Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Sassuolo

Kategori: Kampe

geggeri
675 indlæg.
d. 09/11/13 11:35

I morgen kl. 15.00 tager Roma hjemme imod Sassuolo. Kampen kan ses på CSports.dk

Romas stime endte på 10 sejre i træk. Men vi ligger stadig nr. 1. Samtidig mødes Napoli og Juve søndag aften, så en sejr vil øge forspringet til mindst et af holdene. Sassuolo er også et hold som Roma skal vinde over.

Tipskonkurrence

Arrangement på Krølben

Forza Roma

romeren10
332 indlæg.
d. 09. november 2013

Håber Napoli og Juve spiller uafgjort, så kan vi få genopbygget vores 5 points føring.
Ærgeligt vi ikke kunne holde nullet mod Torino, ellers havde vi en chance for at åbne et endnu større forspring ned til Juve og napoli. Men sådan er det, lad også vinde denne her kamp og se hvad der sker mellem Juve og napoli. hvis heldet er på vores så spiller de uafgjort,mens vi vinder.

[Rettet af: romeren10 - 09/11/2013 - 11:57]

mester
399 indlæg.
d. 09. november 2013

Vi skal bare fortsætte den gode stime , sålænge Vi ikke har tabt er der ingen grund til at frygte nogen hold under os . Det være sig Napoli, Juventus & alle andre , de ved det er vores tid der kommer nu .
Meeeeenn lidt hjælp skader aldrig

1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 09. november 2013

nogle der har et link eller ved en side hvor man kan se Roma''s primavera hold på stream?

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. november 2013

Gruppen til kampen i morgen.

BALZARETTI, BORRIELLO, BRADLEY, BURDISSO, CAPRARI, CASTAN, DE ROSSI, DE SANCTIS, DODÔ, FLORENZI, GERVINHO, JEDVAJ, LJAJIC, LOBONT, MAICON, MARQUINHO, PJANIC, RICCI, ROMAGNOLI, SKORUPSKI, STROOTMAN, TADDEI, TOROSIDIS

Så Gervinho er altså tilbage :-)

Tomas R
374 indlæg.
d. 09. november 2013

Godt at have Gervinho. Spørgsmålet er bare om han ikke begynder på bænken....
Med mindre Mr. Rudy disker op med en treidente, der hedder Gervinho, Ljajic, Florenzi. Men mon dog :-)

Kvistus
1556 indlæg.
d. 09. november 2013

Den forventede: De Sanctis; Maicon, Castan, Burdisso, Balzaretti; De Rossi, Strootman, Bradley; Ljajic, Pjanic, Florenzi
Frygter lidt at vi får svært ved at score mål med det angreb der..(skulle det blive en realitet)

asromadk
3946 indlæg.
d. 09. november 2013

Det tror jeg faktisk ikke du skal frygte.

Såfremt vi fortsætter med at være så gode i vores presspil, så kommer kampen til at foregå tæt under Sassuolos mål; og her kommer disse spillere netop til sin ret.

Endnu en gang har jeg på fornemmelse at Garcia, hvis han stiller uden Borriello, ryster posen på det helt perfekte tidspunkt. IGEN.

Jeg er tilhænger af at Borriello har spillet - og synes ikke han har gjort det så dårligt som mange gør det til (bevares han er ikke nogen Higuain). Han er holdets mand og arbejder stenhårdt.

Men Ljajic er sulten. Pjanic flyvende. Frem med dem og lad dem spille rundt om Sassuolos spillere, og så kan man altid sætte Borriello ind senere.

Wør3n
324 indlæg.
d. 10. november 2013

Er kommet til at oddse på Roma med handicap-2. Undskyld venner, men lod mig rive med.

1

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Har ikke styr på betting termerne, men har du bettet på at Roma taber i dag?
Håber iike du har bettet mange penge.

Wør3n
324 indlæg.
d. 10. november 2013

Har bettet på at Roma vinder med mere end 3... Samtidig med at Parma hjemme slår de lyseblå og Atalanta (stærke hjemme!) slår Bologna. En flad 50'er til odds 12.32 hos danske spil.
Spiller næsten aldrig, men lod mig rive med.

Jonas
4091 indlæg.
d. 10. november 2013

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Burdisso, Castan, Balzaretti; Pjanic, De Rossi, Strootman; Florenzi, Borriello, Ljajic

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 10. november 2013

Puha. Burdisso og Castan var en farlig duo at have på banen sidste sæson :S

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Kom nu med Romagnoli mann!

1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

håber bare at Caprari kommer ind i stedet for evig ringe Marquinho!!!!!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

Synes ikke helt Florenzi spiller godt for tiden, hans direkte løb bag forsvaret er der ikke,,,, der kan man bare se hvor god Totti gør de andre!!!!

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Lækkert.Men Florenzi skal sku sparke den ind første gang den der! Simpelthen en chancen 'topspillere' sparker ind, og den kære Florenzi skal ganske enkelt blive markant bedre i disse situationer. Gør han det, så bliver han en verdensklassespiller. Hvis ikke, så tror jeg hans talent stagnerer før eller siden.

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Men lækkert at se at vi moser dem. Det er det man har savnet i så mange år mod de små hold. At man sætter sig på det. Fysisk. Tempo. Talent, spil, det hele. Selvom jeg skal passe på med at afgøre kampen efter 20 min, så ligner Sassuolo et hold der allerede har mistet troen på tingene. Herligt.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

ah flere skader Sku ikke så godt det her vi har ikke ligefrem den bredeste trup:/

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

men så får vi Pjanic på hans favorit plads det er lækkert nok....

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Det bar bare meant to be at Borriello ikke skulle have startet inde idag :)

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

det er nu en fornøjelse at se dem gamle De Rossi tilbage det kan blive hans bedste sæson til dato ....

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 10. november 2013

Styrer vi kampen??

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. november 2013

Sidder med en lorte følelse nu. Luk nu den kamp.

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Burdisso var lige ved at koste! Morgan reddede dagen

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Burdisso var lige ved at koste! Morgan reddede dagen

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Nej nej nej hvor vi brænder 1 mod 1 med keeperen idag. 4-5 gangen har vi en mand i direkte duel med målmanden, og han har reddet alt!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 10. november 2013

kæft det til grin det deR!!!!!!! nej nej nej..... flot flot flot.. glæder mig til vores gode spiiller kommer tilbage.

Crap_Bag
1190 indlæg.
d. 10. november 2013

Fuck hvor klamt..

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Det måtte simpelthen ske. Det er fodboldkarma når det er bedst.

Vi har slacket, brændt og spille sæsonens dårligste halvleg i 2 halvleg. Nej hvor har vi brændt!

Tottithorsen
5001 indlæg.
d. 10. november 2013

Nu tager vi 10 uafgjorte i træk? ;(

Dingding
134 indlæg.
d. 10. november 2013

Hvad fanden sker der lige idag? Roma/Tottenham - Kartoffel kartoffel.. Hvor fanden bliver målene af?

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Lol det her hold kan jo ikke vinde mesterskabet. I have been deceived. Det gamle Roma er tilbage igen.

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. november 2013

Ved ikke om, det betyder noget. Men 2 kampe med Burdisso. 2 sejre smidt væk.

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Fck burdisso. Jeg er så træt af den bums. Send ham tiobage til Inter. Han kostede os mange mål sidstse sæson også.

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

De to sidte kampe med enten Castan eller Benatia ude har virkelig kostet os dyrt. De to må altså ungå de her suspensioner fremover. Truppen er virkelig virkelig tynd til top 3, lad alene mesterskabet.

mexes
2516 indlæg.
d. 10. november 2013

Nu må I da vidst lige spænde buen lidt... Det var jo på ingen måde forsvaret, som kostede os sejren idag. Og heller ikke i sidste uge for den sags skyld. Det var jo den vanvittige mangel på kynisme oppe foran, som idag kostede os 2 point. Især Ljajic skylder kage mandag morgen. Burdisso var en af de bedste i søndags, og selvom han godt kunne have kostet os et mål idag, så var det ikke ham som kostede idag. face it.

Og til alle dem, som har skreget på Carpari, så synes jeg godt nok det var et dårligt indhop.

Men vi må op på hesten igen. Jeg vedhæfter mig stadig ved:
* ligger stadig nummer 1
* har vundet 10 kampe og stået 2 uafgjort
* Benatia, Totti og Gervinho skulle gerne være med næste gang

[Rettet af: mexes - 10/11/2013 - 17:22]

mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 10. november 2013

Buongiorno, AS Roma fans!

Mit første indlæg bliver i dag - nu hvor medløber dillen er ovre ;-) og de uafgjorte resultater ruller ind. LOL og spøg til side.

Nå, jeg har altså været fan af AS Roma siden 1992, som var mit første besøg af hovedstaden over alle i Europa.

Husk nu, AS Roma er stadigt ubesejret, selvom vi alle er skuffede over dagens resultat.

asromadk
3946 indlæg.
d. 10. november 2013

Burdisso udstråler bare ikke sulten mere. Det er problemet. Han forsøger, som Roma har gjort det så mange år, 'blot' at gøre det der skal til. Se på sulten i øjnene på spillere som Benatia, Maicon, Strootman. Sjovt nok alle de nye - det er jo dem der har vendt skuden.

Selvom Romagnoli ikke nødvendigvis kan gøre det ligeså godt over 10 kampe til at starte med (jf erfaring etc) i forhold til Burdisso, så er det altså vigtigt at man snart får kørt ham i spil. Man kan ikke forvente at alle unge spillere kan lave en 'Marcos'. Det kræver spilletid! Idag var en oplagt mulighed til at få noget ungdom og sult på banen.

Og det fører mig videre til Caprari. Jeg har skreget op om ham - og det bliver jeg ved med. Vil du som Roma fan virkelig afskrive et af de større talenter i klubben de sidste par år pga. 15 minutter hvor han ikke laver 'ronaldo' på alt og alle.

Han spiller ikke nogen GOD kamp, enig. Men han har et godt drive og mangler blot at skabe et bedre output af det han foretager sig. Men det kræver, han spiller. Han har især én situation som siger alt:

- Han får bolden og vender lidt over midt på banen - en god kontra mulighed. Han driver bolden suverænt og i godt tempo, og han har faktisk en mand til højre der bør have en hård flad aflevering for at kunne fortsætte stort set ned mod målet. Men det er ingen nem aflevering såfremt muligheden til højre skal blive til den 100 procents chance som er muligt.

- Han vælger at sparke. Ikke nogen decideret dårlig beslutning (han er indefor hvad jeg vil kalde skudafstand) - og du havde vel næppe sat en finger på det hvis han havde braget den op i krogen. Han vil det jo så gerne i de 15 min hvor han har bolden - så han glemmer lidt at spille for holdet, og satse alt på den dybe stikning.

Selvom Bradley gør det godt, så synes jeg Garcia skulle have haft modet til at bringe Caprari istedet for Borriello.
Spillerne skuffer - især Ljalic skylder som MIN 1 kasse. Jeg mener ikke Garcia formår ikke at sætte det sammen idag, således at det slår de gnister vi er blevet forvant med at se.

Det forbliver det 'ordinære' og ineffektive som så uendelig mange gange før de senere år.

[Rettet af: asromadk - 10/11/2013 - 17:49]

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Men vi kan ikke komme uden om det faktum at vi har tabt føringen når enten Benatia eller Castan ikke har spillet. I de ti sejre var Benatia og Castan nøglespillerne og se hvad der nu er sket når en af dem ikke været med.

Det ee Så irriterende med de her sene indkasseringer.

[Rettet af: romeren10 - 10/11/2013 - 19:04]

romeren10
332 indlæg.
d. 10. november 2013

Bare vi havde købt G. Rossi så havde vi vundet alle 12 kampe nu. Han er helt ustyrlig.

[Rettet af: romeren10 - 10/11/2013 - 21:35]

Lamela
2782 indlæg.
d. 10. november 2013

Pepito er ustyrlig , fantastisk og fænomenal osv. Vi kan blive ved. Men han var en sats, hvilket gjorde, store klubberne ikke turde at tage chancen. Jeg mener også Saba, var efter ham, men ikke for hvilken som helst pris for en langtidsskadet angriber. Hvilket man jo godt kan forstå. At hans så bomber idag, er jo stor cadeau til Viola og Prade, for de tog chancen. Det er nemt at være bagklog.

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 10. november 2013

Syndt for Morgan De Sanctis. Han gør sit job rigtig godt.
De andre fra holdet lader ham i stikken.

Er bestemt heller ikke helt vild med Caprari i dag. Han virker lidt egoistisk i sine valg.
Marquinho begriber jeg ikke hvorfor absolut skal spille.
Han er jo ikke god.

Måske er det meget godt vi fik 1-1.

Så kan vi vist en gang for alle sige at vi IKKE bliver mestre i år.
Vi har ikke truppen til det og come on,efter sidste sæson var der vel ingen der forventede vi ville blive det i år.

Top 5 er målet

FORZA ROMA

1

Rytter
90 indlæg.
d. 11. november 2013

Hvornår er Totti klar igen?

romeren10
332 indlæg.
d. 11. november 2013

Ikke for at provokere eller hakke på nogen, men jeg forstår ikke hvordan man kan være tilfreds med en top 5 placering, især efter den start vi har fået. Forventniger er simpelthen er steget til at vi kan stille os tilfredse med alt andet end mesterskab. Jeg ved ikke med jer andre men top 5, top 3 eller endda en 2.plads lyder ikke særlig spændende. Hvis Juve vinder igen beviser det ikke andet end at ligaen simpelthen er dalet ned i kvalitet. Det hold kunne jo ikke engang slå FC FC*kingkøbenhavn. Det er nu eller aldrig hvis vi vil se Totti løfter et trofæ i vejret.

1

[Rettet af: romeren10 - 11/11/2013 - 00:37]

mexes
2516 indlæg.
d. 11. november 2013

Som udgangspunkt har mit mål for sæsonen - og sidste sæson iøvrigt, været Champions League kvalifikation, og det ændre sig ikke. Sæsonen vil i mine øjne være en succes hvis vi kommer i top 3. Især i år, hvor Milan er så ringe som de er, og hold som Inter og Fiorentina på papiret (i mine øjne vel om mærket) har en svagere start 11'er end os. Derfor er CL min altoverskyggende mål for i år!

asromadk
3946 indlæg.
d. 11. november 2013

Jeg bliver ærlig talt skuffet hvis vi bliver 4'er. Egentlig også 3'er. 2'eren og den direkte kvalifikation til CHL må være målsætningen efterhånden - det mener jeg man er tilpas langt inde i sæsonen til at erkende. Vi har spillet godt og lavet gode resultater.

Der går godt nok jantelov i den hvis man stædigt holder fast i det er "OK" med top 5...

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma