Kategori: Kampe
#FiorentinaRoma
Champions League gruppespil og en forsat dyst om mesterskabet mod kvalifikation til Europa League og muligheden for at øge forspringet ned til Inter på 5. pladsen. Begge klubber har helt klart noget at spille for hertil aften. Fiorentina ligner, for anden gang i træk, et hold, der ender på 4. pladsen. Montella har virkelig fået vendt skuden på Toscanaholdet. De har dog flere gange vist, at de har svært ved at tage point mod de store hold på hjemmebane. Både Milan, Inter og Lazio(*host* -30 *host*) har fået lov at rejse hjem fra Artemio Franchi med sækken fuld af point i løbet af 2014.
#HamManSkalHoldeØjeMed
Det skulle nok have været Giuseppe Rossi. Han er dog stadig ude med et ødelagt knæ og VM er meget langt ude i horisonten. Cuadrado har i Rossis fravær prøvet at løfte opgaven. Det er blevet til 7 mål I denne sæson, han er næsten lige så elegant i driblingerne som Gervinho. Han vil helt sikkert udfordre Dodo flere gange i løbet af kampen.
Det blev afgjort tidligere på ugen, at Destros karantæne ikke bliver omstødt. Han har derfor forsat 3 spilledages karantæne. Dog har vi fået Florenzi og Pjanic tilbage, hvor sidstnævnte overtager den plads, Taddei har holdt brændvarm. Forhåbentligt ser vi supersub’en senere i kampen.
Dodo fik skabt en masse offensivt sidst. Det ser ud til, at han har skubbet Romagnoli af pladsen. Romagnoli kan dog have været mærket af U21 samlingen. Ljajic står også til at starte på banen. Måske har Garcia set lyset i ham efter sidste kamp. Måske skal han lige vises frem inden transferkrigen går igang til sommer.
Truppen:
Bastos, Castan, De Rossi, De Sanctis, Dodo, Florenzi, Gervinho, Jedvaj, Ljajic, Lobont, Maicon, Marin, Mazzitelli, Nainggolan, Pjanic, Ricci, Romagnoli, Skorupski, Taddei, Toloi, Torosidis og Totti
Formodet opstillinger(CdS):
Roma (4-3-3):
De Sanctis; Maicon, Toloi, Castan, Dodo; Pjanic, De Rossi, Nainggolan; Ljajic, Totti, Gervinho.
Fiorentina (4-3-3):
Neto; Tomovic, Rodriguez, Savic, Pasqual; Aquilani, Pizarro, Valero; Cuadrado, Matri, Ambrosini.
Dagens kampe har, indtil videre, udviklet sig på bedst tænkelig vis. Napoli fortrød og ville ikke have alle 3 point med hjem fra Udine. Det betyder, at Roma kan nøjes med et enkelt point i aften for at sikre anden pladsen. Det ville være en milepæl for klubbens projekt. Derfor er der heller ingen undskyldning for ikke at kigge forbi Krølben i aften, hvor vi selvfølgelig vil skrige og klappe holdet igennem hele kampen.
Kampen vises direkte på Canal 8 og starter kl. 21.00!!!
Buona Pasqua!
#FiorentinaRoma
#8påstribe
[Rettet af: chrfog - 19/04/2014 - 17:57]
Bologna skal lige holde skansen en halvleg endnu, så har vi 0-0 i den kamp, også! Curci skal da stå en brandkamp for os
Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Toloi, Castan, Dodò; Pjanic, De Rossi, Nainngolan; Gervinho, Totti, Ljajic.
God kamp på krølben. Forza fantastico Roma
Føj, for en afbrænder, Gervinho! :D
Den var fæl.......
JAAAAAAAA Nainggolan!!!
Klasse lavet af Ljajic
De presser lidt for meget syntes jeg, vi SKAL vinde i aften!
1-0 i bedste "juve" style. MOM var Castan. Gervinho var ekstremt ringe!! Så skal jeg på olimpico og se dem tæve Milan 4-1
Olimpico på fredag - bliver også et kæmpe ja tak herfra!
DAJE!
Og jeg skal også derned! Fedest!
Så ses vi jo på Stadio Olimpico - i kan finde mig på distinti sud ;0)
er det nu jeg skal røbe at jeg til dato endnu IKKE har oplevet at se Roma
vinde live på stadion??? ;o( 5 forsøg indtil nu med 0-3-2 som facit!!!
Daje Roma
3-0-1 i mit favor ;-) Forhåbentlig kommer du til at se en sejr på fredag så!
Sidder på Tribuna Tevere.. har heller ikke oplevet Roma vinde...0-0 mod Sampdori og 1-4 mod Juve..... Og Totti skadet i begge kampe 😞 så i aften skal den Fucking være der.
Tipper på 2-0
Ljalic
Totti (straffe)
Forza Roma!!!!
Måske ses vi alle til en øl efter kampen...man ved jo aldrig
God tur og god kamp til Mexes og Thorsen!
Ciao her fra flyveren Kastrup kl 10.10 fredag ;-)
Calciomercato estivo 2026
130
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0