vil, men lad dog være med at blive kæreste med hende, hun er er 22 år yngre end dig, og under dig (!) i organisationen. Det er pædofilt, incestuøst og uprofessionelt. Hele tre ting - det går som bekendt ikke...
Synes nu lige vi skal give Doumbia chancen!
Håber jeg vågner imorgen til nyheden om at Rudi Garcia er blevet fyret :-D
Håber jeg vågner imorgen og får nyheden at det er sommer og sæsonen er slut
Når holdet ikke tror på en skid, så er det ligemeget om, vi så smed Rooney eller Rondaldo ind. Det vil gå ligeså skidt.
Jeg har sagt det før, siger det igen, hele skylden for Romas elendige sæson har været, vi har solgt ud af kvalitet, og hentet sekundærer og 3.rangs spillere (lort)ind.
Overvej lige,Skroupski, Torosidis, Mbiawa, Astori & Holebas --> dernæst snak om avancement i CHL, EL og Scudetto.
Romas småpenge fnidderi med Benatia har været skyld i al det lort, vi gennemgår nu.
Manden var med afstand ligaens bedste forsvars spiller, men alligevel synes klubben ikke, han skulle have lønnen derefter.
Romas ryggrad er væk i denne sæson. Castan, Strootman & Benatia.
*fnidderi* er der noget, der hedder det? :D
Edit:
Iturbe, fejl investering, men det sker, han havde en vild sæson i Verona og konkurrencen var hård.
Men helt ærligt, giv lige de 5 nævnte spillere til, hvilken træner i verden, de vil klare sig, ligeså skidt.
Sabatini var en genial mand sommer 2013, hvor næsten alle hans indkøb og signings var perfekte. Ved ikke, hvad der skete i sommers eller i denne vinters. Henter to skadede spillere og Spoli. Virkelig Spoli, fra Catania..!!! Romagnolli havde præsteret sublimt i Samp i efteråret, og han havde været en gratis erhvervelse...
Btw, hvorfor stiller næsten af italienske klubber med reserve målmænd i EL??
[Rettet af: Lamela - 19/03/2015 - 22:18]
Lige Præcis Sabatini!!!
Det var alt for mig nu, magter ikke denne klub længere. Ses til næste sæson..!!
edit. link fixed.
[Rettet af: Lamela - 19/03/2015 - 22:35]
Rudi Garcia bliver fyret i denne uge, han har mistet tilliden på direktionsgangen og omklædningsrummet.
Vi vinder ikke flere kampe med ham som træner. Spillerne ser gerne en fyring hvorfor ingen yder det der kræves, ses tydeligt idag. Hvsi Garcia mod forventning får de næste par kampe, så er det sikreste odds at vi taber begge eller i hvert fald den ene.
Hvem der træder til kunne være alberto de rossi. Positivt da han formentlig tør bringe flere af de unge. Lad skorupski blive på kassen, ny ung venstreback plus hønreback, altsrnativt florenzi. Ucan og paredes på midten, kan vel ikke være ringere end pjanic og keita.
Verde ind på fløjen og lad iturbe spille på venste. Gervinho på bænken, ham er færdig for i år.
Problemet med ADR, er vel at han ikke kan lade være med at spille uden sønnikke, som igen idag viser at han er en ufattelig ringe anfører.
Lamela - hvad siger han?
Hent Slaven Bilic fra Besiktas som træner! Eller Basels gamle træner! Murat Yakin tror jeg han hedder
P.totti tjek bold.dk
Som sagt, er pellegrini ikke en mulighed? Tror godt City kunne finde på at fyre ham hvis han fucker op næste kamp. :)
RG er blevet ramt af de 6 x F´er!!
Francescas fi**e fjerner fokus fra fodbolden!!!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0