Kategori: Kampe
Det er snart drenge. Behøver ikke en 7-1 sejr, men en lille revanche sejr, kan os gøre det.
Daje Roma..
Manchester United Starting XI v AS Roma : Johnstone, Jones, Evans, Blackett, Valencia, Cleverley (c ), Herrera, James, Welbeck, Mata, Rooney. ‪
@OfficialASRoma: ROMA (4-3-3): Skorupski; Calabresi, Benatia, Romagnoli, Emanuelson; Uçan, Keita, Paredes; Iturbe, Destro, Florenzi
(Twitter)
[Rettet af: Lamela - 26/07/2014 - 21:39]
Ucan er rigtig spændende.... Men kæft vi ser slappe ud men læg nu ikke for meget i dette!! Vi er jo kun lige startet på sæsonen
ja men det er united også!!! kan ikke se det er en undskyldning... det er bare mentalt skidt......
Sådan nogle kampe får bare en til at blive bange for at man måske har overvurderet holdet... :(
De er 3 uger fra sæson starten, vi er 6 uger og vi har én fra vores start ellever (benatia) med så klap nu hesten!!! De har trods alt lidt flere "stjerner" med
[Rettet af: Tottithorsen - 26/07/2014 - 23:11]
Slap dog af, lige meget hvad så gør det jo noget ved hvad man tænker når man ser holdet tabe. :)
Nå, lad os nyde de resterende 45 minutter
Jeg er helt afslappet. Nej det er sgu irriterende at se dem indkassere alle de mål!
I det mindste står det ikke 7 - 1 :)
Jeg er mundlam
Nu bliver pjanic solgt til mls som kicker
Pjanic scorer aldrig dårlige mål.
Ærgerligt vi ikke lige får 3-3 Roma spiller sku godt...ser godt ud det de laver på banen
Godkendt træningskamp
Helt bestemt, vores svage hold mod deres stærke hold resulterede stadigvæk i et roma hold som kontrollerede kampen i de første 30 minutter af første halvleg - Vores stærke mod deres svage var et roma hold der spillede bedre hele kampen.
Er virkelig imponeret over det Ucan lavede i første halvleg, ham og destro fik lavet nogle gode ting. :)
Ved i om man kan se den forfra på en youtube kanal ligesom sidste kamp? Jeg vil gerne se Ucan og Paredes spille..
https://www.youtube.com/watch?v=2YStIueZo-Y
Nice med link.. Også godkendt indsats herfra. Ucan imponerer også i den grad synes jeg. Han skal nok blive rigtig spændende!
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0