Login
Glemt password Opret bruger

Genoa - Roma

Kategori: Kampe

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 14/12/14 15:32

Så kom kampen efter det skuffende nederlag i Champions League. Ude mod Genoa der har gjort en flot figur indtil videre. Juve tabte point tidligere idag til Sampdoria på hjemmebane.

Flotte afleveringer af Ljajic og Pjanic før straffesparket. Lidt heldigt med rødt kort til Perrin, men det må vi tage med. Dårligt at Ljajic brænder, men nu SKAL vi altså vinde den her kamp.!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 14. december 2014

For pokker hvor har Radja bare lavet nogle gode og vigtige mål for os i denne sæson.

tdj89
867 indlæg.
d. 14. december 2014

Da trist der ikke er lavet den sædvanlige kamptråd.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 14. december 2014

Det var ellers sådan kamptrådene var før i tiden.

Desuden så ender de "sædvanlige" tråde altid med men ren børnehave eller rettere sagt et russisk folketing

Kelevra
1261 indlæg.
d. 14. december 2014

Irriterende at være på tvungen indkøb når der er kamp.
Hvad fik Perin rødt for?

Ja, lad os forsøge at holde tonen denne gang - så må man sgu holde eventuelle frustrationer væk fra keyboardet. :)

1

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 14. december 2014

Så vidt jeg husker så er det vidst Radja han fælder med benene.
Jeg synes den er lige lovlig hård at give ham rødt på, men samtidig så virker han utrolig klodset og forvirret da han nærmest direkte går ud mod Radja.

tdj89
867 indlæg.
d. 14. december 2014

Det har du ret i, ARI. Folk har desværre fået urealistiske forventninger til holdet.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

2 mand bag bolden så en meget hård dom at give perin rødt. I mine øjne en fejlkendelse men det tager vi med!! Vigtigt at hente de 3 point!

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 14. december 2014

Ja lige præcis tdj89, folk glemmer hvor ustabilt holdet var fra 2011-14.

Ja den er hård da han ikke er bagerste mand. Omvendt så har folk også fået rødt selvom de ikke har været bagerste mand og han går jo nærmest også direkte efter Radja, selvom det ikke er hans hensigt.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

Sku vi da så æ lie ta og smide Destro ind..

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

Nej vi venter på 1-1 først...

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

Min fejl @tottithorsen ;-)

friitz
40 indlæg.
d. 14. december 2014

ja det ville være lækkert at prøve Destro af i front :)

Ligner dog lidt at Totti er på vej ind? , kampen skal bare lukkes så hurtigt som muligt!

Skytt0
1536 indlæg.
d. 14. december 2014

Ikke for at være negativ eller pessimistisk, men denne her kamp ligner mere end 1-1 end 0-2 kamp. Det kan ikke være rigtigt at vi med en mand i overtal ikke formår at presse Genoa mere. Det er så klassisk Roma, har set det i så mange sæsoner efterhånden, og er ved at være godt og grundig træt af det.

Og hvor pisser det mig af at Rudi er så passiv som han er. Få nu Destro og Totti på banen, istedet for at satse på et koncept, der alligevel kun virker 1/3 kampe.

Virkelig største fiasko i sæsonen, hvis vi ikke vinder den her kamp!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

Vi er rigtigt gode til at få afsluttet godt, på næste ingen af vores angreb..

friitz
40 indlæg.
d. 14. december 2014

jeg er sikker på med Iturbes fart - lukker han kampen i dag! ;)

Dingding
134 indlæg.
d. 14. december 2014

Er jeg den eneste, som synes Holebas viser rigtigt gode takter for tiden?
Så forresten Romagnoli spille fantastisk igen idag. Han er helt sikkert fremtiden!

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. december 2014

Det her er Destros kamp. Han kunne nemt have lavet to mål. Men det skal nok ende med et Genoa scoring i overtiden. Jeg savner Garcia fra sidste sæson..

PS. Hvor er IPhone 6 og det's autokorrektur dog ulideligt at skrive med.

[Rettet af: Lamela - 14/12/2014 - 16:58]

friitz
40 indlæg.
d. 14. december 2014

hahaha jeg døde lige !!!

Svenzoni
352 indlæg.
d. 14. december 2014

Shiiiiit.....Tak guder....og dommer.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

12 mod 10 i 60 minutter og alligevel får jeg hjertestop i overtiden?? Kæft det er utroligt vi ikke lukker kampen. Sælg strootman for 40 mill pund og hent Jackson m

Kelevra
1261 indlæg.
d. 14. december 2014

Det var noget af en emotionel rutchebane til sidst! Igen er det i de døende sekunder at holdet mister "grebet".

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

Dejlig kølig offside vi får trukket der, vi havde tydeligvis kontrol over situationen..

1

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. december 2014

Han er blevet bange for at vinde efterhånden. Det er smittet af på holdet. Tag dig sammen Garcia, hvor er din Grinta??!

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

God kamp af radja (igen) og cholevas. Resten på det jævne! Forza Roma

bobo
112 indlæg.
d. 14. december 2014

Ej come on
Der skulle jo ikke have været hjørne, så er det sku fint der bliver dømt offside.
synes jeg.
Det røde kort var lidt syndt. Den kan diskuteres.
Men er du gal genoa tuder også meget. Dommeren spillede altså ikke for os.
Naingolan og florenzi <3

Lidt lang tid siden roma har spillet en rigtig god kamp dog :(

noroma
525 indlæg.
d. 14. december 2014

Synes forsvaret gjorde det super fint idag. Biwa har været suveræn de sidste par kampe.

De tre bedste idag må uden tvivl ha været Radja, Cholevas og florenzi. Synes Florenzi er fantastisk, han tager de rigtige løb, og har fantastisk kontrol. Hans indlæg er for det meste super.

Radja er seriøst det bedste køb vi har lavet i lang... lang... laaaang tid. Synes han er en bedre spiller end hvad De Rossi var i sin prime, og det siger altså meget om ham. Hvis han skal sælges, så skal det altså være for 30+ mio! Fantastisk at se ham præstere så flot hele vejen igennem sæsongen!

Holebas er virkelig også bare en dejlig mand.

Vi burde have vundet 5 - 0, vi har virkelig brug for en ordentlig finisher

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

Sjovt jeg synes florenzi spillede en mindre god kamp Idag. Enig i at mbiwa har spillet sig op de seneste kampe i fraværet af Castan! Radja må aldrig blive solgt. Vores bedste mand i denne sæson... Vi er nødt til at hente en angriber nu hvor gervinho skal ned og spille ANC i januar. Måske vi henter en der ved hvor målet står!!??? Kæft vi er uskarpe. Hvorfor tog Totti ikke anførerbindet da han kom på banen???

noroma
525 indlæg.
d. 14. december 2014

Så mange spørgsmål, så få svar! :D

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

@noroma

De kommer nu, bare rolig :-)

Nej, det gør vi ikke.

Fordi det var str. M, Totti bruger str. XL, ærgerligt at du ikke har sat dig mere ind i tingene ;-)

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

Tror det var keita? He he nå ja det havde jeg ikke tænkt på eller også var det ikke tottis eget specialfremstillede og derfor afslog han som en fornærmet pigespejder?

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 14. december 2014

Underligt at Keita var anføre idag????

Hvorfor dog ikke lade Florenzi være det?

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

Ja, det er også en mulighed, mærkeligt så det i hvert fald ud..

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 14. december 2014

@AS-Roma-Italien

Hvis jeg havde adgang til opdaterede FM stats, på de to angivne spillere, så kunne jeg fortælle dig, om det var mærkeligt :-) Men umiddelbart er det vel ok, tror der er en del respekt omkring Keita.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 14. december 2014

Mht. Totti og anførerbindet var der en lignende situation sidste sæson, bare med De Rossi der kom på banen(Totti var ikke på banen). Jeg kan ikke huske hvem det var men der var en bruger herinde der skrev at der var lavet nye regler om at den der bærer anførerbindet i kampen skal være startet på banen, og altså ikke må overtages af en der bliver skiftet ind. Det er jo ikke sikkert Keita vidste det, når nu han er "ny" i Serie A. :) Så mere tror jeg ikke der ligger i det, og det håber jeg da heller ikke.

Ellers synd for drengene at målet til sidst blev underkendt. Nu havde de kæmpet i 50 minutter for at lukke et mål ind så sent som muligt uden selv at score. Og så ødelægger dommeren det for dem(ironi kan være anvendt).

Hvor er det sløvt vi ikke får lukket kampen. Det er DERFOR vi ikke kan i Champions League. Vi er slet ikke vant til kampe på det intensitetsniveau fordi vi ikke fortsætter i højt tempo. Nuvel Bayern kan selvfølgelig også begynde at tage lidt mere tid når der er komfortabelt foran i en kamp, men deres afleveringer og løb fortsætter sgu i næsten samme høje tempo. Det gør vi altså ikke, og derfor kan vi ikke spille en hel kamp på et højt intensivt niveau. Det tror jeg simpelthen bider os i røven i Champions League i år, og vi kan derfor ikke følge med. Jeg håber det er noget de finder ud af og begynder på. ELlers kommer der altså dumme pointtab der kan føre til en tabt Serie A titel i år.

2

friitz
40 indlæg.
d. 14. december 2014

Holebas

hvis klippet er rigtigt, så kan jeg bedre forstå hvorfor der var så meget kaos til slut!

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 14. december 2014

Totti sagde nej til anførerbindet af ukendte grunde. Mit bud er han var sur over at starte ude ...

totti er gud
1115 indlæg.
d. 14. december 2014

Ærgerligt vi ikke score lidt flere mål... Det vil have givet lidt mere selvtillid til spillerne, det kunne de god bruge....

Men 3 vigtige point..

Pjanic skal lidt op i gear igen... Synes han er faldet lidt i niveau

[Rettet af: totti er gud - 14/12/2014 - 19:40]

chrisdinho
116 indlæg.
d. 14. december 2014

Nu kan resultatet mod Sassuolo pisse en endnu mere af :( vi havde ligget nr 1 nu.

Lamela
2782 indlæg.
d. 14. december 2014

Jeg er ganske tilfreds med vi ikke ligger nr. 1, men som den jagende hund. Lå vi nr. 1, vil Roma blive selvtilfredse og være sikker på sejren, før de overhovedet spillede. Hint. City kampen f.eks. Underdogs rollen passer bedre til Roma.

[Rettet af: Lamela - 15/12/2014 - 23:47]

bobo
112 indlæg.
d. 15. december 2014

haha kan godt forstå hvad du mener Lamela
Men jeg ville ikke have noget imod at ligge nr 1 heller. :)
Skal jo ske på et tidspunkt.

Eller skal man vente til sidste kamp og håbe juve smider point? ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 15. december 2014

Så længe vi ligger nr.1 efter 38 runder, så har jeg ikke noget imod at være -1 efter juve resten af sæsonen indtil 37.kamp..

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma