Kategori: Kampe
En tråd, hvor vi kan diskutere dispostioner, skader osv. til den kommende kamp. Ikke en bestemt kamp, bare den næste på kalenderen.
Vi har Milan i næste uge. Jeg kan godt lige dem, og har stor sympati for dem.
Dog, skal vi vinde sikkert i næste runde.
De har mange skader i defensiven, og i offensiven har de nogle angribere ude af form, dog er Jack begyndt at spille godt, og Menez ruller den afsted mod de svage hold (& Napoli).
Af skader i defensiven, fik de Adil Rami skadet i sidste kamp, og Alex er stadig væk.
Begge deres dygtige backs, Abate og Scigilio er forsat skadet. Så de stiller nok med Bonera og Armero. To spillere, som Gervinho & Ljajic burde kunne drive gæk med.
I midterforsvaret har de Mexes, gammel kending, og Rami/Zapata. Rami er tvilsom. Hvis han ikke er klar, overtager enten Zaccardo eller Zapata pladsen ved siden af Mexes. Det må siges, ikke at være et godt makker-par. Sidste år, var de ingen succes. Mexes har præsteret bedst med Rami ved siden af sig.
På midtbanen, er Monty begyndt at spille godt, og han styrede kampen mod Napoli i går(Søndags), rigtig flot, når man tænker på, han har været ude siden sommer. De Jong, ligaens bedste oprydder. Han vinder mange dueller, og sætter også angreb igang med det samme.
Ninja, DDR/Keita skal være klar på de to herre, så Pjanic kan få plads sin kreativitet.
El Sharaway er ikke 100% fit, men han er nu farlig, når han kommer i løb med bolden, lidt en anden type end Menez. El-Sha er mere direkte i sin måde. Honda, Torres, PazSvini leder stadig efter formen.
Kan vi lukket De Jong og Monty ned, så har vi allerede vundet en halvkamp. Det hele kommer fra de to.
Pippo har lidt forkærlighed for sine gamle holdkammerater, så vi kunne måske håbe på et forsvar bestånde af Bonera-Mexes-Zaccardo-Armero. Stensikker indbydelse til skydetelt.
[Rettet af: Lamela - 16/12/2014 - 00:09]
Lazio har Lulic ude i næste kamp.
Han har spillet næsten alle kampe for dem i år, og er en vigtig spiller for dem.
Vi har forsat Gervinho og Keita ude til ANC.
Samt en Ljajic, der måske kan nå at blive klar til braget. (tror dog på, han nok skal blive klar)
Præstationsmæssigt, er lokalrivalerne ved at være godt med i kampen om 3.pladsen, og de har fået en omdrejnings spiller i Felipe Anderson, som bare gør, hvad han har lyst til.
De har en super defensiv playmaker i Biglia, der hellere ikke er bange for at tage imod og give tæsk.
Selvom, styrkeforskellen på papiret mellem holdene er til at få øje på, så er Derby'et fyldt med så meget nerver og intensivitet, at papiret ikke kommer til at tælle noget i sidste øjeblik.
Begge hold plejer at spille ret tætte kampe, og det her bliver ingen undtagelse.
Roma's form rent spillemæssigt, er ret ordinær for tiden. Men vi får hevet sejren hjem alligevel. Spillerne bliver nødt til at være 110% klar, da kampen handler mere end bare 3 point.
http://www.bold.dk/nyt/roma-traener-lazio-bare-endnu-en-kamp
Hva er det dog for en udtalelse at komme med?
Med den indstilling kunne vi ihvertfald godt gå hen og tabe!
Med den indstilling kunne vi ihvertfald godt gå hen og tabe!
Altså denne indstilling? " Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at vinde kampen, men i sidste ende er kampen tre point værd"
Du fokuserer hvis lidt for meget på overskriften.
Det kommer vel an på hvordan man har det. Jeg er med Garcia.
Han udtaler til et flyvsk spørgsmål ("Hvad er Derbyet"): Når to hold fra samme by møder hinanden er det altid en særlig kamp, men vi vil gøre alt og mere til for at vinde. Det er normalt, denne kampe giver 3 point og ikke mere.[...] Vi går ikke igennem sæsonen med fokus på derbyet, en sæson er 38 kampe..... og så har bold fat i den.
Han antyder jo at kampen er speciel, men synes det er fint han ikke kører det op til at være en - for den overordnet målsætning (mesterskab) - vigtigere kamp end så mange andre.
Jeg sælger sku gerne to nederlag til Lazio på en sæson, såfremt vi tager mesterskabet. Og det er vist bare den holdning Garcia har.
Ved du hvad, asromadk. For første gang ever, trykker jeg sgu lige på tommelfingeren ved dit indlæg.
Haha, at i to er enige om noget, er vist første gang.
Jeg er i chok. Men nu rider jeg lige på bølgen og sender en tilbage.
10 januar 2015 skal udnævnes til mindedag på as-roma.dk!
Lad os så få en sikker sejr v empoli i aften. Gerne hvor vi for scoret en del mål!!! Tror på det bliver iturbes aften!
Forza Roma
Nogen der ved hvordan skadessituationen ser ud for maicon, Castan og balzaretti?
Det ser lyst ud.
Skader
Foggy jeg er skuffet. Hvor er din sædvanlige gode kamp tråd og optakten?
Jøsses hvor er det dumt Keita....
Lukkede kampen ned efter 2-0 målet, heldigvis så jeg ikke tosserne blive sluppet løs.
Bliver en spændende midtbane ude mod Cesena! Keita karantæne, De Rossi skadet, Strootman skadet, Pjanic karantæne, så det ligner en Nainggolan, Florenzi og Paredes?
Magter det ikke længere Garcia, smid de pis spillere væk og bring 6-7 Primavera spillere ind til startopstillingen mod Cesena. De her lort vinder jo alligevel.
Vestenicky, Sanabria, Di Mariano, Calabresi, Machin, Verde, Paredes & Ucan fra start tak.!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0