Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Fiorentina - EL - Kamp tråd

Kategori: Kampe

noroma
525 indlæg.
d. 19/03/15 19:10

0 - 1 LIVE

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det er som det plejer , pivringe

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hvorfor ???????

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

Jeg må le

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

wergherweh

Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 19. marts 2015

Mener alle rudi garcia elskere stadig han skal være der. 0-3 efter 22 min. Intet andet end skandale! useriøs skandale træner. Hvordan kan man også smide Skorupszki eller hvad han hedder på mål. Denne kamp kunne redde lidt af den dårlige stime.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 19. marts 2015

Rudi Garcia er fortid efter denne sæson... Hvordan kan man stille op med næsten en b kæde.... Der er så mange middel spiller på det hold sælg dem, og få de unge op...

DrTotti
87 indlæg.
d. 19. marts 2015

elendighed all over

Skytt0
1536 indlæg.
d. 19. marts 2015

Nu er det nok!

Boykotter alle Roma kampe, indtil Garcia er væk, og hele holdet er blevet udskiftet!

mexes
2516 indlæg.
d. 19. marts 2015

Curva Sud om Garcia:

"non si tocca. A chi non sta bene solo calci in bocca"

Og JA - jeg er enig med dem.

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det er jo helt til grin det her! Skorupski er jo helt væk og hvor er Doumbia? Han er ikke engang på bænken!

Endnu engang bliver vi straffet for vores ineffektivitet! Vi skal bruge 10 chancer for at score 1 mål

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Mexes:
Hvad betyder det?

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Igen bliver det hårdt at møde på arbejde , skal igen hånes af kunder & kollegaer

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det er nok noget du skal vænne dig til...sådan som vi spiller for tiden

Svenzoni
352 indlæg.
d. 19. marts 2015

Fatter ikke opstillingen til det her opgør? Hvor helvede er de angribere Vi har købt? Udover Totti er bænken da en tynd gang Pis!

Rudi, vi siger tak for denne gang. Det er slut nu. Holdet sejler. Vi er i miserabl tilstand. Skibet tager vand ind. S.O.S!!!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Flot kontinuerligt arbejde af Rudi Garcia, vi har spillet dårlig hele sæsonen. En gåde hvis ikke han ryger inmorgen

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det må & skal ikke blive en vane

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 19. marts 2015

Jeg har ellers bakket Garcia op længe. Det er ligegyldigt nu; Garcia er fortid i AS Roma, langt hurtigere end ventet. Men faktum er: Igen ingen titler til AS Roma, i en sæson hvor ejere m.m. forventede fremgang i resultaterne og i stedet har Roma regredieret på alle parametre. Jeg vil dog sige, at AS Romas køb/salg siden sidste sæson har vist sig at være en fiasko. Garcia gav os en super sæson i sidste sæson og mit bud på den resterende del af sæsonen bliver yderligere nedture og kun en EL billet at se frem imod til næste sæson. AS Roma som top 10-15 klub i Europa har stadigt lange udsigter. Succes tager tid, det må AS Roma sande.

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

Tror også han ryger. Der er bare ikke nogen undskyldning for de her resultater, desværre. Mon vi kan skifte træner med fiorentina?

Montella9
279 indlæg.
d. 19. marts 2015

Montella som træner!

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hold kæft hvor er FAXE dum at høre på !!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 19. marts 2015

Fiorentina vil ikke af med montella vi havde chancen men turde ikke tro på ham desværre!!

Svenzoni
352 indlæg.
d. 19. marts 2015

Jeg kunne godt tænke mig en træner der rent faktisk HAR vundet titler i Italien før. Capello ville være min drømme træner....

Montella9
279 indlæg.
d. 19. marts 2015

holdet mangler stadig en angriber, vi sælger Destro, og henter en der ikke spiller! vores backs er til grin. så længe roma sælger deres bedste spiller hver år, bliver det ikke til noget.

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

Måske drømmer jeg, men mon ikke snart vi har chancen for pellegrini snart, hvis han bliver fyret?

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det her har været undervejs længe, vi har bare været vanvittigt heldige med de uafgjorte kampe, da de ikke vejer ligeså tungt som et nederlag i folks erindring. Jeg er blevet kaldt mange ting for at stemme for Garcia fyring i lang tid, dejligt endeligt at se flere hoppe med på bølgen.

Kan godt være at vi har brug for stabilitet i klubben, men hvad betyder stabilitet hvis ikke vi samtidig rykker os fremad med den nuværende træner. Garcia har vist gentagne gangr at han ikke vil fravige fra sin taktik som er så nem at lukke ned for. Han viser ingen tegn på udvikling eller forbedring.

Idag stiller vi op uden angriber, hvordan skal vi så score?? Hvis nu vi havde målfarlige spillere så var det ok, men florenzi og iturbe, har de overhovedet scoret i år? Ej men altså det er under al kritik, føj.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 19. marts 2015

Ja ja, men 3 hurtige scoringer i starten af 2. halvleg, så er vi med igen..

"Tror du selv på det @Crap_Bag?"

"Nej"

"Så hold din kæft!"

"Okay"

1

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Crap Bag
Jeg tror på dig !!

Men så vågnede Jeg at mit mareridt , så alligevel ikke

il lupi
55 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hvorfor er det altid træneren som skal stå for skud?? Og altid spillerne som skal helliggøres??
Når man sparker spillere ned bagfra i feltet, laver målmandsdrop og ikke dækker op i feltet på hjørnespark så vinder man sgu da aldrig kampe!! Og det gør man uanset om så har Pep, Ancelotti eller Mourinho som træner!

Konklusion: Det er bare uambitiøst at spillerne! Det er dem som skal blames. Det kan jo aldrig være Rudi Garcias skyld det her!

DrTotti
87 indlæg.
d. 19. marts 2015

Curva Sud gider heller ikke mere: https://pbs.twimg.com/media/CAezeocWwAEgMWj.jpg

Lund
466 indlæg.
d. 19. marts 2015

Når vi nu er i gang med trænerspekulationer, så vil jeg da også gerne give mit besyv med. Mine forventninger er, at vi henter en italiener, såfremt Garcia overhovedet fyres, men jeg mener, at vi har brug for alt andet lige nu. Vi skal have noget disciplin og hårdt arbejde ind i drengene og fjernet nogen nykker. Derfor vil min drømmetræner lige nu være Jürgen Klinsmann. Det er nok det sidste, der kommer til at ske, men jeg tror, at han er den profil klubben har brug for.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Curva sud, er de gået hjem

mexes
2516 indlæg.
d. 19. marts 2015

Er der da nogen der virkelig mener, at Garcia er skyld i bare én af dagens mål? Det var jo 3 kæmpe personlige brølere?

Montella9
279 indlæg.
d. 19. marts 2015

mexes det er jo ikke kun i dag....

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Gervinho hvorfor aktder du ikke!!!! Hvorfor altid drible keeper.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 19. marts 2015

Samtidig med at Ljajic har brændt 3 næsten 100 % chancer set over de 2 opgør. Samt Gervinhos friløber. Vi mangler en mentaltræner og en seriøs fitness-coach på holdet! Havde vi ikke lavet 3 dumme fejl og havde spillerne haft de mentale evner til sådan en kamp havde vi jo ført 3-1... Kvaliteten af spillerne er for dårlig, med Ljajic i spidsen! Ibarbo er skadet, og Doumbia er småskadet - derfor de ikke spiller. Det er ikke ret tit at skadede spillere spiller i fodbold. Og nej - de var ikke skadet da vi hentede dem heller.

mester
399 indlæg.
d. 19. marts 2015

Mexes

Han er da skyld i at de ikke tør spille fodbold
alt er alibi bold , flytteri uden at føre bolden fremad
ingen viser nosser , at ville vinde med alle midler
Kort og godt , de fleste er udbrændte !!!!!men lønnen er god

Montella9
279 indlæg.
d. 19. marts 2015

IBabo var på vej tilbage fra skade da vi købte ham.

Svenzoni
352 indlæg.
d. 19. marts 2015

Det er ikke Garcia's skyld som udgangspunkt at der scores 3 mål i dag, men det er tydeligt at se at spillerne ikke har hverken selvtillid eller evner at overholde simple aftaler såsom at dække op i feltet.

Garcia har ikke formået at få spillerne til at tro på det. Det lyser ud af holdet. Alt for mange desperate skud langt forbi/over mål, som vidner om desperation og mangel på selvtillid oh og tålmodighed. Mange spillere i dag leverer på et Serie C plan. Pinligt og se på.

Det er DET en ny træner skal arbejde med. Drengene kan jo godt. De tror det bare ikke, og det hjælper ikke at give dem så dårlige værktøjer i form af gentagne mærkelige opstillinger og taktiske fadæser.

Men....Det er og bliver svært at være træner i Rom. Kun Capello har lykkedes i dette årtusinde...

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 19. marts 2015

Eneste positive i denne uge, hvor Romas nedtur nu er åbenlys for alle; nemlig at Serie A er bedre end den evigt overvurderede Premier League.

FORZA SERIE A

[Rettet af: mmmdkRoma - 19/03/2015 - 20:30]

Kvistus
1556 indlæg.
d. 19. marts 2015

AS Roma - Klogt afventende fodbold siden Roma 1-7 Bayern. Ikke?

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Har Pjanic overhoved været med idag?

Basnandez
157 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hvad med at forfremme Alberto De Rossi til førsteholdstræner hvis Garcia bliver fyret? Har ærligt talt ikke set primavera spille og ved heller ikke hvordan De Rossi er som træner men lader til han gør det godt.

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

Eneste positive er at everton falder endnu mere sammen end os

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Rudi skal fyres nu! Imens man stadig kan ende på 2. Pladsen! Der skal nye ideer til!

Spillerne er kørt døde i systemet!

Og så skal Ljalic og Pjanic smides af helvedes til!

Lund
466 indlæg.
d. 19. marts 2015

Mexes,

Fodbold er jo ikke anderledes end andre erhvervsbrancher - det er lederen der bærer ansvaret, og det gør vedkommende kun så længe han/hun har opbakning fra bestyrelsen. Ingen virksomhed kan overleve ved at sælge/fyre hele produktionsapparatet, derfor ligger ansvaret på én person, og det ved enhver træner, det er de vilkår der arbejdes under. Alt hvad holdet gør sportsligt vil have træneren som sidste led i ansvarskæden - derfor må Garcia stå til ansvar for et hvert mål der scores og et hvert mål, der går ind. Da der over en lang periode er gået flere mål ind end scoret i den anden ende, så hilser jeg trænerdiskussionen velkommen.

Dermed ikke sagt, at Garcia ikke har gjort det godt for klubben - det har han. Sidste år var unik, men der er ingen, ingen struktur på holdet lige nu. Klubben har brug for at genopfinde sig selv. Jeg vil også advokere for, at der har været grund til at forvente mere. Klubben har haft store ambitioner for sæsonen, Garcia har endda selv talt disse ambitioner op gentagende gange, nu må han selv stå på mål for dem. Tillige har Garcia haft rigeligt med midler, om end det ikke altid har været ham, der har kunne administrere disse.
#HungryForGlory er blevet til #HungryForAVictory, glædes eufori til oprørske tilstande og tillid til opgivenhed.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Ljalic er vores topscorer og generelt vores arkitekt fremme af banen. Alt for stort ansvar at ligge på en type som ham. Specielt set mod fiorentina i sidste uge, hvor han skal sparke straffe mod sin gamle klub mens alle buher af ham, synes det var helt skævt at en af de gamle ikke tager ansvar.

Synes ikke det er fair at klandre ljalic. Han har på point, mål/assist vel været vores mest stabile spiller de sidste 2 sæsoner

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Haha og så får han rødt! Ljalic er ikke god nok! Han et kun topscorer fordi de andre spillere er så dårlige

1

Kvistus
1556 indlæg.
d. 19. marts 2015

@P.Totti
Wow, Ljajic har aldrig nogensinde været en stabil spiller, og han har aldrig været en bærende faktor i Roma. Sidste sæson var vores mest stabile spillere vores forsvar i form af Castan/Benatia (som vi ikke har i år). Målene sidste år kom fra hele holdet, endda fra forsvaret.

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

FYRING! FYRING! FYRING! FYRING!

NU KAN DET ALTSÅ VÆRE NOK!

tdj89
867 indlæg.
d. 19. marts 2015

Poooooooopcooooorn!!!!!!!!

Aldair
67 indlæg.
d. 19. marts 2015

Ærgerlig kamp, når nu man har glædet sig hele dagen. Min teori er, at det for alvor gik galt, da Rudi begyndte at kæreste med hende dær Roma-tv-dullen. Så gik der badeferie i den. Det skal nok blive godt igen. Forza Roma.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 19. marts 2015

Fyr grækerne og afrikanerne!! Tænk jeg sad og savnede Cole Idag så er den altså slem!! Roma er færdige i år og vil stille og roligt ende på en 6 plads!!

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Åh nej! Så har vi balladen! Tdj89 er vågnet fra sin hash koger! Hahahaha

Svenzoni
352 indlæg.
d. 19. marts 2015

Så må vi se hvad de næste dage bringer....men et eller andet kommer der til at ske.

tdj89
867 indlæg.
d. 19. marts 2015

Jeg ryger ikke hash, asroma87.

giannini
51 indlæg.
d. 19. marts 2015

Der var godt nok en listig lille gang lobbysnak mellem De Sanctis, Totti og De Rossi lige efter kampen (tror også Astori havde listet sig med). Håber bare det var fordi de diskuterede, om de skulle gå ned til hjemmepublikummet og takke dem, eller ... ? Lidt mystisk

Mit Roma-hjerte bløder!!

Montella9
279 indlæg.
d. 19. marts 2015

Ljalic er generelt en skuffelse, han blev vel hentet som erstatning for Lamela... Hvorfor sælge hvis man ikke kan få noget bedre... Det handler om penge

tdj89
867 indlæg.
d. 19. marts 2015

Montella9

Iturbe er vel også en slags Lamela-erstatning? Med hans pris, er han nok tiltænkt som starter på HW.

Alt i alt, har vi bare været rigtige uheldige/sjuskede med vores indkøb denne sæson samtidig med, at skaderne er kommet på stribe.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 19. marts 2015

Aldair, jeg vil gerne hoppe med på din teori om Francesca Brienza.
Et eller andet går der hvert fald galt i kulissen. Lignede en farlig snak de gamle italienere havde sig umiddelbart efter kampen.

[Rettet af: Kelevra - 19/03/2015 - 21:00]

Roma1927
128 indlæg.
d. 19. marts 2015

Ja det var en kostbar violinsolo Garcia gav i Torino. Han har stået mutters alene lige siden og folket har mistet al respekt for manden i Italien. Den slags gør man bare ikke i Italien og slet ikke i Torino uden at blive straffet...

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hvem håber i så skal erstatte Rudi?

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 19. marts 2015

Skorupski, de sanctiS, holebas, torosidis, mbiwa, Cole, keita, doumbia, de Rossi, RG og sabatini, pjanic bør smutte til sommer!!!

[Rettet af: Tottithorsen - 19/03/2015 - 21:05]

Aldair
67 indlæg.
d. 19. marts 2015

Netop. Knald hende i ku(li)ssen, alt hvad du vil, men lad dog være med at blive kæreste med hende, hun er er 22 år yngre end dig, og under dig (!) i organisationen. Det er pædofilt, incestuøst og uprofessionelt. Hele tre ting - det går som bekendt ikke...

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Synes nu lige vi skal give Doumbia chancen!

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Håber jeg vågner imorgen til nyheden om at Rudi Garcia er blevet fyret :-D

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 19. marts 2015

Håber jeg vågner imorgen og får nyheden at det er sommer og sæsonen er slut

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. marts 2015

Når holdet ikke tror på en skid, så er det ligemeget om, vi så smed Rooney eller Rondaldo ind. Det vil gå ligeså skidt.

Jeg har sagt det før, siger det igen, hele skylden for Romas elendige sæson har været, vi har solgt ud af kvalitet, og hentet sekundærer og 3.rangs spillere (lort)ind.

Overvej lige,Skroupski, Torosidis, Mbiawa, Astori & Holebas --> dernæst snak om avancement i CHL, EL og Scudetto.

Romas småpenge fnidderi med Benatia har været skyld i al det lort, vi gennemgår nu.

Manden var med afstand ligaens bedste forsvars spiller, men alligevel synes klubben ikke, han skulle have lønnen derefter.

Romas ryggrad er væk i denne sæson. Castan, Strootman & Benatia.

*fnidderi* er der noget, der hedder det? :D

Edit:
Iturbe, fejl investering, men det sker, han havde en vild sæson i Verona og konkurrencen var hård.

Men helt ærligt, giv lige de 5 nævnte spillere til, hvilken træner i verden, de vil klare sig, ligeså skidt.

Sabatini var en genial mand sommer 2013, hvor næsten alle hans indkøb og signings var perfekte. Ved ikke, hvad der skete i sommers eller i denne vinters. Henter to skadede spillere og Spoli. Virkelig Spoli, fra Catania..!!! Romagnolli havde præsteret sublimt i Samp i efteråret, og han havde været en gratis erhvervelse...

Btw, hvorfor stiller næsten af italienske klubber med reserve målmænd i EL??

[Rettet af: Lamela - 19/03/2015 - 22:18]

Lamela
2782 indlæg.
d. 19. marts 2015

Lige Præcis Sabatini!!!

Det var alt for mig nu, magter ikke denne klub længere. Ses til næste sæson..!!

edit. link fixed.

[Rettet af: Lamela - 19/03/2015 - 22:35]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Rudi Garcia bliver fyret i denne uge, han har mistet tilliden på direktionsgangen og omklædningsrummet.

Vi vinder ikke flere kampe med ham som træner. Spillerne ser gerne en fyring hvorfor ingen yder det der kræves, ses tydeligt idag. Hvsi Garcia mod forventning får de næste par kampe, så er det sikreste odds at vi taber begge eller i hvert fald den ene.

Hvem der træder til kunne være alberto de rossi. Positivt da han formentlig tør bringe flere af de unge. Lad skorupski blive på kassen, ny ung venstreback plus hønreback, altsrnativt florenzi. Ucan og paredes på midten, kan vel ikke være ringere end pjanic og keita.

Verde ind på fløjen og lad iturbe spille på venste. Gervinho på bænken, ham er færdig for i år.

Problemet med ADR, er vel at han ikke kan lade være med at spille uden sønnikke, som igen idag viser at han er en ufattelig ringe anfører.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 19. marts 2015

Lamela - hvad siger han?

1

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

Hent Slaven Bilic fra Besiktas som træner! Eller Basels gamle træner! Murat Yakin tror jeg han hedder

asroma87
3707 indlæg.
d. 19. marts 2015

P.totti tjek bold.dk

noroma
525 indlæg.
d. 19. marts 2015

Som sagt, er pellegrini ikke en mulighed? Tror godt City kunne finde på at fyre ham hvis han fucker op næste kamp. :)

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 20. marts 2015

RG er blevet ramt af de 6 x F´er!!

Francescas fi**e fjerner fokus fra fodbolden!!!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma