Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Juventus

Kategori: Kampe

MaxFelix
6 indlæg.
d. 07/01/15 21:53

Vi har købt billetter til Roma-Juventus på listicket og vi har bestilt flyrejse fra fredag og hjemrejse mandag. Samlet hjemmebrygget pakken med fly, lejlighed lejet hos en kontakt dernede og kampbillet for cirka 2400 kr. pr person.

Man kan nu læse at kampen efter sigende er flyttet til mandag aften (sikkerhedsmæssige årsager? Det er vist sjældent og virker ret uheldigt):

http://www.football-italia.net/60448/roma-juventus-moved-monday

Men her står den stadig til søndag d. 1. Marts:

http://www.asroma.it/en/schedule_results/schedule.html

Mon den officielle hjemmeside bare ikke lige er blevet opdateret?

Er der nogen der ved hvad man kan regne med? Hvis vi skal ændre fly skal det gøres ret hurtigt, hvis ikke det skal blive alt for dyrt.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 13. januar 2015

Kamp spilles 2. Marts kl 20.45. Vi har fået flyttet vores rejse af samme grund

JonasS
235 indlæg.
d. 29. januar 2015

Den står til 1/3 på deres hjemmeside, hvor man kan købe biletter...Jeg skal derned, og flyver hjem 2/3, så håber jeg kan stole på 1/3!?

På hvilket afsnit har I købt biletter?

JonasS
235 indlæg.
d. 29. januar 2015

...crap, det var på listicket.com! På ASRs hjemmeside er det 2/3 :-(

mexes
2516 indlæg.
d. 29. januar 2015

Den spilles om mandagen. Hjemmesiden er bare ikke opdateret, endnu.

JonasS
235 indlæg.
d. 02. februar 2015

Hvilket afsnit har I købt biletter? Og er de sædespecifikke?

SonnyD
3 indlæg.
d. 09. februar 2015

Vi er 12 som har billetter til Distinti Sud.

Er der nogle der ved hvor Roma's fans mødes inden kampen? Ved godt der ikke er den store tradition for det i Italien, men vi ville gerne varme lidt op med et par Birra Moretti :)

MP
8 indlæg.
d. 15. februar 2015

Det lyder til, at vi bliver en del fra klubben, der skal derned.
Jeg og en anden skal se kampen fra Distini Sud.

Måske der ville være stemning for, at vi fandt et sted at mødes os fra AS-Roma.dk inden kampen, for at få en Birra?

SonnyD
3 indlæg.
d. 19. februar 2015

Syntes jeg er en fremragende ide.

Highlander pub, er eftersigende den som ligger tættest på stadion. Det er i øvrigt en sportspub. Ville det være en ide at tage derhen?

Det har vi i hvett fald planlagt, så vi er der fra tidlig eftermiddag. Kunne være fedt hvis andre kom derhen også

MP
8 indlæg.
d. 24. februar 2015

Fedt - vi prøver at slå et smut ind forbi Highlander Pub der mandag eftermiddag, det ligger pænt centralt.

Forhåbentligt bliver det opvarmning til en sejr. Damn det er tiltrængt..

SonnyD
3 indlæg.
d. 25. februar 2015

Vi har fået ejeren til at åbne fra kl 12.00. Så der vil vi være der. Håber at se så mange som muligt

God kamp

JonasS
235 indlæg.
d. 27. februar 2015

Jeg er frisk på Highlanderbar!

Er I forresten ankommet her fredag, og er I ude og få en øl, eller noget? Jeg vil gerne linke op med jer hvis I har lyst!? Smid en sms på 30533405, så tager jeg gerne en drink med jer i aften :-)

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 02. marts 2015

Hvor findes væggen hvor på Totti er malet ? Er i ROM nu og ville gerne have taget et billede med capitano

ClausA
263 indlæg.
d. 02. marts 2015

Det skulle efter sigende være blevet ødelagt af laziale. Ved ikke om det er genoprettet igen!?

Jonas
4091 indlæg.
d. 02. marts 2015

Det er heldigvis blevet restaureret! Så må vi vente og se hvor længe det får lov til at være i fred denne gang.

Du finder maleriet i en gyde der ligger op til Via della Madonna dei Monti, samme gade som baren The Surge ligger.

[Rettet af: Jonas - 02/03/2015 - 18:40]

P.Totti
1008 indlæg.
d. 02. marts 2015

pinligt at se hvordan Juventus griber kampen an, 11 spillere på egen banehalvdel, øv for en cunt Allegri.

MP
8 indlæg.
d. 04. marts 2015

Fra Kenneth og jeg skal der da lige lyde et "tak for sidst" til dem af Jer vi mødtes med på Highland Bar inden kampen i mandags. Bum, der var gang i den..!

JonasS
235 indlæg.
d. 12. marts 2015

Det er sidste gang jeg tager til kamp med jer, gutter - og ikke mindst på Highlander bar. Jeg blev alt for godt pyntet...:-P
Men hånden på hjertet, det var virkelig fedt at møde jer :-)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma