Login
Glemt password Opret bruger

billet køb listicket.com

Kategori: Kampe

khansen
1 indlæg.
d. 22/12/13 18:03

Hej

har brug for lidt hjælp. er ved at prøve på at købe billet på listicket.com til roma-livorno her i januar.

det går fint indtil jeg skal vælge afsendelse mulighed. vælge den der hedder home ticket.
men så skal man taste post nummer ind selv om man har valgt danmark som bopæl??

håber der er nogen der kan hjælpe

Sofie26
3 indlæg.
d. 23. december 2013

Jeg står med det præcis samme problem!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 23. december 2013

Problemet skal nok være reelt nok - men forstår ikke spørgsmålet. Du har vel et postnummer i DK?

mester
399 indlæg.
d. 23. december 2013

Køb billetter dernede , se tidligere indlæg

asromadk
3946 indlæg.
d. 23. december 2013

Derudover er jeg enig - en Roma - Livorno kamp burde ikke være problematisk at få billetter til dagen før

Knudsen-rk
285 indlæg.
d. 24. december 2013

Jeg har oplevet det samme da jeg købte billet til Roma - Chievo tidligere på sæsonen.
Der valgte jeg at ringe ind til dem og bestille. Fungerede fint.

ChristianJ
2 indlæg.
d. 06. januar 2014

Prøver og bestille billetter til As Roma vs Ac Milan, men oplever samme problem. Den siger, at mit post nummer er ugyldigt.. Fandt i en løsning på problemet?

ChristianJ
2 indlæg.
d. 06. januar 2014

Der er også problemer med adressen, da der er 'æ' i min adresse. Men kan vel løses med 'ae'.. På samme måde tror jeg, at man kan med post nummeret. Problemet er at i Italien er det et 5-cifret tal og i Danmark 4-cifret.. så man kan vel bare lige sætte et 0 foran? Når jeg gør det, så kan jeg godt gå videre i købet.. det får vel ingen konsekvenser når man alligevel selv printer billetten??

Larry D
5 indlæg.
d. 06. januar 2014

Er pt. ved at købe billetter til Roma-Juve den 11/5 på listicket, og hvis man er oprettet som bruger, skal man vist kun opgive kortnummer + pin (som jeg går ud fra er de tre 'kontrolcifre', eller hvad de plejer at hedde på dansk?).....pt. er jeg i min simultan-oversættelse ved Google Translate ihvertfald ikke stødt på andet!

Men den har så snurret i tomgang ved "Conferma dati" den sidste halve time:-(

I hvilken fase af købet er det at I har skullet opgive postnummer?

chrisdinho
116 indlæg.
d. 15. januar 2014

Drop højre kolonne når I skal betale, så drop postnummeret og de andre informationer i den kolonne. I skal ikke bruge det til noget. Det er kun hvis I skal have sendt kvitteringen hjem til jer :)

Jeg har været i kontakt med listicket omkring dette.

Mvh

1

Christian82
2 indlæg.
d. 27. januar 2014

Hej
I ved jo så meget. Jeg er ved at gå amok over, at jeg ikke kan komme videre med at bestille billetter til Lazio - Roma via Listicket.
Som noget af det første når jeg har valgt kampen efter jeg er logget ind spørger de om "Support Indication" og "Codice di Sicurezza/listicket/LISTICKET". Nogle der ved hvad de her to ting er eller ved hvad jeg bør skrive i de to felter?
Alternativt overvejer jeg at bestille gennem Viagogo, men de har en score på 2.7 på Trustpilot. Eller købe billetterne dernede, men mon ikke at billetterne er udsolgt, når jeg lander i Rom to dage før kampen? Nogle der har et godt tip?

[Rettet af: Christian82 - 27/01/2014 - 22:50]

chrfog
333 indlæg.
d. 27. januar 2014

@Christian82

Det er til dem med forkøbsret, hvis jeg har forstået det korrekt. Tror først de starter salget d. 5 feb.

SECONDA FASE: vendita libera
- dal 05.02.2014 ore 10.00 al 09.02.2014 ore 15:00

Listicket er desværre ikke ret gode til at oversætte. Mange af deres engelske udgaver er under standard for, hvad google translate kan lave. Det er stadig nyt for mange italienere, det der med at købe billetter på nettet til fodboldkampe. Listicket har lige opdateret hele deres platform og de har langt fra fået det hele til at glide uden problemer. Men sådan er det nu en gang :)

Jeg vil ikke anbefale viagogo. Jeg har hørt væsentlig flere skrækhistorier end gode oplevelser med den service, men du kan da være blandt de heldige :)

chrisdinho
116 indlæg.
d. 28. januar 2014

@Christian82

Du er nok for sent ude :( for to uger siden var jeg inde og lege på listicket, og der kunne jeg nemt købe billetter til kampen og nu lader det til at der kun kan købes hvis man har sæsonkort eller er medlem.

Mvh.

skals100
18 indlæg.
d. 28. januar 2014

Hej

Jeg kunne virkelig også godt bruge lidt hjælp. Tager til Rom 1. marts og kan nu se at Inter-kampen den weekend er blevet rykket til lørdag d. 1. marts kl 20.45.

Så kan jeg godt regne med at det bliver det endelige spilletidspunkt, ikke?

Jeg er så nødt til at forlade mig på at købe billetter hjemmefra, da jeg ikke tør binde an på at købe billetter dernede, når vi ankommer samme dag som kampen spilles.

Jeg har dog lidt problemer, når jeg forsøger at bestille på listicket. Vil helst have billetter på Monte Mario-tribunen, alternativt på Tevere. Men kan det virkelig passe at de billigste billetter jeg kan finde der er 75 EUR?

chrisdinho
116 indlæg.
d. 28. januar 2014

@skals100

Ja, det plejer at være prisen. Men de billetter som er ledige til Monte Mario koster 95 euro. Der er ikke billigere billetter til den tribune.

Og de billigste billetter til Tevere er de 75 euro du ser.
Jeg var nede og se selv samme kamp sidste år. Der kostede billetterne vidst nok 50 euro. Men mon ikke det er pga. udbud og efterspørgsel?

Mvh.

Christian82
2 indlæg.
d. 28. januar 2014

@chrfog
Tak for vejledning. Ja, det er ikke helt optimalt med Listickets oversættelse pt., må man sige. Ang. Viagogo, så er jeg kommet frem til at det virker for usikker at købe billetter gennem dem, baseret på alle de dårlige anmeldelser inde på Trustpilot.

@chrisdinho
Ja, du har nok ret. Jeg har i hvert fald timet det dårligt.

Jeg prøver at ringe derned og høre hvad der er muligt. Ellers må jeg krydse fingre for, at der er ledige pladser når jeg er dernede.

chrfugl
70 indlæg.
d. 29. januar 2014

Hej. Jeg skal som skals100 også ned at se Roma - Inter. Jeg ankommer den 28 (midt på dagen) dvs. ca. halvanden dag før kampstart.

Min oprindelige plan var at købe billet til Monte Mario dernede, men med holdets nuværende placering i ligaen, er jeg lidt i tvivl om jeg tør vente, og jeg overvejer derfor at bestille billetter hos listicket.

Tror i der er mulighed for at kampen bliver udsolgt?

Kan se at prisen hos listicket er 95 EUR, som chrisdinho også skriver, er det den tilsvarende pris billetterne koster hos AS Roma Store?

På forhånd tak.

Charlie
55 indlæg.
d. 29. januar 2014

Monte Mario er en af de dyrere steder at sidder på stadion, så prisen lyder lidt peberet men den er nok deropppe af. Tror jeg gav 75 sidst jeg sad der.

Jeg kan ikke forstille mig at der bliver udsolgt. :-) God tur

chrisdinho
116 indlæg.
d. 30. januar 2014

@chrfugl

Ja, det er prisen. Jeg har leget lidt og jeg kunne godt "købe" billetter til kampen hvis jeg ville :) så I kan godt købe hjemmefra.

Mvh

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. januar 2014

chrisdinho
116 indlæg.
d. 30. januar 2014

@Jonas

De skriver at man ikke kan vælge pladser, men det kan man sagtens gøre :) måske har de bare ikke opdateret guiden.

Mvh

chrfugl
70 indlæg.
d. 30. januar 2014

Hej alle, tak for svarene. Jeg er stadig lidt i tvivl om priserne hos listicket er de samme som hos AS Roma Store? Charlie den pris du nævner (75 EUR), var det for en billet købt hos listicket eller i AS Roma Store?

På forhånd tak :)

Jonas
4091 indlæg.
d. 30. januar 2014

@chrisdinho

Det er helt korrekt og har da også allerede informeret dem om det. Synes dog at det var en god guide alligevel.

@chrfugl

Ja priserne er de samme.

chrfugl
70 indlæg.
d. 30. januar 2014

@Jonas

Tak for svaret. Så tror jeg at jeg køber biletter på listicket for at være sikker, og hvis det er muligt selv at vælge pladser, så er det helt kanont :)

chrisdinho
116 indlæg.
d. 30. januar 2014

@chrfugl

Jeg vil bare købe dem på listicket ja. Så skal du ikke stresse rundt eller noget også må du evt. sige nej til en mindre iskage ;)
Det er lækkert at man endelig selv kan vælge eksakte pladser, så det er et kæmpe plus. Husk at se bort fra højre kolonne, når du kommer til betaling. Der beder den om postnummer (italiensk vel og mærke), men du skal slet ikke bruge den kolonne til noget da det er hvis man skal have en kvittering sendt hjem til ens adresse, og det er vel de færreste som skal det?

Mvh.

skals100
18 indlæg.
d. 01. februar 2014

Tak for hjælpen indtil videre, men jeg har et enkelt spørgsmål mere. Jeg har nu lige forsøgt at bestille over listicket og guiden på den svenske side var ret nem at bruge, men jeg kan jo så se her at det burde være muligt selv at vælge billetter?

Den mulighed synes jeg bare ikke jeg kan finde nogen steder. Er der nogen der vil være behjælpelig med den vigtige information? ;-)

chrisdinho
116 indlæg.
d. 02. februar 2014

@skals100

Når du trykker på buy kommer der en oversigt frem med de forskellige sektioner og price range.
I toppen står der: scelta posto dalla mappa.

Tryk på den og du kommer ind på et interaktivt kort over stadion hvor du kan vælge sektion og de eksakte pladser du vil sidde på.

Mvh.

skals100
18 indlæg.
d. 02. februar 2014

Super. Nu lykkedes det. 1000 tak for hjælpen...

mexes
2516 indlæg.
d. 06. februar 2014

Jeg kan virkelig ikke få det til at lykkes! Kan ikke trykke bekræft pga. den kolonne til sidst?? Kan folk herinde komme igennem?

MLP09
129 indlæg.
d. 06. februar 2014

Jeg har også et lille spørgsmål. Når man køber igennem listicket, får man så billetterne tilsendt eller skal de downloades?

chrisdinho
116 indlæg.
d. 06. februar 2014

@mexes

Som jeg har skrevet tidligere, se bort fra sidste kolonne hvor den beder om postnr. Det er italiensk postnr. Det skal ikke bruges til noget så højre kolonne skal der ikke skrives noget i.

@MLP09

Du kan selv vælge om det skal være e-ticket eller om de skal hentes ved stadion.

Mvh.

1

mexes
2516 indlæg.
d. 07. februar 2014

Men jeg forstår simpelthen bare ikke, hvordan man har mulighed for, at fravælge kolonnen?
Når man kommer ind på siden, så står den der allerede udfyldt med flere af felterne. Hvordan sørger man for, at man kan undgå at udfylde den? For jeg har ikke mulighed for at trykke bekræft, fordi den ikke er udfyldt. Hvis du/I forstår?

chrfog
333 indlæg.
d. 07. februar 2014

@mexes

Hvis du bliver tvunget til at udfylde den, så skriv din danske adresse og land. Den kan dog ikke finde ud af de danske postnr, så bare angiv 00118, som er et postnr. i rom.
Hvis du har valgt hometicket, hvor billetten bliver sendt på mail, så sender de ikke noget fysisk til dig alligevel.

mexes
2516 indlæg.
d. 07. februar 2014

Det prøver jeg.
Tak for svaret!

EDIT: DET HJALP!

[Rettet af: mexes - 07/02/2014 - 09:36]

chrfugl
70 indlæg.
d. 07. februar 2014

Jeg tillader mig lige at fortsætte denne tråd. Jeg står i samme situation som Mexes, hvor man skal skrive postnummer. Hvis man skriver Italiensk postnummer, kommer det så til at stå på ens billet, eller er det udelukkende til hvis de skal sende billetten?

[Rettet af: chrfugl - 07/02/2014 - 09:52]

chrfog
333 indlæg.
d. 07. februar 2014

@chrfugl

Det fremgår ikke af billetten. Det er billinginformation, der står i den kolonne. Det er bedøvende lige gyldigt for dit køb, hvis du får tilsendt den på mail, vil du aldrig se skyggen af en fysiskfaktura. De sender det hele per mail.

chrfog
333 indlæg.
d. 07. februar 2014

@mexes

Det var så lidt. God kamp!

chrfugl
70 indlæg.
d. 07. februar 2014

Tak for info. Min kammerat har lige bestil billetter til os, og valgt "Home Ticketing", men han melder at han ikke har mulighed for at printe billetter. Burde han ikke modtage dem pr. mail?

mexes
2516 indlæg.
d. 07. februar 2014

Jeg valgte også Home Ticketing, og jeg modtog mine to billetter med det samme, som jeg bare kunne udskrive.

chrfog
333 indlæg.
d. 07. februar 2014

@chrfugl

Hvis han har valgt home ticketing, så burde han modtage en mail umiddelbart efter købet. Bed ham om at tjekke hans spamfilter, hvis det er. Han kan også logge ind på hjemmesiden og gensende mailen med billetten.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma