Kategori: Kampe
Så kom kampen efter det skuffende nederlag i Champions League. Ude mod Genoa der har gjort en flot figur indtil videre. Juve tabte point tidligere idag til Sampdoria på hjemmebane.
Flotte afleveringer af Ljajic og Pjanic før straffesparket. Lidt heldigt med rødt kort til Perrin, men det må vi tage med. Dårligt at Ljajic brænder, men nu SKAL vi altså vinde den her kamp.!
Sjovt jeg synes florenzi spillede en mindre god kamp Idag. Enig i at mbiwa har spillet sig op de seneste kampe i fraværet af Castan! Radja må aldrig blive solgt. Vores bedste mand i denne sæson... Vi er nødt til at hente en angriber nu hvor gervinho skal ned og spille ANC i januar. Måske vi henter en der ved hvor målet står!!??? Kæft vi er uskarpe. Hvorfor tog Totti ikke anførerbindet da han kom på banen???
Så mange spørgsmål, så få svar! :D
@noroma
De kommer nu, bare rolig :-)
Nej, det gør vi ikke.
Fordi det var str. M, Totti bruger str. XL, ærgerligt at du ikke har sat dig mere ind i tingene ;-)
Tror det var keita? He he nå ja det havde jeg ikke tænkt på eller også var det ikke tottis eget specialfremstillede og derfor afslog han som en fornærmet pigespejder?
Underligt at Keita var anføre idag????
Hvorfor dog ikke lade Florenzi være det?
Ja, det er også en mulighed, mærkeligt så det i hvert fald ud..
@AS-Roma-Italien
Hvis jeg havde adgang til opdaterede FM stats, på de to angivne spillere, så kunne jeg fortælle dig, om det var mærkeligt :-) Men umiddelbart er det vel ok, tror der er en del respekt omkring Keita.
Mht. Totti og anførerbindet var der en lignende situation sidste sæson, bare med De Rossi der kom på banen(Totti var ikke på banen). Jeg kan ikke huske hvem det var men der var en bruger herinde der skrev at der var lavet nye regler om at den der bærer anførerbindet i kampen skal være startet på banen, og altså ikke må overtages af en der bliver skiftet ind. Det er jo ikke sikkert Keita vidste det, når nu han er "ny" i Serie A. :) Så mere tror jeg ikke der ligger i det, og det håber jeg da heller ikke.
Ellers synd for drengene at målet til sidst blev underkendt. Nu havde de kæmpet i 50 minutter for at lukke et mål ind så sent som muligt uden selv at score. Og så ødelægger dommeren det for dem(ironi kan være anvendt).
Hvor er det sløvt vi ikke får lukket kampen. Det er DERFOR vi ikke kan i Champions League. Vi er slet ikke vant til kampe på det intensitetsniveau fordi vi ikke fortsætter i højt tempo. Nuvel Bayern kan selvfølgelig også begynde at tage lidt mere tid når der er komfortabelt foran i en kamp, men deres afleveringer og løb fortsætter sgu i næsten samme høje tempo. Det gør vi altså ikke, og derfor kan vi ikke spille en hel kamp på et højt intensivt niveau. Det tror jeg simpelthen bider os i røven i Champions League i år, og vi kan derfor ikke følge med. Jeg håber det er noget de finder ud af og begynder på. ELlers kommer der altså dumme pointtab der kan føre til en tabt Serie A titel i år.
Holebas
hvis klippet er rigtigt, så kan jeg bedre forstå hvorfor der var så meget kaos til slut!
Totti sagde nej til anførerbindet af ukendte grunde. Mit bud er han var sur over at starte ude ...
Ærgerligt vi ikke score lidt flere mål... Det vil have givet lidt mere selvtillid til spillerne, det kunne de god bruge....
Men 3 vigtige point..
Pjanic skal lidt op i gear igen... Synes han er faldet lidt i niveau
[Rettet af: totti er gud - 14/12/2014 - 19:40]
Nu kan resultatet mod Sassuolo pisse en endnu mere af :( vi havde ligget nr 1 nu.
Jeg er ganske tilfreds med vi ikke ligger nr. 1, men som den jagende hund. Lå vi nr. 1, vil Roma blive selvtilfredse og være sikker på sejren, før de overhovedet spillede. Hint. City kampen f.eks. Underdogs rollen passer bedre til Roma.
[Rettet af: Lamela - 15/12/2014 - 23:47]
haha kan godt forstå hvad du mener Lamela
Men jeg ville ikke have noget imod at ligge nr 1 heller. :)
Skal jo ske på et tidspunkt.
Eller skal man vente til sidste kamp og håbe juve smider point? ;)
Så længe vi ligger nr.1 efter 38 runder, så har jeg ikke noget imod at være -1 efter juve resten af sæsonen indtil 37.kamp..
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0