Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Juve Coppa Italia

Kategori: Kampe

chrfog
333 indlæg.
d. 21/01/14 14:18

I aften går det løs kl. 20.45 på Stadio Olimpico. Roma møder Juventus i kvartfinalen af dette års udgave af Coppa Italia.

Truppen, der er udtaget:
Benatia, Boriello, Burdisso, Castan, De Rossi, De Sanctis, Destro, Dodô, Florenzi, Gervinho, Jedvaj, Ljajic, Lobont, Maicon, Marquinho, Nainggolan, Pjanic, Ricci, Skorupski, Strootman, Taddei, Torosidis og Totti.

Der var en del, der fik lov at sidde over i weekendens kamp mod Livorno, hvilket må betyde, at vi går efter en sejr i aftens opgør og Coppa Italia er en titel man satser på igen i år.

Sky har følgende forventede opstillinger:

De sanctis,
Maicon, Benatia, Castan, Dodô,
De Rossi, Pjanic, Strootman,
Florenzi, Totti, Gervinho.

Storari,
Barzagli, Bonucci, Chiellini,
Isla, Vidal, Pirlo, Marchisio,Peluso,
Quaglirella, Giovinco

Juventus har valgt en alternativ løsning til opgøret. Det virker til, at Coppa Italia ikke har helt samme priotering, som det har i Romalejren. Det er næppe Lazio-kampen i weekenden, der tvinger dem til at spare spillere.
Lazio er også nøgleordet for vinderen af kampen i aften. Vinderen møder muligvis Lazio i Semifinalen.
Vinder Roma(og Lazio i deres kvartfinale) får vi lov til at opleve intet mindre end 3x Derby della capitale i løbet af næste måned. Nu, hvor Lazio har Edy Reja tilbage ved roret, kunne vi passende snuppe 5 sejre i træk en gang mere.

Der er desværre ingen danske kanaler, der viser aftens prægt-opgør mellem de Fiatsamlende mekanikere fra Torino og de evigt kæmpende gladiatorer fra Roma.

3

tommaso
216 indlæg.
d. 21. januar 2014

Roma: De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Torosidis; Nainggolan, De Rossi, Strootman; Florenzi, Totti, Gervinho
Juventus: Storari; Barzagli, Bonucci, Chiellini; Isla, Vidal, Marchisio, Pirlo, Peluso; Quagliarella, Giovinco

[Rettet af: tommaso - 21/01/2014 - 19:57]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. januar 2014

så det i aften vi skal se om Garcia kan klare den taktiske kamp, mod Conte vi blev i hvertfald knust taktisk sidste gang....

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 21. januar 2014

5 nye i juves startopstilling. Stadig et skræmmende hold men det skal udnyttes. Vi stiller jo nærmest i stærkeste. Pjanic ude pga han ikke er 100%
Kom så Roma.

mexes
2516 indlæg.
d. 21. januar 2014

Kampens vises på Rai 1

Olimpico er godt fyldt op!!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. januar 2014

s¨det nu det gælder drenge....

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 21. januar 2014

Puha. Ser ud til at dommeren er Juves 12. mand i aften :( Håber ikke det er sådan hele kampen.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 21. januar 2014

Juve i total kontrol ;( pis

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Hvad jeg synes om Nainggolan? Joe, det ser da meget lovende ud ;-)

Lamela
2782 indlæg.
d. 21. januar 2014

Hvorfor er der ikke nogen inde i feltet??????

Kvistus
1556 indlæg.
d. 21. januar 2014

Hvordan kan der nogensinde være frispark til Vidal der? Fandme dejligt at se strootman vise hvem der bestemmer!

[Rettet af: Kvistus - 21/01/2014 - 21:25]

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Fordi han smed sig så godt, Kvistus.. Kender du ikke reglerne :-)

mexes
2516 indlæg.
d. 21. januar 2014

Jeg synes ikke Florenzi er god nok på en kant, når vi først møder bedre modstandere. Han evner ikke at sætte en mand. Vil gerne have Ljajic ind!

Fornuftig halvleg. Startede lidt halvskidt, men spiller klart bedst i resten af halvlegen! Nainggolan er en fornøjelse!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. januar 2014

florenzi skal blive da han er en kæmper og tager de nødvendige løb tilbage... og han er sat på at være tæt på Pirlo.... og ljajic vil ikke kun lave et ligeså godt defensiv arbejde...

mexes
2516 indlæg.
d. 21. januar 2014

Helt uenig. Vi er mest på bolden, og juve kommer til at stå tætpakket, og hér har vi altså brug for nogle, som kan sætte en mand. Florenzi har bedre defensive færdigheder end Ljajic, bestemt. Men de har slet ikke været 'nødvendige' indtil videre idag?

Dingding
134 indlæg.
d. 21. januar 2014

Hvad fanden skete der? Var bolden ude over baglinjen?

Tomas R
374 indlæg.
d. 21. januar 2014

Uha. Roma - nu med dommertække. Ikke skyggen af offside ved Juves scoring Pyhh ha!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Den var over baglinjen - en halv meters penge som jeg ser det..

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 21. januar 2014

Den blev dømt ude over mållinjen. Rigtig godt set af manden med flaget ;)

Dingding
134 indlæg.
d. 21. januar 2014

Dommertække? Quaglierella får et billigt frispark på kanten af feltet og Giovinco slipper for gult for et latterligt prof frispark. Klamt at tænke på, at det var ham der trak det gule til Benatia

oscarkrarup
22 indlæg.
d. 21. januar 2014

Totti er da helt fantasi løs i dag :(

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. januar 2014

Totti er helt væk og burde blive skiftet ud..... ikke hans dag....

1

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 21. januar 2014

Totti og florenzi ud. Destro og ljajic ind NU!!

2

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Køligt målmandsspil af De Santis.. Han var bare sikker på, at Pelusi ville heade over..

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Særvinjo som vi kender ham - sikkerheden selv! Skønt!!

friitz
40 indlæg.
d. 21. januar 2014

åh Gervinho ! du redder min aften !

1

oscarkrarup
22 indlæg.
d. 21. januar 2014

Jeg må sige at Torosidis har været en positiv overraskelse

3

Dingding
134 indlæg.
d. 21. januar 2014

og jeg må sige at Conte har givet os en gave idag, da han valgte at bruge Isla :)

1

Sofus
3108 indlæg.
d. 21. januar 2014

SÅDAN MAN

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 21. januar 2014

Satme nogle dejlige billeder der går rundt her efter kampen.

1

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 21. januar 2014

Nå ja, men det blev jo så til en sejr idag, hvilket er helt fint med mig..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 21. januar 2014

nogle kan sige det er på et billig grundlag... da de stillede med mange reserver.... men er ligeglad vi styrede kampen og vandt fortjent....

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 21. januar 2014

er meget enig i at svaret på vores problemer på venstre back er en græker ved
navn torosidis ;o) manden lukkede totalt ned for Vidal som ellers altid laver mål mod os!!
Samtidig en super indsats af Maicon, Strootman og igen viser Pjanic hvor vigtig han er for holdet... det tog ham 5 minutter så var vi foran!!
Idag havde Benatia sine problemer med hobitten som drev lidt gæk med ham....
Totti var en skygge af sig selv og lignede en der ikke kunne følge med i tempoet idag.

Forza Roma - lad os fortsætte søndag i Verona som ser ud til at have tabt pusten lidt nu har de også solgt Jorginho til Napoli...

Jeg er ikke enig, jeg synes Juventus styrede kampen lidt for meget med tanke på de stillede med 5 reserver...

[Rettet af: Tottithorsen - 21/01/2014 - 22:48]

Lamela
2782 indlæg.
d. 22. januar 2014

Kan Rom klare 3 Derbys på knap en måned?

Hvis Lazio slår Napoli, hvilket jeg håber de gør, så betyder det 3 x derbys næsten i rap.

Det vil sku være fantastisk, at sætte dem på plads, 4 gange på en sæson.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma