Kategori: Kampe
Faldt lige over en side vedr.billetter til forskellige
arrangementer i ROM .
Siden hedder :Rombilletter.dk og foregår på dansk , serie A kampe med Roma starter ved 365 kr
Jeg ved godt at de mere rutinerede køber i shoppen eller på Listicket så hvis nogle kan bruge denne side så værsgo .
Hvis man er til teater , dans eller klassisk musik er der en side der
hedder Classictic.com . Her printer man selv sin billet ud
[Rettet af: mester - 04/10/2014 - 13:29]
Det blev søndag 20:45 Så det er fint :)
Nogen der kan hjælpe med øvrige spørgsmål?:
1) Nogen særlige anbefalinger til hvor man skal sidde når man har sin gravide kæreste med til en kamp mod Udinese? (og prisen?)
2) Regner med billetter blot købes nede i en af Roma Stores? Ingen grund til at købe dem hjemmefra vel?
Takker
/Simon
Hvor køber vi billetter (2 voksne og 3 børn) til kampen i Rom mellem Roma-Real Madrid den 17 februar?
Hilsen Kristine
[Rettet af: kristinelk - 14/01/2016 - 09:55]
Du kan købe billetter på dette link https://www.listicket.com/ticketing/acquisto/acquistoStep1/34062/ROMA-vs-REAL-MADRID-Uefa-Champions-League-2015-2016#choose.
Man kan dog kun købe 4 billetter af gangen, hvilket jeg faktisk ikke rigtig forstår. Det kan være fordi, der allerede er ved at være udsolgt på de forskellige tribuner.
Ellers er der også et nummer, du kan ringe til i bunden af siden. Det er ganske vist italiensk, men de burde kunne tale engelsk.
Hej Kristine.
Jeg selv og nogle venner har købt billetter og tur igennem denne facebook side: Link til facebook
Skal dog ikke kunne sige om de har flere tilbage, da der vist ikke var så mange tilbage. Held og lykke.
Nærmere bestemt var det dette opslag vi blev fanget af: Link til facebook opslag
[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 14/01/2016 - 13:14]
vi kan ikke komme til at købe billetterne på listicket.com til den 17.2 - havde indtastet alle oplysninger også kreditkort og så kom der en fejlmelding - kender I til andre muligheder?
Jeg har før haft problemer af lignende karaktér, og ringede bare til Roma, de var flinke og hjælpsomme. Problemet blev løst.
Først og fremmest respekt for siden og forum's hvor man kan finde meget brugbar info og spændende læsning.
Skal ned og se Roma - Real og har fået billetter til Curva Sud centrale..
Er der nogle erfaringer omkring tribunen, er folk på de pladser de har billet til eller stiller folk sig bare på tribunen?
I så fald de bare stiller sig hvor skal man i så fald stå for at få den bedste oplevelse. det skal lige siges min kæreste er med så det behøver ikke være i midten af den største fanatismen.. men hvor der stadig sker noget.
Går ud fra indgang til stadion er nemt nok at finde når man kommer fra broen over floden direkte mod stadion..
ser frem til at høre erfaringer så vi kan få den bedste oplevelse af Roma
Kristinelk, jeg brugte siden forleden uden nogen problemer.
Hej
Vi er to der skal afsted på mandetur (Far og søn)
Jeg er godt nok i tvivl om hvilke billetter vi skal købe. Vi skal ind og se "AS Roma vs Fiorentina" søndag d. 6 marts.
Har været inde og tjekke "listtickets" ud, men jeg har aldrig været på Stadio Olimpico før, så jeg aner ikke hvor man skal sidde.
Vi skal bare ned og se lidt af rom, spise, drikke og nyde byen som den er - "miniferien" afsluttes med en lækker fodboldkamp (Forhåbentlig). Gerne komme med input hvis har har noget lækkert at byde på ;)
Billetterne må maks koste 600 hvis det kan lade sig gøre.
Håber i kan hjælpe mig med billetterne
Hilsen Jespertonnesen
Jespertonnesen *
Køb i Roma shoppen dernede , det er billigere og sjovere
Der ligger butikker ved Piazza Colonna & Largo de Argentina og flere andre steder , husk pas ved køb og adgang til Stadio Olympico
Hej
Jeg planlægger en tur i påsken og er interesseret i kampen mod Inter den 20. marts.
Ved I om kamptidspunktet er fastlagt endnu og hvor det er nemmest at købe billetter?
Kan se mange anbefaler listicket.com, men tror I det er muligt at købe billetterne i Roma shoppen et par dage i forvejen når vi er der nede eller er det en kamp der bliver udsolgt?
Mvh Nikolaj.
Hej Nikolaj,
Jeg anbefaler du køber billetterne i Roma store ved Via Liberiana, det er lige overfor Santa Maria Maggiore, som er en kæmpe kirke(var?) mindre end 5 minutter fra Termini. (Du kan selvfølgelig købe billetter i alle roma butikkerne, den her ligger da dejligt centralt.)
Der er ALDRIG udsolgt til Romas kampe, så det burde være til at finde billetter.
Det er aldrig til at sige om kampen bliver spillet på det tidspunkt de har meldt ud, da der kan være mange gode grunde til at ændre det, men hvis i måske kommer en dag eller 2 før (som i siger i gør), så burde der ikke være noget større problem.
Held og lykke.
Hej
jeg skal til rom sidst i sep. og der spiller roma en euro lesgue kamp.
Er det muligt at købe billet på selve Olimpico lige inden kampen, hvis man lige pludselig når at tage til kampen?
Er skal man købe dem i en as roma shop eller online?
Hey
Hvornår ved man om kampen spilles lørdag eller søndag eftermiddag/aften?
Står og er ved at planlægge en tur til Napoli-kampen i marts, og af hensyn til flybilletter, så ville det være najs at vide om de spiller søndag aften eller lørdag kl 18 :-) Nogen der ved hvornår Serie A senest låser sine kampe? Og om de kan flyttes lige op til kampdag?
På forhånd tak for alle input :-)
/Tot10
Tot10
Kampene bliver fastlagt løbende. Jeg tror ikke du skal forvente at lige præcis den kamp bliver fastlagt før en måneds tid før. Det afhænger også i høj grad om klubberne stadig er i europæisk turneringer der. Så det kan du nok ikke lige få afklaret med sikkerhed før et par uger før, desværre :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0