Kategori: Kampe
Roma vs. Parma i dag kl. 15.00
De to Serie A hold med bedst form mødes i dag på Stadio Olimpico. Roma med sejre over Hellas Verona, Livorno og Genoa (+ to Coppa Italia sejre) og Parma med fire sejre i træk mod Udinese, Chievo, Livorno og Torino.
Radja er ude med karantæne, mens Balzaretti og Dodo er ude med skader. Pjanic er med i truppen men tvivlsom og forventes at starte ude. Bastos er med i truppen for første gang og kan få debut.
Dagens forventede:
Roma (4-2-3-1): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Torosidis; De Rossi, Strootman; Florenzi, Ljajic, Gervinho; Totti.
Parma (4-3-3): Mirante; Cassani, Paletta, Lucarelli, Gobbi; Parolo, Marchionni, Gargano; Biabiany, Amauri, Cassano
Kampen vises i dag på Canal 9 og på Csports.dk
[Rettet af: Jonas - 02/02/2014 - 15:29]
Endelig kom han til fornuft
Endelig!! Har ingen sportslig berettigelse at spille kampen på sådan en bane!!! Godt at se garcia sætte tingene på plads!! Udsat til der ligger mere vand på banen?
Fornuftigt!. Utroligt man overhovedet forsøgte
Roma vs. Parma stoppet efter 10 minutter grundet håbløse baneforhold og regnen fortsætter med at vælte ned over Olimpico. Indtil videre er det kun midlertidigt, men vi må da håbe at de udsætter kampen.
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har faktisk set kampe gennemført på mindre våde baner end idag..
Det ville ikke give sportslig mening at genoptage den. Så skal regnen stoppe og derefter skal der gå en halv time, hvor de får vandet væk. Problemet er jo, at banen ikke har et dræn. I hvert fald ikke et dræn, der er velfungerende.
Officielt: De Marco beslutter at kampen ikke kan gennemføres og udskydes altså til en ny dato
Fint den blev aflyst..det vil bliver en lorte Kamp at se på..samt tilfældigt hvem der vinder sådan en kamp....
Atalanta fører 2-0 over Napoli!!!
3-0 er Napoli bagud nu. Hvis Inter så kan tage fra point fra den gamle dame er det endnu en genial weekend udover det er lidt skidt at have en udsat kamp!!
Selvfølgelig er det skidt. Men mon ikke motivationen er stor, når både Napoli og Fiorentina har sat point til.
Vi kan komme +9 til Napoli og og hele +12 til Viola, hvis vi vinder den udsatte kamp!!!!
Synes nu ikke det er så skidt at have en udskudt kamp. Vi spiller ikke med i europæisk, og kan sagtens finde kræfter og motivation til denne kamp.
Specielt hvis vi kan hale lidt ind på Juve i mellemtiden. Det er slet ikke så skidt, at Juve fra nu af skal gå og have i baghovedet når de kigger på stillingen, at Roma har en kamp i hånden.
Psykologisk finder jeg det bedre ift Napoli og Fiorentina at vi lægger mere og mere afstand. Taber vi næste weekend og vinder Napoli er de kun 3 efter og kan igen lugte blod også selvom vi har en kamp i hånden
Medierne skriver at det var alle tårerne fra hernanes der gjorde at banen lå under vand ;)
Kampen er udskudt til primo april, det ser jeg som en ulempe ift. vi kan
"risikere" at forfølgerne kommer nærmere fordi vi har 3 point "tilgode".
men pt. er jeg ikke nervøs for det scenarie udspiller sig i og med Napoli, Inter, Fiorentina og de andre ikke ligefrem er frygtindgydende ;o)
Daje Roma
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sęsonen 2026/27
6
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4