Login
Glemt password Opret bruger

UEFA Youth League

Kategori: Kampe

Andreas
789 indlæg.
d. 17/09/14 14:23

Som følge af førsteholdets kvalifikation til Champions League, så deltager Albert De Rossi's Primavera-hold i år i UEFA Youth League, hvor de møder Manchester City, Bayern München og CSKA Moskvas tilsvarende ungdomshold.

Alle Roma's kampe i turneringen kan debatteres her i tråden.

Første kamp spilles i dag, 17/9 kl. 14.30, når Roma "hjemme" i Rieti møder CSKA.

Denner
527 indlæg.
d. 17. september 2014

odds 1.7 på de vinder i aften? tror i ikke de kan klaske CSKA?

noroma
525 indlæg.
d. 17. september 2014

3 - 1 til Roma. :)

Roma
Calabresi 37
Verde 43
Adamo 55

CSKA Moskva
Zhamaletdinov 7

Andreas
789 indlæg.
d. 20. september 2014

Andreas
789 indlæg.
d. 30. september 2014

Så er det igen tid til at de unge ulve skal i aktion i UEFA Youth League. Denne gang tager de, ligesom førsteholdet, turen til Manchester.

Kampen spilles kl. 15.

Tidligere idag mødtes CSKA og Bayern München - her vandt russerne med 3-1.

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. september 2014

Romas opstilling: Marchegiani; Paolelli, Calabresi, Capradossi, Anocic; Vasco, Pellegrini, Adamo; Verde, Sanabria, Di Mariano

Kampen kan ses på Citys youtubekanal: link.

noroma
525 indlæg.
d. 30. september 2014

2 - 1 til city

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 21. oktober 2014

Så står den på hjemme mod Bayern Munchens U19 hold.

Line-up:
Marchegiani(GK), Anocic, Calabresi, Capradossi, Paolelli; Adamo, Pellegrini, D'Urso; Di Mariano, Sanabria, Verde.

Kom så Roma. Bayern har tabt deres første 2 kampe i gruppen, vi har vundet en og tabt en.
Det kan være muligt at finde et stream på nettet.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 21. oktober 2014

1-0
´8 Adamo.

De unge gutter vandt altså over Bayerns ditto.

Lamela
2782 indlæg.
d. 05. november 2014

1-0 til Roma efter 30 min. spil. Mål af Tony Sanabria.

Nogen, der har et link til kampen?

LassW
83 indlæg.
d. 18. november 2014

http://www.laroma24.it/rubriche/la-penna-degli-altri/2014/11/a-trigoria-vale-oro-la-fabbrica-dei-figli-darte/

Man bliver altid glad, når man hører disse navne. Tror i deres sønner, kan leve op til navnet på ryggen om nogle år?

Der er altså tale om sønner til:

Marco Delvecchio
Vincenzo Montella
Francesco Totti
Roberto Muzzi
Angelo Di Livio
Luca Marchegiani (gl. Lazio keeper dog)

Er det fair, at glæde sig til at høre mere om disse Roma ungdomsspillere allerede?? :)

bobo
112 indlæg.
d. 18. november 2014

Tror ikke man skal forvente for meget til at starte med.

men kunne jo være så fedt med totti, montella og delvecchio på holdet igen :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 25. november 2014

Dagens kamp: link

Stillingen i gruppen:

City 12pts
Roma 6pts
CSKA 3pts
Bayern 3pts

(Roma has head-to-head advantage over Bayern)

Lamela
2782 indlæg.
d. 25. november 2014

De unge må åbenbart gør det godt, oddset på Roma var pre-match på 2, nu er den faldet til 1,90.
1,80 nu. Vildt....

Angreb (CSKA)25-30(Roma)
Farlige angreb 11-17(Roma)

Skud på mål 0-1
Skud ved siden af 2-9.

Shit Jones, ser først lige dit link nu, har siddet og fulgt med fra bet365 :D

[Rettet af: Lamela - 25/11/2014 - 12:21]

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. december 2014

Roma er på trods af en mindre kollektiv kortslutning i de sidste 15 minutter (ja Primavera holdet gør det også!), videre fra gruppe spillet. Roma var godt med det meste af det jeg så, men tabte hovedet til sidst og tabte 0-4 til Man City, som går videre med maksimum point.

Især Verde bliver altså bare ved med at imponere mig! Han er en af de få som jeg tror kan have en fremtid på førsteholdet, men vi må vente og se.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 10. december 2014

Lad os håbe det ikke er et dårligt tegn for i aften med det kollaps!

Jeg er enig med at Verde så spændende ud idag. Han har lidt Florenzi attitude over sig med sin løbevillighed og gåpåmod. Derudover lavede han også nogle fine ting og fandt nogle gode positioner ude på fløjen! Sanabria derimod syntes jeg ikke imponerer. Han har lidt Bendtner attitude over sig med "jeg vil spille på førsteholdet" og en sløv indsats idag hvor der ikke er meget arbejdsvilje i ham. Hvis det vitterligt er den attitude han har, så har vi intet at bruge ham til!

Capradossi imponerede også syntes jeg. Stærk og hurtig og nogenlunde stabil nede bagved(indtil kollapset). Jeg håber han kan fortsætte sin udvikling og så kunne han godt være en kandidat til førsteholdet om 2-3 år.

Det er svært at sammenligne, og de er ret unge, men jeg syntes at deres fysik generelt så lidt svag ud. Her tænker jeg primært styrkemæssigt hvor de så lidt svage ud. Jeg er selvfølgelig godt klar over at de er unge og det kan forbedre sig naturligt.

Det tror jeg muligvis kan være en af forklaringerne på at de ikke rigtig slår igennem på førsteholdet - de er ikke stærke nok. Hvis man ikke lige har et Lionel Messi talent, jamen så står man ikke igennem i en tidlig alder i moderne fodbold i de store ligaer hvis man ikke er stærk nok. Ser man på nogle af de talenter der har slået igennem i en tidlig alder de seneste år som: Shaqiri - utrolig "tæt", kropsstærk. Pierre-Emile Højbjerg - stærk, høj, hurtig og ikke bange for at gå ind i duellerne og vinde dem. Raheem Sterling på sin exceptionelle hurtighed(fysik). Det er selvfølgelig kun nogle få eksempler, men jeg tror at svag fysik blandt vores ungdomgsspillere kan være en flere grunde til at de ikke slår igennem på førsteholdet.

1

Jonas
4091 indlæg.
d. 17. marts 2015

Roma møder i dag Manchester City i UEFA Youth League kvartfinalen. Kampen kan ses direkte på Eurosport kl. 18.00 eller på Krølben.

Jonas
4091 indlæg.
d. 17. marts 2015

Roma 2-1 Manchester City (Vestenicky 61, Pellegrini 86, Ambrose str. 90). Roma er videre og møder Chelsea i semifinalen!

noroma
525 indlæg.
d. 17. marts 2015

Super fin kamp af vores yngre gutter! 100 % fortjent sejr.

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 18. marts 2015

Lad os håbe at succesen kan hjælpe med at åbne øjnene for de unge gutter, og få flere spillere end Verde op på førsteholdet. Det er nogle af de bedste ungdomshold vi blander os med, og vinder over, så nogle af spillerne må simpelthen være gode nok til at være med inde omkring førsteholdet!

Lamela
2782 indlæg.
d. 18. marts 2015

Vestenicky og Mariano så jeg gerne i 1.holds truppen, Pepin(nye toure) han spillede satme godt, god boldfordeler og de slog sig hårdt på ham, selv om næsten hver eneste City youth lignede fysiske pragt eksemplarer. Så var pepin i vejen.

Romaneren
1961 indlæg.
d. 18. marts 2015

Pellegrini kunne også blive god for os

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. april 2015

Roma møder i dag Chelsea i UEFA Youth League semifinalen. Kampen kan ses direkte på Eurosport kl. 17.15!

noroma
525 indlæg.
d. 10. april 2015

0 - 3 indtil videre, var ellers flot at de kom så langt

mester
399 indlæg.
d. 11. april 2015

Kampen endte 0-4 , rent kollaps , ligner meget 1.ste holdet ved modgang
Men ellers flot at komme til semien

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 11. april 2015

"Kampen endte 0-4 , rent kollaps , ligner meget 1.ste holdet ved modgang"

Det viser dog at de ikke er helt på niveau med førsteholdet endnu. Der manglede lige 3 mål for at komme op på de 7 som førsteholdet ynder. De er simpelthen ikke klar til at komme op og møde hold som Bayern eller Manchester endnu ;)

Men ja, ellers flot at komme så langt. Det må simpelthen bare betyde at nogle af ungdomsspillerne er gode nok til at få chancen for alvor på førsteholdet næste sæson ;)

ClausA
263 indlæg.
d. 11. april 2015

Der burde helt sikkert være nogle unge drenge som er klar til at kæmpe for trøjen. Hæfter mig stadig ved at man køber spolli. Syntes det er helt åndssvagt når man har et ganske godt ungdomshold. Og jeg mener at vi har en del spillere som kunne spille i midterforsvaret hvis alle skulle være skadet og det skulle være spolli's tur

DanieleTotti
1041 indlæg.
d. 11. april 2015

Ja helt bestemt, Spolli handlen var virkelig underlig. Heldigvis er han da kun lejet. Capradossi spillede godt nok ikke i år, men de få gange jeg har set ham spille har han virket ret god - fysisk stærk og meget hurtig. 2 gode egenskaber for at kunne gøre det nogenlunde på førsteholdet. Men man kan selvfølgelig også sige at Spolli heller ikke har spillet, så chancen for de unge var nok heller ikke kommet alligevel.

Jonas
4091 indlæg.
d. 11. april 2015

Det er selvfølgelig flot at Primavera drengene kommer så langt, men inden man bliver revet helt med, er det altså relevant at erkende at niveauet i UEFA Youth League er ret lavt. De store talenter vil allerede i denne alder som oftest være at finde på et højere niveau. Verde som uden tvivl er vores største talent, blev jo først udtaget i semifinalen, ellers har han været at finde i førsteholdstruppen, for det meste.

ClausA
263 indlæg.
d. 14. april 2015

Helt enig Jonas. Den er jeg med på. Men han koster vel lidt at have rendende rundt. Dermed mener jeg ligeså godt man kunne have hevet en Younggun op og træne med istedet. Idet han aldrig spiller

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma