Login
Glemt password Opret bruger

Billetter

Kategori: Kampe

mester
399 indlæg.
d. 04/10/14 10:53

Faldt lige over en side vedr.billetter til forskellige
arrangementer i ROM .
Siden hedder :Rombilletter.dk og foregår på dansk , serie A kampe med Roma starter ved 365 kr
Jeg ved godt at de mere rutinerede køber i shoppen eller på Listicket så hvis nogle kan bruge denne side så værsgo .
Hvis man er til teater , dans eller klassisk musik er der en side der
hedder Classictic.com . Her printer man selv sin billet ud

[Rettet af: mester - 04/10/2014 - 13:29]

Roar
3 indlæg.
d. 14. oktober 2014

Goddag

Jeg vil utroligt gerne til Rom d. 11. jan. og se derby'et.
Jeg ønsker to billetter, da jeg også meget gerne vil have min kæreste med.

Jeg vil selvfølgelig gerne sidde i Curva Sud.
På flere hjemmesider kan jeg se, det kun er for folk med sæsonkort, men en kammerat jeg har, sagde man godt kunne komme til at sidde der, hvis man havde kontakterne i orden.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med sådanne to billetter?

Ærbødigst,
Roar

JesperG
1 indlæg.
d. 15. oktober 2014

Min søn skal i den kommende weekend til Rom og Stadio Olimpico for første gang i sit liv - sammen med sin far, naturligvis...
:)
Jeg vil meget gerne have/købe billetter til "Tribuna Monte Mario (lower 11)" - hvordan gør jeg det?! - anyone??

Jesper

mexes
2516 indlæg.
d. 15. oktober 2014

Det lettest vil være at du køber dem nede i Roma Store på piazza colonna når du er dernede. Der er ikke fare for, at du ikke kan få billetter. Husk pas, når du skal købe dem. (alternativt er listickets online)

#Roar

det kræver vidst ultra gode kontakter. Tror ikke curva sud bliver en mulighed for dig.

Charlie
55 indlæg.
d. 18. oktober 2014

Hej!

Jeg bor selv I Rom, og er på stadion til stortset hver hjemmekamp.
Køber mine billetter i Roma Store på Piazza dell'Esquilino. Den ligger lige 5 min fra Termini, så man kan næsten ikke undgå at komme forbi den.

Til mindre kampe kan billetter også sagtens købes udenfor stadion på kampdagen, der er generelt aldrig udsolgt.

MKH1987
25 indlæg.
d. 19. oktober 2014

Hej Charlie

Håber du kan hjælpe. Min kammerat og jeg snakker om at tage ned og se Roma - Juventus i martsmpned. Har du nogen ide om, om det vil være muligt at skaffe billetter på kampdagen og i så fald har du mulighed for at hjælpe til?

mexes
2516 indlæg.
d. 19. oktober 2014

MKH1987.

Hvis jeg var dig, så vil jeg allerede nu bestille dem på listickets - så fremt i selvfølgelig er sikre på at tage derned. Så har man ligesom styr på det :)

MKH1987
25 indlæg.
d. 19. oktober 2014

Tak for dit svar mexes. Hvad kan folk anbefale af tribune? Går ud fra at Curva Sud er umulig at få billetter til. Hvad hedder langsidetribunen?

mester
399 indlæg.
d. 19. oktober 2014

Det er dejligt at se hvor mange udefra
der besøger denne side , men hvad Jeg ikke forstår
er hvorfor ingen af dem er medlemmer af RCD , når man
nu gerne vil have hjælp ??

Cassil
1 indlæg.
d. 19. oktober 2014

Hej.
Jeg er lige kommet til og har læst denne tråd..
Sagen er den at jeg hjælper en veninde, som vil lave en kærestetur til foråret. Jeg har selvfølgelig anbefalet kampen mod Juventus - evt Napoli... Har været hurtigt inde på listicket, som en anbefalede.. Kan det passe at den kun er på italiensk?
Hvilken tribune anbefaler I til et kærestepar, som selvfølgelig også gerne vil sidde godt?

ClausA
263 indlæg.
d. 20. oktober 2014

Foretrækker klart Tribuna tevere tættest på Curva Sud. Der er godt udsyn til banen og man kan sidde og kigge på Curva Sud og rigtig mærke stemningen. Prisen ligger på omkring 3-400 kr

[Rettet af: ClausA - 20/10/2014 - 11:39]

Charlie
55 indlæg.
d. 20. oktober 2014

MKH1987

Lige Juventus kampen kan nok blive et problem at skaffe billetter til, på selve kampdagen. Jeg vil anbefale listicket.com for at købe billet, mere præcist det her link. https://www.listicket.com/ticketing/acquisto/acquistoStep1/28847/ROMA-vs-JUVENTUS-Serie-A-TIM-2014-2015

Er det for uoverskueligt, er der altid fodboldrejser.dk - I kommer dog til at betale for det, med dem. Men deres service er i top, og det er meget lige til og simpelt.

mester
399 indlæg.
d. 20. oktober 2014

Hvis man gider læse det første indlæg der startede denne tråd ,foregår alt på dansk og man får leveret sin billet der hvor man bor under opholdet i Rom

Roar
3 indlæg.
d. 12. november 2014

Tusind tak for hjælpen Mexes!

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor Roma-Lazio-kampen ikke er at finde på listicket.com?
Milan-kampen d. 21. dec. og Empoli-kampen d. 1. feb. er der, men ikke Lazio-kampen...
På rombilletter starter billetterne til Lazio-kampen på 1140 kr...

mester
399 indlæg.
d. 12. november 2014

Lokalopgør vil altid være de dyreste , det være Dk , ESP , GB , FR , D eller lignende , tror dog ikke at Listicket er billigere på tilsvarende pladser

chrfog
333 indlæg.
d. 12. november 2014

hvorfor ikke bare benytte sig af listicket og få printet dem ud hjemmefra, så man er sikker på, at man har fået billetterne?

chrisdinho
116 indlæg.
d. 12. november 2014

Det ærger mig lidt at Napoli billetterne ikke er sat til salg endnu derinde. Jeg tager nemlig til Rom der :)

Steiniche88
41 indlæg.
d. 30. november 2014

Hej!

Har i tankerne om, at give min bror (og mig selv) billetter til Lazio - Roma d. 24. maj, men synes ikke rigtig de er sat til salg endnu.

Nogle der ved hvad det cirka koster, hvornår de bliver sat til salg, og hvor det er sikrest at købe dem via nettet?

På forhånd mange tak! :-)

Simon

ClausA
263 indlæg.
d. 01. december 2014

Ved ikke hvornår de kommer til salg. Det kommer også an på hvilket som som står noterer som hjemmebane. Syntes de plejer at koste omkring en 1000kr. Det også meget begrænset hvor mange biletter Roma for tildelt i tilfælde af de spiller "ude". Eller skal man købe gennem Lazio. Men sikkert øv at skulle sidde der at juble mellem laziale :-)

sebbews
270 indlæg.
d. 14. januar 2015

Nogle der ved om det kan betale sig at købe de pakkeløsninger Fodboldrejser.dk sælger eksempelvis eller om det er billigere at sammensætte billet, hotel og fly selv?

Ved godt det er lidt dovent ikke selv at undersøge det, men tænkte at det kunne være at nogle havde tjekket det ud :)

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 09. april 2015

Jeg er inde på listticket for at købe billetter til Palermo kampen.
Der er dog lukket for køb af pladser i Distinti Sud.
Nogen der ved om den først åbner senere?

Listticket

Jonas
4091 indlæg.
d. 09. april 2015

Tror godt at du kan regne med at der er udsolgt til Distinti, da billetterne blev revet væk, mens der stadig var håb om Scudettoen.

59971Cools
691 indlæg.
d. 30. april 2015

Hey boys,
ANvender lige denne tråd for ikke at oprette en ny.
Men jeg skal til Rom her om 14 dage, og satser derfor på Udinese kampen dernede. Men kan se den stadig ikke er fastlagt? Nogen der ved hvorfor/hvornår den bliver fastsat? Synes bare tit det har været en måneds tid før?
Nogen særlige anbefalinger til hvor man skal sidde når man har sin gravide kæreste med til en kamp mod Udinese? (og prisen?)
Regner med billetter blot købes nede i en af Roma Stores? Ingen grund til at købe dem hjemmefra vel?
Takker for hjælpen!!

59971Cools
691 indlæg.
d. 11. maj 2015

Det blev søndag 20:45 Så det er fint :)

Nogen der kan hjælpe med øvrige spørgsmål?:

1) Nogen særlige anbefalinger til hvor man skal sidde når man har sin gravide kæreste med til en kamp mod Udinese? (og prisen?)
2) Regner med billetter blot købes nede i en af Roma Stores? Ingen grund til at købe dem hjemmefra vel?

Takker
/Simon

kristinelk
2 indlæg.
d. 14. januar 2016

Hvor køber vi billetter (2 voksne og 3 børn) til kampen i Rom mellem Roma-Real Madrid den 17 februar?
Hilsen Kristine

[Rettet af: kristinelk - 14/01/2016 - 09:55]

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 14. januar 2016

Du kan købe billetter på dette link https://www.listicket.com/ticketing/acquisto/acquistoStep1/34062/ROMA-vs-REAL-MADRID-Uefa-Champions-League-2015-2016#choose.

Man kan dog kun købe 4 billetter af gangen, hvilket jeg faktisk ikke rigtig forstår. Det kan være fordi, der allerede er ved at være udsolgt på de forskellige tribuner.

Ellers er der også et nummer, du kan ringe til i bunden af siden. Det er ganske vist italiensk, men de burde kunne tale engelsk.

VeniVidiVici1927
129 indlæg.
d. 14. januar 2016

Hej Kristine.

Jeg selv og nogle venner har købt billetter og tur igennem denne facebook side: Link til facebook
Skal dog ikke kunne sige om de har flere tilbage, da der vist ikke var så mange tilbage. Held og lykke.

Nærmere bestemt var det dette opslag vi blev fanget af: Link til facebook opslag

[Rettet af: VeniVidiVici1927 - 14/01/2016 - 13:14]

kristinelk
2 indlæg.
d. 14. januar 2016

vi kan ikke komme til at købe billetterne på listicket.com til den 17.2 - havde indtastet alle oplysninger også kreditkort og så kom der en fejlmelding - kender I til andre muligheder?

JonasS
235 indlæg.
d. 14. januar 2016

Jeg har før haft problemer af lignende karaktér, og ringede bare til Roma, de var flinke og hjælpsomme. Problemet blev løst.

Teammonkey
4 indlæg.
d. 15. januar 2016

Først og fremmest respekt for siden og forum's hvor man kan finde meget brugbar info og spændende læsning.

Skal ned og se Roma - Real og har fået billetter til Curva Sud centrale..
Er der nogle erfaringer omkring tribunen, er folk på de pladser de har billet til eller stiller folk sig bare på tribunen?
I så fald de bare stiller sig hvor skal man i så fald stå for at få den bedste oplevelse. det skal lige siges min kæreste er med så det behøver ikke være i midten af den største fanatismen.. men hvor der stadig sker noget.

Går ud fra indgang til stadion er nemt nok at finde når man kommer fra broen over floden direkte mod stadion..

ser frem til at høre erfaringer så vi kan få den bedste oplevelse af Roma

Teammonkey
4 indlæg.
d. 15. januar 2016

Kristinelk, jeg brugte siden forleden uden nogen problemer.

jespertonnesen
1 indlæg.
d. 20. januar 2016

Hej
Vi er to der skal afsted på mandetur (Far og søn)
Jeg er godt nok i tvivl om hvilke billetter vi skal købe. Vi skal ind og se "AS Roma vs Fiorentina" søndag d. 6 marts.
Har været inde og tjekke "listtickets" ud, men jeg har aldrig været på Stadio Olimpico før, så jeg aner ikke hvor man skal sidde.

Vi skal bare ned og se lidt af rom, spise, drikke og nyde byen som den er - "miniferien" afsluttes med en lækker fodboldkamp (Forhåbentlig). Gerne komme med input hvis har har noget lækkert at byde på ;)

Billetterne må maks koste 600 hvis det kan lade sig gøre.
Håber i kan hjælpe mig med billetterne

Hilsen Jespertonnesen

mester
399 indlæg.
d. 21. januar 2016

Jespertonnesen *

Køb i Roma shoppen dernede , det er billigere og sjovere

Der ligger butikker ved Piazza Colonna & Largo de Argentina og flere andre steder , husk pas ved køb og adgang til Stadio Olympico

nmalmvig
1 indlæg.
d. 31. januar 2016

Hej

Jeg planlægger en tur i påsken og er interesseret i kampen mod Inter den 20. marts.
Ved I om kamptidspunktet er fastlagt endnu og hvor det er nemmest at købe billetter?
Kan se mange anbefaler listicket.com, men tror I det er muligt at købe billetterne i Roma shoppen et par dage i forvejen når vi er der nede eller er det en kamp der bliver udsolgt?

Mvh Nikolaj.

Charlie
55 indlæg.
d. 31. januar 2016

Hej Nikolaj,

Jeg anbefaler du køber billetterne i Roma store ved Via Liberiana, det er lige overfor Santa Maria Maggiore, som er en kæmpe kirke(var?) mindre end 5 minutter fra Termini. (Du kan selvfølgelig købe billetter i alle roma butikkerne, den her ligger da dejligt centralt.)

Der er ALDRIG udsolgt til Romas kampe, så det burde være til at finde billetter.

Det er aldrig til at sige om kampen bliver spillet på det tidspunkt de har meldt ud, da der kan være mange gode grunde til at ændre det, men hvis i måske kommer en dag eller 2 før (som i siger i gør), så burde der ikke være noget større problem.

Held og lykke.

totti_85
6 indlæg.
d. 30. august 2016

Hej

jeg skal til rom sidst i sep. og der spiller roma en euro lesgue kamp.

Er det muligt at købe billet på selve Olimpico lige inden kampen, hvis man lige pludselig når at tage til kampen?
Er skal man købe dem i en as roma shop eller online?

Tot10
62 indlæg.
d. 31. august 2016

Hey
Hvornår ved man om kampen spilles lørdag eller søndag eftermiddag/aften?

Står og er ved at planlægge en tur til Napoli-kampen i marts, og af hensyn til flybilletter, så ville det være najs at vide om de spiller søndag aften eller lørdag kl 18 :-) Nogen der ved hvornår Serie A senest låser sine kampe? Og om de kan flyttes lige op til kampdag?

På forhånd tak for alle input :-)

/Tot10

mexes
2516 indlæg.
d. 31. august 2016

Tot10

Kampene bliver fastlagt løbende. Jeg tror ikke du skal forvente at lige præcis den kamp bliver fastlagt før en måneds tid før. Det afhænger også i høj grad om klubberne stadig er i europæisk turneringer der. Så det kan du nok ikke lige få afklaret med sikkerhed før et par uger før, desværre :)

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma