Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4091 indlæg.
d. 01/12/13 14:05

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Dodò; Bradley, De Rossi, Strootman; Florenzi, Gervinho, Marquinho

Der skal tre point på kontoen i dag! Daje Roma!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

Synes godt nok, at vi har bedre alternativer end Marquinho, men håber da at jeg tar fejl :-) Kunne være godt at få Destro igang..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 01. december 2013

med den opstilling er det godt jeg odset på uafgjort og Roma vinder 2 halleg..... for det ser meget fantasiløst ud desvære..

Roma
46 indlæg.
d. 01. december 2013

Ja, nu skal der tre point på kontoen. Det er ved at være tid. Det er faktisk ikke, fordi jeg synes, at vi har spillet dårligt i de sidste kampe, men skarpheden har bare manglet.

Men mon ikke, at Gervinho sparker en eller to ind i dag.

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Det står og falder lidt idag synes jeg. Hvis man ikke kommer tilbage på på sporet, så tror jeg man går en meget skidt måned i møde - og vi kan lynhurtigt dumpe både 1-2-3-4 pladser ned i tabellen.

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Synes faktisk der er og altid har været en generel tendens til at Bradley og DDR de fungerer slet ikke sammen på en 3-mands midtbane.

Med Pjanic og Strootman indtager DDR sin naturlige rolle. Men synes han ændrer sig spil når han har Bradley der også. Som om han ikke tør smide ansvar over på Bradley. Bradley derimod han løber rigtig meget de forkerte steder hen synes jeg, og lader ikke DDR 'herske' helt nede foran forsvaret.

De løber nærmest i vejen for hinanden nogle gange, og så begynder DDR på sit 'jeg laver lige en pirlo aflevering'. Uden at det lykkes selvfølgelig.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Ørkenvandring.dk

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

Vi mangler godt nok kreativitet i spillet, når hverken Pjanic, Totti eller Ljalic er med..

1

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 01. december 2013

Pinlig indsats.. Kan godt være vi har det bedste forsvar set på papiret i verden lige pt, men det må snart også være det dårligste angreb.

totti er gud
1115 indlæg.
d. 01. december 2013

Ja det ser ikke godt ud oppe i front desværre......

Lamela
2782 indlæg.
d. 01. december 2013

Vi har knap nok haft et skud på mål. Atalanta har siddet på det meste.

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Jeg har ændret syn på Bradley her som tiden er gået. Jeg har tidligere kunne lide ham, og mente han havde en plads i klubben. Men det var nok pga. de dårlige tider og der passer han godt ind. En fighter uden lige.

Men når det kommer til den her type 4-3-3 vi spiller under Rudi, så er der bare ikke plads til ham. Det gode spil kommer af vi er 2 ud af 3 uhyre teknisk begavede spillere på midten. Strootman falder i niveau teknisk når han er efterladt med 2 'fightere'. Synes nærmest man kan se hans løb og de ting han lægger op til ikke hænger sammen. Og så ender også han med at være en tonser. 3 ud af 3 der ikke forsøger at spille lækker fodbold i det her system --> Så bliver det tamt at se på som idag.

Alt for ofte smider Bradley og DDR lange bolde. Hvorfor? Vi burde jo kunne SPILLE Atalanta i stykker og ikke gå efter at mose dem fysisk.

De forreste 6 er en katastrofe. Den eneste der kan være sin indsats lidt bekendt er Gervinho.

Utrolig ømt at se på - og det er lidt sådan et tidspunkt jeg godt kunne tænke mig at se nogle af de unge spillere. Marquinho oppe foran er jo bare en alibi-spiller at have rendende rundt lige pt. Hvorfor så ikke prøve at give Mariano chancen? Eller lade være med at give op på Caprari fordi han ikke lige lavede hattrick da han fik et par minutter sidst.

Der er begyndende tendenser til at Rudi ikke kan sætte det rigtigt sammen oppe foran synes jeg. Man kan ikke sætte en finger på defensiven, men han er løbet tør for ideer offensivt. Florenzi-Gervinho-Marquinho er simpelthen en for tør og kedelig konstellation.

Det er jo tæt på at man kan kalde det en 4-5-1 idag? Vi er slet ikke fremme og lægge et velfungerende pres.

1

[Rettet af: asromadk - 01/12/2013 - 16:06]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 01. december 2013

hmm av av av de sanctis.... den taber vi sku den her :/

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 01. december 2013

Første drop fra Morgan.. Ja, det er snart svært at tale grimt om ham.

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Katastrofen forsætter.

De Sanctis skal jo bare parrere den bold til hjørne. Han prøver vist at gribe den.

Jeg er ikke overrasket. Det er Atalanta med den rigtige energi og troen på tingene. Vi ligner blot et 'fighter' midterhold. Der er ikke noget stjernestøv over spillerne mere.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Pjanic kan ikke være klar så var han skiftet ind nu. Vi spiller sæsonens dårligste kamp. Lidt skidt vores bredde ikke er bedre for Bradley og marquinho falder totalt igennem Idag

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Men han skal handle nu synes jeg. Allerede. Synes han har været så flot på forkant på tingene i starten af sæsonen Rudi. Men nu glipper det altså lidt for ham. Det er jo tydeligt at det ikke fungerer. Bradley hænger og bidrager ikke med kvalitet. Er Marquinho overhovedet inde? Florenzi skal måske rykkes lidt tilbage, hvis han overhovedet skal blive på banen.

Altså kom nu, Rudi.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

What?? Tror Rudi har drukket for mange druer igår.

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Og lige som jeg skrev det = Llajic. Det trøster mig at Rudi i den mindste reagerer. Det er meget positivt!

Kom så. Lljaic modbevis din dårlige stime og lave 2 kasser.

Vi er bagud men det er så utrolig positivt at han reagerer. Han burde så egentlig have gjort det i pausen - men hvad fanden.

Der må jo være noget med DDR. Eller også han har vurderet Bradley har mest i tanken til at spille en hel kamp, og så er DDR klar til næste week

[Rettet af: asromadk - 01/12/2013 - 16:23]

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Pjanic har været på banen i 2 sekunder, og så har vi vores største chance.

Altså det er så nødvendigt at vi får hentet nye spillere. Kreative krafter. Vi kan jo intet uden ham.

[Rettet af: asromadk - 01/12/2013 - 16:30]

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Jep bænken er ikke god nok!!

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

shit det hele er jo gået i vasken. de sidste to måneders hårde arbejde er nu næsten spildt. vi spiller jo så fuckin elendigt. vores start 11 er mesterskabskandidat, men hele truppen taget i betragtning er vi ikke engang et top 6 hold. januar måned kan ikke komme hurtigere. jeg håber at Sabatini er igang med sit arbejde lige nu for vi kommer ikke til CL næste sæson hvis han henter noget kvalitet i januar.

[Rettet af: romeren10 - 01/12/2013 - 16:36]

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

Meget skal ændre sig, de sidste minutter, hvis Bradley skal udnævnes til Man Of The Match..

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Nøøøj en chance Bradley. Prøv lige at hold hovedet koldt ½ sekund

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Snydt for straffe!!

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

Kan godt være at vi ikke vinder, men vi har fået et helt andet hold efter udskiftningerne..

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Mega straffe. Hånd på bolden. Flot redning

Kezic
148 indlæg.
d. 01. december 2013

først snydt for straffe og så snydt for mål (forkert offside)

Kezic
148 indlæg.
d. 01. december 2013

først snydt for straffe og så snydt for mål (forkert offside)

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

der var fucking hånd...argghhhhhhhhhhhhhh

måske skal vi ændre vores trøjefarver til sort og hvid (jube)

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Offsiden var nu god nok. Så det er bare svineuheldigt at det lige faldt sammen. For det sker på 1 sekund og dommeren kan egentlig ikke gøre så meget. Han har jo givet fordelen.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 01. december 2013

Man giver ikke fordel på straffe

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Er Roma begyndt at få "fordele" istedet for straffe?? Tsk tsk. Men Idag kan vi ikke give dommeren skylden. Vi har været mere end ringe. Sælg Bradley marquinho og dodo

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

JAAAAA

RICCI på banen.. Hvor er det vigtigt at han endelig bringer ham!

Sofus
3108 indlæg.
d. 01. december 2013

Godt nok en trist kamp fra Maicon og Strootman.

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

hvorfor er det middelmådige målmænd bliver til supermænd mod os??????

1

Kezic
148 indlæg.
d. 01. december 2013

der var sku ikke offside der- synes maicon træfer nogle mærkelige beslutninger hele tiden, virker som en dum spiller derude.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

YYEEEEAHHHHHHHHHH, så vigtigt!!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

FUCK RICCI HAR SPILLET GODT!!

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaa

hvor er det bare fortjent!!!

Sofus
3108 indlæg.
d. 01. december 2013

Sådan Strootman!! Elendig kamp, men en VIGTIG scoring!

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Fat nu at de unge skal bruges!!!

Kezic
148 indlæg.
d. 01. december 2013

SÅDAN! hvem gav assisten?

Svenzoni
352 indlæg.
d. 01. december 2013

Stroooooooooooootmaaaaaaaaaaan!!!!!!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Llajic med assisten. Llalic som i øvrigt har et forfærdeligt indhop. Hvad er der blevet af ham? De første par kampe var han lyn og torden når han kom ind - nu lader han til at have fået storhedsvanvid og være blevet overmodig.

Sikke et indhop af Federico Ricci. Så smukt at se. Og håber det sætter nogle tanker igang hos Rudi og i klubben. Det er jo synd at man ikke bruge disse unge spillere noget mere. Især når det fx er en pivringe Marquinho der spiller istedet. Kom nu igang.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 01. december 2013

Ja ja, meget bedre end ingenting..

Men Rudi Garcia skal kigge indad, håbløs start-11'er som skabte absolut ingenting.. Det går bare ikke og slet ikke når vi spiller ude, der skal være en kreatør på banen.. Vi kunne, burde og skulle virkelig have vundet dagens kamp!!

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. december 2013

Ljalic leverede en smuk assist. En skandale at ham og Pjanic startede ude. Og slet ikke godt nok, at vi skal bagud, før holdet rent faktisk begynder at spille fodbold.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 01. december 2013

Nå. Stadig ubesejret, gælder det stadig at glæde sig over den? Marquinho skal vi altså godt nok have skudt ad helvede til. Væk. Alt alt alt alt for lidt bevægelse og pres oppe foran de første 70 minutter. Der skal lidt mere liv til, og lidt flere løb ind bag forsvaret.

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

4 ud af 12 point er rigtigt rigtigt skidt, specielt når det er mod hold vi burde have tævet 5-0.

i det mindste er vi stadig ubesejrede. håber Udinese kan tage point fra Juve og Lazio gør deres arbejde mod Napoli. dog er det mega surt at Inter småt er ved at hente ind på os.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. december 2013

Hvad angår Ljalic, så lykkedes han slet ikke i alting, MEN han vil sgu noget. Han sætter konstant modstanderen under pres og udfordrer gang på gang. Det er mere end man kan sige om Florenzi og især Marquinho, som slet ikke er god nok.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 01. december 2013

romeren10, Ja, men knap så surt at Sampdoria udlignede og snuppede to point fra dem i dag:)

asromadk
3946 indlæg.
d. 01. december 2013

Ljalic lider lidt under det samme som jeg har forsvaret Caprari for.

Altså en spiller der vild det for meget. Da Caprari sidst kom ind havde en en god aktion hvor han ender med at træffe den forkerte beslutning (skyde, langt over mål) istedet for at spille en medspiller helt fri til højre. Ljajic har en helt identisk situation idag.

Det er noget Rudi skal have styr på. For det er jo et tegn på, at spilleren ikke er tilpas i sin rolle og formår at udnytte sit talent til fulde. Det er ganske enkelt spildte kræfter for dem selv og vigtigt af alt for holdet.

Men et af de første skridt er jo netop at give spilleren noget ubegrænset tillid - præcist som han har gjort med Gervinho. I alle de her kampe kunne en spiller som Caprari have fået 5 x 70-80 minutter, og så er jeg sikker på han nok skulle finde det gode spil frem.

Det samme med Ljalic. Han skal bruges noget mere og på de rigtige tidspunkter, så han føler sig værdsat. Det her pt. det ligner bare han brænder inde med det hele.

[Rettet af: asromadk - 01/12/2013 - 17:12]

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 01. december 2013

Juve Classic. Scoring til 1-0 i 91 minut!!! Hvor kan man bare blive træt af dem!!

1

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

pisse irriterende at de skal vinde i sidste minut. det er så typisk den mafiaklub.
jeg hader bare det hold og deres arrogante fans. Kan ikke vente til de ryger ned ad igen. Godt at de bliver udmyget i Europa.

set fra en neutral synspunkt (eller måske ikke) er Serie A snart ved at være en ret kedeligt liga at følge. Nogen må snart mande sig op og stoppe Jube, og Roma må hellere begynde at vinde igen, for ellers er Serie A forbi for i år med Jube som de kedlige vindere. GAAAB

[Rettet af: romeren10 - 01/12/2013 - 20:38]

Roma1927
128 indlæg.
d. 01. december 2013

Juventus ydmyget i Europa? Det ville være smukt og fortjent efter alt det lort den klub har bidraget italiensk fodbold med de sidste årtier. Doping, aftalt spil...ak ja norditalien er jo i bund og grund blot pynten af den store mafiakage der er blevet bagt i årevis på syditaliens bekostning. Dette gælder også calcio. Nå men nu tilbage til europæisk prygl af Juve. Her kommer så min forudsigelse. JUVENTUS FEDTER SIG IGENNEM MED EN UAFGJORT...Mon ikke...åh jo! ;)

romeren10
332 indlæg.
d. 01. december 2013

Det er ufatteligt hvordan selv den mindste fejl koster point. Benatia fejl mod Torino, dårlig opdækning i sidste minut mod Sassuolo og så De Sanctis brølleren i dag. 3 dumme fejl = hele 6 points og dermed førstepladsen. Jeg vil dog stadig mene det er i angrebsspillet vi har underpræsteret, da vi scorede ca. 3 mål pr. kamp i de første ti kampe. Til sammenligning har vi kun formået at score 3 mål i de seneate 4 kampe og det er altså simpelthen ikke godt nok hvis vi skal have den mindste chance for CL.

1

totti er gud
1115 indlæg.
d. 02. december 2013

Ja vi score ikke på vores chancer.....En rigtig bomber vil pynte på holdet....

Men inden sæson start vil folk nok have været meget tilfreds med 10 sejre og 4 uafgjort i 14 kampe..

Husk på Vi får point selvom vi spiller skidt,og vi er stadig med om mesterskabet. Så det bare og vente og se hvad der bliver købt ind.....

Jeg tror rigtig meget på det Roma har gang i nu.....

Roma1927
128 indlæg.
d. 02. december 2013

Hmmm Pirlo ude i 3 uger. Formentlig først tilbage mod Roma i det nye år. Det kunne være en åbning rent pointmæssigt for at nærme sig Juve yderligere, selvom man må erkende at de har et noget nemmere program end vores drenge. Lad os håbe vores arkitekt snart er klar! Lader til at il pupone sidder over mod viola...FORZA ROMA!

Lamela
2782 indlæg.
d. 02. december 2013

De har pogba, som virker til at være fuld god erstatning for Pirlo.

Roma1927
128 indlæg.
d. 02. december 2013

Pogba er god. Men Pirlo har større betydning for holdet og er tit den der afgør kampe for Juve selvom holdet ikke har leveret.

Lamela
2782 indlæg.
d. 03. december 2013

Ja, lad os håbe, det betyder pointtab for dem i de næste par kampe. Håber dog ikke, de ryger ud af CHL, skidt for Italiens koefficient point, men samtidig vil få de et travlt program til marts/april,hvis de stadig er med, som vi gerne kunne udnytte.

Kan de få smidt en karantæne til Llorente i de næste par kampe, vil det være helt perfekt.

Desuden virker det til dommerne ikke er glade for dømme straffe til Roma for tiden, hvor de kan se, vi stadig hænger på i tabellen. I de 3 seneste kampe, er vi blevet snydt, hvor hold som Juve, Napoli og Viola har fået billigere kendelser tilkendt. Jeg siger ikke, Moggi/Calciopoli er på spil igen, blot en undren.

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 03. december 2013

Vi har også fået nogle billige kendelser men ja de sidste kampe
har vi fået "fordel" istedet for straffe? samt en fantastisk redning med begge hænder mod Atalanta og det var ikke deres målmand der reddede den ;o)
Men vi kan ikke give dommerne skylden for de 4 sidste halvslappe resultater, det er
helt og holdent vores egen fejl grundet fantastisk ineffektivitet !!

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma