Kategori: Kampe
Hej
har brug for lidt hjælp. er ved at prøve på at købe billet på listicket.com til roma-livorno her i januar.
det går fint indtil jeg skal vælge afsendelse mulighed. vælge den der hedder home ticket.
men så skal man taste post nummer ind selv om man har valgt danmark som bopæl??
håber der er nogen der kan hjælpe
Tak for hjælpen indtil videre, men jeg har et enkelt spørgsmål mere. Jeg har nu lige forsøgt at bestille over listicket og guiden på den svenske side var ret nem at bruge, men jeg kan jo så se her at det burde være muligt selv at vælge billetter?
Den mulighed synes jeg bare ikke jeg kan finde nogen steder. Er der nogen der vil være behjælpelig med den vigtige information? ;-)
@skals100
Når du trykker på buy kommer der en oversigt frem med de forskellige sektioner og price range.
I toppen står der: scelta posto dalla mappa.
Tryk på den og du kommer ind på et interaktivt kort over stadion hvor du kan vælge sektion og de eksakte pladser du vil sidde på.
Mvh.
Super. Nu lykkedes det. 1000 tak for hjælpen...
Jeg kan virkelig ikke få det til at lykkes! Kan ikke trykke bekræft pga. den kolonne til sidst?? Kan folk herinde komme igennem?
Jeg har også et lille spørgsmål. Når man køber igennem listicket, får man så billetterne tilsendt eller skal de downloades?
@mexes
Som jeg har skrevet tidligere, se bort fra sidste kolonne hvor den beder om postnr. Det er italiensk postnr. Det skal ikke bruges til noget så højre kolonne skal der ikke skrives noget i.
@MLP09
Du kan selv vælge om det skal være e-ticket eller om de skal hentes ved stadion.
Mvh.
Men jeg forstår simpelthen bare ikke, hvordan man har mulighed for, at fravælge kolonnen?
Når man kommer ind på siden, så står den der allerede udfyldt med flere af felterne. Hvordan sørger man for, at man kan undgå at udfylde den? For jeg har ikke mulighed for at trykke bekræft, fordi den ikke er udfyldt. Hvis du/I forstår?
@mexes
Hvis du bliver tvunget til at udfylde den, så skriv din danske adresse og land. Den kan dog ikke finde ud af de danske postnr, så bare angiv 00118, som er et postnr. i rom.
Hvis du har valgt hometicket, hvor billetten bliver sendt på mail, så sender de ikke noget fysisk til dig alligevel.
Det prøver jeg.
Tak for svaret!
EDIT: DET HJALP!
[Rettet af: mexes - 07/02/2014 - 09:36]
Jeg tillader mig lige at fortsætte denne tråd. Jeg står i samme situation som Mexes, hvor man skal skrive postnummer. Hvis man skriver Italiensk postnummer, kommer det så til at stå på ens billet, eller er det udelukkende til hvis de skal sende billetten?
[Rettet af: chrfugl - 07/02/2014 - 09:52]
@chrfugl
Det fremgår ikke af billetten. Det er billinginformation, der står i den kolonne. Det er bedøvende lige gyldigt for dit køb, hvis du får tilsendt den på mail, vil du aldrig se skyggen af en fysiskfaktura. De sender det hele per mail.
@mexes
Det var så lidt. God kamp!
Tak for info. Min kammerat har lige bestil billetter til os, og valgt "Home Ticketing", men han melder at han ikke har mulighed for at printe billetter. Burde han ikke modtage dem pr. mail?
Jeg valgte også Home Ticketing, og jeg modtog mine to billetter med det samme, som jeg bare kunne udskrive.
@chrfugl
Hvis han har valgt home ticketing, så burde han modtage en mail umiddelbart efter købet. Bed ham om at tjekke hans spamfilter, hvis det er. Han kan også logge ind på hjemmesiden og gensende mailen med billetten.
Calciomercato estivo 2026
125
0
Sæsonen 2026/27
6
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0