Kategori: Kampe
Den anden dag skrev fodboldkommentator, Niels Harild, følgende på Twitter:
Forbereder natkasse bold mellem Livrtpool og Roma. Onsdag nat kl 01.30. Husk det lige røde og Roma fans
Jeg har kigget diverse TV-guides igennem, og kan ikke finde kanalen den kommer på. Umiddelbart er mit gæt TV3sport1 eller 2, men ikke ifølge TV-guide.
Nogen der ved hvor den bliver vist?
[Rettet af: tdj89 - 22/07/2014 - 20:22]
Sofabold.dk har et godt overblik over sommerens kampe. Jeg skal nok prøve at holde den 110% opdateret, men tv-kanalerne er ikke hamrende dygtige til at sende mails :)
Skal godt nok tidligt op imorgen, men skal nok holde et øje åben op for nattens opgør :-)
Jeg sider Max klar..200,- smidt på Roma odds 2,5
Håber Roma tager denne kamp seriøst
Forza Roma
[Rettet af: totti er gud - 24/07/2014 - 00:38]
Nogen der kender Roma's hold opstilling????
Regner også med at give den et skud :)
Skorupski; Somma, Benatia, Castan, Cole; Keita, Nainggolan, Florenzi; Iturbe, Totti, Ljajic
er der en der ved hvorfor pjanic ikke er med i dag?
Han har fri som alle de andre der var med til VM....
[Rettet af: totti er gud - 24/07/2014 - 02:25]
DDR, gervinho, maicon,pjanic og torosidis
Kommentatoren bliver ved med at snakke om, at der skulle være uoverensstemmelser imellem Gervinho og hans kontrakt i ASR, og derfor ikke er med i USA? :-/
Ja, han har ikke ret styr på italiensk bold.
Nainggolan fra Genova etc.
Der har været rygter om at Gervinho ønskede en lønforhøjelse, som Roma endnu ikke har tilbudt ham. Grunden til han ikke er med er dog personlige årsager og han er taget til Elfensbenskysten, dette har både Roma og Gervinho selv bekræftet.
Men der er ikke mere information end "personlige årsager"?
Noget af en kedelig kamp må man sige, men det var jo forventet... Det positive er da en god defensiv indsats!
Jeg synes nu det var spændende nok at se de nye spillere, og i stor grad Garcias massive udskiftning hvor vi så de unge komme på banen :)
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0